Masu: eeeen hele dikke knuffel!!! Jeetje de tranen staan in mn ogen als ik je verhaal lees! Wij hebben ook een hond, en idd het is alsof ik 4 kids heb!! Hopelijk is er niks ernstig en 'zit er alleen wat vast in zijn darm''!! (bedacht me net wel: is er ergens bij jullie gemest? Al;s honden dit eten kunnen ze daar flink ziek van worden!!) Hier hebben de dames besloten geen ochtendslaapje te doen.. Dus die gaan straks lekker naar bed Zijn nu buiten aan het spelen.,.
@mamavan3, wat lief, dank je wel...het is ook echt heel erg want Taco is me zoveel waard! Er is niet gemest hier en ik houd 'm buiten heel goed in de gaten. Hij is vrijdag wel de hele dag in de tuin geweest en ik denk dat ie daar wat heeft gevonden. Misschien iets van plastic of zo....geen idee... Jouw meiden dus ook zonder ochtendslaapje vandaag? Hier gaat het tot nu toe goed. Amy is nu met haar brood bezig en daarna gaat ze naar bed.
Houd je ons op de hoogte van taco!! Eikels en denneappels kunnen ook erg gevaarlijk zijn bdnek ik me nu.. Hopelijk vinden ze iets!! Sterkte Hier zijn ze nog druk aan het spelen( nja elkaar knijpen en vooral speelgoed afpakken om vervolgens heel hard te huilen!).. Straks even fruit en dan kunnen ze naar bed.. Zijn nu vanaf 9 uur wakker!! Net wel beide beetje gedommeld in de kinderwagen tijdens boodschappen doen, maar niet geslapen..valt me eigenlijk alles mee hoe ze het nu doen hoe doet amy het ?
Masu snap je ego echt helemaal. Als ik je verhaal lees krijg ik ook tranwn in mn ogen. Weet hoe is om je dierbare naar de dierenarts te moeten brengen. Ik denk aan jullie. Dikke knuffel! Mv3 jouw meiden ook maar 1 slaapje vandaag. Dat doen ze wel vaker toch?? Hier belde de assistent en ze kon helaas niemand vinden die op mijn afspraak kon komen. Nu moet ik er zelf heen en er het beste van gaan hopen. We zullen zien....
Goed! Die is vanaf 'n uurtje of 7 wakker, heeft net brood en yoghurt op en ligt nu net op bed. Ze lag flink te stuiteren, maar nu is het wel ineens stil. Denk dat ze lekker slaapt. Ben benieuwd hoelang ze nu slaapt. Als ze haar ochtendslaapje niet meer wil doen, dan hoop ik wel dat ze 's middags ietsje langer dan 1 uurtje wil slapen. Wanneer gaan je meiden naar bed? De dierenarts belde me net 5 minuutjes geleden. Hij heeft een grote plastic dop uit z'n darmen gehaald. Ik heb gevraagd de dop te bewaren, want ik wil wel eens zien of ik 'm herken. Ik heb geen idee wat het kan zijn...ik weet zo niks van een grote plastic op... In ieder geval is alles goed gegaan en Taco is nu wakker aan 't worden. Om 3 uur mag ik 'm weer ophalen. Pfff wat een opluchting zeg! Voel me ook gelijk een stuk happier!
Sterkte bij je afspraak kibbeling! Wortelkanaalbehandeling toch? (sorry heb niks terug gelezen) Hoe voel je je?
Even snel reageren! @masu, wat ben ik blij dat de operatie van Taco goed is gegaan! toch naar je gevoel geluisterd gelukkig, hoop dat hij snel opknapt. Kan me voorstellen dat je heel verdrietig was hoor en dat je je zorgen maakte *dikke knuffel* en ga nog een beetje proberen te genieten van je verjaardag. Wat fijn dat Amy het zo goed gedaan heeft vanochtend, hoop dat ze wat langer slaapt vanmiddag. Iets van 2 uurtjes zou mooi zijn @mama van 3, jouw meiden ook al geen ochtendslaapje meer, goed hoor! @kibbeling, succes bij de tandarts meis, hoop dat het meevalt. @hier, ben weer aan het werk!
Leuk dat je nog ff komt reageren senso! En lieve woorden. Ze slaapt vanaf half 1, dus nu zo'n 75 minuten. Twee uurtjes slapen zou mooi zijn en zou perfect uitkomen, kunnen we mooi om 3 uur Taco ophalen. Werkse nog ff!
