Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    We gaan trouwens zaterdag een andere bank halen. Mijn nichtje doet hun bank weg (nog geen 2 jaar oud) omdat hij te groot is voor hun appartement. Onze bank is redelijk versleten dus ik wilde hun bank wel overnemen. Eerst vroegen ze veel te veel (maar volgens mij komt ie ook wel van een goeie zaak af) en daar hoefde ik 'm niet voor te hebben. Inmiddels dringt de tijd voor hen, want hun nieuwe bank wordt bijna geleverd en nu kan ik 'm voor iets minder overnemen.
    En das echt het laatste wat ik voorlopig koop!:);)

Bank spam:

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: fijn dat het goed gaat met Taco! Leuke bank!!! Het is zo lekker een hoekbank!!

Kibbeling: haha zelf muziekje aan zetten!! Lekker! Hier doen we het ook via de babyfoon..

Mamalijntje: sterkte met Yara! Hioe gaat het eigenlijk met Jamie?

Hier: een belabberde nacht. F.leur is vanaf 12 uur contine wakker geworden Ben gesloopt!! Dus niet veel puf.. ben in de leesmodus!

Bekijk bijlage 233968

Bekijk bijlage 233969

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu mooi bank. Zoiets heben jullie nu toch ook of heb ik dat verkeerd gezien op de foto met Taco?? Wat super dat Taco al zo actief wordt gaat alleen maar beter dus. Wat was het nou voor dopje eigenlijk?

Mv3 leuk filmpje!! En die schoenen zijn echt stoer. Loopt F nu ook al zo goed of niet? Dat heb ik even gemist...

Wat is het hier stil ttouwens is iedereen bijna aan het werk??
    Muziekje hangt aan zijn bedje (hij heeft er 2 hangen..en nog mickey die muziek maakt) en hij kan precies bij het ringetje en dan trekt hij er wel 50x aan ofzo... Ach hij is stil. Net om een hoekje gegluurd en hij ligt heerlik op zijn lakentje te slapen!!
    Ik hang nog in mn pyjama broek en lekkere trui op de bank. Straks maar ergens aankleden. Mark is op tijd thuis en dan gaan we bij mn mams eten. Zijn Stijn en ik er toch even uit. Morgen trouwens fysio...

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, gelukkig niet alleen in de leesmodus maar ook in de spammodus! :D
    Mooie spam weer! Zijn dat die laarsjes van zara?
    Balen van je nacht! Is je man nu klaar met de avonddiensten of moet je 's avonds de spits nog steeds in je eentje doen?

@hier, ik vertelde vandaag aan de leidster op het kdv dat ik Amy over 2 maandjes eraf heb gehaald. Ze vond het echt heel jammer en ik legde uit waarom. Ik zei ook dat ik het zo jammer vond dat er geen opvang mogelijk was voor alleen de middag. Als dat zo was liet ik haar in ieder geval een middagje gaan. Ze vroeg of zij er eens achteraan mocht gaan. Nou, heel graag!
    Ik kreeg net meteen een mail dat ze me de donderdagmiddag aan konden bieden tot 1 februari 2013. Tegen die tijd wordt bekeken of het verlengd kan worden.
    Het wordt normaal niet gedaan, maar er is nu ruimte voor dus maken ze een uitzondering. :D
    Helemaal happy dus, want ik blijf hetzelfde aantal uur werken, ik betaal niet meer voor 11 uur opvang en Amy blijft lekker op dezelfde groep waar ze het zo naar haar zin heeft! :D

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, Stijn morgen ook fysio? Ik ook! ;)
    Al sta ik misschien m'n plekje af aan manlief, want die heeft sinds gisteren echt ontzettende pijn in z'n nek. :(
    Hoe gaat het met Stijn en de fysio?
    Lekker om er toch even uit te zijn. En makkelijk dat je daar kan eten, hoef je zelf niet te koken!;)

De bank lijkt wel op die we nu hebben ja, maar nu hebben een gewone 3 zits bank, dus zonder dat chaise longue geval eraan.
    Ook is de onze donkergrijs en deze is lichter grijs.

