ik ben niets aan het kijken, manlief is naar het History kanaal aan het kijken blegh Ik ga maar even kijken voor een midweekje weg, vakantie wordt het niet want dat is echt veeeeeeeeeels te duur.
@ Mlien ik wil met alle liefde langs komen (voor mij is het niet zo ver ) maar zit met mijn koortsige ukkie Zal ik mijn strijk ook brengen dan heb je weer wat te doen? @ Masu balen dat Taco nog steeds aan het spugen is. Zou het zeker wel in de gaten houden hoor. Hij kan je ook zo moeilijk vertellen wat er is he? De schoenen zijn idd een soort van wandelschoenen. We hebben ze van mijn zus gekregen, ze komen uit amerika. Ze had ze toendertijd (lees 4 of 5 jaar geleden) meegenomen voor hun neefje maar die paste ze al niet meer en Tim heeft ze nooit gedragen. Ik vind ze ook echt super stoer en ze staan ook zo gaaf He arme Amy, zo huilen als ze moet gaan slapen. Misschien idd een tandje wat er aan komt.. Hoop dat de zetpil werkt. Ik zou ook morgen nar de dierenarts gaan als hij morgen nog spuugt. @ Senso geweldige spam weer. En wat fijn dat het visje lekker was Stijn wordt idd groot. Had het er gisteren nog met zus over. @ Mv3 goed dat je me er nog even aan herinnert zeg van de klok. Denk er de gehele week aan en dan is het zover vergeet ik het bijna Lekker dagje gehad vandaag zo te lezen, lijkt me idd een lief smelt moment als ze alle 3 tegelijk in slaap vallen in de auto. En die T al zo stoer om zich te laten schminken! Stijn gaat idd gewoon door, zelfs al hij niet helemaal in zijn hum is dan nog wordt er gewoon gestapt en gestaan. Ook is hij met kruipen bezig om vanuit kruip te gaan staan maar heeft nog niet helemaal door wat hij dan met die armen en handen moet Slaap lekker alvast! @ Hier hebben we Stijn maar wel een fruithapje gegeven en hij heeft er van zitten smullen. Verder hebben we gewoon nog tandje luiers en heeft hij nog steeds koorts. Hem voor het slapen een zetpilletje gegeven en met zijn laatste fles raakte zijn luier weer vol Hij wilde gewoon niet verder drinken voor de luier was verschoond Daarna de rest van zijn fles leeggedronken en bij mark op schoot in slaap gevallen. Hij ligt nu in zijn romper met korte mouwen in zijn zomerslaapzak onder zijn lakentje. We zullen wel zien wat de nacht ons gaat brengen
@kibbeling, gelukkig ligt jullie kleine man lekker te slapen. Hoop dat hij vannacht lekker doorslaapt en morgen is opgeknapt. Hihi zou ook niet verder willen eten als mijn broek vol zat Wij hebben in de bouwvak vakantie, dus juli - begin augustus. Echt niet leuk hoor die prijzen dus als je nog tips hebt
@senso, wij doen waarschijnlijk hetzelfde. Nou....misschien dat we wel nog ff weggaan, maar we doen denk ik ook een weekendje weg rond Amy's verjaardag. Ik heb dan een weekje vrij. Ook hebben we 2 weken in de zomer: laatste van juli en de eerste van augustus. @kib, wat sneu he als je ukje zo ziek is. Ik snap wel dat ie eerst ff een schone luier wilde. Hopelijk komen jullie de nacht goed door..
Meiden, ik duik m'n bed in! God weet wat m'n dame vannacht nog voor ons in petto heeft. Slaap lekker allemaal!
meiden die al naar bed gaan slaap lekker ik ga ook zo want weet ook niet wat Stijn vanacht gaat doen.... Senso ik kreeg als tip van mn zus dat ik op sunweb moest kijken, maar wij hebben wel eerder vakantie (eind mei/half juni). Je betaalt idd al snel de jackpot voor de bouwvak vakantie.
Goedemorgen! Ben ik zowaar de eerste hier?! :O (ik weet dat Masu ook wakker is!) @Kib; Hoe is het nu met Stijn? Ik hoop dat er een prachtig tandje (op zijn minst een randje) op zijn onderkaak zit nu . Hier goed geslapen, Kian kwam om half 8 dus vroeger dan verwachting gezien de klok, maar ach, heb ik vanochtend ook nog de tijd om wat te doen, want vanmiddag moet ik werken.
Masu is inderdaad wakker! Hahaha! Hier een goede nacht. Mijn zetpil was nog niet zo'n gek idee, want amy heeft keurig tot iets voor half 9 (nieuwe tijd welteverstaan) geslapen. Ik lig wat te wordfeuden in bed en ik ga amy zo uit haar bedje vissen. Manlief gaat flessen en dan spring ik onder de douche. Aankleden en make-uppen en dan ben ik klaar. Vanmiddag visite en deze ochtend alvast alles klaarzetten. Tuinmeubels afdoen, want als het zo'n weer wordt als gisteren dan kunnen we vast lekker buiten zitten. Met taco is de nacht goed gegaan. Hij heeft vannacht niet meer over gegeven...eens kijken of ie zo ook al een klein beetje wil eten. @mlien, ook een prima nacht toch? Is het koopzondag?
