Masu die amy denkt gewoon het is mooi weer daar moet ik van genieten!! Hoop dat ze zo nog wel even in slaap valt voor het huis vol zit met visite. Senso jij ook al zo druk met de was.. Goed bezig!! Hier druk bezig om het huis op te ruimen. Speelgoed ook een beetje uitgezocht sommige dingen kijkt hij echt niet meer naar om. Wat gaat dat snel zeg... De kuffels dus maar in een zak gedaan en even weggelegd. Verder de voorraadkast opgeruimd (alles weer netjes aan kant, zolang het duurt). Ga nu de was maar vouwen en als Stijn nog slaapt en ik eraan toe kome even strijken. Mark is met zijn hobby bootje bezig dus die loopt ook niet in de weg
@masu, hoop dat Amy nog even geslapen heeft en dat je verjaardagsfeest gezellig was! @kibbeling, zo jij bent ook goed bezig geweest! Hoe is het met Stijn? @hier, Jos vanmiddag om 13.00 uur maar wakker gemaakt, hij sliep al vanaf 10.30 uur anders werd het helemaal zo laat. Boterham gegeten en fles gedronken en toen even flink een stuk gelopen naar het dorp, bakkie gedaan bij souders en toen weer terug gewandeld. Nu ligt meneertje nog even lekker in bed en ben ik nog steeds op zoek naar een kleine vakantie zodat we er toch even tussenuit zijn.
So he, wat een rust hier?! Het is zeker goed weer buiten! Hier nog een beetje visite en inmiddels op de bank omdat ajax aan 't voetballen is. Ik reageer straks weer op jullie meiden. Amy is na haar brood gaan slapen en heeft van kwart over 1 tot kwart over 3 geslapen.
Senso heerlijk hoor dat je even naarbuiten bent geweest. Met Stijn gaat het iets beter. Na zijn 1e slaapje (van ruim 2.5 uur) was hij al beter te genieten. Hij heeft weer wat gespeeld en mijn tante kwam even met de kleine hond (shitzu ofzo...) op visite. Stijn moest er even aan wennen en al snel zat hij erachter aan. Na het spelen fruit op, minder als.normaal.. Zal wel door de pijn komen. Zijn flessen gaan gelukkig wel goed. Nu ligt hij alweer even in bed. Eerst lekker keten in bed en uiteindelijk toch in slaap gevallen.. Alweer bijna 2 uur. Masu je hebt echt mazzel met het mooie weer. En ja ajax moet er gekeken worden Hier ben ik niet helemaal in orde. Beetje pijn op mn rug en steeds kippenvel.. Heb al een hete douche genomen maar voel me nog niet helemaal jehh... Mark zei al wat gaan we eten, maar heb geen trek. Denk dat ik voor boterham ga ofzo ipv witlof...
Wat vind je hier dan van?? Ze zijn ook echt overal hetzelfde Nu.nl - Algemeen - 'Niet vrijen met je man is wreed'
@Kib; Jeeej! Stijn zijn eerste tandje door!! Hier afgelopen week het 2e tandje en bij Kian zag je ook wat bloed zitten. Hier lekker gewerkt, was erg rustig maar wel gezellig, heb ook mijn auto nog schoongemaakt tijdens het werken, haha. Net hebben Kian en ik lekker lasagne op, heerlijk (vonden we beiden )
@masu, jeej wat lekker dat Amy toch nog 2 uur geslapen heeft! wel een leuke pre-verjaardag gehad? @kibbeling, gelukkig gaat het met Stijn alweer iets beter. Lekker he als de flessen weer beter gaan, Jos dronk zijn flessen amper toen zijn tandje eraan kwam. Hij is ook een lekkere langslaper klein griepje te pakken? lekker rustig aan doen en gewoon een broodje eten. @mlien, hahaha handig dat je ook nog even je auto kon schoonmaken tijdens het werken lasagne mjammie! eten we hier nooit, manlief lust het niet @hier, Jos heeft lekker geslapen tot 17.45 uur toen hebben we hem maar wakker gemaakt voor zijn warme hap. Nu zit hij lekker in de box en klim ik nog even op de crosstrainer. Tot straks meiden!
