Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Haha dat is het waar hij last van heeft. Dat heeft ie vast van zijn vader :D

Geloof me als ik sjaggo ben dan moet iedereen ook uit mn buurt blijven hoor. Gebeurt gelukkig niet zo vaak. Alleen als ik te weinig slaap heb gehad voor een paar dagen.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En valt afgelopen nacht ook onder 'te weinig slaap'? Want dan moeten we hier op gaan passen! :p
    Hahaha!

@hier, over een klein half uurtje naar m'n werk toe. Verder hier weinig verandering..ik hoop echt dat ie zo wat gaat eten!

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey stelletje kwebbels, zo lang ben ik niet weggeweest hoor!

@masu, Taco ziet er inderdaad op de 2e foto gelukkig al weer wat beterder uit, hij kijkt wat helderder uit zijn oogjes. Lekker dat je het zo hebt kunnen regelen met je mams, inderdaad wat rustiger voor Taco en in de middag is hij niet alleen dat is wel fijn.

@mama van 3, hmm niet echt een lekkere nacht dus.. balen :( lekker vandaag met T.imo op stap! veel plezier

@kibbeling, ach arme Stijn (en mama) :( goed hoor dat je hem thuis hebt gehouden, lekker samen uitzieken! wat lief dat hij naast je op het bed in slaap is gevallen.

@hier, wasje gedraaid en samen met Jos boodschappen gedaan. Hele huis gestofzogen en beneden ook alles gedweild, Jos zijn groente (sperzibonen/aardappels en broccoli/aardappels) staan op en ik kruip even op de bank voor Grey's en een bakkie :D

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, werkze alvast! :D

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen/middag,

wij hebben heerlijk geslapen. wesley werd om 6 uur wakker en heeft daarna nog tot 9uur geslapen! merk wel dat ik het ritme van 7uur /half 8 lekkerder vindt maar klaag niet.
    nu ligt meneer nog even op bed duurde een half uur voordat hij ging slapen maar hij slaapt.

vandaag niks bijzonders op de planning.
    denk wat dozen uitpakken moet toch een keer gebeuren.

ik heb een speeltoestel gekocht:D voor in de tuin nu wil alleen nog een wip hebben en dan zijn wij klaar. zal zo even spammen.

mlien, leuk jasje! toch maar de blauwe genomen.

masu, leuke spam en taco ziet idd ietjes beter uit. zijn romper hadden wij ook voor coi maar dat was geen succes. toen maar een kap erbij gehaald.

kibbeling, bah nog steeds niet beter arme stijn en jij ook natuurlijk.

senso, lekker druk alweer.

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @senso; beterder?

Pauze en op foon dus ga geen heel verhaal tikken!

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu nee dan moet ik echt een paar dagen achtereen slecht geslapen hebben. Maar mark weet dat ook wel dus die blijft vanzelf wel uit mn buurt dan :D

Senso jeetje jij bent al druk geweest! Moet er nu even niet aan denken hoor om al zo actief te zijn.

Sammie toch maar aan die dozen beginnen vandaag? Ze gaan jammer genoeg niet vanzelf allemaal open en dat alles op zijn plek gaat. Wat zou dat handig zijn he?

Hier kleine man heeft lekker liggen slapen en is al een stuk actiever dan de afgelopen dagen. Kan ook weer lachen en dingen doen die niet mogen.. zoals bijvoorbeeld de laptop willen hebben en slopen.....
    Met mij ging het wel goed tot ik uit bed stapte en begon te bewegen. Werd echt super misselijk en dat is nog niet helemaal weg. Heb wel wat gegeten vanmorgen al, eerst vla en rond 11 uur ongeveer 1 boterhammetje met kaas en wat gedronken...
    ff mn spookie tevreden gaan stellen.

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    mlien werkse nog even

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, lekker hoor Wesley zo uitgeslapen, wat leuk een speeltoestel, kom maar op met die spam!