@Masu; Fijn dat Amy het zo goed gedaan heeft op de zetpil!! Het is inderdaad koopzondag, normaal hoefden we die niet te draaien, maar omdat het stil is nu wel. Ik mag alleen als ik een bril verkoop niks inboeken, moet alles op pro-forma's zetten zodat we in ieder geval de omzet vandaag laag houden en we verder geen koopzondagen meer hoeven te doen .
Man probeert meisje (11) in auto mee te lokken - AD.nl Dat is echt op 150 meter afstand, ik loop daar altijd als ik om boodschappen ga... bah! Het lijkt gewoon wel een trend geworden, iedereen die kinderen mee probeert te krijgen in de auto! :x
Goeiemorgen, Hoe gaat het met jullie en de kleintjes? Masu heerlijke slaapkop heb jij toch zeg!! En fijn dat het goed lijkt te gaan met taco. Hoe gaat het nu met jou en de pijn? Mlien werkse vandaag. Bah ja wat een viezerikken he bah bah bah.. Lijkt een hele slechte trent te worden. -- Hier gaat alles goed. Alleen veel te druk en mijzelf behoorlijk voorbij aan het lopen alleen lukt het me niet om aan die rem te trekken. Yara slaapt de laatste twee nachten goed. Tand nr 4 is door. Staan heeft ze niet meer gedaan maar ze klapt ook door haar linkerbeen heen dus gewoon geen kracht genoeg. Appeltaartje aan het maken voor Oma. Zo even brengen met de kids. Koopzondag dus mooi even door de stad lopen en daarna naar huis. Eten/slapen en door naar de diertjes.
Zoeefffffff.....daar komt mamalijntje voorbij! Wat heb jij het druk zeg! Lief dat je een taartje aan 't bakken bent voor je oma. Rustig aan doen hoor meid! Het gaat de goede kant op met mijn rug, maar ik ben d'r nog niet. Nog steeds 2x per week fysio, maar het wordt beter. @mlien, dan is 't niet zo erg als 't maar eenmalig is toch? @hier, continu Amy aan 't weghalen bij Taco's mandje, maar ze blijft er naartoe gaan... Taco is echt nog niet beter. Hij heeft een heel klein beetje gedronken en wilde niet eten. Ik houd even goed in de gaten of hij wel drinkt (dat deed hij gisteren wel en vanmorgen dus ook). Straks even met ons pap overleggen. Ondertussen heeft Amy een ring gevonden (die van Taco is) en die gooit ze voor zichzelf weg en dan gaat ze erachteraan. Ideaal dat ze dat zelf doet! Taco apporteert niet, hahaha!
Oeh en mlien, wat een akelig bericht! Je hoort het tegenwoordig steeds vaker, die mensen zijn echt niet goed!!!! Ik weet wel dat ik Amy heel goed ga inprenten dat ze NOOIT zomaar in een auto mag stappen. Maar ja, dan creeer je weer (wellicht onnodige) angst.... Al heb ik natuurlijk liever een bang kind dan een ontvoerd kind....oh moet er echt niet aan denken!!!!
@Mamalijntje; Pfoeh zeg, zelfs een berichtje in razend tempo! Ben je zenuwachtig voor de operatie van Yara donderdag? Je MOET echt eens wat rustiger aan doen hoor meid! @Masu; Een keertje is zeker niet erg, had alleen liever gehad dat het heel hard zou regenen vandaag . Wat grappig dat Amy zelf apporteert! Ik zou toch voor de zekerheid met Taco langs de dierenarts gaan hoor, de vorige keer had onze kat ook een virusje en hij was in een paar dagen echt enorm veel afgevallen toen. Hier net lekker gedoucht, Kian heeft ondertussen een uurtje geslapen en hij is nu wakker, maar manlief ligt ook nog te stinken, dus manlief mag ook wakker worden en hem zo meenemen naar de kamer .
@mlien, ik heb met ons pap overlegd en zolang hij drinkt kan ik naar zijn idee best een dagje wachten. Ik ga het liefst ook vandaag, maar je betaalt dan echt een smak geld. Als hij niet meer drinkt is het een ander verhaal natuurlijk. Kijken wat hij doet als straks het bezoek er is, misschien wordt ie dan wat actiever. Z'n oogjes staan wel goed en hij heeft nog een vochtige neus. Ik houd 't goed in de gaten. Oke, nog wat verlate Amy spam. Hier zit ze net dus in Taco's mandje:
@Masu; Owww heerlijke spam! Kijk Amy liggen in dat mandje, te schattig!!! En de badfoto's zijn ook geweldig!! Ik zie dat Stampertje en Senso ondertussen ook in het land der levenden zijn .