Amy heeft tot kwart voor 3 geslapen! Dus 2 uur en 1 kwartier, erg netjes! Nu ga ik Taco ophalen, komt allemaal mooi uit zo. Tot later!
masu, gelukkig is alles goed gegaan en hebben ze de dop kunnen verwijderen. kan me voorstellen dat je even niet zo happy was. nog gefeliciteerd en hoop dta het gevoel vandaag nog een beetje terug komt. ik las dat amy maar 1 slaapje doet nu. fijn dat het goed is gegaan en ze heeft lekker lang geslapen. kibbeling, succes bij de tandarts! mamavan3, jou meiden ookal 1 slaapje. hoe is dat gegaan? hier gaat 1 slaapje echt niet lukken. ookal slaapt wesley maar een half uurtje ofzo hij moet echt twee keer slapen. hier, manlief en ik ijn het oneens over de badkamer meubel maar denk dat ik manlief zijn zin maar geef. heb geen zin in eindeloze discussies om een badkamer. upc is langs geweest en ondemand doet het nu weer. speelgoedksit komt donderdag pas was iets niet op voorraad. ik ga straks alles terug lezen dus ben dan heel lang bezig haha.
@sammie, balen dat jullie het oneens zijn over het badmeubel. Kun je 'm niet overhalen? @hier, Taco opgehaald van de dierenarts. Het stuk dop zat al in z'n dunne darm dus die hebben ze open moeten maken. Hij ligt hier nu heel slapjes naast me. Ik kon kiezen uit een kap of rompertje zodat ie niet aan z'n wond kan likken. Ik heb toch maar voor een rompertje gekozen, aangezien zo'n kap me zo onhandig lijkt. Als we toezicht hebben kunnen we het rompertje altijd opstropen zodat de wond aan de lucht wat sneller kan genezen. Ik heb nog nooit zo'n dure verjaardag gehad! Al met al ben ik een kleine 600 euro lichter en dan moesten er vandaag ook nog eens 2 nieuwe banden op de auto. Die rekening valt binnenkort ook nog op de mat....masu is weer arm... Maar uiteraard alles voor Taco, maar leuk is wel anders. Hij heeft behoorlijk wat pijnstillers en antibiotica meegekregen...ik hoop echt dat ik er dat in krijg bij 'm. En speciaal voer (soort astronautenvoedsel voor honden), want we moeten heel gedoseerd weer gaan beginnen met hem eten te geven (hij heeft natuurlijk vrijdag voor 't laatst gegeten). Nu heeft ie het rompertje aan en hij ziet er zo dunnetjes uit...zo sneu! Hij was nu ook echt te licht zei de assistente. Hopelijk herstelt ie snel, want dit vind ik zo moeilijk om te zien! Na de operatie heeft ie ook nog een keer overgegeven... Om half 6 hebben we gereserveerd, maar dat ga ik ff verzetten naar 6 uur. Druk druk...manlief is nu de auto ophalen met ons mam... Dat heet dan een vrije dag, pff!
Masu wat fijn dat ze het probleem hebben gevonden bij Taco en weg konden halen. Wel een dure verjaardag voor je. Maar ik zou het ook zo doen hoor als we een hondje hadden. Veel plezier vanavond met je mams. Sammie balen van je onenigheid met je man over het badmeubel. Hoop dat jullie er toch nog uit gaan komen... Senso toch lief ff buurten hier in je pauze. Hier mn tandarts afspraak overleefd. Mag alleen volgende week terug komen want hij heeft bedacht mn tand van binnenuit te bleken omdat hij iets donkerder dan de rest is.... Heb ik dat dacht ik klaar te zijn mag ik als nog een keer terug en als ik pech heb nog een keertje. Duurt dan gelukkig alleen niet zo lang. Nu wel echt een raar/vreemd gevoel in mn buik van al dat spoelen enzo. Zo maar eens een boterham proberen te eten. Heb vandaag pas 1 boterham op vanmorgen om 7 uur ofzo...
@sammie, balen van je onenigheid met je man! hoop dat jullie er uit komen. @masu, zo wat een hoop geld weer.. zou het er ook zeker voor over hebben, heb dan wel geen hond maar voor mijn katten zou ik het ook zo doen. Wat een drukke vrije dag heb je achter de rug zeg. Veel plezier met het uit eten en eet smakelijk natuurlijk! @kibbeling, gelukkig heb je de afspraak met de tandarts overleeft, jammer dat je nog een keer terug moet misschien kun je wat kippesoep proberen ofzo wat zout binnen want van dat weinige eten kun je natuurlijk ook niet lekker zijn.. drink je wel goed? (pfft lijk me moeder wel ) @hier, klaar met werken en Jos weer opgehaald op het kdv, hij heeft vandaag 2 x 2 uur geslapen en 1 fles gedronken, dus eindelijk op de dagen van het kdv ook op 3 flessen Vandaag lekker een crosstrainer vrije avond, jahoo!