@mlien, hahahaha ja mooi toch, beterder :D

@kibbeling, wat balen dat je zo misselijk blijft, ben je zwanger? ;) gelukkig gaat het met Stijn na zijn slaapje weer wat beter!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso als ik niet net gruwelijk ongi ben geweest (vorige week) zou ik het ook bijna denken hoor..... Zit bijna te verzinnen om een test te doen maar we hebben ook al lang geen skes gehad...ja deze man mag echt klagen :p

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha jouw man ook al? hier ook hoor :p

@hier, zo gewandeld met JOs, lekker even van het weer genoten. Zijn hapjes afgemaakt, toch weer 9 porties voor in de vriezer. Jos op bed en de was opgevouwen nu lekker relaxt op de bank met een bak ananas en een kopje thee :D

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso volgens mij zijn ze allemaal zo :p
    Soms krijg ik wel het gevoel er door doen we het dan echt zo weinig? Als je het hem vraagt zegt ie geheid JA!!!!
    Maar ik ben vaak al de gehele dag ana het werk geweest, de kleine man gedaan, het huishouden en dan moet ik hem ook nog tevreden stellen?? Wordt al moe als ik eraan denk....

Maar dat schijnen ze niet te snappen he?

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Stijn viel op schoot in slaap, leg ik hem bed hoor ik een heel verhaal uit zijn slaapkamer komen???!!! snappen jullie het nog??

Senso wel lekker trouwens dat je weer een voorraadje in de vriezer hebt. Stond er nog wat in opperdepop??

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    lol verbaasd me weer niet... wij hebben ongeveer om de twee dagen sex ;) haha

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, het lijkt wel alsof ik mezelf hoor.. hele dag werken en voor de kleine zorgen, dan even tijd voor mezelf. Nee dan moet er eigenlijk tijd voor hem zijn.. tijd voor mezelf is dan de laatste prio, niet dus ;):p

Hihi die Stijn, zo moe maar dan in bed liggen en hele verhalen vertellen :D lekker ding is het toch! snap ik niet hoor :(:D

Zag wel 1 recept die ik wil proberen maar daar moest ik rijst bij gebruiken, dat doe ik dus een andere keer als wij ook rijst eten. Nu heb ik maar simpele groente/aardappels gedaan.

Ben je al weer wat opgeknapt? denk je aan het drinken! ;)

@hier, alles staat klaar voor het avondeten, we eten spaghetti dus alvast de uien, prei en paprika's gesneden :D en Jos slaapt rustig verder.. pompidom.. :cool:

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @Nachtzon, nou dan heeft jouw man heeeel veel mazzel! ;)

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    #4237 Mama van 3, 28 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
    Hier: dames kunnen ophalen F.leru weer koorts 39,2.. dus die met een zetpil naar bed, haal ik l.ieke net uit bed.. denk ook koorts wil niks.. en voelt warm aan:(

Masu: hoe gaat t met Taco?

Kibbeling: hoe is het met Stijn??

Seks: hier denk ik nu zo 3 maanden geleden;) Ik lig al vaak te pitten als hij naar boven komt...Dus komt het er niet van.. Ach mis het niet hoor.. ben toch te moe

Even een spammetje van hun nieuwe hoedjes:)

Bekijk bijlage 233752

Bekijk bijlage 233756

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, je meiden blijven wel een beetje doorrommelen met hun koorts :( hoe zal dat komen?

Wel weer onwijs gave fotospam zeg, hihi superschattig met hun zonnehoedjes! :D

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Senso: ik snap der geen drol van... Lieke was net wakker maar ligt er inmiddels ook weer in.. F.leur slaapt al sinds half 3..??? Weet het ook even niet meer.. denk dat ik morgen toch maar even de ha bel om te overleggen.. want blijf zo aanmodderen met ze:s

Dank je.. ja ze konden nog wel even lachen:)

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Vind het een beetje te lang duren eigenlijk, goed dat je morgen even de HA beld voor overleg! het zijn van die lekkere grietten, gelukkig kunnen ze af en toe nog wel even lachen :D

Deel Deze Pagina