@mamavan3, wat gaaf! Hoop dat ze uitgekozen worden! Spannend hoor en heel veel succes natuurlijk! @nacht, mooi schema, heel anders dan 't onze. Ik moet soms wel ontcijferen wat jij bedoelt hoor... Wat is bijvoorbeeld confituur?
Confiture: is jam toch?? Hier schema: - rond 8 a half 9: wakker en 2 broodjes met beleg en tuitbeker half volle melk - half 10 naar bed - 12 uur: 2 broodjes met beleg en tuitbeker half volle melk - 2uur a half 3: fruit met tuitbeker sap - half 3 a 3 uur slapen - half 6: avond eten - half 8: fles van 150 ml water met 5 schepjes - Naar bed Tussendoor nog wel een koekje, en eigenlijk staat er altijd wel een tuitbeker met sap voor ze klaar..
Nou, ons schema ook maar even dan: - tussen 7 en half 8 wakker - fles 180+6 en rijstebloem - 10 uur fruit - 12 uur 1 boterham met beleg en een bakje yoghurt (soms nog wat sap of water) - half 1 slapen tot half 3 - 3 uur sap - half 5 avondhap - half 7 fles 180+6 en rijstebloem - kwart voor 7 slapen Sinds Amy zich gister een beetje op heeft getrokken aan de box, wil ze dat nu aan allerlei andere meubels proberen. Net aan de salontafeltjes en daar staat allerlei spul op (ook breekbaar). Ik heb dus al een aantal dingen weggezet die echt kapot kunnen vallen. Als mijn meisje eenmaal het licht heeft gezien gaat 't meteen voor 'n goeie! Zo, wij gaan eens ff naar de supermarkt wandelen. Later meiden!
Die tuitbeker sap of water staat hier eigenlijk ook altijd wel klaar....ze drinkt best geregeld tussendoor.
Goedemorgen meiden! Hier een redelijke nacht gehad, we hadden besloten om maar 1x te verschonen vannacht en dat ging goed, Kian deed er daarna alleen helaas 1,5 uur over om weer in slaap te komen. Maar ik heb iig beter geslapen dan de nachten daarvoor. De verschoning vanochtend ging zelfs goed zonder gekrijs en gehuil van Kian, hoop dat het wat minder gevoelig aan het worden is. Vandaag gaan we even met de kinderwagen terug omdat er een riempje afgesleten is.
ze zijn geweest Dames deden leuk mee.. vrijdag horen we meer.. ze had in totaal 10 tweelingen(zei ze dan).... Houd jullie op de hoogte Bekijk bijlage 234949
@mamavan3, spannend! Ik ga duimen hoor! @mlien, fijn dat het beter lijkt te gaan en dat Kian hopelijk minder pijn heeft.
Goedemorgen, Mamavan3, wat gaaf dat je dat doet met de meiden, hopelijk worden ze uit gekozen. Hoeveel melk geef jij in de tuitbeker? Drinken ze die ook helemaal op? Nacht, mooi schema. Krijgt jolien wel genoeg zuivel en geef jij ook vitd bij? Masu, haha die amy laat nu niks meer met rust. Hier ging het optrekken ineens heel snel. Ook een mooi schema. Hier goede nacht gehad. Wesley was half 8 wakker. Schema hier is het schema, 8/8.30 pap 200ml 10.00 naar bed tot 11.30/12.00 12.30brood met boter en beleg en rietjesbeker halfvolle melk 13.45 fruit 14.00 bedje tot 16.00 16.00 koekje of iets anders met drinken 17.00/17.30 avond eten met yoghurt 19.00 fles 200ml maar die minder ik nu naar 150+5
Jolien drinkt haar flesje savonds en we zijn veel op de fiets onderweg, krijgt dus genoeg zon, wat ook vitD aanmaakt in haar babymelk zit ook vitD, veronderstel dat dat dus ok is
@sammie, jouw schema ziet er ook mooi uit hoor. @nacht, geen idee...hier wisselt het ook per cb wat ze aanraden. @mamavan3, zit op m'n foon dus moet vanavond je filmpje ff kijken. @hier, tussen 2 trainingen in dus heb ff wat tijd over. Om 4 uur de volgende training. Ff tijdschriftje lezen en hier bijlezen, maar dat valt nogal mee!
