meiden slaaplekker allemaal. mlien, fijn dat hij wel wil knuffelen. hoelang mag hij niet tijgeren? lijkt me lastig omdat tegen te houden maar wat moet dat moet. veel succes vannacht en hoop dat je ventje weer lekker gaat slapen.
masu adorable zat al langer bij ons juni groepje wij hier allemaal zijn de overblijfsels van 2 groepen hihi
Goedemorgen! @Mlien, wat fijn dat Kian al lekker geknuffeld heeft! En idd lastig dat hij niet mag tijgeren...al zal hij daar nu zelf misschien ook niet zoveel behoefte aan hebben ?! @Vince was rond 23uur weer wakker, lag op zijn buik en op zoek naar zijn speen! daarna wel lekker geslapen! en nu was hij om 7uur wakker. nu heb ik een kleine moppersmurf op schoot! hij wil even niks....
Mrgen dames: Masu: hoop dat je alsnog een goede nacht hebt gehad, balen he als ze niet wilen slapen en die rottandjes ook maar telkens Stampertje: vornjou dus ook al een vroege ochtend.. Hhi vince gewoon weer terug op bed leggen als die chagie blijft? Mlien: fijn dat die wild eknuffelen. Ben erg benieuwd hoe jullie nacht is gegeaan!! Senso: fijn dat je kekker hebt gegeten, nja het eten was niet heel bijzonder. Fjn dat het ao gezellig was! Wat zegt je man van je ruzie mt je smoeder? Vind het ook beetje raar dat ze zo reageerd.. Anders in het echt uitpraten, via mail blijft lastig.. Hier: een goede nacht, ben er voor f.leur 1 keer uitgeweest. En nu slaapt alles nog behalve ik, want onze lieve hond vond het ook wel tijd dat we wakker werden en begon heel hard te janken?? Grrrruumble!
@Mama v 3, toch jammer dat de hond dan bedenkt dat het tijd wordt! Fijn dat je weer eens een goede nacht hebt gehad!! En Vince is alweer bijgetrokken....ik had hem op het speelkleed gelegd, maar dan wordt tijgeren een stuk moeilijker dus nu gewoon op de grond en dat is goed ...hij tijgert nu alle kanten op..blijf het leuk vinden om te zien!
Goedemorgen! @Stampertje; Dat kleed kan je net zo goed opbergen, alle andere dingen in huis zijn veeel interessanter! Haha. @Mv3; Wat balen zeg! Doet F.leur het een keer vrij goed begint jullie hond weer! @Sammie; Ik denk sowieso tot woensdag want dan gaat de katheter er pas uit, maar ik weet het niet zeker. Wordt in ieder geval veel wandelen en dingen doen om hem te vermaken. Hier een goeie nacht gehad, elke 3 uur Kian verschoond, maar hij ging wel elke keer netjes weer slapen (na een half uur tot een uur) zelf heb ik daardoor niet heel veel slaap gehad, maar voel me wel vrij uitgerust. Kian is in een prima humeurtje wakker geworden en het is erg fijn dat de pijnstilling zijn werk goed doet! Straks eens even foto's maken van de gehavende zone voor later.
Goeiemorgen meiden! @masu, jeetje wat was Amy aan het spoken gisteravond. Hoop dat ze vannacht verder wel goed geslapen heeft. @mlien, lastig hoor dat Kian niet mag tijgeren.. hoop dat hij en jullie de nacht goed doorgekomen zijn. Oh je hebt net gepost fijn dat jullie de nacht goed doorgekomen zijn, een half uur - uur is wel lang, dan slaap je inderdaad zelf niet veel.. ach net als vroeger lekker je bed induiken als Kian ook een middagdutje doet @stampertje, Vince was vroeg vanochtend! gelukkig is hij niet meer sjaggo, als ze iets eenmaal doorhebben willen ze ook echt niets anders meer @mama van 3, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Hoe is het met je nek? balen hoor dat jullie hond graag wilde dat je wakker werk, liggen je kids nog te slapen hahaha @hier, goeie nacht gehad. Jos werd om half 8 wakker dus mooie tijd vandaag proeffietsen op mijn nieuwe fiets, jeuj!
