Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, heerlijk zo'n avondje he :D Jos slaapt inderdaad lekker (op zijn buik pfieuw ;)) fijn dat Amy ook nog slaapt, is een goed teken!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

kan wel merken dat masu en senso thuis zijn he hahaha!
    ik moest wel 2 pagina's lezen.

masu, mooie bank! vind de kleur ook heel mooi.
    vindt het wel kanp dat amy het zo goed aangeeft dat ze maar 1 slaapje wil. volgens mij doet het haar goed. gengigel is echt super spul. ik koop ook geen dentinox meer alleen nog maar gengigel.

senso, leuke spam! jos zit goed in zijn stoeltje he.
    hij kijkt op die laatste foto wel erg wijs!
    heb je nog met je s-moeder gepraat of laat je het even rusten?

mlien, ojee toch niet ontstoken. gelukkig mag het verband er bijna af zodat je het kan zien. lijkt mij ook erg lastig met een baby doe alles wil maar even niet mag.

hier, het was kort bij s-zus maar wel even gezellig. we hebben het nog over de vakantie gehad en merk dat we er allemaal zin in hebben. hopelijk gaat het ook helemaal goed komen.
    wesley had nog even een uurtje geslapen en daarna gespeeld met zijn nieuwe wip/hond. wesley lag om half 8 op bed mer dat hij nu ietjes langer wakker kan en perse om 7 uur naar bed wil.
    ga zo even al het speelgoed opruimenen in de kist doen , als het beter weer is gaan we hem schilderen.

3. AHzondag

masu, waar had jij die schoenen voor amy gekocht?

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, inderdaad heel fijn dat Amy het zo duidelijk aangeeft. Wat doen onze ukjes dat toch goed he, we hoeven ze alleen maar te volgen. :D
    Fijn dat het gezellig was bij je schoonzus. Wanneer gaan jullie ook alweer op vakantie?
    Fijn dat je er zo'n zin in hebt....toen er een vakantie gepland moest worden was dat wel anders he?

@senso, gelukkig slaapt ie weer op z'n buik! Net begon ze ineens te huilen, maar daarna was het weer stil...denk dat 't in haar slaap was....gelukkig maar!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Welke schoenen sammie? Ik heb nu 2 paar gympen. Een paar heb ik van babybergen overgenomen en de andere zijn via zara.com besteld.

6. AHzondag

masu, het was idd anders toen we de vakantie boekten.
    ik moet zeggen dat ik ook wel denk dat er veel hormonen mee speelde. we waren allebei nog niet lang geleden bevallen enzo en moet zeggen dat ik daar wel erg last van heb gehad. hoop dat het bij een volgende zwangerschap minder is maar kan ook erger worden haha.

7. AHzondag

die soort converse achtige, die heb je bij zara denk ik vandaan

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    ja klopt, die heb ik bij zara vandaan. Alleen ze zijn nu nog te groot, dus moet nog ff geduld hebben voordat Amy ze aankan. :D

Hoop voor je dat de hormoontjes de volgende keer meevallen, maar dat heb je helaas niet in de hand.

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, nee ik heb mijn zegje gedaan en ze heeft er voor gekozen om niet in te gaan op mijn email, dus dan ben ik klaar. Leuk dat het gezellig was bij je szus, spannend hoor met zijn allen op vakantie. Vaak is het zo of het gaat heel goed of het gaat heel fout, hoop dat het bij jullie helemaal goed gaat!

@masu, gelukkig dat Amy nog steeds lekker slaapt! Jos gelukkig ook :D

@Hier, even gelezen op de bank en nu verhuis ik met mijn nieuwe boek naar bed :D daarna lekker slapen. Welterusten alvast meiden!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goedenavond meiden,
    we zijn weer thuis van de verjaardag. Was erg gezellig en ik heb nog ff lekker met mn neefjes kunnen kroelen. Het leuke is toch wel dat Tim als het zo druk is de.mensen opzoekt om bij op schoot te kruipen die het vaakst ziet. Dus extra kroelen!!!

Senso wat een leuke foto van jou en Jos. Super dat de fiets beviel nu idd hopen dat het fietsplan snel goedgekeurd word en je snel kan gaan fietsen erop.

Masu de bank staat leuk in hiis. Wat een gedoe lijkt me om hem van 4 hoog naar beneden te sjouwen.... zeg ik die een grote bank heb die van 2 hoog naar beneden moest en 4 hoog weer omhoog. En hij was ook nog te groot voor de.lift.... gelukkig was ik zwanger en mocht ik niet sjouwen :p

Sammie bevalt de kist wel??

Ohhhh vergeet ik bijna de lieve smelt foto van Jos... ahhhhh wat is het plaatje daarop.

Vandaag nog samen met Stijn een tandenborstel en tandpasta gehaald. Vanavond voor het eerst gepoetst, mark.zei er zit nog helemaal niets..... Niu bij het poetsen hoorde je het.mooi wel!!! Ik heb mark ook laten poetsen en toen zei hij ohhh ok :D
    Zo nog even het bed opmaken en dan erin, ben best wel moe van alles wat ik gedaan heb vandaag.

