Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik spring vanaf hier weer in, als dat goed is?

Jullie zwaar verwaarloosd afgelopen weekend:( maar zo druk gehad! Buiten met F en L is niet zo heel leuk.. stoppen echt alles in hun mond (aarde, bladjes, stokjes enz) voel me net een politieagent;)

Om het goed te maken een spam:)

Buiten spelen, en Een f.leur spam(zelfde tshirt als Amy:) ) Bekijk bijlage 233101

Bekijk bijlage 233103

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    zo mooie spam haha :)

en dat verwaarlozen komt me bekend voor ;)
    ook het politieagentje spelen ;)

jolien heeft ong altijd maar 2 tandjes.... maar ze eet haar boterhammetjes als een grote :D Gisteren lange fietstocht gedaan, maar onze meid is nu weer verkouden... jammer dat de kleine niet zo een weerstand heeft :'(

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

@senso, wat leuk dat je schoonma Jos op gaat halen op het kdv. Vindt ze vast leuk en dan heeft ze een extra middagje met hem. Wat gaan jullie doen met de garage?

@mamavan3, ach maakt toch niet uit? Je hebt gewoon een kei druk weekend gehad, spring vooral hier in. :D
    Wat een leuk shirtje! ;) Moet zeggen dat het broekje mij ook bekend voorkomt...waar heb je die vandaan?

@mlien, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je man!
    Succes bij de bank

@nacht, balen van die weerstand he? Amy is ook weer terug verkouden. :(
    En ook nog steeds maar 2 tandjes onder....al 4 maanden... maar ik verwacht binnenkort wel het volgende tandje

@hier, drukke ochtend. Meteen gebeld naar de dierenarts en ik kon om 9.10 al terecht. Hij heeft vrijdagavond voor 't laatst gegeten en ook drinken doet ie maar minimaal. Dierenarts denkt dat ie iets verkeerds gegeten heeft. Kan heel goed zijn, dat dacht ik zelf ook. Zijn buikje voelt goed aan en ook zijn temp is goed. Hij heeft 2 spuiten gehad: 1 om zijn buikvlies of maagvlies of zoiets rustig te maken en 1 tegen de misselijkheid en braken.
    Ook heb ik spul meegekregen tegen misselijkheid wat ik 3x per dag in z'n mondje moet spuiten.
    Eten doet ie nog steeds niet. Als het woensdag of donderdag niet beter is, dan moet ik terug komen.
    Ook kon ik rijst koken in bouillon en dat aan hem geven. Ik heb het net gemaakt en het staat af te koelen. Ik hoop zo dat ie het eet.
    Ik moet Amy zo fruit gaan geven en Taco even wat laten eten hopelijk. Daarna ff wandelen met Taco en dan kom ik weer ff buurten.
    Taco blaft wel weer op de bel en zit op de bank om het buiten in de gaten te houden en en dat is een goed teken.

Tot zo ladies!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh mamavan3, mooie spam!!! Heel gaaf! :D

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    masu: dank je! Broekje is volgens mij ook van de ca.. Kreeg het als kraamkadootje.. Is een gevoerd broekje, wel erg fijn. Zit mooi bij ze.
    Taco: jeetje wat heftig hoor! Ik weet dat toen de hond van mn ouders(puppy) ook niet wilde eten ze rijst met een gekookt eitje en gekookte kipfilet gaven. Die laatste 2 om aan te sterke want daar zitten goede eiwitten en vetten in die ze nodig hebben om te groeien en aan te sterken.. Misschien ook een idee voor Taco?

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, het is zeker heftig, want Taco is me echt ontzettend dierbaar. Ik vind het echt vreselijk hem zo te zien en je wilt dan zo graag iets kunnen doen.
    Gelukkig gaat het beter en ziet ie er al wat minder duf uit vandaag.
    Hij wil ook wat ik gemaakt heb niet eten. Ik heb een bakje bouillon, een bakje water en een bakje rijst (met een klein beetje bouillon) klaar gezet. Als hij dan wil dan kan hij het pakken.

Jaa, dat broekje heb ik ook. Dat zijn van die gevoerde broekjes ja, lekker warm. :)
    Ik heb hier de halve c&a in de kast hangen, want ons mam neemt zowat elke keer als ze heeft gewerkt wel wat mee voor Amy. :D
    Super lief natuurlijk!

@hier, Amy heeft goed geslapen op haar zetpilletje. Ze werd rond half 8 wakker. Wij zitten dus weer op exact hetzelfde ritme als voor de klok verder werd. Ze heeft haar fruit op en ik heb haar in bed gelegd. Ik ben alleen aan het twijfelen of ze wel gaat slapen. Ik heb het idee dat ze geen ochtendslaapje meer wil doen. Of ze heeft last van het tandje, maar ze ziet er ook niet super moe uit...
    Gister heeft ze dus ook geen ochtendslaapje gedaan. Ik zal het gewoon even aankijken wat ze ermee doet. En als ze niet gaat slapen is dat ook prima, dan mag schoonma het vanmiddag weer proberen.

Nog even Amy spam van gisteren:

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Die foto's zijn overigens gemaakt toen mama haar dus net uit bed had gehaald toen ze dus 's ochtends niet wilde slapen.
    Ze ziet er toch niet echt moe uit, wat vinden jullie??

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: ze ziet er idd niet echt moe uit.. Hier begint L.ieke nu ook haar ochtendslaap over te slaan (maarja wat wil je als je vandaag pas om 9:15 je bent uit komt:O!!!!)

Net lekker geluncht buiten:)

Bekijk bijlage 233183

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Leuke spam mv3 en masu. Amy ziet er idd niet echt slaperig uit.
    Fijn dat je verjaardag vieren zo gezellig was. Jammer dat je wel de dansles hebt moeten missen. Volgende week dus extra opletten.

