Kibbeling: beterschap hoor! Ik zou als het kan op je werk je ook ziekmelden! Zo wordt je nooit beter! Mlien: Gave schoenen,. vooral heel stoer Senso: goed bezig jij weer met je cross!! Fijn dat je lekker hebt gewerkt! Die Jos een lekker chill dagje, mag ook wel eens als dreumesje Hier: Dooodop!! Het is heerlijk buiten hoor, dames genieten ervan maar ik word er zo moe van. Ze willen nu telkens hetzelfde speelgoed, pakken dingen van elkaar af, knijpen elkaar, gaan op elkaar staan enz.. Dood moe word ik er van! En Dan ook nog de avonddienst in mn eentje gedraaid.. En het erge is de aankomende 3 dagen moet ik ook in mn eentje doen.. Word er nu al moe van
he getsie Stampertje, hoop niet iets ernstigs.. rustig aan hoor en tot woensdag/donderdag *dikke knuffel*
@mama van 3, echte meiden zo te lezen! kan me voorstellen dat je er moe van wordt.. pff je hebt het voor vanavond weer overleefd gelukkig. Lekker op de bank ploffen met de beentjes omhoog.
Stampertje": ook de mindere lueke dingen zijn we voor! Dikke knuffel en werkse aankomende dagen! Hoe bevalt de kantoordag je?
He meiden ben weer trrug van mams. Stijn in zijn bedje gelegd daar en lekker naar huis gereden. Heb besloten morgen ochtend nog te gaan werken (korte ochtend) en dan meld ik me ziek. Heb deze week ook nog 5 dagen te werken en volgende week wordt net zo druk. Weet nu al dat ik dat niet ga redden. Woensdag zou ook nog een dienst van 10 uur zijn, normaal echt geen probleem maar nu even wel. Zo nu ff op jullie reageren; Stampertje we zijn er voor elkaar in goede en in slechte tijden he. In elk geval een dikke knuffel en we zien je woensdag/donderdag weer. Mv3 snap dat je helemaal gesloopt ben en dan heb ik er nog maar 1 in huis die alles ontdekt.. Senso sportse (al ben je misschien al klaar..) Lekker dagje heeft Jos ook gehad met oma. Mlien wel spammen he dat jasje!! Verder ben ik het kwijt... Sorry. Ga zo lekker mn bedje opzoeken. Slaap lekker alvast allemaal!!
WAt lief van jullie.... Okeey dan even de korte versie... szus en haar ex hebben samen een zoontje van 15mnd (mijn neefje dus)..ze zijn zo'n 6maanden terug met heel veel heibel uit elkaar gegaan...huiselijk geweld, politie, amk...dus wel heel heftig..!!! Zo'n 3maanden terug had ze bedacht dat ze toch wel weer bij hem terug wilde...(wat we afgeraden hebben, maarjah liefde maakt blind)... Nu was het dus weer raak afgelopen weekend!! Ze beld ons huilend op dat ze haar zoontje had opgepakt en is haast was weg gereden maar niet te weten waar heen...dus maar naar ons gekomen... Haar ex heeft de sloten van het huis vervangen terwijl zij daar woonde met haar zoontje..alleen het huis staat nog op beide hun naam dus ze heeft geen "poot" om op te staan! Politie erbij, weer de amk... szus heeft baksteen door raam gegooid om toch wat spullen te kunnen halen...(heeft aan de politie gevraagd, en dit mocht omdat het haar eigendom is, RAAR!!!)... Maar ex was het daar niet mee eens, Manlief was hier bij trouwens want hij wilde haar niet alleen laten gaan, hij zou haar wel even door het gebroken glas trekken, dus daar is manlief tussen gesprongen..gelukkig zijn ze er beide met een paar krassen vanaf gekomen! Maar allemaal erg heftig..en vooral heel sneu voor mijn neefje....! Sorry vast een warrig verhaal... Owjah en we hebben nog even gehoord dat smoeder huidkanker heeft, er is een biopsie gedaan en over 3weken weten we meer!!!
