Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij zitten ook te bedenken wat we gaan eten, chinees, mac of spareribs..... denk denk denk haha

nacht grappig dat mensen daarop reageren.

stampertje, ik hoop heeel graag dat AZ verliest haha...:p
    wat masu zegt als ze kampioen worden dan hebben ze terecht gewonnen maar natuurlijk hoop ik dat niet haha..

hier, schoonpa was er even maar ging snel weer weg, was een beetje apart maar goed zal wel aan de zondag liggen.

masu we gaan goed!
    wat heeft amy weer lekker lang geslapen.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ Sammie rare manier om er achter te komen dat je szus gaat trouwen. Wel leuk dat het shoppen wordt.
    Een goede nacht maar wel een vroege ochtend. Is manlief al bijgedraaid?

@ Mv3 ja een tandje wat doorkomt zorgt voor spokende kindjes.. Lekker ook al zo druk met de tuin bezig.

@ Stampertje Stijn zat echt vol trots met zijn mondje open, had eigenlijk een beetje verwacht dat hij echt niet leuk zo vinden. En die tandpasta is hier ook erg lekker om van de tandenborstel af te sabbelen…
    Vince vanmorgen eerst ook zo vroeg en toch maar door gaan slapen. Ennuh je rust is nu echt verdwenen hoor nu hij door heeft hoe hij ergens moet komen :D
    WWij hebben dat hier met Stijn ook hoor, die slaapt als hij er zin in heeft… Zit ook geen ritme in. Gisteren 1 slaapje en vandaag was hij wakker en na 2 uur wilde hij alweer gaan slapen.

@ Mlien balen dat je nacht alles behalve goed was. Hoe was het in het ziekenhuis?

@ Masu fijn dat je ondanks het eerdere gehuil toch een goede nacht hebt gehad. Een niet zo’n al te druk dagje op de planning zo te lezen.
    Leuke spam, bij jullie zit de magnetron/oven ook al zo laag… Wij hebben dat ook en soms met Stijn best lastig..
    Ahh die Taco heeft nog wat kilootjes in te halen dus.. Hahaha hoge nood doe je weinig tegen he??
    Dat voetbal weet toch wat he… Lekker dat Amy zo gaat met haar 1 slaapje.

@ Senso wat een goede nacht en je mocht lekker uitslapen. Have fun bij de verjaardag. Scheelt wel dat jullie samen niet snappen wat er aan de hand is…

@ Nacht hahaha die is echt goed!! Wel balen van je ongi.

@ Hier om 6 uur hoorde we Stijn ontroostbaar huilen. Hem even getroost en hem daarna weer in bed gelegd. Begon hij te hoesten en toen was het weer huilen. Mark heeft hem verschoond en daarna is hij bij ons in bed in slaap gevallen. Hij heeft geslapen tot 10 uur!!!! Wij dus ook :D:D:D
    Met zijn allen opgestaan en na 2 uurtjes was Stijn alweer moe en heeft hij een uur geslapen. We hebben vandaag met zijn allen een luie pyjama dag. Stijn speelt heerlijk rond in huis en is dan in de woonkamer en dan weer bij mark bij de was en de bootjes.. Hij heeft het heerlijk naar zijn zin vandaag.
    Voor eten we eten broodjes hotdog. De broodjes hadden we al en de hotdogs kregen we gisteren van zus mee naar huis.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, lekker hoor zo'n relaxt dagje, Amy heeft lekker geslapen!

@voetbal, geen idee want ik ben geen voetbalfan, hoop dat jullie allemaal blijf worden van de uitslag, maar dat kan denk ik niet hahaha

@nachtzon, haha grappige 1 april grap!

@stampertje, hier ook aardige rottijden met slapen maar ja die in de middag schiet er vaak voor een gedeelte bij in. Nu lag hij ook pas om 15.45 uur, anders kun je helemaal niets meer. Wordt vanzelf minder, tenminste daar gaan we maar van uit :D

@eten, hier sla met aardappels en een burger mjammie!

@sammie, ook al zo'n relaxte middag, lekker hoor :D

@hier, op verjaardag geweest. Was wel even gezellig, souders waren er ook en deden net alsof er niets aan de hand was, ook goed maakt mij verder niet uit liever zo als dat ze je negeren op een verjaardag. Jos ligt inmiddels weer een half uurtje te slapen. Verder heb ik eigenlijk niets te melden :D

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, zo he die Stijn heeft lekker uit geslapen!! wat een lekker pyjama dagje hebben jullie zo :D lekker van genieten enne hotdogs mjammie!

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    senso idd beter dat ze doen alsof hun neus bloed dan dat ze je compleet negeren, maar het blijft wel raar...