psenso, op je nieuwe fiets?? Weet je al zeker dat dit 'm gaat worden dan? Prima nacht! @sammie, thanx voor de link. Zit nu op m'n foon maar zal straks ff kijken op de laptop. @nacht, klopt dat we uit 2 groepen komen, maar jij en adorable waren ook al bij ons 'ojee het komt dichtbij' @mamavan3, das toch ook wat...laten je kids je slapen, is er een hond die aandacht wil! Hahaha! @mlien, fijn dat het allemaal zo goed lijkt te gaan. @stampertje, gelukkig trekt vince al bij. Straks reageer ik uitgebreider dames. Hier een slechte nacht. En das echt heeeeel lang geleden. De laatste keer dat ik er 's nachts uit ben gemoeten was denk ik zo'n 7 maanden geleden of zo. Weet dat ik niet mag klagen, maar ben 't gewoon nie meer gewend! Ze sliep na 2 uur aanmodderen dus eindelijk iets na 22u en om 1 uur werd ze hard huilend walkker. Ze had last en er hielp niet veel. Ff geknuffeld in 't grote bed, maar daar ging ze echt van stuiteren. Dolenthousiast! Raar.... Ik hoorde de hele tijd haar buikje knorren dus heeft ze 80cc gedronken, daarna goed gengigel gesmeerd en toen is ze een uur later weer gaan slapen. Het duurde lang voordat ik in slaap viel en om half 8 werd amy wakker. Valt misschien mee.....voor ik vond 't een vette tegenvaller! Ik spring onder de douche. Later meiden!
@mlien, hahaha ouwe fiets @masu, ik denk wel dat dit hem gaat worden wat een rotnacht hebben jullie achter de rug valt niet mee hoor en zeker niet als je het niet meer gewend bent. Hoop dat haar tandjes snel door zijn, die krengen! :x
@Senso, leuk fietsen ...Veel plz.. @Masu, wat baaleh van je nacht meid...wij zijn het ook niet gewend dus als het een keer gebeurd ben je echt kapot!! Rottanden...Jammer dat er geen tandenwinkel bestaat...als wij denken dat ze er aan toe zijn,hup kopen we ff een tandje......hahhaha
@stampertje, hahaha! Dat zou een hele goeie zijn! Een gat in de markt; de tandenwinkel. Dit is zo kl*te....maar thank God for the gengigel (mamalijntje had zo'n gelijk!)! @senso, ah zo. In ieder geval heel veel plezier en ik hoop dat ie lekker fietst. Dadelijk valt ie heel erg tegen, hahaha! Nee, dat zou niet grappig zijn en dat zal ook wel niet. Geniet ervan! @mlien, ff wat uitgebreider op jou reageren, maar via foon is dat zo'n gedoe. Wat fijn dat de nacht goed is verlopen en dat Kian daarna ook weer zo makkelijk is gaan slapen. De pijnstilling doet goed z'n werk dus, heel erg fijn! @hier, Amy zat net in kleermakerszit, dus ik spring op, maar ze is alweer 'gewoon' gaan zitten. Jammer! Ik wou graag een foto maken, zag er zo grappig uit! Om 9 uur komen ons pap en mam, we brengen dan de oude bank en wat andere spullen naar de stort. Daarna rijden we door naar Utrecht om de nieuwe bank op te halen. Druk dagje dus. Vanavond zal ik wel moe zijn en dan wil ik perse een goede nacht! Heb je me gehoord, Amy?! MAMA WIL EEN GOEDE NACHT!!! Ff goed aanspreken, misschien werkt 't wel.
@sammie, ik denk dat die kist het gaat worden! Ik vind 'm echt mooi. Alleen heb wel gezegd nu niks meer te kopen.... dus ik ga mezelf ff inhouden, volgende maand weer!
