senso, tandje rechts naast het boventandje komt door, nummer 7 is dat dan. zag hem al een tijdje zitten maar nu zit er echt een opening. lekker dat je vrij bent van de crosstrainer vandaag. het speelgoed had ik al maar zat allemaal ingepakt voor de verhuizing en wesley was er iets te jong voor toen. nu kan hij er wel mee spelen
7e tandje alweer! hij heeft er zin in hahaha @hier, even de folders doorgespit. Bij de hema slaapzakken in de aanbieding en bij de kruidvat rompers en pyjama's voor onze ukkies. Ik ga lekker naar mijn bed, nog even lezen en dan heeeeeeeerlijk slapen! welterusten meiden
Ff snel heel ego... Heb hier een kleine man die niets wil!! Niet slapen, niet op schoot helemaal niets!! Alleen maar huilen en bij papa zijn. Maar ja die kan ook niet de hele aaf met hem op schoot zitten. Denk dat tandje 2 komt, flink verkouden en een sprong ofzo... Meiden im ga hem een zetpil geven en hopen dat hij gaat slapen...
Goeienavond meiden! @sammie, wow Wesley al 7 tandjes, dat schiet echt op! @senso, trusten! @mamavan3, knap dat je de spits weer in je eentje hebt gedaan @kib, ik hoop echt dat Stijn snel gaat slapen! @hier, lekker gegeten en nu vol op de bank. Toen ik thuis kwam kwam Taco kwispelend op me af, zoo fijn om dat te zien! Al deed ie dat af en toe ook wel bij mij de afgelopen dagen. Hij heeft net een beetje geplast buiten (dus die romper half opgestroopt, anders kan ie niet plassen) en hij ligt nu lekker bij ons op de bank. Dat vindt hij wel fijn gelukkig. Morgen dus die tabletten toedienen....oh my god, dat wordt nog een karwei! En morgen moet ie zo'n blikje eten, ik hoop echt dat dat gaat lukken... Ik duik zo m'n bed in. Nog lekker ff voetbal kijken en dan slapen, want morgen weer een lange werkdag. Ben zo moe van alles vandaag. trusten allemaal!
@Masu; Wat fijn dat het gisteravond al iets beter leek te gaan met Taco, hoop maar dattie snel opknapt en vandaag ook lekker wil eten. Is nou niet echt een fijne verjaardag geweest zo! Ik zou het jasje spammen, dus bij deze! Bekijk bijlage 233581
@mlien, leuke spam en een heel gaaf jasje! Staat 'm stoer! @hier, goeie nacht gehad, Amy was rond 7 uur wakker. Eerst beneden ff gaan checken bij Taco. Hem zijn medicijnen gegeven en in tweede instantie ging dat goed (eerste keer kreeg ik 't niet voor mekaar het 'm door laten slikken, 2e keer wel). Hij heeft vanmorgen een klein plasje gedaan en ook best wat gedronken. Jeuh! Ik heb een beetje voer uit dat blikje astronautenvoer voor 'm neer gezet en hij heeft eraan gesnuffeld en gelikt en zelfs een klein beetje van gegeten! Ah, bezoek, de rest volgt zo!
