Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik ga ook naar bed meiden, morgen gaat de wekker nog iets eerder blegh. Welterusten!

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier nog steeds bezig met Amy....telkens huilen als ze in bed ligt. We hebben haar net een zetpilletje gegeven, ze heeft echt duidelijk ergens last van. En weinig geslapen vandaag natuurlijk....en dan ook nog bij schoonma geweest die altijd continu met haar bezig is...dat scheelt ook een hoop.
    Hoop dat ze snel slaapt, maar heb er echt een hard hoofd in...:(

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,

Mv3 denk dat ze alle 3 super blij zijn dat jij hun mama bent en zo lief voor ze bent. Net wat Senso zei je doet het super goed. Dikke knuffel!!
    Leuk trouwens de casting, zal duimen voor goed nieuws!

Masu ff snel tussendoor kunnen buurten...mij is het niet gelukt. Jeetje Amy weer zo moeilijk in slaap te krijgen.. Tandje of sprong?? Hoop dat ze snel in slaap valt.

Senso fijn dat het treinen mee viel. Haha dat je manlief hebt geinstfueerd is wel grappig. Snap het wel hoor. En dat lekkere knuffelen met de laatste fles is zo heerlijk he? Kan daar ook echt van genieten.

Mlien arme Kian geloof gelijk dat hij er last van heeft. Overmorgen weer terug.voor de catheter toch?? Hoop dat het dan snel nog beter gaat.

Stampertje Vince miste jullie misschien dat hij vandaag minder at of toch tandjes??

Hier vanmorgen iets na half 6 wakker geworden en toen hoorde ik Stijn ook al kletsen. Hem maar uit bed gehaald en nog even bij ons in bed genomen. Allemaal aangekleed en naar werk en kdv. Na mijn werk nog ff bij vriendin in huis samen laminaat gelegd in de voorraadkast. Weer een stukje klaar. Daarna Stijn van het kdv opgehaald, gegeten, logeerkoffer ingepakt en Stijn naar zus gebracht. Nog even met hem gekroeld en op bed gelegd en nu zijn we net thuis... Drukke dag gehad dus!
    Morgrn weer om 7uur beginnen en dan weer de hele dag werken.
    Zo lekker naar bed toe en hopen dat ik zonder Stijn in huis kan slapen....

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En weer een uurtje later...wisseling van de wacht gehad want ze slaapt nog steeds niet! :(

Meeeeen wat een deja vu...er komen weer allerlei dingen boven van de horrornachten toen met krampjes. Net een stukje met de auto gaan rijden met amy...ik had verder alles al geprobeerd. Tandjes en teveel prikkels denk ik.
    Schoonma plukt haar ook altijd meteen uit bed als ze 3 kikken heeft gegeven...dat werkt natuurlijk ook niet mee. En ze doet er altijd heel druk mee. Als amy dan goed slaapt bij mij 's ochtends dan kan ze dat 's middags wel handlen maar dit was de eerste keer zonder ochtendslaapje bij haar....duidelijk een minder groot succes!

Hopelijk liggen jullie allemaal wel lekker op 1 oor en slapen jullie ukkies wel lekker. Ik hoop snel dat voor ons hetzelfde geldt!

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@kibbeling, wat was Stijn gisterochtend vroeg :$ je hebt weer een drukke lange dag gehad gisteren! werkze vandaag meis.

@masu, ach jeetje wat zielig dat AMy zo'n last had ergens van had :( hoop dat ze uiteindelijk nog wel lekker is gaan slapen. Misschien op de dag van smoe toch proberen een klein ochtenddutje te laten doen.. bah niet leuk kan me voorstellen dat je weer even net als toen met je handen in het haar zat *dikke knuffel meis*

@Hier, goeie nacht gehad. Jos is niet meer wakker geworden, manlief hoorde hem even om 5.30 uur maar had het er over dat JOs zelf zijn speen in gedaan heeft en weer verder is gaan slapen. HOe hij dat dan weet als hij aan de andere kant van de muur ligt, geen idee :(:D

Meiden die moeten werken vandaag, werkze! meiden die thuis zijn bij hun ukkie(s) maak er een fijne dag van!