@Masu, leuk de nieuwe bank ophalen.... Even foto als ie staat he?! ... En wat een strenge mama ben jij...hahaha..Amy durft vast geen kik meer te geven vannacht... @Sammie, vind die speelgoed kist ook leuk ...En helemaal leuk hoe je hem gaat aankleden, ben benieuwd naar het resultaat... @Ik ga sporten ladies..... Toedels...
Goedemorgen meiden, Masu jeetje wat een rotnacht voor jou zeg. (haha wij hebben wel vaker zo'n nacht) Kan me voorstellen dat je dit totaal niet gewend bent. Drukke dag op de planning en idd spam als de bank staat!!! Hoop dat Amy weer gewoon slaapt vanacht voor jullie. Mv3 ohhh jeetje die honden tegenwoordig ook.... Kan je eindelijk lekker slapen omdat het van de kids mag wil de hond je aandacht........ Wel lekker dat je er maar 1x uit hoefde. Mlien fijn dat het mee viel vanacht. Hoop echt dat het de komende nachten ook mee zal vallen. Succes met Kian bezig houden vandaag. Senso..........................ben het kwijt...........schaam.....schaam......schaam...... Stampertje fijn dat vince al beter humeur heeft. Sportse Hier om 23uur was Stijn even flink aan het huilen, even getroost en daarna ging hij weer slapen. We hebben heerlijk kunnen slapen tot mark iets na 8uur uit bed ging. Rond half9 hoorde ik Stijn wakker worden. Nog even samen in het grote bed gelegen, samen ontbeten ene nu is hij aan het rond schooieren. Ben aan het bedenken voor zijn speelgoed op een andere plek want dat staat nu deels in onze vakkenkast bij onze spullen zeg maar en vooral tussen/bij de planten..... misschien ga ik het zo wel omgooien......
Senso dat was het je ging je fiets testen!!!!! Heel veel plezier en dat hij maar lekker mag fietsen!!!
@masu, drukke dag vandaag! kan natuurlijk dat hij echt niet lekker fietst maar dan koop ik hem natuurlijk niet hahaha laat AMy maar even lezen wat je hebt geschreven misschien luistert ze @kibbeling, geeft niets ik heb niets boeiends geschreven zie net je post voorbij komen dat je het toch weet hahahaha heel goed meis! goeie nacht heb je gehad, fijn! zou inderdaad de boel omgooien, misschien onder gedeelte van de vakken voor zijn speelgoed en de rest voor jullie spullen? @hier, Jos heeft lekker op zijn kamer gespeeld terwijl ik zijn bed enzo verschoond heb en de wasmachine aan heb gezet. Daarna lekker zijn fruithap op en hij ligt nu weer lang en breed in dromeland. Manlief ligt ook nog in zijn bed te stinken dus ik ga even een serie kijken
goedemorgen/middag, hier een goede nacht en lekker uitgeslapen. om 7 uur werd wesley even wakker, speen in gedaan en toen is hijw eer gaan slapen en steeds hoorden we hem even maar hij viel weer weg. nu ligt wesley alweer een 45min op bed. masu, balen van je avond/ nacht. ik zweer ook echt bij gengigel hoor. als ik merk dat wesley last heeft smeer ik dat als eerste op en dan pas als het echt erg is zetpil. ik hoop dat amy luisterd naar je haha. senso, lekker fietsen hopelijk wordt dit hem voor je anders moet je weer zoeken. kibbeling, ojee het huis weer omgooien. je bent wel van de veranderingen he. leuk ik heb dat helemaal niet. stampertje, gelukkig is vince niet meer sjaggo en kan hij lekker tijgeren. wesley kon ook niet op zijn speelkleed vooruit komen maar wel op de vloer, terwijl dat toch gladder is. ik gebruik het kleed nu ook even niet meer hoor. blijft toch niet zitten ahaha. mlien, gelukkig is het goed gegaan vannacht. hopelijk gaat kian ook steeds weer sneller slapen zodat jij ook weer meer slaap krijgt. heb je al iets gehoord over je huisje?