Goeiemorgen! @spam, wat leuk wakker worden zo met al die vrolijke spam! @kibbeling, Stijn uiteindelijk nog wel gaan slapen? sneu hoor dat hij zo niet lekker is @mlien, jasje staat Kian erg stoer! hoop dat je gisteren lekker gewerkt hebt en natuurlijk werkze voor vandaag! spannend hoor de operatie van Kian komt nu toch wel heel dichtbij.. @masu, jeuj wat goed dat Taco een heel klein beetje heeft gegeten en dat hij ook heeft gedronken. Gelukkig lukt het medicijnen toedienen, hier altijd drama's met die rare asielkatten blegh. ZO jij hebt vroeg visite! @Hier, goeie nacht gehad. Om 6.15 uur ging de wekker voor manlief en lag Jos ook een beetje te piepen, manlief even speentje gegeven en toen heeft hij doorgeslapen tot kwart voor 8 erg netjes dus Vandaag niet veel op de planning, nog wat hapjes maken en boodschappen doen. Wie weet doe ik ook nog wel wat in het huishouden
@senso, netjes hoor, tot kwart voor 8! Mooie tijd! Leuk wakker worden zo he? @hier, het vervolg...nou ja het meestal had ik al verteld. Het lijkt dus de goede kant op te gaan met m'n manneke. Amy gaat nu ff met ons pap en mam mee, dan is het hier wat rustiger voor Taco en heb ik alle aandacht voor hem. Vanmiddag is ons mam hier, zodat Taco niet alleen hoeft te zijn. Ik baal wel dat ik moet werken, ik was 't liefst bij 'm gebleven, maar het is niet anders... Natuurlijk ook ff spam van mijn mooie en dappere mannetje: (eerste foto is van gisteren en de tweede van vandaag. Je ziet echt al verschil; op die tweede kijkt ie veel fitter)
Goedemorgen meiden, ahh lievr spam zeg!!! Mlien dat jasje en die schoenen staan hem wel stoer. Masu fijn dat hij een beetje gegeten heeft en dat de medicijnen geven gelukt is. Lieve spam zo op de vroege ochtend. Moet eerlijk zeggen dat Taco er ook wel stoer uitziet in zijn romper. Senso Jos heeft lekker geslapen nog. Hier na een zetpil gisteravond is Stijn in slaap gevallen. We zijn snel naar bed gegaan. Rond 1 uur werd hij hard huilend/krijsend wakker.Mark ging eruit maar hij werd niet stil. Toch maar uit bed gegaan hem even uit bedje gehaald en getroost. Daarna kon ik hem half slapend weer terug leggen. Rond 4 uur was hij aan het hoesten en daarna zacht huilen. Mark speentje gegeven en toen heeft Stijn geslapen tot 8.30. Maar besloten hem vandaag nog thuis te houden. Hij zit ook helemaal onder de vlekken. Denk dat hij de 6e of 7e ziekte ofzo heeft. Kan er ook nog wel bij..... Net gelukkig wel zijn papfles helemaal leeggedronken.
@kibbeling, wat zielig voor Stijn, hij heeft er wel flink last van zo te lezen. Verstandig dat jullie hem thuishouden. De nacht viel dus niet echt mee... Hoe voel jij je? En bedankt voor het complimentje over Taco. Hij is ook super stoer! Alleen heeft ie nog wel echt veel pijn, hij komt z'n mandje ook niet uit, want opstaan doet natuurlijk zeer.
Kibbeling: hoe gaat het met je kaak??? Mlien: staat hem echt heel stoer!!! En met die schoentjes!! Werkse! Senso: geniet nog even van het weer ze zeggen dat het morgen weer minder wordt Masu: geweldige spam van je meisje ach die arme taco! Hij lijdkt idd wel oogeknapt te zijn vooral in zijn oogjes!! Hier: bar slechte nacht.. T.imo werd gillend wakker om half 11 dus hem maar bij mij genomen( man was nog niet thuis) gelukkig viel die snel in slaap. Maar f.leur is de hele nacht blijven spoken.. Telkens maar speen kwijt en zeuren als ik dan net in slaap viel begon ze weer maar goed ze zijn nu lekker op kdv waren opgewekt en hadden er zin in.. Ik ga straks even met t.imo shoppen voor hem we hebben net al boodschapjes gedaan
Masu hij is echt super hangerig en weet zelf niet echt wat hij wil en waar hij aan toe is volgens mij. Ik laat hem vandaag maar zoveel mogelijk zlef bepalen. Ik kon het ook niet over mn mama ahart verkrijgen om hem weg te brengen terwijl ik zelf ziek thuis ben. Met mij gaat het redelijk niet meer zo heel erg misselijk maar wel erge last van mn keel en nek. Stijn lag net op mn buik en merkte wel dat die nog wat gevoelig is. Heb wel vla kunnen eten en merk dat mn buik dat fijn vind. Moet er nu nog aan denken genoeg te drinken (senso dat deed ikgisteren dus veels te weinig!!) Mv3 balen dat de kleine meid steeds haar speen kwijt was. Heb je een losse speen of zit er een knuffeltje aan vast? Wij hebben er een spenenkoordje zonder klipje aangemaakt en sindsdien kan Stijn hem 's nachts zelf vinden. Hij krijgt een losse in en die andere ligt in bedje voor het pakken. Misschien een tip om te proberen???
