Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Thanx mlien! Ze vindt het badderen ook altijd erg leuk. :)

Goeiemorgen stampertje en senso! :D Lekker geslapen?

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kibbeling is ook in het land der levende!!!

Mlien wat een eng idee zeg dat bericht. Balen dat je moet werken vandaag. Hoop voor je dat het stil blijft of niet gaat je dag zo langzaam.

Masu wat een lieve spam. Arme Taco zijn mandje in beslag genomen door amy!! Drukke dag voor de boeg met de viste. Hoop dat de zon nog doorbreekt hier is er sluierbewolking...

Mamalijn denk je wel aan jezelf voor je weer ziek wordt??

Hier op zich een goede nacht gehad. 2x eruit voor zijn speentje. Stijn heeft geslapen tot 9.30!!!! nieuwe tijd... Wij dus ook :D echt even heerlijk.
    Hij had geen koorts vanmorgen maar ook nog geen randje van een tandje... Hij is gelukkig wel wat actiever als gisteren maar nog biet helemaal zijn vrolijke ik.

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; Lekker dat Stijn zo uitgeslapen heeft vanochtend en gelukkig geen koorts meer!

Hier gaat het staan Kian zo makkelijk af, hij houd zich losjes vast met een handje en staat alle kanten op te kijken, springt!! op en neer.. echt, geweldig! Haha.

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Meiden ik zat net te voelen en ik voel het tandje!!!!!! Je voelt echt een scherp streepje/puntje!!!!!!!!!! Hoera Stijn zijn 1e tand gaat een feit worden!!!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, goeiemorgen! Taco is heel sociaal en deelt altijd alles, dus die vindt het niet zo erg volgens mij. Nu is ie ziek en dan wil hij het liefst gewoon op de grond of op de bank liggen. Wat hebben jullie asociaal lang uit kunnen slapen! Fijn hoor!

@mlien, wat leuk dat Kian al zo goed kan staan! En springen, wat grappig!

@hier, Amy heeft heerlijk liggen spelen is nu ook op de gladde vloer zelf gaan zitten. Eerder deed ze dat alleen op 't kleed en gleed ze telkens weg als ze het op de tegels probeerde, maar nu lukt het dus. :)
    Wij hebben de tuinset afgedaan, dadelijk de losse stoelen nog doen en de keuken nog ff snel een keer soppen. Amy krijgt nu haar fruithap en daarna gaat ze ff een dutje doen. Ik hoop een goeie dut, dan kan ze er vanmiddag wat beter tegen.

En hier is het zonnetje doorgebroken! Heerlijk, het voelt meteen lekker warm aan. Dat wordt buiten zitten! :D
    Is ook voor Taco wel fijner, dan kan hij gewoon rustig binnen blijven en lekker op de bank blijven liggen.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Stijntje en Kib met het tandje! :D:D
    Jeuh!!!! :D:D

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    SENSOOOO kom eens wat posten! Je bent al zolang online! Druk bezig?

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeeeeeeeeiiiiiieee morgen! idd weer in het land der levenden :D

@mlien, balen dat je moet werken vandaag. Gelukkig hoef het niet te vaak. Wat leuk dat Kian al zo goed staat en zelfs springt hihi

@masu, gelukkig heeft Amy met het zetpilletje goed geslapen. Gelukkig heeft Taco niet meer overgegeven, wel goed in de gaten houden dat hij genoeg drinkt hoor (maar dat doe je vast wel hihi) wat een heerlijke foto spam van je meisje ze kijkt zo lekker guitig :D arme Taco kan hij niet eens in zijn eigen mandje liggen ;) Veel plezier met je verjaardagsvisite!