Wat voor dopje was het....ik zal er eens een foto van maken. We hebben namelijk geen flauw idee en omschrijven valt ook niet mee.
    Van dat rubber....niet super hard, maar wel hard genoeg dat je 't niet in kunt duwen of zo. Ik ga nog 1x dat potje waar het dopje in zit opmaken voor de foto (want er komt een putlucht uit, dat wil je echt niet weten!:$) en daarna niet meer! ;)

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dit was het dopje:
    (als iemand enig idee heeft waar dit van is dan horen we 't graag. Wij hebben echt geen flauw idee)

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben ik weer even!

Met Yara is het goed gegaan. Om 07:00 moesten we er wezen. Gerard had nachtdienst tot die tijd dus ben alleen heen gegaan met twee kids. Hij was nog net op tijd voor Yara om 07:50 naar de ok ging. Al met al lag ze om 08:10 knockout. Ze vocht alleen op het einde tegen het kapje (door de puffers helemaal gewend geraakt aan een kapje) maar zo moeilijk om dan weg te lopen.

Om 08:30 mocht ik alweer bij haar. Ze hebben het infuus in haar voet kunnen prikken. Heb daarvoor ook even met degene gepraat die het infuus prikt. (was dezelfde als bij jamie die hem 16x prikte grrrr...) en vriendelijk verzocht om dit keer dat niet te doen.

ze heeft een poosje gehuilt en daarna geslapen. Nu weer helemaal haarzelf. Eten, drinken en spelen. Heel lief.

Wel een AB kuur meegekregen want ze hebben haar holtes ook schoongemaakt. Dat was niet helemaal de bedoeling maar wat ik begreep wat de hele boel ontstoken van haar keel tot haar traanbuisjes.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Geen idee. Doet me denken aan een dop voor in de tafel buiten (waar normaal de parasol doorheen gaat)

Onwijs fijn dat je amy nu halve dagen kan brengen.. scheelt mooi in de centjes! Ideaal.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu dat dopje ziet er idd heel vaag uit. Dat van die putlicht geloof ik ja. Stijn em de fysii gaat goed. Als het goed is morgen de laatste keer. Wel raar hoor na ruim een half jaar. Wel positief tuurlijk als we dan bij de helmcontrole ook snel klaar zijn. Denk het wel hoor met 102% is al een flinke verbetering.
    Gaat het met jouw pijn al beter dan en je ribben? Balen dat Mark nu ook last van zijn nek heeft.

Willen jullie lachen:
    moesten bij de tandarts onze goede verzekering nog doorgeven heb ik Stijn met zijn puntje ook maar gelijk aangemeld :p Nog geen eens een officieel heel tandje maar wel al ingeschreven bij de tandarts hahaha sterker nog hij mag donderdag mee met mama naar de tandarts :D

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    We hebben geen parasol dus daar kan het niet van zijn.
    Fijn he? En omdat ik die 4 uur vanuit huis ga werken en zelf met bepalen wanneer, heb ik ook geen inkomstendaling, want ik behoud gewoon m'n 24 uur! :D
    Win-win-win-win situatie, haha! :D

Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan met Yara! En goed van je dat je diegene nog even hebt gesproken. Fijn dat ze alweer lekker aan het spelen is, das wel een goed teken. Als alles zo ontstoken was, is het misschien maar goed dat ze haar holtes schoon gemaakt hebben toch?

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    WOOOOW! :D:D

Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (6 leden en 1 gasten) ‎masu, ‎Kibbeling+, ‎Mama van 3, ‎senso+, ‎Stampertje23

Haha, moeten wij niet wat nuttigs doen dames!? :p
    Wat een drukte op de donderdag om 10 voor 1! :D

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden,

@masu, die Amy vond het om 6.45 uur wel genoeg geweest :D het lijkt wel een dopje van een tafel of stoelpoot.. fijn dat je haar in ieder geval tot feb 2013 zo kunt laten op het kdv!

Fijn dat het al een stuk beter gaat met Taco.

Wat een gave bank, mooie kleur!