@kib, wat fijn dat je in ieder geval wat vla kunt eten. Zoals je zelf al zegt: goed blijven drinken hoor! Maar dat weet je wel...alleen is misschien niet altijd makkelijk. Ik snap heel goed dat je hem niet weg kon brengen...gewoon lekker bij je houden en lekker met z'n tweetjes uitzieken! En als het misschien nog te vermoeiend is voor jou kan je mams misschien eens bijspringen? Handig hoe jullie het opgelost hebben met die speen. Amy heeft al heel lang geen speen meer, maar pakt haar 2 vingertjes. Nu zeg ik: heel handig, want wij hebben nooit dat ze 's nachts wakker wordt. Later zeg ik waarschijnlijk: balen want een speen kun je wegleggen maar haar vingers niet. @mamavan3, balen van je slechte nacht! Heb je nog 1x avondspits alleen of moet je nog vaker? Wel fijn dat je meiden er weer zin in hadden vandaag. Lekker een dagje met T vandaag...geniet ervan! Shopse samen! @taco, ik heb z'n rompertje opgestroopt, maar dan likt hij toch geregeld aan de wond. Ik houd 't in de gaten en zeg dan 'nee' en dan stopt ie wel. Ik wil dat er lekker lucht bij kan, dan geneest 't sneller. Hij ligt nog steeds in z'n mandje.
Masu we hangen nu samen op het grote bed. Stijn is net overdwars op mark zijn plek in slaap gevallen. Zo lief om te zien. Dan ben ik ook wel weer blij dat hij thuis bij mij is. Mams moet vanmiddag/avond werken. Maar zus belde.nog hoe het ging en die zei ook als je wat nodig hebt bel me dan. Dus dat komt wel goed. Snap dat je de wond lekker aan de lucht wilt laten drogen wel goed opletten dus dat hij er niet teveel aanzit. Mv3 met mn kaak gaat het wel goed. Heb alleen een gevoelig plekje op mn gehemelte van een apparaat dat er tegen aan zat.
Lief van je zus! Gebruik van maken als het nodig is hoor. Ahhh..wat schattig dat hij zo lekker in slaap is gevallen! Ik let goed op Taco ja. Nu ligt ie gewoon lekker, maar net wilde hij weer likken. Het is dan al voldoenden om even 'uh' te zeggen...ik moet gewoon alert zijn.
Haha heb jeen amy waar je uh tegen moet zeggen vandaag heb je Taco waar je het tegen moet zeggen!! En idd als ik haar nodig heb dan bel ik haar zeker. Ze zag Stijn gisteren bij mams en ik belde zegt ze zo hij is echt niet leuk vandaag.... ik zei haar hij is noet altijd leuk Ach binkie zit gewoon niet lekker in zijn vel. Hebben wij ook wel eens last van toch?!
Precies, het kan niet altijd feest zijn! Wij hebben ook wel eens een periode dat we niet lekker in ons vel zitten. Hij heeft waarschijnlijk ergens last van en als ik ergens last van heb dan ben ik ook niet altijd even leuk tegen iedereen! Hahaha, inderdaad, normaal zeg ik dat tegen Amy en nu tegen Taco. Beiden zijn ze eigenwijs....dus met beiden moet ik m'n boodschap regelmatig herhalen!
Hahaha ben jij niet altijd vrolijk??? Daar heb ik helemaal geen last van....ahum gelukkig ben ik geen pinokkio dan zou mn neus nu groeien!!!! Volgens mij zijn al die kinderen hetzelfde hiermee. Ik weet dat de gehoortest van Stijn goed was anders zou ik soms echt twijfelen aan zijn gehoor.....
Ja, selectief doof noemen ze dat, hahaha! Aan mij merk je 't wel als ik chagrijnig ben hoor! En dan moeten mensen echt uit m'n buurt blijven, haha!