Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Kibbeling, wat leuk dat Stijn de soep zo lekker vindt..hier nog niet geprobeerd!
    @Masu, leuke spam!!!
    @Mama v 3 baaleh dat je zoveel last van je nek hebt...goede massage van manlief?!
    @Senso, rare reactie van smoeder...! En je kan altijd even de mail uitprinten en haar laten zien...! Maar nu even een gezellige avond...heel veel plz meid...

@hier was Vince niet helemaal lekker wakker geworden, wat mopperig... maar denk echt last van boventanden...zitten echt enorme bulten en mag niet in zijn mondje...
    Morgenochtend lekker sporten...
    En dan maar eens bekijken wat we gaan doen..
    Zo lekker gtst kijken :D>.

Liefs

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wesley lag hier ook al om 18.45 op bed, was super moe.
    hoop dat hij morgen wel 2 slaapjes gaat doen.

@soepje, wesley heeft tomaten en de groentesoep gehad. de tomaat was lekker de groenten iets minder. heb niet echt het idee dat het ook vult.

@potjes, wesley krijgt al heel lang fruit in stukjes en grof geprakt eten dus die 12maanden potjes zijn eigenlijk hetzelfde. alleen er zit meer in dan in de 8 maanden potjes.

masu, leuke spam! geinig dta je man meedenkt aan de spamdag haha.

kibbeling, haha super stijn! hopelijk gaat hij ook zo super slapen vannacht.

stampertje, arme vince last van zijn mondje. grr heb echt een hekel aan die tandjes.

3. AHzondag

nog een spam van de woonkamer.
    het is nu een beetje troep:)

4. AHzondag

voor masu de speelgoedkist:)

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, ik vond het wel gaaf dat Mark aan de spamdag dacht ja! :D
    Die 12 maanden potjes zijn inderdaad echt huge!:$ Heb er hier ook een aantal staan.
    Fijn dat Wesley ook alweer op bed ligt.

@mamavan3, rustig aan doen met je nekje dan. Lekker op de bank relaxen. Smaken verschillen he...geen favoriet dus bij jouw dames.

@stampertje, ocherm die Vince, zo'n last van z'n tandjes. Ik zou er ook sjaggo van worden..hij zal wel pijn hebben. Hopelijk slaapt hij vannacht weer lekker en is jullie weer een uitslaapochtend gegund. Veel plezier met GTST!

@hier, Amy is weer beneden. Sinds die klok verzet is wordt ze 's avonds na een uurtje geslapen te hebben wakker en dan lukt het haar niet in slaap te komen. Ook echt verdrietig als ze niet bij mij is of als ze me niet kan zien.
    Misschien dat het nu om 7 uur natuurlijk vrij licht is buiten (nu de klok is verzet) en dat ze daaraan moet wennen?
    Gisteren deed ze het overigens niet, maar de dag ervoor wel. Heel apart! Ze ligt lekker te tutten nu, dus zo maar weer eens proberen om mevrouw naar boven te brengen.;)

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, mooie foto's! Grote woonkamer hebben jullie, heel gaaf! :D
    Wat doet die ene stoel daar in z'n eentje of is ie ergens onderdeel van (wat niet op de foto staat)?

Yeah, spam van de kist! Die stond op die site die jij mij door had gegeven volgens mij! Gave kist! Ga je 'm ook schilderen?

Ik wil eigenlijk een kist die een platte bovenkant heeft, zodat ik er tevens een bankje van kan maken. Kun je op die kist zitten?

7. AHzondag

we gaan hem heel licht blauw schilderen en dan wesley erop met stickers. haha die stoel hoort dichterbij te staan maar verschuift steeds door wesley en zijn speelgoed die eronder rolt.
    ze hebben op die site ook een platte kist staan.
    je zou erop kunnen zitten maar of dat lekker zit geen idee haha.

8. AHzondag

deze hebben ze ook

9. AHzondag

en ze hebben ook een soort bankje waar speelgoed in kan.

ik vond het heel moeilijk om een keuze te maken haha

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu hij vond het tomatensoepje lekker, maar idd wel het idee wat sammie zegt weet niet of het wel zo vult. Maar hij heeft daarna nog heerlijk op een soep stengel zitten knabbelen en rond 20.30 (gewacht op papa) zijn fles helemaal leeg.
    Die Amy toch een beetje van slag door de klok? Hoop dat ze ondertussen alweer lekker in haar bedje ligt en slaapt.

Stampertje arme Vince met zijn tandjes. Hoop dat ze er snel zullen zijn.

Sammie wat een gave foto's!! Jullie hebben echt een zee van ruimte zeg!! Wesley heeft in elk geval genoeg speelruimte (al gaat hij dan nog onder die ene stoel liggen spelen :D)
    Die speelgoedkist vind ik ook wel gaaf hoor.... zit nu net te bedenken dat wij ook een kist hebben waar nu dekentjes en een grand foelaar (ofzo) in liggen die we ook wel kunnen gebruiken voor Stijn...

Senso ben je nog in Adam of onderweg? Hoop dat het gezellig is/was.

Mlien succes vanacht met Kian en de nachtdiensten.

Mv3 ff genieten van een rustige avond.

