Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Sjezus wat is er veel gekletst! Sorry maar ik ga niet op alles reageren... of misschien heel kort....nou vooruit dan!
    (omdat ik jullie zo hoog heb zitten meiden...want ik ben echt moe!;))

@mlien, spannend morgen voor Kian! Hij ging ook met katheter naar huis toch? Lijkt me allemaal best "eng" (is eigenlijk niet het goede woord, maar weet ff geen betere)....maar komt vast allemaal goed!
    Lief dat je informeert naar Taco!

@mamavan3, van jou ook lief dat je naar Taco informeert. Wat balen dat je meiden weer koorts hebben. Slim om ff langs de ha te gaan.

@senso, wat een mooie spam! Lekker in de tuin! Leuk hoor!

@kib, voel je je weer wat beter? Vooral als je loopt heb je last lees ik. Ik zal ook eens mooi advies geven...Gewoon lekker blijven zitten dus! :D
    Zie je, ik kan ook voor dokter spelen!:p Als ik nou ook hetzelfde salaris zou krijgen zou ik er zo voor tekenen, hahaha! Wat leuk dat stijn een cadeautje heeft gekregen, ziet er echt leuk uit. Ter ere van welke heilige?

@nacht, mooie Jolien spam! Gave zonnebril!
    Amy laat ook alles zitten wat we haar opzetten...heel apart!

@sammie, wat gaaf dat jullie tuindingetjes hebben gekocht! Ik zeg: spam! Waarom werkte het rompertje niet bij jullie hondje?

Uhm....wie vergeet ik???? Mamalijntje!
    Hoe gaat het met jou? Yara morgen geopereerd he? Heel veel succes en sterkte en hopelijk valt 't allemaal mee!

Ennnnn we hebben wel een aantal meiden waar we al een tijdje niks van hebben gehoord. Hopelijk gaat het allemaal goed met hen en met de ukjes.

@hier, gewerkt en net thuis,...nou ja, alweer 3 kwartier inmiddels.
    Met Amy ging het goed vandaag. Ze heeft 6 poepluiers geproduceerd!:$ Verder weer haar ochtendslaapje geskipt en vanmiddag 2,5 uur geslapen. :D Erg netjes dus!
    Inslapen na de avondfles ging goed, maar nu ligt ze de hele tijd te mopperen in bed. We hebben haar eruit gehaald, geknuffeld en wat laten drinken maar toch wil ze nog niet echt gaan slapen. Hopelijk verandert dat snel....want ik ben moe en dan vind ik dit niet zo gaaf.....:):)

Met Taco gaat het beter. We laten hem telkens een klein beetje eten en het drinken doet hij ook goed. Hij moest vandaag 1 klein blikje speciaal voer opeten en dat heeft ie bijna op. Toen ik net thuiskwam stond hij redelijk snel op uit z'n mandje om me te begroeten bij de deur! :D Dat doet me echt zo ontzettend goed! Het gaat dus echt de goede kant op. Volgende week vrijdag mogen z'n hechtingen eruit.
    We luchten regelmatig de wond.

Amy gaat de laatste tijd hard. Ze gebruikt nu ook haar voeten en knietjes steeds meer bij het tijgeren en daardoor gaat ze best hard vooruit. Ook gaat ze nu naar alle kabels toe, dus we moeten voortaan echt goed opletten. Gaan zitten en weer gaan liggen doet ze nu te pas en te onpas. Verder staat de tandjesteller hier nog steeds op 2.....al heeel lang, hahaha! Ze willen maar niet doorkomen.

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Kib; Hij wordt besneden en van de voorhuid die ze weghalen gaan ze de plasbuis verlengen naar het topje... Had het er vanavond nog over met manlief dat het me een raar gezicht lijkt zo'n besneden piemeltje!

@Masu; Pfoeh zeg, wat een verhaal terwijl je zo moe bent! :) Fijn dat het goed gaat met Taco, zo te horen gaat het helemaal weer goed komen nu! Zouden de 6 poepluiers niet met de tandjes te maken hebben? Kian gaat inderdaad met katheter naar huis, ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan, maar dat wordt ons vast goed uitgelegd. Hoop maar dat ik goeie pijnstillers voor Kian meekrijg zodat hij er zelf niet al te veel last en napijn van heeft!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, dat hoop ik ook voor jullie. Je gewoon goed laten informeren en idd zeker vragen om goeie pijnstilling. Je wilt natuurlijk niet dat je mannetje zo'n pijn gaat hebben. Hopelijk komt het helemaal goed. Ik ga morgen in ieder geval heel hard duimen!!

