@mlien, ach wat naar meis dat hij zo moest huilen, gelukkig wordt hij nu geholpen. Ik hoop dat hij snel klaar is * dikke knuffel * @stampertje, nou ja zeg die Vince weet wel wat uitslapen is! Jos is niet meer bijgetrokken helaas @kibbeling, vervelend zo'n nacht, gelukkig hebben jullie daarna nog wel geslapen tot 9 uur. Lekker even relaxen meis! @masu, wat fijn dat het zo goed gaat en dat je bijna pijnvrij bent! mag ook wel want het heeft toch een behoorlijk tijdje geduurd. Vermoeiend idd zo'n sprong ben pas 3 uur wakker en nu al dood moe @Hier, even boodschappen gedaan met Jos, vond hij ook niet leuk. Fruithap eten vond hij ook niet leuk, terwijl hij hem wel graag wilde eten ging hij huilen tussen elke hap nou ja, nu ligt hij inmiddels weer in dromeland. Heb nog wel even een spammetje blijft natuurlijk SPAM vrijdag "kijk mama ik heb de krantenbak gevonden"
@senso, hahaha wat een mooie spam! Ik ben aan 't twijfelen of ik Amy in bed ga leggen of niet...ze is namelijk wel moe....ik denk dat ik het eens ga proberen, want haar nog ruim 2 uur wakker houden is denk ik geen succes... Ik weet 't gewoon niet! @mlien, wat erg dat Kian zo moest huilen, maar gelukkig krijgt hij nu van de rest niks meer mee. Succes! @hier, ik verveel me! Ik zou wat in 't huishouden kunnen doen, maar daar heb ik gewoon geen zin in! Dadelijk maar ff naar de supermarkt wandelen met Amy. Ik heb al een vriendinnetje gesmst of ze thuis is, maar de meesten zijn nu aan 't werk....saaaaaai!
Wat zitten zijn haartjes trouwens leuk! Ik heb geen nieuwe bijdrage voor spamvrijdag, maar hopelijk wordt me dat vergeven aangezien ik al zoveel gespamt hebt doordeweeks.
@Masu, wat fijn te lezen dat je bijna pijnvrij bent...en mannen!!! Eigenwijs...maar goed dat hij nu maandag heen moet... @Kibbeling..jeetje wat een rotnacht...en fijn he als je man geen geduld heeft!!grrr... Succes met Stijn bij de fysio... @Mlien, wat sneu arme Kian vechten tegen de slaap.hoop dat hij een beetje rustig wakker wordt...denk aan jullie knuff!! @Senso...ik vind het ook super netjes 2.5 kilo in 3weken tijd... dat ben ik afgevallen in 8weken tijd!!! Maar ik doe alleen sporten en geen shakes... Baaleh dat Jos niet meer is bijgetrokken... hoop dat hij na het slapen beter te spreken is... Vince ligt ook weer te bed... Vanmiddag naar het cb.. om 13.15uur, rot tijd..meestal ligt ie dan te bed...
@masu, als ze erg moe is zou ik haar gewoon lekker in bed leggen maar je kunt inderdaad ook een rondje gaan lopen en wat boodschapjes halen, misschien doet ze een klein tukkie in de wagen en redt ze het wel tot 12.30 uur. Lastig he, ze zit duidelijk op de grens van 1 of 2 slaapjes..
@masu, hahaha het is je vergeven hoor dat je geen nieuwe bijdrage hebt voor spam vrijdag! @stampertje, nou ja dat is het dus, ik ben best streng met die shakes en 3 of 4 x per week 45 minuten op de crosstrainer dus had wel iets meer verwacht. Nou ja, we blijven gewoon zo doorgaan. Inderdaad rottijd als het Vince zijn bedtijd is, ben benieuwd hoe lang/zwaar je stoere mannetje is.
@Masu, en al besloten wat je met Amy gaat doen? Ik zou haar denk ik ook gewoon op bed leggen misschien heeft ze vandaag wel 2slaapjes nodig... @Senso, snap het meid!! Als je idd zo fanatiek bezig bent.... maar komt vast goed!!! waarschijnlijk is je lichaam er aan gewend of zoiets...
morgen meiden, hier een redelijk goede nacht gehad, we kunnen duidelijk merken dat wesley last van zijn mondje heeft/sprong? weet niet of hij in een sprong zit merk er niks van, volgens mij hebben we hem al gehad. wesley 3x wakker geweest en dan echt huilen. het kan ook komen door balorig en het weinige slapen natuurlijk. vanmorgen werd hij wakker om 8uur, netjes dus. kibbeling, wat een slechte nacht weer bah. is het tandje al door of komt er al een nieuwe aan? het speeltoestel is niet zo groot en ook niet zo hoog. echt voor kindjes van 1 tot 4 jaar. masu, mooie nacht. ik zou amy gewoon wanneer zij moe is op bed leggen en op dagen dat ze dat niet is niet op bed leggen. lastig hoor. fijn dat je bijna pijn vrij bent. senso, ahh ik vind dat je heel veel afgevallen bent. mlien, heel veel succes straksjes als kian uit de narcose komt. stampertje, jij succes bij het cb.