@kibbeling, wat handig dat hij zelf zijn muziekje aan zet hahahaha gelukkig zijn jullie allebei aan het opknappen! zo Stijn is er vroeg bij met de tandarts :D

@mama van 3, hihi wat een gave schoentjes! leuk filmpje en leuk spam weer! wel balen van je nacht meis :(

@mamalijntje, gelukkig is alles goed gegaan. Wel goed dat ze gelijk alles gespoeld hebben. Verwen je kleine meisje maar lekker met veel knuffels :D

@hier, bananenshake weer op en ik ga weer aan het werk! later meiden :cool:

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahaha! Stijn is straks gewoon al bij de tandarts geweest met z'n halve tand! :D:D
    Amy hoeft nog niet mee, vanaf 2 jaar of zoiets zei onze tandarts.
    Wij mogen wel weer: 10 april..toevallig zojuist de afspraak gemaakt. :)

Wow, alweer de laatste keer fysio, dat gaat snel zeg! Lijkt me idd wel raar, want die vrouw is toch lange tijd over de vloer gekomen bij jullie he? (ze kwam toch thuis?)

De methode die de fysio nu gebruikt voor mijn ribben werkt goed. De pijn is echt veel minder, alleen met gapen heb ik er nog last van.
    Alleen nu heb ik iets verrekt in m'n bil (ja, dat is dus blijkbaar echt mogelijk) en dus krijg ik bij de fysio bilmassages, hahahaha! :D:D

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallootjes...

@Mamalijntje, wat fijn dat het goed gegaan is met Yara..en dan maar fijn dat ze die ontsteking eruit hebben gehaald, toch?! Is dit ook weer achter de rug!
    @Masu, wat super zeg...idd een mooie situatie zo... en wat fijn dat het beter met Taco gaat...zo te lezen wordt hij ook weer een stuk actiever..en dat dopje...vreemd..:( echt geen idee! Owjah..Mooie bank!!!
    @Senso, werkse maar weer meid!! KNuff...
    @Kibbeling, hhahaha die Stijn al mee naar de tandarts..ach kan hij er alvast aan wennen;)...
    @Mama van 3...wat een leuke spam weer... wat een super leuke schoenen voor L.ieke! En wat een leuk filmpje...wat gaat ze snel:$
    Baaleh van je nacht...

@hier alles goed...vanmorgen met Vince, tante en mijn neefjes lekker naar intratuin gewandeld..daar even kopje thee gedaan..

Vince heeft het tijgeren echt ontdekt..hij gaat nog niet zo snel maar als hij iets wilt dan krijgt ie het ook..:)...

Hij heeft vanmorgen dus zijn slaappie overgeslagen...nadat we thuis waren ff broodje gegeten, fles en te bed...ging net kijken ligt ie super schattig op zijn zij te slapen...

Vanmiddag op visite bij college die met zwangerschapsverlof is...

@

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, aan de bananenshake...hopelijk heeft het je gesmaakt!;)
    Werkse nog!

@stampertje, onze ukjes worden echt flexibeler he? Ik merk dat zo goed, als ze dan een keertje een slaapje overslaan dan is dat niet meteen zo'n drama. Voorheen kon Amy dat echt niet hebben. Veel plezier bij je collega!

Oh en super dat Vince het echt ontdekt heeft. Zo gaat dat hier ook. Amy doet het niet geleidelijk. Ze doet het ineens goed of ze doet 't nog niet.:)

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Masu, idd!! Hij was wel even in de auto in slaap gevallen hoor..maar dan zijn we weer thuis in is hij gezellig..en kan dan ook prima eerst nog een broodje eten..
    Ben benieuwd tot hoelaat hij gaat slapen..:D...

En grappig dat Amy dat ook doet...Vince deed het ook met het rollen in ene kon hij het en ook allebei de kanten op!! Hij wilt duidelijk ook zeker weten of hij het goed kan en doet het dan pas...

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben zoooo kwaad.... sorry ff ego...
    mijn neef heeft zijn baby gekregen en ik moest dat via FB horen!!! geen kaartje, NIETS...
    ook op hun huwelijk was ik ook al niet uitgenodigd... terwijl HEEL de familie er wel was............

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wooooooooooooooo ik hoor net dat de kleine al 2 weken oud is!!! grrrrrrrrrr

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847