@kib, heb jij weer! Balen dat je nog een keer terug moet. Je zult je wel flauw voelen als je maar 1 boterham op hebt. Ik heb ook niet veel gegeten, gewoonweg geen tijd gehad.. Komt goed uit want dan kan ik vanavond lekker veel eten! We gaan hier naartoe: Restaurant Mama Di Kookt, Informele sfeer met een Italiaanse tint. Mangiare e Basta, onbeperkt a la carte eten voor een all-in bedrag - Mangiare e Basta Denk dat dat de website is....je kunt dus zo vaak je wilt bestellen. Dus ga ik daar met goeie honger heen!
@masu, ziet er goed uit dat restaurant! hoop dat je lekker gegeten hebt @mama van 3, aaaaaaah kijk dat nou stappen echt gaaf, ze is al wel echt stabiel aan het stappen, leuk hoor! @hier, Jos heeft op het kdv van 14.00 - 16.00 uur geslapen dus hebben hem niet meer op bed gedaan. Hij is om 19.15 uur gaan badderen en heeft daarna zijn fles gehad, hij ligt nu uitgeteld in bed maar hij heeft het goed volgehouden gelukkig. Zo even kijken of er in opperdepop nog leuke gerechtjes staan, morgen nog wat hapjes maken voor in de vriezer.
Masu, poeh wat een bedrag maar zou het ook over hebben voor mijn hondje. Geen leuke verjaardag maar wel lekker eten. Kibbeling, bah kan je weer terug naar de tandarts. Maar goed het is dan wel even gebeurd. Wat senso zegt kippesoep ofzo. Senso, fijn dat jos nu ook op 3 flessen zit op het kdv. Wat heeft hij weer heerlijk geslapen daar zeg. Hier, ik heb met wesley samen wortels gegeten en manlief sperziebonen, want die lust geen verse wortels Ik heb net als kib even speelgoed uit gezocht en een deel gewassen en die kan ik straks schoon wegzetten. Ook weer nieuw speelgoed neergezet en dacht dat mijn man een beroerte kreeg haha Wesley krijgt een rechter boventandje. Gaatje zit er al. Vandaar dat hij niet echt wil eten de laatste dagen.
Kibbeling: jeetje zo ziek en dan ook nog zo behandeling! Beterschap!!! Masu: wat fijn dat het wel allemaal goed is gegaan met Taco! Hopelijk knapt die snel op! Hier zijn f en l toch nog even op bed gegaan om half 5.. maar ze hebben niet geslapen en hebben dus maar een half uurtje op bed gelegen, maar ze wilde gewoon weg niks.. Eetsmakelijk nog! Senso: Ja ze loopt heel stabiel en heeft dus bijna een uur rond gewandeld haha Die Jos nog zo laat op de middag geslapen! Ga je nog crossen?Zoja succes! Sammie: hahah iets tevee; speelgoed gekocht Leuk he dat ze al weer een stap verder zijn, babyspeelgoed is al niet meer interessant! Hoe bevalt jullie nieuwe huis? Hier: Dames hebben rijst, courgette en visstick gegeten, ik en T.imo rijst met kip en sate Lekkr makkelijk. Daarna heerlijk op t pleintje gespeeld, en vervolgens konden ze in bad want zo vies die handjes En nu ligt alles in bed. Heb ik even 3 wassen gevouwen/gestreken, woonkamer gezogen, hond uitgelaten en nu op de bank geploft
Manavan3, Lekker dat ze nu zo lopen. Het ochtend slaapje overslaan was dus niet een succes? Lekker in bad en dat allemaal in je eentje petje af! We zijn al aardig gewend hoor maar moet eerlijk zeggen dat ik me er niet toe kan zetten om dozen uit te pakken. Wesley zit volgens de sprongen app weer een sprong maar merk er heel weinig van. Een paar weken geleden had hij echt sprongen gedrag. Wesley kan wel nieuwe geluiden en hij probeert op te staan zonder iets waar hij zich aan optrekt maar hij kan nog niet eens los staan!
@sammie, hahaha heb je zoveel nieuwe speelgoedjes voor je stoere vent? wel leuk hoor vind ik af en toe wat nieuws wel boventandje komt er door, gewoon zo'n voortandje of heeft hij die al? @mama van 3, normaal slaapt Jos van 3 - 5 dus was een uitdaging om hem nu wakker te houden maar het is gelukt en hij was niet eens sjaggo je hebt het spitsuur weer overleefd jeeeeeeeeeeeej! wel goed bezig hoor! geen cross hier vandaag, morgen weer even een dagje pauze. @Hier, moe!