Zo, afgewerkt! En ik denk 'ff rustig bijlezen', maar wat heftig zeg! Wow, stampertje das idd een onrustig weekend te noemen. Maar mamavan3 heeft gelijk; ook hier zijn wij voor! Wat vervelend dat het zo moet lopen en dat je neefje uiteindelijk de dupe is. En daar boven op ook nog eens zo'n vervelend nieuws over je schoonmoeder! Hopelijk valt de uitslag mee. Spannende tijd zeg! Hoe ben jij hieronder? @senso, weer lekker fanatiek op de crosstrainer zo te lezen, erg goed! Wat fijn dat jullie toch nog 5 daagjes weg gaan! Het weer kan idd alle kanten op, maar wie weet valt het mee. Wij gingen ieder jaar naar Duitsland of Luxemburg en de omgeving vind ik daar erg mooi. Af en toe heb je een regendag, maar jullie hebben een bungalow, dus das ook niet eens zo erg. En vaak ook wel veel goeie zonnige dagen hoor. Altijd lekker om er ff tussenuit te gaan, fijn hoor! @mamavan3, je hebt je avatar (of hoe heet dat ding) verandert zie ik! Leuke foto! Wat vervelend dat je het avondritueel in je eentje moet gaan doen. Je hebt in ieder geval alvast 1 avond gehad. You go girl!!! @kib, lekker je bed induiken meid! Hoe ga je 't nu doen met ziekmelden? Alleen 's ochtends werken en dan ziekmelden tot je weer beter bent of begrijp ik 't verkeerd? @hier, lekker gewerkt en tussendoor nog ff thuis geweest. Nu op de bank voor grey's en daarna duik ik m'n bedje in. We zijn moe van 't drukke weekend! Morgenavond lekker uit eten met m'n mams, heb er zin in! 's Ochtends eerst ff fysio en de auto wegbrengen, want m'n zomerbanden moeten er nog steeds opgelegd worden. Vandaag belde mijn baas en er is misschien een mogelijkheid om die 4 uur vanuit huis te werken door wat financien te doen. Ik moest er maar over nadenken of ik dit wilde en dan hadden we 't er morgen over. Ik zie dat wel zitten en op die manier houd ik gewoon mijn salaris. We gaan dan een proefperiode kijken of het werkt, of het genoeg werk is en als het werkt blijft het voorlopig zo. In november bekijken we 't dan opnieuw en kan ik eventueel alsnog ouderschapsverlof opnemen. Mooie oplossing denk ik. Amy heeft vandaag weinig geslapen! 's Ochtends van 11 tot half 1 en that's it. 's Middags wilde ze niet slapen volgens schoonma. Half 7 bracht manlief haar naar bed en ze ging heel makkelijk slapen, maar om half 8 werd ze wakker en ging ze huilen. Daarna allemaal draaien en wurmen in bed maar uiteindelijk is ze wel weer gaan slapen. Morgen dus eens proberen zonder ochtendslaapje...eens kijken of dat is wat ze wil. sorry voor m'n lange verhaal....maar ach, als je 't niet wilt lezen dan sla je 't maar over! Trusten allemaal!!
@stampertje, jeetje wat heftig zeg echt heel erg hoe gaat het nu met szus en haar zoontje en waar zijn ze nu? wat een weekend zeg meis en dan ook nog slecht nieuws van je smoe, hoop dat de uitslag goed is we gaan in ieder geval voor jullie duimen. *dikke knuffel voor jou!* @masu, wat een goeie oplossing van je baas! dat is echt gaaf, hoop dat het zo gaat werken. hihi ik lees graag je hele verhaal hoor was je al een beetje kwijt (vergeten dat je aan het werk was ) maar goed het lijkt wel alsof Amy inderdaad geen ochtendslaapje meer wil doen, ze slaapt natuurlijk al nooit zo veel dus waarschijnlijk is ze hier ook eerder mee. Fijne dag morgen op je verjaardag! @hier, ik ga er ook van tussen, vakantie is geboekt en ik heb nog een leuk filmpje als afsluiter. Zo doet Jos als er echt niets aan de hand is maar hij zich een beetje aanstelt 00165.MTS - YouTube Welterusten meiden!