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Mlien, spannend meid!! Mijn neefjes hebben het alle 3 (gehad..) 2neefjes zijn al geopereerd en andere neefje moet nog...Als tip..knip in wat luiers een gat waar het verband doorheen kan en daar doe je dan nog weer een luier overheen!!! Veel succes meid...dikke knuffel ook voor Kian...
    @Mama van 3, je meiden weer koorts...:(...Beterschap!
    @Mamalijntje, jij ook veel succes met je meisje morgen!! Hoop dat het meevalt...Hele dikke knuffel:)
    @Masu, het huis kindproef maken dus:p... En wat fijn dat het met Taco beter gaat...
    @Senso...op je kin kouwen...:$;) whahahaha...
    @Kibbeling..aah arme Stijn..hoop dat ie niet teveel last heeft...

@hier...jahoor dames het is zover...Vince heeft het licht gezien..:D...
    Hij heeft getijgerd....dat we thuis kwamen van werk en kdv...Vince nog even spelen op de grond..en jahoor daar ging ie..zo lief :):)
    Ben zo trots.....

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Overmorgen :p

@Stampertje; Zo, bij jouw neefjes dus ook, je hoort het eigenlijk niet zo heel vaak! Ik had inderdaad al meer luiertips gelezen, maar thnx! Jouw werkweek zit er weer heerlijk op en Vince kan tijgeren, jeej!!!

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ik ga douchen en te bed...
    Liefs....

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, zo he je maakt er nog een heel verhaal van terwijl je zo moe bent :$ gekkie, maar wel lief van je en dat allemaal omdat je ons zo hoog hebt zitten :D

Gelukkig gaat het beter met Taco, kan me voorstellen dat het je goed doet als hij je komt begroeten, fijn hoor. Amy doet het goed op 1 slaapje dus, en dan in de middag een behoorlijke lange tuk. Van het weekend je huis maar Amyproof maken dus :D

@mlien, klinkt allemaal wel vrij heftig hoor.. hoop dat jullie goeie uitleg krijgen en goeie pijnstilling voor Kian.

@stampertje, jeeeeeeeeeej weekend! werk je nog steeds 1 dag op kantoor? bevalt het?

Wat goed van VInce, hij tijgert!! :D

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @stamper, douchse (ofzo) en welterusten!

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik duik ook mijn bed in meiden, trusten!

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hier ook, slaap lekker!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu lief hoor om al moe op iedereen te reageren. Fijndat het met Taco beter gaat. Dat ie je komt begroeten bij de deur is al positief. Amy doet het dus wel goed op 1 slaapje.

Senso ik heb wel flinke koorts gehad dat was maandag en dinsdag (niet gemeten maar had het steenkoud terwijl iedereen het warm had van het weer) sinds vandaag gaat dat wel beter. Denk zelf dat ik keelontsteking of iets heb of beginnende dat kan ook nog...

Oja Masu goed advies maar niet altijd opvolgbaar als je zieke ukkie ook thuis is en aandacht wil.

Stampertje jeehhhh Vince tijgert!!!!! Jij al lekker weekend!!

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik ga mezelf verplaatsen van de bank naar bed en dan zo ok slapen. Truste allen

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @stampertje, zie je wel; ineens doet ie het! Wat knap!! Terecht dat je trots bent! :D:D

@mlien, goed dat je 't zegt, anders had ik donderdag al de hele dag duimen zitten draaien...;)

@senso, ik zei ook al tegen manlief dat we ons huisje amyproof moeten maken.

@hier, ik duik m'n bedje in. lekker voetbal kijken. nu met 1 hand aan 't typen, want taco ligt op schoot. en hij heeft net in 1 keer z'n bak leeg gegeten!!:D
    en hij was zelfs blij toen ie net mee naar buiten mocht. het gaat echt beter!

trusten allemaal!