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    helemaal met je eens :D snap er ook nog steeds niets van

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, jaaaa we gaan zeker goed! :D:D:D
    Wat een luxeprobleem, alles wat jij opnoemt qua eten klinkt lekker! :D
    Nog ff wat typen bij jou sammie, wat Sigthorsson scoort net! Dat is natuurlijk wel super gaaf voor hem! :D

@senso, fijn dat het gezellig was op de verjaardag!

@kib, tot 10 uur geslapen?!?!?! WOW!!:$ Die Stijn gunt jullie nogal wat!:D Lief dat jullie hotdogs hebben meegekregen!

@mlien, hoe was het in het ziekenhuis?

@hier, Amy klimt momenteel op mij....drukke dame!
    En nog wat spam, je zou zeggen dat het niet heel lang meer kan duren voordat ze gaat staan:
    (op foto 2 zie je nog een halve Taco:D)

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hahaha een halve Taco op de foto :D leuke spam van Amy op haar knietjes zal inderdaad niet lang meer duren.

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden!

Hier ging het redelijk in het ziekenhuis, we moesten hem stevig vasthouden want meneertje spartelde wel tegen en het was pijnlijk, maar het was met 5 minuutjes allemaal gepiept en toen was hij gelijk weer vrolijk. Het is nu echt een dik rood/paars aanhangsel wat je ziet, een piemel is het niet echt te noemen. Hij heeft er nu wel behoorlijk wat pijn aan en dat is op zich wel logisch ook, zijn eikel ligt nu natuurlijk ook bloot dus dat zal ook wel schuren.

Vanmiddag zijn we om hem af te leiden lekker naar de kinderboerderij geweest :).

Bekijk bijlage 234771

Bekijk bijlage 234772

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, ach arm mannetje gelukkig was het 5 minuten allemaal gepiept. Mag hij nu nog niet tijgeren en kruipen? wat een leuke foto's van jullie bezoekje aan de kinderboerderij :D die 2e is superschattig, neus tegen neus :cool:

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Hij mag zeker nog niet tijgeren en kruipen, woensdag gaat de katheter er uit en dan zal het toch nog wat beter moeten genezen voordat het weer echt mag. Bij de 2e foto ging het geitje uiteindelijk aan zijn neus sabbelen, vond Kian iets minder, haha :D.

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mlien: hele leuke foto's!!!!!

Masu: dat gaat idd niet meer lang duren dat ze gaat staaan,. zo begon het hier ook!

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, jeetje dat duurt lang voor je kleine man :( hihi een geitje wat aan zijn neus sabbelt :D

14. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Hier net weer een luier verschoond.. wat een hel zeg, Kian met zijn 2en tegen houden en hij gilt het uit van de pijn :(.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, oh wat zielig voor hem! :(
    Erg hoor om dat te zien denk ik....hopelijk herstelt het allemaal snel.
    Wat een mooie foto's van jullie bij de geitjes. Die tweede is idd super schattig! :D

@hier, Amy is zojuist zelf uit de maxi cosi gekropen.:$ Ik heb wat foto's gemaakt:

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En toen:

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu wat een lieve spam en zomaar uit de cosi kruipen.... Hahahadie halve Taco.. dat heb je he met een lange hond!

Mlien arme kereltje en dan mag hij tot woensdag in elk geval niet kruipen nog. Eigenlijk ook wel een straf voor hem en jullie.
    Wel lieve foto's op de kinderboerderij. Die neus aan neus is echt super schattig!!

Hier echt een super luie dag. Net wel even met vriendin en Stijn samen naar de AH gewandeld en wat kleine boodschapjes gedaan. Stijn heeft net al lekker gesmikkeld en is nog even aan het spelen. Hij is wel erg moe (heeft na zijn tukkie niet meer geslapen) dus hij zal er vandaag optijd in liggen. Ik zelf denk ik ook want morgen weer vroeg de wekker en moet weer veel werken deze week!!!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, ah jeetje zeg wat zielig voor hem :(:( hoop dat het snel beter wordt meis *dikke knuffel*

@masu, hahaha wat grappig dat ze zelf uit de maxi cosi is gekropen :D

@kibbeling, heeeeeeeeerlijk zo'n luie dag toch! ben je wel weer helemaal beter?

@hier, lekker gegeten. Nu even Jos zijn spullen klaarleggen en dan ga ik nog even op de crosstrainer. Tot later meiden!

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En wij gaan richting dansles. Tot vanavond meiden!

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    Mlien zielig, mijn moederhart bloed mee als ik zoiets lees :'( hopelijk is het gauw beter!
    gisteren op vandaag weer nachtdienst gehad, jolien tot 10 uur geslapen en dan is mijn schat opgestaan met haar en kon ik nog slapen tot middag...
    tjonge jonge, wat zou ik zonder m doen...

Deel Deze Pagina