GE-WEL-DIG filmpje senso! Daar word ik spontaan vrolijk van, moet er echt om lachen! Hij heeft een leuke aanstekelijke lach, haha! Nu ga ik naar bed, dit was een mooie afsluiter.
Oh, nog ff een update voor degenen die het willen weten over ons Taco. Het leek echt beter te gaan en toen schoonma kwam werd ie zelfs een beetje enthousiast. Maar hij heeft nog steeds niks gegeten. Wel meer gedronken dan andere dagen heb ik 't idee. Toen ik thuiskwam om half 4 was ie weer echt uit z'n hum. Niet opstaan en lusteloos. Medicijn toedienen ging eerst heel goed, maar nu weet ie wat het is en werkt ie niet meer mee. Dus das ook niet echt leuk om te doen. Ik blijf me zorgen maken....als het woensdag niet over is ga ik maar weer bellen.
Goeiemorgen meiden, @masu, huh dacht ik aanstekelijke lach? het was Jos die zich aanstelde had ik gewoon het verkeerde filmpje geplaatst, die is idd heel grappig en hij lacht zo leuk hahaha hieronder toch nog even het aanstel filmpje wat ik bedoelde ZIelig hoor dat Taco nog steeds niet lekker is, vind het niet zo goed klinken dat hij nog steeds niet eet.. zou ondertussen toch wel beter moeten zijn. Goed dat je woensdag heen gaat als het vandaag zo blijft, zou niet langer wachten hoor. @hier, goeie nacht gehad. Tenminste ik wel, weet niet of manlief er nog uit is geweest. Gisternacht in ieder geval 1 x en toen heb ik ook niets gehoord vanmorgen naar Adam voor een bespreking en dan met een vaartje weer terug en achterstanden nabellen blegh maar ja het moet weer gebeuren. Hier nog even het aanstelfilmpje 00168.MTS - YouTube Fijne dag iedereen, thuis of op het werk!
en natuurlijk even zingen Er is er één jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben jij! Van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag Masu!
Masu: van harte gefeliciteeerd!!! Senso: haha zat ook al te kijken naar dat filmpje.. Zal zo even naar je aanstel filmpje kijken! Hier een bar slechte nacht.. F.leur heeft der bed ondergekotst ennis daaran blijven spoken
@Masu; Gefeliciteerd!!! @Senso; Wat een leuke filmpjes! Zo herkenbaar dat aanstellen! @Mv3; Balen dat F.leur vannacht niet lekker werd en jouw nachtrust heeft gestolen . Hier heerlijk geslapen! Kian lag ook pas om 10 uur op bed gisteravond omdat we nog even langs het huurhuis geweest zijn om wat dingen door te spreken. Vanaf vandaag weer 3 dagen werken en vrijdag the big day voor Kian. Het is ook maar te hopen dat de verkoop van dit huis echt doorgaat want anders heb ik straks geen gastouder meer hier...
Senso: herkenbaar filmpje!! doen die van mij ook Alleen hier kruipen ze dan helaas wel naar mij toe Mlien: is er al wat meer bekend over de verkoopp van jullie huis? Spannende weken zo voor jullie! Werkse!