@stampertje, ik heb haar nu in de box gelegd en ze is lief gaan spelen. Om 11 uur wandelen we ff naar de supermarkt en dan redt ze 't denk ik wel. 13.15 is inderdaad een rottijd! Vervelend, maar hopelijk redt Vince het. succes vanmiddag! @senso, klopt ze zit precies op de grens tussen 1 of 2 slaapjes. Gister op het kdv heeft ze 't ook gered op 1, dus zal 't vandaag ook wel goed komen. Ze ligt nu lekker te spelen. Oh gelukkig, het is me vergeven! Misschien vindt jij het afvallen te langzaam gaan als je kijkt naar wat je ervoor doet, maar als je dit tempo volhoudt dan hoef je nog maar een aantal weken joh. Gaat kei goed! De ene week val je nou eenmaal meer af dan de andere! @sammie, wat een nette tijd zeg! Fijn hoor! Tja...soms hebben ze zo'n periode he en waar het dan aan ligt... Is hij vervelend of valt dat nog mee? @hier, weet je wat ik vannacht heb gedroomd? Dat ik wakker werd en naar Amy ging en dat ze ineens een stuk of 10 tanden of zo had! Dus ik ging heel hard m'n best doen om ze te tellen en om foto's te maken, want ik dacht, dat geloven jullie nooit...dus ik moet een foto hebben, hahaha! Vaag he?! @mlien, heb je al iets vernomen van Kian of zijn ze nog bezig?
@sammie, misschien had Wesley wat veel indrukken gehad, ach het blijft toch altijd gissen. Gelukkig sliep hij wel lekker tot 8 uur @masu, hahaha bedankt voor de peptalk! wat een gekke dromen heb jij, had het inderdaad niet gelooft hoor als ze ineens wakker werd met 10 tanden @hier, gengigel besteld hoop dat het bij Jos ook goed werkt
Gengigel rules!!! Al nieuws van Mlien?? -- Lief dat jullie naar Yaartje vragen ondanks dat ik niet reageer op jullie berichtjes (sorry daarvoor, ben kapot de laatste tijd) Is prima gegaan. Hoest wel en snot stroomd eruit maar ze blijft vrolijk. Eten en drinken gaat perfect!
Geeft toch niets Mamalijntje, komt wel weer als het wat rustiger is bij jullie. Fijn dat het goed gaat met Yara en dat ze lekker eet en drinkt, aan dat snot komt vast ook een keer een eind
Hey! Hier alles goed. Kian was om half 11 op de recovery en werd na 15 min met enorme honger wakker. Hij heeft veel gedronken en lekker een boterham op. Nu ligt hij op schoot bij me te slapen. Het is nu nog wachten op de anesthesist. Wel moeten we om de 3 uur medicatie toedienen en de luiers verschonen, ook de komende 5! nachten nog.. Pff
pompidom Ben zo benieuwd hoe het met Kian is dat ik elke keer op f5 aan het drukken ben ben nog steeds aan het duimen voor je mannetje hoor! @hier, Jos slaapt nog steeds (2 uur en 45 minuten ondertussen) kan haast niet anders dan dat hij straks wat vrolijker is
aaaaaah daar ben je, gelukkig! Fijn dat het goed gegaan is, maar mijn hemel nu weer nachtdiensten als toen hij pas geboren was ben echt blij voor jullie dat het goed gegaan is en dat hij met een bere honger wakker werd is een goed teken
@mamalijntje, maakt toch niet uit joh! Zoals senso al zegt; dat komt wel weer als je het weer wat rustiger hebt. Fijn dat Yaartje het zo goed doet! Knappe meid hoor! @mlien, wat fijn te horen dat alles goed is. Oeh...om de 3 uur...de gebroken nachten zijn dus weer terug voor jullie. Zal niet meevallen, maar alles voor je mannetje he. Gelukkig is de operatie in ieder geval achter de rug!
@hier, ik heb Amy maar wat eerder haar brood gegeven. Zat best dicht op het fruit, dus ze hoefde daarna ook geen yoghurt. Ze lag om kwart over 12 op bed. Yoghurt krijgt ze wel als ze wakker is. Volgens mij is het al stil boven.
Zijn piemel is echt dik ingepakt, lijkt net of hij een reuzepiem heeft zo Zondag mag het verband er af, woensdag de katheter er uit.
Mlien: fijn dat alles goed is gegaan!! Goed teken hoor dat die al heeft gegeten.. Als het goed is moet je waarschijnlijk wachten totdat die een plasluier heeft( was bij t.imo o telkens het geval) Mamalijntje: fijn dat yara weer helemaal in orde is en alles goed is gegaan!! Dikke knuffel! Kibbeling: balen van je rot nacht zo.. Senso: hihi die jos wat een slaapkoppie.. Wat een leuke spam hopelijk is die straks beter gemutst Masu: wat fijn dat je bbijna pijnvrioj bent!!!!! Toch die fysio geholpen. Of misschien wel de rust gevonden dat je baas meedenkt over het minder savonds werken? Stampertje: succes bij het cb vanmiddag!! Alleen controle? Sammie: owow een sprongetje of tanden bij wesley.. Hopelijk is het snel over!! Wat een gaaf speeltoestel.. Ik ben ook op zoek naar zoiets maar dan wel tweede hands vind ze nieuw echt te duur!!