Moest trouwens wel erg lachen om je "Amy gooit de ring zelf weg en gaat hem dan weer pakken" :D

Ja hoor eens jullie kletsen zoveel en ik wil op alles reageren!!! :p

@mamalijntje, hier gaat alles goed hoor. Denk een beetje aan jezelf meis, lief dat je een appeltaartje hebt gebakken voor je oma :D

@kibbeling, zo Stijn heeft lekker een beetje uitgeslapen. Heerlijk, ook voor jullie. Gelukkig heeft hij geen koorts meer, tot het tandje door is zal hij nog wel niet helemaal in zijn hum zijn :( oh edit! jeeeeeeeeeeej Stijn zijn tandje is er! :cool:

@hier, eerst dit maar even posten want Masu wordt ongeduldig hahahaha

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zo hier heb IK een goeie nacht gehad, manlief is er 3 x uitgeweest voor een huilende Jos ik heb echt helemaal niets gehoord. Ja 1 x hoorde ik hem door mijn oordoppen heen maar toen was manlief er al uit :D

Jos werd 8 uur nieuwe tijd wakker, zoals verwacht eigenlijk. Ik mocht lekker blijven liggen en ben er om 10 uur uitgegaan. Jos zijn fruithap gegeven en die ligt weer lekker zijn bedje.

Volgens mij is hij ook met zijn boventandje bezig.. sprong&tandje heerlijk! ;)

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ahhh daar is ze dan toch eindelijk! :D

Lekkere combi hoor, sprong en tandje!:(
    Fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Voor je man was de nacht wat minder, hahaha!

Het is nog grappiger dan het er staat. Zie je het al voor je? Dan doet ze haar arm omhoog, gooit die ring weg en gaat er dan weer naartoe tijgeren om vervolgens hetzelfde ritueel opnieuw te herhalen.:(:D
    Raar kind, haha!

@hier, heeft een dametje wat moeite in slaap te vallen. Maar gaat goed komen. :)

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ennuh senso, ik heb gewoon vandaag nog een aantal keer gespamt voor jou! Daar moet je juist blij mee zijn! :p

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso wel fijn dus dat de klok vooruit ging heeft jos tpch wat langer geslapen.. Heerlijk dat je mocht blijven liggen.
    Stijn is wel wat beter in zijn hum maar nog niet helemaal. Denk toch dat hij er nog wat last van heeft. Je mag ook absoluut niet aan zijn mond zitten...dan wordt hij echt boos!

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha die Amy, gekke meid! :(:D

Vind spam altijd helemaal gaaf hoor dus vooral blijven doen! ;) vind het dagboek op Amy haar site ook heel leuk :)

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    reken maar dat het nog zeer doet hoor Kibbeling, hij is net door dus dat tandvlees is dan nog heel pijnlijk. Bij Jos zijn 2e tandje zat er ook wat bloed onder dus het doet echt nog wel zeer. Dus helemaal niet gek dat hij nog niet in zijn hummetje is. Hoop dat het snel helemaal genezen is en hij weer zijn vrolijke eigen ik is.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik ga even strijken meiden!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ah wat lief, dank je! Ik vind het ook leuk die verhaaltjes te schrijven. :)
    Strijkse!

@kib, ja dat zal nog wel flink zeer doen ja, het tandje is natuurlijk ook pas net door. Sneu is dat he?
    Hopelijk wordt het snel minder pijnlijk.
    Ik ga ff de soesjes en tompoesjes uit de koelkast halen en de overige stoelen afsoppen. Later meiden!

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En Amy slaapt nog steeds niet....wat is dat nou weer?!:(
    Zul je net zien...altijd slaapt ze gemakkelijk en vandaag dus niet. Hopen dat ze zo wel ff gaat slapen, anders is ze vanmiddag natuurlijk sjaggo...

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ik vind ze leuk om te lezen dus ga vooral zo door :cool: he wat gek dat Amy niet wil slapen, hoop dat ze zo nog wel even in slaap valt. Misschien nu eerst even een broodje en fles en daarna naar bed?

@Hier, Jos slaapt nog en de strijk is gedaan jeej :D

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, ik denk dat ik haar zo uit bed haal, wat eten geef en dan proberen we 't over een uurtje wel weer opnieuw.;)

Goed bezig met je strijk! *geeft senso een schouderklopje*

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    lijkt me een strak plan :D bedankt voor je schouderklopje! die meid van jou wil gewoon niets missen :cool: wat een lekker weer zeg!

Deel Deze Pagina