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Senso: dank je voor je lieve woorden! Wat raar van je schoonmoeder dat ze dan toch je man een mailtje stuurt! Staat hij wel achter jou? Lekker een goede nacht! Volgens mij moet je werken, dus werkse!!

Kbbeling: jeetje wat ben jij druk geweest! Vind zo leuk dat je Stijn zo makkelijk bij zus achterlaat! Heerlijk! Werkse vandaag!!

Masu: och arme jullie!!! Hoop zo dat Amy snel is gaan slapen! Kan ook zijn dat ze gewoon echt idd te veel prikkels heeft gehad en hierdoor de slaap niet kan pakken. Merk ik hier ook heel goed bij alle 3.. Misschien toch een gesprek aan gaan met je schoonmoeder, want dit werkt dus ook niet zo voor jou maar al helemaal niet voor Amy..

Hier: het is echt niet te geloven! L.ieke slaapt echt al een hele poos door.. en nu heb ik F.leur dus voor het eerst dentitox gegegeven(nooit gedaan, heb het nooit zo op die zalfjes enzo) en die heeft dus de hele nacht geslapen, geen idee of het de dentitox is geweest of gewoon toeval.. maar goed nu heeft L.ieke dus liggen spoken vannacht...aaaaarrrrg tweeling leuk hoor! Maar op zulke momenten dus echt niet:( En nu liggen beide dames nog heerlijk in dromenland, maarja ik moet er om 7 uur eruit met T.imo:(

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden!

Achteraf toch nog best een goede morgen. Amy ging gisteren rond middernacht slapen (ein-de-lijk...) en ik heb haar niet meer gehoord. Ze werd om kwart voor 9 wakker. Ze is wel niet fit, ziet pips en begint om 't minste geringste te huilen. Ze heeft dus duidelijk ergens last van. Nu is ze wel lief aan 't spelen gelukkig. Ik ga haar deze ochtend dus sowieso proberen nog een slaapje te laten doen. Ze oogt ook heel moe.
    Ik ben weer terug van de fysio. Ging allemaal goed en volgende week dinsdag is waarschijnlijk voorlopig de laatste keer dat ik terug moet komen. Manlief moet vrijdag nog een keer (voor z'n nek) en dan zijn we allebei weer vrij aardig hersteld. :D

@mamavan3, wat balen dat ze elkaar zo 'mooi' afwisselen. :(
    Heeft de een geen spooknacht, dan de ander wel...
    Geen idee of het aan de dentinox ligt. Ik heb wel het idee dat de gengigel hier wat doet. Ik ben ook nooit zo van de zalfjes e.d. maar als het helpt en Amy is ermee geholpen doe ik 't graag.
    Ja....schoonma...ik heb het er met manlief over gehad en we kijken het volgende week nog eens aan. Als het volgende week maandag weer prijs is dan is het in mijn ogen geen toeval meer. Ik weet natuurlijk niet of het daaraan ligt...ze heeft ook echt last van tandjes en ze is super verkouden, dus het is denk ik sowieso een combinatie. We kijken het even aan en anders gaan we inderdaad het gesprek aan met haar.

@senso, knap dat je man dat zo weet! Helderziend? :p
    Wat ook de reden was; Jos is verder gaan slapen en jullie hoefden er niet uit. Prima dus! Werkse vandaag! Misschien lees je dit wel in je pauze? In ieder geval weer een dagje op kantoor toch? Scheelt dat je niet naar Amsterdam hoeft (toch?)!

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: fijn dat Amy toch lekker is gaan slapen!! Ben benieuwd hoe het volgende week gaat!!