Senso werkse.vandaag en hoop dat de bananenshake je smaakt!! Die Jos boft maar met een kort dagje kdv.

Mv3 we hebben het allemaal wel eens druk hoor. Kan me voorstellen dat het buiten niet altijd even praktidch is 2 van die kleine onderzoekers..

Mlien succes bij de bank. Willen jullie gaan kijken naar de mogelijkheden voor een koophuis of is dit vanwege de verkoop van jullie huidige huis?

Sammie fijn dat jullie eeb geslaagde dag hebben gehad gisteren.

Hier lag er gisteren erg vroeg in en sliep vrijwel meteen. De babyfoon aan mark gegeven maar volgens mij is Stijn okm gelijk gaan slapen. Stijn had vanmorgen toch nog koorts dus mn zus gebeld en ik.mocht hem daar brengen. Mogen niet met koorts naar kdv. Zelf door naar werk en wat viel dat tegen zeg... Heb echt onwijze last van mn rug, keel en hoofdpijn. Gelukkig had ik een kort dagje en was ik om iets over 11 uur al weer bij zus. Ondertussen ben ik met Stijn thuis heeft hij zijn flesje op en liggen we allebei op bed. Kijken of ik ook nog even kan slapen...

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hoi dames,

@mama van 3, goed hoor dat je hier weer inspringt en natuurlijk geeft het niets dat je ons hebt verwaarloosd! wat een gave fotospam weer van je meiden :D lekker hoor buiten lunchen.

@nachtzon, balen dat Jolien weer verkouden is :(

@masu, goeie nacht gehad lekker hoor. Goed dat je naar de dierenarts bent geweest met Taco! hoop dat hij inmiddels wat gegeten heeft, ze ziet er op de leuke spam niet echt moe uit inderdaad... misschien haar slaapje idd aan het afbouwen

@hier, bananenshake gedronken en nu weer aan het werk! tot later :D

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, jouw post gemist :$ vervelend dat je je nog zo rot voelt meis, zal Stijn hetzelfde griepje hebben als jij? fijn dat je hem bij je zus kon brengen. Nu lekker even op bed uitzieken..

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Kibbeling:voel jij je ook al weer wat beter? Fijn dat Stijn bij je zus kon zijn! Ga anders lekker buiten onder de parasol liggen?

Sesno: werkse!!

Oke oke om het af te leren:)

Bekijk bijlage 233190

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mv3; Mooie spam weer!!

Hier vanochtend langs de bank geweest en vanmiddag rondje gelopen en even op zuidplein geweest, eindelijk schoenen voor Kian gekocht. Leder klittenbandschoen - Merken - vanHaren Schoenen deze zijn het geworden! :D Hij ligt nu op bed, heeft vanochtend alleen een half uurtje geslapen dus hij was goed moe.

Ik ga van het weer genieten!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He na een slaapje van 2 uur gloei ik overal behalve mn voeten die zijn echt ijskoud!!! Stijn ligt nog steeds te slapen dus ga zo zijn logeerkoffer inpakken. Hij gaat vanacht bij oma logeren. Zelf ben ik heel sterk aan het twijfelen wat ik met mn werk zal doen.. Ga ik me ziek melden of niet. Morgen ook nog mn afspraak bij tandarts staan van een uur...bleghhhh

Mlien wat een gave schoenen voor Kian. Had je dat jasje van Lief nog besteld voor hem?

Mv3 wat een leuke spam van jou en je meiden. Ik moet er niet aan denken om onder de parasol te liggen op dit moment. Lig nog heerlijk in mn bed grote moed te verzamelen om eruit te komen. Heb ook hoofdpijn dus de lucht is dan net te scherp.

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; He balen dat je je echt niet lekker voelt! Het jasje had ik inderdaad nog besteld dat komt morgen binnen als het goed is! :D Ik zou me echt ziek melden als ik jou was hoor!

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Flinke griep die je te pakken hebt hoor! Misschien is het beter je ziek te melden, zodat je het goed uit kunt zieken en er dan weer met frisse moed tegenaan kunt?
    Hopelijk ben je snel weer beter! Knuffel!!

@mamavan3, leuke spam weer!

@senso, gezellig dat je weer ff komt buurten. Werkse nog ff!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, leuke foto van jou en je meiden!

@mlien, wat een stoere schoenen voor Kian :cool:

@kibbeling, zou als ik jou was me toch ziekmelden hoor, als je niet goed uit ziekt dan loop je binnen de kortste keren weer..

@masu, leuke dag gehad?

@hier, lekker gewerkt. Jos is rond 12.15 uur opgehaald door oma van het kdv en heeft lekker buiten gewandeld en lekker 2 uur geslapen. Relaxte dag dus voor meneer ;) zo even eten koken en dan nog even op de cross, tot later meiden!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    :$:$ wat een rust!

@hier, lekker 45 minuten op de crosstrainer gestaan, Jos zo even flessen en dan lekker onder de douche. Straks even de kleine vakantie boeken, we gaan 5 dagen en 4 nachten naar Duitsland in een bungalowtje op een rustig park vlak bij Luxemburg en Trier.

Toch even lekker weg en 4 uur rijden hier vandaan, alleen het weer is natuurlijk twijfel maar ja dat is het hier in de buurt altijd natuurlijk

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Drukdruk chaotisch weekend geweest...met niet alleen maar leuke dingen..maar dat zal ik jullie besparen...

Ben er vanaf woensdagavond/donderdag weer....
    Denk aan jullie..

Liefs

Deel Deze Pagina