@nacht, wat ontzettend vervelend!! Heel raar dat je dat via FB moet vernemen! *zwaait ook naar Soekie!*
De jongere belde net af omdat hij ziek is. Dus nu pas de eerste (en meteen de laatste) training om half 6...half 5 van huis dus pas. Denk dat ik Amy dadelijk alvast ga halen op het kdv...ben ik de hele dag thuis en is zij er niet. Das niet leuk!
Zwaaai!! Eten staat al klaar voor vanavond(preischotel) dames liggen nu net in bed.. dus even rust Nachtzon: jeetje wat flauw!!! En jou moeder dan heeft die niks laten horen?? Senso: hahaha is het niet druk op je werk? Masu: ook wel lekker zo korte werkdag Ik zou Amy ook lekker opphalen kan je nog even knuffelen
Masu dat schiet niet op idd. Lekker weer ophalen en nog ff kroelen met haar!! Wel lekker trouwens dat ze toch alleen de middag kan en je daar dan ook maar voor hoeft te betalen. Nacht jeetje das wel aso idd om het via fb te moeten horen/lezen en dan ook pas na 2 weken. Senso dat is geen werken he??? Stijn gaat met mij mee naar de tandarts ik moet over eeb week terug komen vandaar Stampertje ook nog wat gekocht bij intratuin? Mamalijn wat fijn dat het met yara goed is gegaan. Dat ze gelijk alles hebben schoongemaakt, was dan vast nodig. Hopen dat je nu minder ellende hebt. Hoe gaat het trouwens met haar eten? Hier ik weet het zeker Stijn is weer helemaal opgeknapt!!! Hij kruipt weer lekker rond en klimt overal op. Zo af en toe zie ik ineens 2 handjes op de leuning en dan volgt zijn koppie Ook heeft hij ontdekt dat hij bij het raam naar buiten kan kijken... Ohhhhhh wat is hij stoer......
@Senso...aaggie ... @Kibbeling...wat leuk zeg!!!! Wat kan je dan genieten van je ventje he... @NAcht...noujah!! Vind het ook raar...maar hebben jullie geen goede band? Of ruzie ofzo?? @Masu, en je meissie lekker opgehaald??? Heerlijk laat beginnen en optijd weer klaar.... @hier ligt Vince al bijna 3uur te slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spreek je eens wat af...bedenkt ie dat het tijd wordt voor een verlate winterslaap hahaha.. Nu maar wat later afgesproken...
Stamper Vince houdt het vol in zijn bedje. Ik kan er zeker van genieten als hij zo aan het rond scharrelen is. Al moet ik bekennen dat hij nu alweer een tijdje in de box zit omdat hij de plant niet met rust liet.... Zo maar eens kijken of hij fruit wil eten vandaag..
@stampertje, so he, die Vince kan slapen!! @kib, Stijn is super stoer! @hier, Amy weer opgehaald. Ze was zo druk aan 't spelen, ze had niet eens in de gaten dat we er waren, haha! Toen zei ik haar naam en keek ze ineens heel blij om en kreeg ik een big smile! Schatje! Nu zit ze hier lekker met haar puzzeltje te spelen. Straks nog eens even goed knuffelen en dan richting werk. Taco was net zo aan 't schooien om een appeltje wat ons mam aan 't schillen was dus we hebben 'm een heeeeel klein stukje gegeven!
Ahhh lief amy zo druk. Stijn heeft dat soms ook zo druk aan het spelen mooi om te zien he?? Taco is dus duidelijk aan de beterende hand zo te lezen Stijn heeft weer zijn fruit niet helemaal op. Neem het wel mee naar mams straks krijgt ie het als toetje als ie wil. Zo niet gaat het over. Hij ligt nu lekker op bed en hij is stil... Ga mezelf zo ff douchen en aankleden en dan wachten tot mark thuis komt en dan naar mams. Net een beetje opgeruimd in huis en ben er moe van!!! Blijkbaar dus nog niet de oude....
we hebben eigenlijk een "gewone" band... familieband dus... maar ik moet zeggen, wij hebben aan iedereen geboortekaartjes gestuurd en ook nauwelijks iemand gezien... ach ik trek het me niet aan... eens benieuwd wie er naar ons huwelijksfeest komt...
He meiden! Wat een geklets! @Mamalijntje; Fijn dat het goed gegaan is met Yara! Mooi dat haar holtes ook schoongemaakt zijn. Is haar infuus na het kapje geprikt of niet? @Kibbeling; Gisteren was de laatste dag bij de go voor Kian dus gisteren al 'afscheid' genomen, heb haar gewoon bedankt en dag gezegd, was er echt klaar mee. Hier vanmiddag het ziekenhuis gebeld en we moeten morgenochtend om half 8 aanwezig zijn, VROEG!!! Hoop dat alles goed gaat, spannend!
ik ben zo gek op jullie dat ik gewoon af en toe kom spieken (klinkt wel heul erg eigenlijk ) @kibbeling, wat leuk dat Stijn nu doorheeft dat hij naar buiten kan kijken, dat vraagt wel weer om een spammetje he. Wel een beetje rustig aan doen hoor anders ben je volgende week weer ziek! @mama van 3, lekker hoor dat je je eten al klaar had staan. Dan kun je echt even relaxen als de meiden slapen. @stampertje, zo he Vince heeft lang geslapen! zeker moe van zijn tijger kunsten en het ochtendslaapje overslaan @masu, kijk eens aan Taco al weer aan het schooien voor eten, gaat echt de goeie kant op met hem! lief hoor dat je zo'n big smile kreeg je van meisje! echte smelt momentjes! @hier, zo klaar met werken. Thuis gelijk op de cross gegaan voor 45 minuten, daarna gestofzogen en nu staat het eten op. Jos komt zo thuis dus dan kan ik lekker knuffelen!!!!
@Masu, heerlijk om haar dan even te kunnen zien spelen! En als je dan grote lach krijgt...beter kan niet ... @Senso, En lekker geknuffeld met Jos...was het goed gegaan? @Kibbeling, baaleh dat je, je nog niet helemaal fit voelt!!! Rustig aan.... @Nou Vince werd 3uur wakker..dus gewoon 2uur en 3kwartier geslapen! Daarna gezellig op visite...zijn avond eten weer super gegeten... Morgen naar het cb..ben benieuwd hoelang hij nu is...en wat ze gaan zeggen...want meneertje krijgt nog steeds 3flessen... Straks nog even sporten...
@stampertje, heeeeeeeerlijk geknuffeld! hier krijgt Jos ook nog 3 flessen 2 x 180+6 en 1 x 150+5. Van het CB mag hij gewoon nog 600-800 cc opvolgmelk totdat hij een jaar is. Gek he dat dat zo verschild per CB. Alles is goed gegaan met Jos vandaag, geen idee hoeveel hij geslapen heeft dat verteld smoe niet maar goed hij is nog in een redelijk humeur en gaat straks weer lekker naar bed.
@Senso..lekker is dat he...als ie dan thuis komt en extra ff knuffelen...en heerlijk dat hij nog niet naar zijn bedje hoeft dan kan je nog weer extra knufffelen.. Nou Vince krijgt 3x 180cc en 's avonds dan met pap... Maar hij eet ook hartstikke goed...dus geen idee of we een fles mogen laten vallen...soms laat hij ook wel wat staan en andere keer gaat het allemaal op!!! Zal het morgen horen >..
@stampertje, heeeerlijk en vind het nog steeds wonderlijk dat ik hem zo kan missen ben benieuwd wat het CB zegt veel plezier met sporten!