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Truste Senso

12. AHzondag

hoorde net dat mijn s-zus gaat trouwen, was ze even vergeten te vertellen:(
    nou ben benieuwd hoe ze het gaat doen. we moeten dus op jurken jacht vertelde ze net.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, apart...zoiets vergeet je toch niet te vertellen!:(
    Wel leuk voor d'r, dat wel.

@senso, trusten!

@kib, fijn dat je nog extra hebt kunnen kroelen met Bas. En fijn dat het gezellig was. Trusten!

@hier, Amy is nu al 3x vanuit het niets gaan huilen, maar daarna sliep ze wel weer verder. Of het was in haar slaap, dat kan natuurlijk ook. Hoop dat het geen voorbode is voor de nacht. Ik duik zo ook m'n bedje in. Weltrusten meiden!

14. AHzondag

masu, ze had het wel met mijn man erover gehad maar meer onder het mom van wat kunnen we beter doen ger.partnerschap of trouwen dus hij zei trouwen want het is iegenlijk hetzelfde.
    we wisten niet dat ze het ook echt gingen doen en heb s-ma er ook niet over gehoord en dat is niks voor haar haha

ojee succes vannacht en ik hoop dat amy lekker blijft slapen

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoop dat jullie allemaal goede nacht hebben...

Wij hebben Vince nog niet gehoord...dus denk dat we rustig kunnen slapen...

Slaap lekker...
    Liefs..

@Senso, super foto van Jos trouwens...:D
    @MAsu, vet mooie bank!!!

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mrgen dames!

Masu: hoe is je nacht gegaan?? Amy toch nog beetje kunnen slapen?

Sammie: maf dat je szus het dan niet in reallive vertelde maar wel heel leuk:) vind jullie huis er erg gaaaf uit zien, mag je zeker trots op zijn!! Ben ook erg benieuwd naar je kist straks!

Senso: hihi zie jos zitten op de fiets geweldig!! En die smelt foto wauuuuwwww echt smelt!!!

Mlien: hoe gaan jullie nachten? Lijkt mij idd erg lastig om hem rustig te laten spelen:( ben erg benieuwd wat ze straks zeggen als het verband eraf gaat..

Stampertje: gister nog lekker kunnen sporten? Hoe is jullie nacht gegaan?

Hier: denachten beginnen wat beter te worden. Moest er 3 x uit voor f?leur. Maar ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden, volgens mij krijgt ze een tandje., zag gister een soort gaatje/ sneetje onder dus ben benieuwd! Verder hier bezig met de tuin, stenen die er nu in liggen verkocht en dan begin mei komen ze nieuwe tegels leggen en kunstgras:)

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

@Mama van 3, wat fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad...en hoeveelste tand is dat voor Fleur? Lekker hoor kunstgras, wij willen van de zomer met de tuin aan de gang..en dan een stukje echt gras! En ik had lekker gesport hoor, was pittig lesje...
    @Kibbeling, leuk he dat poetsen?! Wat vond Stijn ervan...Vince sabbelt de tandpasta eraf.....
    @Sammie, zulk groot nieuws vertel je toch trots, lijkt mij! Maar goed je bent nu op de hoogte...Altijd leuk nieuwe jurk shoppen... Wesley lekker geslapen?Owjah vind jullie woonkamer echt super mooi!! Wat een ruimte...WAUW!!!!
    @Masu, en hoe heeft Amy het gedaan vannacht? Hoop dat jullie lekker geslapen hebben!
    @Senso, Jos niet meer gedraaid in zijn bedje?
    @Nacht, hoe gaat het met de kuikentjes???
    @Adorable, hoe is het met Kiki?

@hier, heerlijk geslapen, Vince werdt eerst 5.50uur al wakker... Speentje gegeven en toen geslapen tot 8uur...
    Hij gaat nu als een speer de kamer door...!!! Hij heeft ook ontdekt dat er meer is dan alleen zijn speelgoed, dus de laatjes gaan open en handjes erin...aan de snoer van de laptop...etc... Dus het echte opvoeden is begonnen :D...
    En we gaan van de week het huis maar even kindvriendelijk maken...

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Mlien, vergeet ik jou helemaal!! STOM!! Hoe is het met Kian??? En met jou??? Hoop dat de nacht redelijk was....

19. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mv3; Hopelijk is het tandje snel door, zo rot die gebroken nachten!

@Stamp; Lief dat je nog aan me dacht, hihi! Vince was ook vroeg de eerste keer! Vanaf nu zal je vaak nee gaan zeggen hoor! ;)

Hier een slechte nacht gehad, Kian wilde steeds niet gaan slapen na zijn schone luiers. Ook was hij het om half 7 helemaal zat op bed dus ben ik er ook maar uit gegaan, bah! Nu staat Kian al 3 kwartier in de box, ik geloof dat hij het een beetje zat begint te worden, maar over iets meer dan een uur moeten we al in het ziekenhuis zijn.

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Baaleh van de nacht meid!!! En hij wil zijn "vrijheid" natuurlijk!!! Veel succes in het zkh....

Deel Deze Pagina