He meiden, Stampertje dat is idd geen leuk weekend wat jullie hebben gehad. Arm klein kereltje. En dan ook nog het nieuws van je smoe erbij...pff Dikke knuffel!! Masu LANG ZAL JE LEVEN!!! Gefeliciteerd met je 28e verjaardag!! Hoe heeft amy het overleefd zonder ochtrnd slaapje of trekt ze het toch niet?? Arme Taco nog steeds niet lekker. Zou zeker morgen even langs de dierenarts gaan. Je had toch al verbetering moeten zien nu. Senso je filmpjes bekijk ik later foon ia traag of heeft geen zin. Mv3 balen van je nacht zeg. Mlien hoop ook dat het wachten voor jullie snel voorbij is en jullie goed nieuws krijgen. Hebben jullie wel verdiend. Fff denken volgens mij ben ik er.... Sammie hoe gaat het bij jullie in het nieuwe huis. Je draai al helemaal kunnem vinden?? Hier echt een kl*te nacht achter de rug. Niet voor Stijn (denk ik die is bij oma) maar had erge last van mezelf. Kon mn draai niet vinden en had het warm/koud en andersom. Vanmorgen wel gaan werken met veel moeite (paar keer bijna moeten overgeven) maar de clienten waren echt super lief. Had ook verteld dat ik niet lekker was en toen waren ze nog liever.... Ook echt bedacht dat ik me ziek meld. Voor morgen al rond gebeld voor vervanging maar niet helemaal gelukt. Ook niet mijn probleem. Bij de TL een berichtje achtergelaten dus die is op de hoogte. Ben na mn werk gelijk naar huis gegaan en nu lig ik in bed. Hoop dat de tandarts me straks belt met het heugelijke nieuws dat de afspraak verzet kan worden. Anders moet ik vanmiddag een uur lang in die stoel liggen... Of ik moet niet opdagen en dan ervoor netalen als no show. Wordt dan een duur grapje.
Ff ego want het is niet goed met m'n hondje. Heb dus ook totaal geen verjaardagsgevoel, want maak me alleen maar zorgen. Wel heel erg bedankt voor jullie felicitaties meiden, echt heel lief! Amy is nog steeds wakker en trekt 't tot nu toe prima zonder slaapje. Om 12 uur krijgt ze brood en yoghurt en dan gaat ze haar eerste slaapje doen. Ze is gewoon vrolijk en helemaal niet moe, dus denk dat het wel goed gaat komen. Vannacht heeft Taco een mondje over gegeven en vanmorgen weer. Rond 10 kwam er een grote groenbruine golf uit. Eten doet ie nog steeds niet en drinken met hele kleine beetjes. Hij plast wel, maar het weinig en geel. Hier merk ik aan dat hij dus echt niet goed drinkt. Vooral het overgeven is vreemd, want hier heeft ie medicijnen voor + een spuit gehad. Ik heb dus om 10 uur de dierenarts weer gebeld en dit uitgelegd. Om 11 uur moesten we komen. Het is niet goed als hij overgeeft ondanks de medicatie. De dierenarts heeft net heel goed gevoeld en geconcludeerd dat er iets in Taco's buik zit. Waarschijnlijk iets wat niet verteerd. Daarom eet hij niet en blijft ie overgeven. Hij krijgt een kijkoperatie en als er iets in zit dan haalt ie 't er meteen uit. Het kan ook zijn dat de ene darm over de andere darm is geschoten of zoiets maar dat zien ze dan ook. Ik moest 'm meteen daar laten...de arts wilde niet langer wachten. En ik maak me zo'n zorgen! Ergens ben ik heel erg blij dat het dat misschien is...want ik had er zo'n slecht gevoel over, het hield naar mijn idee gewoon veel te lang aan! Hij had allang beter moeten zijn dus er is gewoon iets niet goed. Einde van de ochtend/begin van de middag wordt ie geopereerd.... Ik vond het vreselijk 'm daar achter te laten en dan gaat ie onder narcose zonder dat er iemand vertrouwd bij is. Ik moest er gewoon van huilen en nu ik dit typ weer....voor ons hoort ie gewoon echt bij het gezin en dit vind ik gewoon vreselijk! Ik hoop dus heel snel op goed bericht van de dierenarts.... Ik houd jullie op de hoogte meiden. Eigenlijk kwam er vanmiddag een vriendin maar die heb ik afgebeld. M'n hoofd staat er niet naar. Vanavond uit eten met ons mam...eens kijken of ik dat door laat gaan. Is echt afhankelijk van de uitslag van de operatie denk ik...