@senso, manlief lust het ook niet, maar eet dan gewoon iets anders. Goed.hoor, alweer op de crosstrainer!
Mlien drukke werkdag dus Gaf het 2e tandje minder ellende?? Senso ik heb pas de griep gehad weet je nog?? Heb beslotrn niets te eten voel me echt super rot. Ga als Stijn gaat slapen ook naar bed. Misschien nog wel eerder zelfs... De kippenvel rent in rijen dik over me heen. Wat is er toch gebeurd met mijn imuum systeem??
@mlien, ja maar dan heb ik zo veel over @kibbeling, oh ja die had je zwaar te pakken inderdaad.. van je imuunsysteem blijft weinig meer over met een ukkie, toch gek he. HIer gaf het 2e tandje meer ellende maar bij Kian minder volgens mij. Slaap lekker en beterschap meis *dikke knuffel* @hier, 45 minuten op de crosstrainer gestaan Jos is aan het badderen die ga ik zo even flessen en dan kan hij naar bed, hoop dat hij lekker gaat slapen ondanks dat het nog licht is
Senso respect voor je!! Weer met die billen op de crosstrainer ze worden volgens mij super strak!! Hier Stijn ligt net in zijnbedje en ik ga zijn goede voorbeeld volgen!! Heb het stervens koud en bRarstende hoofdpijn...
hahaha nou dat duurt nog wel even maar bedankt Kib, welterusten en ik hoop dat je morgen weer beter bent! @hier, Jos geflest en meneer ligt al weer even te ronken. Ik ga nog even onder de douche doorrennen, nou ja zachtjes rennen natuurlijk anders val ik nog
wat een rust hier meiden, allemaal al naar bed of gezellig aan het doen ik meld me in ieder geval af meiden, welterusten!
Goeieavond allemaal! Zo, weer ff op de bank en achter de laptop. Ajax-psv gekeken en ajax heeft gewonnen! Goed weekend dus! Ons pap en ons mam waren inmiddels naar huis en er waren nog 2 vrienden van ons. Ik wilde gaan dansen, maar manlief besloot dat we eerst met z'n allen nog eten gingen bestellen. Dat gedaan en het was druk dus 't duurde lang voordat het eten kwam. Toen het eindelijk kwam en we gegeten hadden was de dansles al bijna afgelopen. Zijn dus niet geweest.....dat wordt volgende week weer verrekes opletten om weer bij te komen. Amy ging weer heel moeilijk slapen. Gister dus ook al en nu weer. Toch maar besloten me tot de zetpil te wenden en daarna sliep ze redelijk snel in. Ik ben echt kei moe nu van die drukke dag. Is toch altijd vermoeiend hoor! Maar wel gezellig en we hebben echt lekker buiten kunnen zitten. Ook kregen we nog te horen van manlief zijn opa en oma dat we voor 800 euro iets uit mogen zoeken! Niet normaal, voor zo'n groot bedrag! Alle kleinkinderen krijgen zoiets als ze op zichzelf gaan wonen en ze kwamen ineens tot de conclusie dat manlief dat nog niet gehad had (wonen al sinds 2006 samen). Das weer een mooie meevaller, dus nu gaan we komende maand maar eens hard denken wat we willen hebben. Ik zit te denken aan een goeie camera. @kib, je wordt toch niet ziek he? Wat je zegt...je bent net ziek geweest en dat heeft best lang geduurd. Ik ga heel veel beterschapjes richting Rotterdam sturen en dan hoop ik dat je snel weer beter bent. Het is precies wat senso zegt: sinds we ukjes hebben is ons immuunsysteem echt aangetast of zo...we kunnen niet veel meer hebben he? Natuurlijk worden er op deze manier ook allerlei virusjes onze huisjes binnen gebracht. Slaap lekker! @senso, woehoe, weer 45 min crosstrainer! Masu is zo trots op senso! Ben je al onder de douche door gerend? Ik heb een fijne pre-verjaardag gehad. Dinsdag ben ik echt jarig (dus officieel nu nog 27 ) en dan ga ik lekker met mijn mama uit eten. En vrijdag vieren we 't nog voor onze vrienden. Dus dit is deel 1 eigenlijk, haha! @mlien, wat fijn dat je tijdens je werk je auto hebt kunnen doen. Das nog eens ideaal, betaalt krijgen om je auto te doen! @hier, ik duik zo m'n bedje in ladies....ik wil heel graag studio voetbal kijken in bed en eigenlijk daarna ook nog zo: raymann. Maar ik vrees dat ik dat niet ga redden. Trusten!!