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Bedankt meiden! Wij gaan zo richting het ziekenhuis! Ik laat nog even weten hoe het gegaan is.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, succes en sterkte! dikke knuffel

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@masu, wat fijn dat Taco in een keer zijn bak heeft leeggegeten! :D

@kibbeling, nou als je er te lang last van blijft houden zou ik toch de dokter even bellen hoor, vooral omdat je pas geleden al die zware griep had.

@hier, goeie nacht gehad. Dat ik net in bed lag werd JOs wel 2x huilend wakker maar goed speentje erin, aai over zijn bolletje ;) en hij sliep weer. Manlief brengt hem vandaag naar smoe toe dus ga Jos zo maar wakker maken om hem aan te kleden.

Meiden maak er een fijne dag van, thuis of op het werk!

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    @Mlien, ahja juist, had ik toch ng gelezen... succes iig!!!

@mamalijntje, jullie ook veel succes!!!

@kibbeling voor jou ook beterschap!

jolien laat haar bril gelukkig zitten, in het begin moet ik haar afleiden en dan weet ze niet meer dat ie er zit :p is iig beter voor onze fietsuitstapjes :)

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Hier een goeie nacht, al vond Amy om kwart voor 7 dat ze wel genoeg had geslapen. Mama vond nog van niet, dus heb nog lekker tot half 8 in m'n bed gelegen. Taco heeft weer een aantal happen gegeten vanmorgen en een flinke plas gedaan. Pijnstilling zit er weer in, dadelijk de AB nog.

Amy gaat vandaag weer naar het kdv, dus die ga ik zo wegbrengen. Ik heb een kort dagje: om 2 uur van huis en om 8 uur weer thuis. :)

Fijne dag allemaal!

@mamalijntje, heel veel succes en sterkte voor Yara en voor jullie natuurlijk! Hopelijk valt het allemaal mee! Fijn dat je even komt melden hoe het gegaan is, wij zijn natuurlijk benieuwd.

@senso, werkse!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedemorgen meiden,

Nacht alleen maar beter dat Jolien haar bril laat zitten.

Masu wat fijn om te lezen dat Taco weer eet en drinkt en vooral ook dat hij een grote plas heeft gedaan. Betekend toch dat hij zich al beter voelt. Lekker kort dagje werken vandaag voor jou!!

Senso werkse vandaag.

Mamalijn veel succes en sterkte al lees je dit pas als het al voorbij is...

Mv3 hoe was je nacht en hoe gaat het met de meiden?

Hier een goede nacht gehad. We hebben heerlijk doorgeslapen. Hoorde Stijn wel 1x hoesten maar volgens mij heeft ie zelf zijn speentje weer ingedaan. Rond half 8 viel er iets en daar schrok hij van. Hem lekker bij mij in bed genomen en zo heeft hij nog geslapen tot half 9. Ik lag een beetje tr dommelen en was net in slaap toen hij tegen me aanrolde. Wel lief zo wakker te worden :D
    Hij zit duidelijk beter in zijn vel en de vlekken op zijn lijfje zijn ook helemaal weg. Met mij gaat het iets beter. Kan al wat gemakkelijker slikken en heb net gegeten en gedronken. Voel me nog niet helemaal 100% maar voor me gevoel wel al op de goede weg.

Mlien zit me ineens te bedenken is dit nu ook Kian zijn laatste dag bij de go?? Weet nog dat je na zijn operatie een week vrij bent en dan zou hij toch naar de nieuwe go gaan??

Ohja Stijn ligt net weer op bedje hoorde net zijn muziekje aangaan(doet ie zelf zo handig...) maar nu is het stil. Zo stiekum om het hoekje kijken...

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, wat handig dat hij 't zelf doet! Wij doen het via de babyfoon hier beneden.
    Fijn dat Stijn en jij je beter voelen. De weg opwaarts weer gevonden dus! :D

@hier, Taco eet echt goed vandaag! Hij is zelfs al van de bank af gesprongen!:$ Ik schrok me echt kapot, want ik heb 'm telkens op en af de bank getild en ineens springt ie er gewoon vanaf! Blijkbaar kan het dus...anders zou ie het wel niet doen. Net tilde hij z'n pootje ook alweer op met plassen. Ook een goed teken! :D

Deel Deze Pagina