Wat een leuk filmpje mama van 3!!! Zo schattig...en wat zijn ze lekker zoet en gaan lekker hun eigen gangentje... @Mlien, baaleh dat Kian 1.5uur wakker is geweest vannacht... .. Hoop dat het steeds wat beter gaat...wel fijn dat hij niet meer zo aan het huilen was bij het verschonen.. @Iedereen lekker gewerkt? En hoe is het met de kinderen?? @Hier, Vince echt niet in zijn hum! Wel goed geslapen bij opa en oma...maar slecht eten...flessen niet op, amper brood, paar hapjes avond eten... niks voor onze kleine vreetzak...Heeft gewoon echt last van zijn mond denk ik! Lag er al 18.45uur in... Hoop dat die "rot" tanden snel door zijn.... Liefs
hey meiden, daar ben ik weer! heb jullie gemist vandaag @mama van 3, wat leuk dat jullie naar een casting zijn geweest, ben benieuwd of ze het worden! leuk filmpje en leuke spam weer van je mooie actieve meiden @masu, werkze nog even! lekker dat je tussen de trainingen door even kunt relaxen, vervelend dat Amy weer verkouden aan het worden is. Hier ook weer een snotneus hoor wat leuk dat Amy zo aan het oefenen is met optrekken @nachtzon, fijn hoor dat Jolien zo flexibel is met haar slaapjes! @mlien, balen dat Kian vannacht weer 1.5 uur wakker geweest is na het verschonen. Gelukkig doet het hem inmiddels wat minder pijn, hoop dat hij elke dat nog minder pjin heeft. @sammie, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad! @stampertje, balen dat je mannetje uit zijn hum is. Hoop dat die krengen snel door zijn meis, dikke knuffel! @hier, wat een dag! ben nu wel een beetje moe. Was om 17.30 uur terug uit Amsterdam, manlief was ook net thuis en heeft Jos opgehaald van het kdv. Hij had het weer goed gedaan maar weinig geslapen 2 x 1 uurtje. Ik had op zich een leuke dag maar ben liever gewoon aan het werk thuis snel eten gekookt en gegeten en nog 45 minuten op de crosstrainer gestaan. Nu Jos nog even flessen en hem lekker naar zijn bedje brengen.
@Stamp; Hoop maar dat Vince inderdaad snel geen last meer heeft van zijn mondje! @Senso; Lange dag zeg! Lekker op de bank zo . Hier komt zo een heel leuk filmpje van Kian die zich aan het uitsloven is (Uitslovertje Kian - YouTube) hij is nu nog aan het uploaden. Verschonen ging de rest van de dag iets minder, mja, vindt je het gek als je piemeltje aan je luier vastgeplakt zit dat het zeer doet? Hij is nu ook nog op en ik hoop maar dat hij zo gaat slapen. Eerst nog een keer een luier verschonen want het mannetje stinkt!
Goeienavond meiden! Hier ook lekker gewerkt en net thuis. Alleen nu moet ik op maandag tot 8 en dan ben ik rond 20.40 uur thuis...net te laat voor grey's. @mamavan3, wat een schattig filmpje! @stampertje, balen dat Vince zo uit zijn hum is. Hopelijk zijn die krengen snel door! Smeer je er ook iets op? @senso, snap dat je liever een gewone werkdag hebt. Gelukkig was je nog redelijk op tijd thuis. Is het treinen je meegevallen? @hier, Amy heeft vanmiddag bij schoonma maar anderhalf uur geslapen. 's Avonds was ze dus erg moe, dus manlief is er maar een uur mee gaan wandelen en toen heeft ze ff gedut in de wandelwagen. Rond 7 uur lag ze in bed en het inslapen ging moeizaam, maar nu slaapt ze (en hopelijk blijft dat zo). Edit: inmiddels is ze aan 't huilen....ze moet telkens hoesten en dan hoest ze zichzelf wakker. Dussss maar ff knuffelen met mama, dat doet haar vast goed! Laat ik jullie eens verblijden met een mooie Amy spam. Ons pap heeft de foto's gemaakt:
@mlien, hahaha wat een geweldig filmpje van Kian, heb meteen die andere nog een keertje gekeken. Onder de babygym, tijgeren en herrieschopper blijven leuk! Natuurlijk doet dat zeer, zal straks ook nog wel pijnlijk zijn als hij weer zelf moet plassen want zal de urine niet prikken? @masu, fijn dat je lekker gewerkt hebt. Wel balen dat je net te laat bent voor Grey's! hihi leuke foto spam van Amy, gekke opa! Het treinen is wel meegevallen hoor maar het blijft haasten en ik ben altijd de laatste die binnen komt maar ja ik meld het wel van te voren dus ze maken er nooit zoveel van. @hier, vind de avondfles altijd nog zo gezellig als ik de hele dag weg ben geweest. Lekker knuffelen op het grote bed tijdens het drinken van de fles Jos viel snel in slaap maar werd net wel even huilend wakker, ik denk de dag even verwerken.
Mlien: gaaaf filmpje!!! Hihi heerlijk als ze zo gek doen!! Masu: hihi gave spam balen net te laat voor greys Stampertje: raar hoor dat vince zo slecht heeft gegeten.. Kan best komen van het tandje rot zijn die krengen ook!! Senso: weer terug uit onze grote amsterdam!! Fjn dat je man jos kon ophalen en niet je schoonmoeder.. Heeft ze nog iets latem horen??!! Hier: drukke dag gehad en voelde mij zelf niet geheel fit. Dus lig al lekker in bed.. Heb van de week jullie flink verwaarloosd, maar zat ook een beetje in een dip. Het kost mij zoveel energie de kids.. Voel mezelf af en toe echt van mn lichaam wegglippen ofzo.. En houd nog steeds het gevoel dat ik er zo van baal dat ik ze niet alle 3 evenveel aandacht kan geven op een dag... Achja zal k altijd wel houden.. Slaap lekker dames!
@mama van 3, ze heeft manlief een mailtje gestuurd of hij het wel ging redden om JOs op te halen anders wilde zij het wel doen had hem van te voren goed geinstrueerd om zeker zelf te gaan anders had hij ruzie Vervelend meis je gevoel, je doet het hartstikke goed en je hebt nu eenmaal 3 kindjes. Dus de aandacht moet verdeeld worden.. je bent echt een topper hoor, heel veel respect voor jou hoe je dit allemaal doet. *dikke knuffel* en welterusten alvast!