even ego. hier een rustig dagje gehad. wesley is heerlijk in bad geweest en ging erin kruipen! daarna bedacht hij dat hij ook wel even tegen de muur kon staan dus toen was het klaar met badje. we zijn langs s-ouders geweest waar wesley heerlijk gespeelt heeft. zijn middag slaapje overgeslagen maar hij was om half 6 wel echt moe even op bed gelegd tot ajax afgelopen was en toen weer op bed gelegd was 7 uur ofzo maar hij wilde natuurlijk niet slapen. dus nog even met een balletje gespeelt met papa en nog even gekeet bij mij en toen naar bed, nu slaapt hij alweer een uurtje. masu, fijn dat het gezellig was op je pre-verjaardag. lekker studiovoetbal kijken zal wel leuk zijn vanavond. oja ik zou nog even zeggen wat je tegen kringen kon doen. de man van de meubels zei dat wij nu beter niks konden doen omdat er een special laagje opzit en als we het gaan weghalen dan is dat zonde maar we konden de tafel gewoon in de zon zetten of de kring zou zelf wel minder worden. ik las op i-net dat je met as van sigaretten en olijfolie kon werken en dan met een doekje weghalen. kib, ojee weer ziek worden! hoop dat het mee valt. jeej stijn zijn eerste tandje is in aantocht. kan nooit lang meer duren. senso, slaaplekker en vindt je echt een bikkel op je crosstrainer. mlien, heb je nog wat verkocht vandaag? las op fb dat je lekker heb zitten theeleuten. maak je de lasagne dan uit een pakje of helemaal zelf?
Haha, grappig sammie....ff ego en dan nog op iedereen reageren. Heb ik ook altijd! Dan typ ik m'n verhaal en dan bedenken ik weer 'oh ik wil dit nog tegen die zeggen' en dan denk ik 'ja maar dan kan ik ook wel ff wat tegen die zeggen'.....en dan heb je uiteindelijk toch nog gereageerd! Fijn dat Wesley het zo naar z'n zin heeft gehad. Jullie ook zo te lezen. Nu duik ik m'n bed in! Trusten (alweer)!
@Kib; Hier was het 2e tandje binnen 1 dag door, niks geen ellende van gehad . Hoop niet dat je weer ziek wordt! @Sammie; Had nu uit een pakje gedaan, weet dat het te zout is, maar voor een keertje vond ik het wel kunnen . Hier met manlief gepraat vanavond over van alles en nog wat, lucht goed op zo. Nu alle spullen aan het zoeken want morgenochtend hebben we een gesprek met de bank.. Truste dames!
goeiemorgen meiden, @masu, het klinkt alsof je een leuke dag gehad hebt! jij doet je verjaardag gewoon maar even 3 x vieren hahaha. Wat leuk dat jullie voor 800 wat uit mogen zoeken, inderdaad een groot bedrag! camera is altijd een goed idee @sammie, je hebt gisteren een lekker dagje gehad zo te lezen, leuk! Wesley is ook goed in zijn hummetje volgens mij, erg fijn @Mlien, goed dat je even met manlief hebt gepraat en dat het oplucht, even de druk weer van de ketel. Succes vandaag bij de bank @hier,goeie nacht gehad, ik heb niets gehoord (maar wie weet manlief wel ) JOs slaapt nog (ja logisch het is nu eigenlijk 5.45 uur) en die moet ik dus zo wakker gaan maken, ben benieuwdd Vandaag gaat hij maar een half dagje naar het kdv, souders zijn hier bij ons huis omdat ze de garage aan het opknappen zijn (beetje schilderen en opruimen enzo) dus smoe gaat Jos rond een uurtje of 12 ophalen. Zo meiden, ik ga even verder ik wens jullie allemaal een fijne dag, thuis of op het werk! tot vanavond (of vanmiddag tijdens mijn bananenshake )