Hier net even een mailtje naar de fysio gedaan met de foto's. Kan ik dat niet meer vergeten.
    Mark kijkt een domme film dus ga zo denk ik maar lekker naar bed toe. Ben ook best wel moe al heb ik uiteindelijk niet veel gedaan. (als ik er over nadenk ook weer wel... Stijn brengen en halen op kdv, vriendin op visite, fysio bezoek, eten maken, spelen met Stijn en zorgen dat hij bed klaar was, flesje gemaakt en speelgoed weer opgeruimd en dat allemaal terwijl ik ziek thuis ben :))

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hoi meiden,

@sammie, goed hoor dat Wesley de 12 maanden potjes goed kan eten. Hier kan Jos nog niet overweg met de 8 maanden potjes blijft kokken en overgeven. Mooie woonkamer, gaaf kleurtje op de muur! en een mooie speelgoedkist!

@masu, wat leuk dat je man meedenkt met SPAM vrijdag! wat een schitterende foto!

@soepjes, hier nog niet geprobeerd.

@kibbeling, hihi die Stijn is zijn kattekwaad van de tijd dat hij ziek was aan het inhalen :D

@mama van 3, balen dat je nog zo'n last hebt van je nek. Misschien met die spierbalsem smeren?

@stampertje, heb haar de mail gestuurd met de vraag of ik iets anders tussen de regels door had moeten lezen. Ze heeft geantwoord dat ze de mail gelezen heeft en er niet op in wil gaan :( Vince ook al last van de tandjes bah, krengen zijn het!

@mlien, hoop dat het goed gaat met je mannetje. Sterkte met de nachtdienst en een dikke knuffel het is niet niks.

@hier, was gezellig met vriendinnetje. Eten was niet echt heel bijzonder maar het gaat ons toch om de gezelligheid :D moet wel zeggen dat het hele gedoe met smoe me toch wel erg bezighoud. Net lekker gedoucht en ik kruip nu mijn bed in, nog even lezen en dan lekker slapen.

Welterusten meiden!

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, wat was de site ook alweer waar je die kisten kon bestellen? Liefst die link van die bovenste, die vind ik erg mooi.

@hier, DRAAAAMMMAAAA!!:(:(:(
    Amy slaapt nog steeds niet. Waarschijnlijk tandjes, want ze kauwt echt hard op van alles en nog wat. Ze lijkt echt last te hebben. Zetpilltje erin, haar boven laten, haar troosten, haar even laten huilen, met haar knuffelen, muziekje aan, mee naar beneden, wiebelen in de maxi cosi....en niks helpt! Ja voor ff, maar het lukt haar niet goed in te slapen. Dadelijk wend ik me tot de gengigel en daarna weet ik 't echt niet meer.
    We zijn al ruim 2 uur bezig nu...pff!

Dat K*Tbuurmeisje heeft een k*tvriendinnetje wat blijft slapen of zo en ze zijn de hele tijd op de muur aan 't bonken en "stil nou" en "hou je kop" aan 't roepen! Amy's kamer grenst aan die van haar, dus manlief was flink over de pis. Hij is daar aan de deur gaan staan, heeft 't uitgelegd (nadat ik 'm hier eerst gekalmeerd had) en er zou iets van gezegd worden. Nu is 't inderdaad rustiger.

Tussendoor ben ik terug aan 't lezen in 'ojee het komt dichtbij'. Eens in de zoveel tijd doe ik dat en dan vind ik het weer zo leuk te lezen hoe we er toen bij zaten. En hoe blij ik was dat was als Amy alleen om 3 en om 6 uur om voeding kwam, hahaha!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    truste senso ik hoop dat je wel een beetje kan slapen ondanks smoe gedoe...

Meiden ik ga ook naar mn bedje ben er klaar mee.
    Truste allen

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    oh masu echt te grappig ik zat net te bedenken namelijk hoe lang we al met elkaar schrijven.. dacht ik ga het ff opzoeken. Kan je de link aub voor me neerzetten????
    Wat een irritant kind is jullie buurmeisje zeg, als ze zelf kabaal maakt dan is het wel goed maar als amy huilt doet ze zo??? Snap dat mark er wat van zeggen is.. zou hier denk ik ook gebeuren en denk op dezelfde wijze :D

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh, gewoon in de tussentijd 2 berichtjes gemist..

@kib, jij hebt echt veel gedaan! Nu lekker naar bed jij!

@senso, ik snap heel goed dat het gedoe met schoonmoe je bezighoudt. Jij hebt gemaild, zij wil daar niet op reageren, dan ligt de bal dus nu bij haar. Even afwachten dus. Heb je 't er ook niet met je man over gehad?

@hier, pff....het is nu al 2 minuten stil....zou het dan echt zo zijn!??!?!
    Zou ze zijn gaan slapen!??!!?!? *klopt af* *en nogmaals* Ik kan het gewoon niet geloven!:$

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
  17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu ik ga het morgen eens bekijken tx voor de link ben er nu echt weg van!!

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik ga hetzelfde doen kibbeling! Het is eindelijk stil boven, dus ik duik m'n bed in. God weet wordt ze vannacht nog wakker of zo....ik hoop echt van niet!

Trusten!

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!

Hier alles prima, Kian heeft heerlijk met me geknuffeld en hij moet ook wel want hij mag natuurlijk niet tijgeren enzo. Het is nu tijd om de luiers weer te vervangen dus ik hoop dat hij er niet al te wakker van wordt, dan weer om 2 uur en dan ook pijnstilling, 5 uur en 8 uur.. pffft :p

Deel Deze Pagina