Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, hahaha ja zou toch wat zijn kan mijn zoektocht naar de ideale fiets weer opnieuw beginnen! ;) jullie gelukkig weer een goeie nacht gehad! nog wat op de planning voor vandaag?

@hier, het is inmiddels gelukkig gestopt met regenen. IK hoor de douche lopen dus manlief heeft ook besloten dat hij zijn bed uit gaat komen :$ broodjes doe ik zo in de oven en dan even lekker lunchen :cool: Jos slaapt ook alweer ruim 2 uur dus hij zal zo wel wakker worden denk ik.

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wat is het rustig hier!

senso, lekker geluncht? hopelijk bevalt je nieuwe fiets.

hier, even langs szus geweest en nu is manlief zijn zwager aan het helpen om spullen te halen voor de tuin. ze gaan kunstgras leggen en dan moet je allemaal dingen hebben om het op te leggen ofzo. geen verstand van haha..
    wesley ligt op bed maar heb een hard hoofd in dat hij gaat slapen.

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ok nieuwe kans....
    Senso hoop dat je lekker aan het fietsen bent en de fiets bevalt.

Sammie heerlijk een goede nacht. Wat betreft verbouwen dat doe ik nie zo vaak hoor. Weet nog al te goed dat het door de box momenteel niet veel mogelijkheden biedt.

Hier toch de dekens uit de kist gehaald en daar het speelgoed in gedaan. We hebben gelijk de dode(niet reanimeerbare) planten weggegooid. Jammer voor Stijn heeft ie niets meer om in te hangen....ohja de gordijnen nog :p
    Mark kwam net thuis van de hobbyhaven dus kon hij gelijk helpen.....
    Zal morgen ff een foto maken. Ga me zo omkleden, Stijn omkleden dn dan gaan we naar verjaardag van zwager toe. Blijven daar ook eten dus hoef lekker niet te koken (lees msehelpen in de keuken dus!!!)
    Meiden fijne dag nog.

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Oh sammie das wel makkelijk kunstgras hoef je niet te onderhouden. Mijn zus gaat dat ook in tuin leggen.

5. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij nemen echt gras maar schoonzus neemt kunst. het wordt voor ons iets te duur en vind echt gras leuker. het is wel veel makkelijker dan gewoon gras.

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, veel plezier op de verjaardag van zwager! gezellig en eet smakelijk!

@sammie, was het gezellig bij szus? ben benieuwd of Wesley nog is gaan slapen. Bij souders op het dakterras ligt ook kunstgras wel hoge kwaliteit en dat is wel erg mooi.

@hier, nou heb gefietst hoor hij fietst erg lekker. Moest wel even wennen aan de lage zit omdat ze voor de veiligheid aanraden dat je met je tenen bij de grond kunt als je zit maar 2e testrondje voelde ook dat al een stuk beter dus is denk ik ook wennen. We hebben het formulier voor het fietsplan ingevuld dus die moet ik maandag inleveren op mijn werk, als ze het een beetje snel aanmelden bij het fietsplan kan ik mijn fiets waarschijnlijk over een week al ophalen :D Jos heeft ook even getest hoe het stoeltje zat, hij vond het bere interessant :D

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Jos ligt nu lekker op bed, kijk ik net op de camera ligt hij ineens op zijn rug te slapen :$ doet hij nooit! daarna is hij op zijn zij gaan liggen en zo ligt hij nu verder te slapen :D

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ladies!
    Wat lief dat jullie zo weinig gekletst hebben! :D
    Ik was al bang dat ik heel veel terug moest lezen, maar het was maar 1,5 pagina. :)

@senso, das echt wennen he? Hier was dat hetzelfde en het is veel zwaarder trappen omdat je eigenlijk continu je knieen krom hebt of zo. Ik vond het ook echt wennen, we zijn dat niet gewend, maar straks weten we niet meer beter.
    Wat een leuke foto van jou en Jos! Gaaf om jou wat duidelijker op foto te zien! :D

@kib, veel plezier met je etentje!

@sammie, kunstgras lijkt me heel handig ja, maar echt gras heeft gewoon 'iets'. De geur van gras als je 't maait is ook altijd zo lekker (zegt zij die absoluut geen gras wou, haar hele tuin 2 jaar geleden opnieuw heeft laten aanleggen en nu spijt heeft dat ze geen gras heeft, hahaha!;)).
    Ik hoop dat 't snel lekker weer wordt, dan kan Wesley lekker in de tuin spelen. :)

@stampertje, lekker gesport?

@mlien, hoe is het met Kian?

@hier, bank opgehaald en het had nog wat voeten in de aarde. De bank bestaat gelukkig uit 2 delen, want mijn nichtje woont op 4 hoog....en er is geen lift!:$
    Anderhalf uur zijn ze aan 't sjouwen geweest (ik heb heel vakkundig instructies gegeven, heel verantwoordelijk taak...delegeren ;)) en toen stond ie eindelijk in de auto. Weer anderhalf uur terug naar huis en rond half 4 waren we weer thuis.
    Toen de auto uit de bus gehaald en het huis ingesjouwd en hij staat erg mooi. Nu moet ik wel weer goed kijken wat ik waar neerzet, omdat sommige lampen en zo nu niet meer mooi staan op hun oorspronkelijke plaats. Maar dat komt wel. :D

Dan, op veler verzoek, de bank:
    (en let niet op de zooi....ik drop altijd alles op de salontafeltjes en had geen tijd gehad op te ruimen:))

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, speciaal voor jou hebben we weinig gekletst :D wat staat je nieuwe bank gaaf! echt heel leuk :) maar het heeft zo te lezen nog wel wat voeten in aarde gehad! is inderdaad de belangrijkste taak hoor delegeren ;) was Amy ook mee of was ze thuis bij jouw ouders gebleven?

@hier, lekker tosties gegeten en Jos groentelasagna uit een potje, vond hij erg lekker :D

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, Mark is 's ochtends eerst naar de stort geweest met ons pap met onze oude bank en wat meer zooi. Daarna ben ik met ons pap en mam naar Utrecht gereden en is Mark bij Amy thuis gebleven.
    Thanx voor je complimentje. Klinkt ook lekker wat jullie gegeten hebben. :)

@hier, Amy heeft vandaag 2 uur en 3 kwartier geslapen! Van kwart over 11 tot 2 uur!:$ Daarna moest ze dus nog eten...ik wilde vandaag 2 slaapjes omdat ze zo moe is van die tandjes en zo'n last heeft. Maar zij besloot toch 1 lange slaap te doen. Dus nu is ze wakker geweest vanaf 2 uur en net was ze echt kei moe. Fles erin, goed gengigel gesmeerd en mevrouw is lekker gaan slapen. Ik ga er maar vanuit dat ze dadelijk huilend wakker wordt, dan kan 't alleen maar meevallen.

Zo, nu eerst ff soep maken (verse tomatensoep met basilicum), stokbrood met kruidenboter erbij...mmm! :D

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, dat hebben jullie goed geregeld zo met de wisseldiensten :D met ophalen van de bank en het wegbrengen van de spullen naar de stort. Hihi die Amy vind het gewoon veel leuker om maar 1 lang slaapje te doen :D hoop dat ze lekker blijft slapen en niet meer wakker wordt.

@hier, oh ja Jos was dus op zijn rug gedraaid met slapen en toen werd hij na 3 kwartier verbaasd en toen ging hij met zijn dekens spelen, uiteindelijk er toch maar uitgehaald want slapen deed hij niet meer ;) hoop dat hij vannacht op zijn buik blijft liggen :D

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, je eten klinkt goed trouwens! eet smakelijk :D

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Troep op tafel? Waar? Ik zie niks hoor :p

@Senso; Fijn dat je toch kon fietsen met het weer, lijkt me inderdaad even raar trappen als je een hogere fiets gewend bent!

Hier een vermoeiende middag achter de rug, Kian is zo druk en hij wil alleen maar bewegen en doen, hij staat nu in de box, maar moet continu opletten dat hij niet op zijn buik terecht komt. Hij heeft vandaag ook al 5 of 6 poepluiers gehad (gisteren bijna niks) en dat betekend elke keer 2 luiers verschonen en gaten knippen, pffft :p. Vannacht had de katheter ook buiten de luier gehangen dus was zijn bed nat, ook niet zo handig. Hoop dat Kian over een half uurtje lekker naar bed gaat en het vannacht weer zo goed doet als de vorige nacht. Morgenochtend moeten we om 10 uur in het ziekenhuis zijn, dan gaat het verband er af. Ben heel benieuwd want we kunnen nu een heel klein stukje van zijn piemeltje zien en dat is helemaal vuurrood en heel dik!

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, jeetje wat een gedoe he.. je krijgt er een hoop werk bij, hoop dat het elke dag een stuk beter gaat met je mannetje, hij heeft geen pijn? ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet.

@hier, aaaaaaaaah ben verliefd *smelt* :)

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, vervelend dat Jos op z'n rug was gaan liggen. Hier gaat het vaak andersom; Amy is zo'n draaikont en kan echt geen moment stilliggen of stilzitten. In bed draait ze ook continu om en soms ook om haar as en dan ligt ze klem en is het weer brullen.;)
    Soms zou ik willen dat ze eens stil kon blijven liggen!;)
    Soepje was ook erg lekker. :)

@mlien, jaaaa joh en er ligt echt zooi op die tafeltjes! :p
    Wat sneu dat Kian zoveel wil en dat het nog allemaal niet mag. Balen dat hij uitgerekend nu 6 poepluiers heeft gehad. Ik help je hopen dat jullie nacht weer prima wordt.

@hier, ze is nog niet wakker geworden...meestal is het rond 8 uur hommeles en dat is het nu bijna...we shall see!;)
    Als ze lekker blijft slapen dan zeg ik echt: hulde aan de gengigel! Merk echt verschil...wist niet dat het verschil zo groot was, anders had ik 't veel eerder gedaan!

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik ooooook! :D
    Wat een mooie foto van Jos! Hij heeft ook van die lekkere hamsterwangen! Amy ook! :D

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, goed om te horen dat je zo veel verschil merkt met de gengigel! hoop dat het bij Jos ook zo goed helpt :D lekker he die hamsterwangen ;) dit was eigenlijk voor het eerst dat Jos zo gek deed in zijn bed, hoop maar dat hij er geen gewoonte van maakt :$

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik hoop het ook senso....maar toen het eenmaal begon bij Amy is 't alleen maar erger geworden...:(
    Hopelijk is dat bij jullie niet het geval! ;)

@all, wat zijn de plannen voor vanavond meiden?

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hij ligt inmiddels lekker in bed en hij blijft nog op zijn buik liggen gelukkig. Vanmiddag was hij binnen 5 minuten omgedraaid dus denk niet dat hij het nog gaat doen (tenminste dat hoop ik natuurlijk hahaha ;)) hier geen plannen eigenlijk, wilde eerst een filmpje huren maar konden niet echt een leuke vinden dus nu kijkt manlief lekker tv en ik ga even flaptoppen en zo douchen.

Jij nog plannen?

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wij zijn 'ik hou van holland' aan 't kijken en verder zit ik wat te laptoppen. Heerlijk rustig avondje! :D

Jos zal inmiddels wel lekker liggen te slapen. Amy ook nog steeds, dus ik heb goede hoop. :)

Deel Deze Pagina