Hier: een ochtend met 2 dames die nergens zin in hebben alles is niet goed en zodra ik maar opsta of 1 meter van ze vandaan ben zetten ze het beide op een krijsen.. oww arrrg wordt daar zo niet goed van!! Slapen hebben ze niet gedaan vanmorgen maar man man man wat zijn ze vervelend vandaag.. het is denk is pest je mama dag ofzio:)

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat vervelend, mamavan3!
    Hier ook een dame die niet zo heel leuk is vandaag....:(
    Nog niet zo erg als bij jou volgens mij.
    Maar ook huilen om niks. Snotverkouden, het snot loopt echt letterlijk uit haar neus en ze heeft van die wateroogjes.
    Ik heb haar net op de bed gelegd...ben benieuwd of ze een slaapje wil gaan doen...

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Nja hier dus ook beide snotverkouden, F.leur krijgt een tand, ruzie maken om alles.. De heletijd bij komen bleren.. AAArrrrrrrg!!!! Maar goed ga ze zo maar een broodje geven en dan gaan ze gewoon weer richting bed...

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik herken het helemaal! Maar hier is 't er gelukkig maar een....dat scheelt denk ik wel een hoop. Ergens vind ik het ook zo zielig, want ze zit zichzelf zo in de weg. Het is nog steeds niet stil boven...ik verwacht ook niet dat het snel gaat gebeuren, maar zolang ze niet huilt laat ik haar lekker ff liggen.

Hoop dat je meiden na hun broodje lekker even een dutje willen doen!

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: ja het is wat.. Ze hebben net kiwi in stukjes gegeten en spelen nu voor even op de grond!! Maar ze hebben me al weer in zicht:( amy dus ook echt niet lekker:( hopelijk valt ze zo lekker in slaap..zal der goed doen die heeft natuurlijk ook een korter nachtje gehad

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hebben ze je alweer gespot? Ze hebben ook alles in de gaten he!
    Fijn dat ze nu wel even lekker aan het spelen zijn.

Amy heeft inderdaad een kortere nacht gehad. Toch verrekt ze het een ochtendslaapje te doen; ze is nog steeds aan 't brabbelen. Ik ga d'r zo dus maar uit bed vissen. Hopelijk wil ze beneden wat spelen, dan probeer ik haar na haar brood op bed te leggen. Fruit heeft ze ook niet helemaal op; dat geeft ECHT aan dat ze niet fit is want fruit gaat hier altijd op! ;)

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Masu, zou amy ook niet in een sprong kunnen zitten en daarbij tandjes last? Mamavan3, de meiden van zitten ook in een sprong toch of nog niet? Wesley wel volgens het boek maar merk er niks van haha. Wat naar dat ze niet lekker in hun hummetje zijn. Lijkt me dan heel zwaar met 2 die het gelijk hebben.

Wij hebben mogen uitslapen tot half 9. Wesley slaat zijn ochtend slaapje over menneer is hyperactief vandaag haha.

Zijn ballenbak is binnen en hij vind het helemaal geweldig. Zal vanmiddag even spammen.

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: tja hier heeft l.ieke dus nog wel geslapen vanmorgen f.leur weer niet. Heb ze wel gewoon op bed gelegd.. Ze zijn nu van alles aan het doen wat niet mag..maar laat ze maar even lekker..eerst mn bakje koffie drinken want daar ben ik zelfs nog niet aan toe gekomen:eek:

Sammie: lekker hoor uitgeslapen! Gaaf een ballenbal..volgens mij krijgt weqsley een heel speelpararijs:) hier gaan we een speeltoestel vragen voor alle 3 hun verjaardagen!:)

Hier het lastige is gewoon dat ze ndus telkens het speelgoed van de andere willen.. Dus telkens gehuil omdat de een wat afpakt..maar ga dus nu niet telkens meer ingrijpen..het is de natuur blijkbaar

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, wat knap van F.leur!! :D:D Leuk filmpje!
    Wat slim om een speelparadijs te vragen voor alle verjaardagen samen. :)

@sammie, heerlijk dat uitslapen! Wanneer zou er een sprong zijn dan? Amy scheelt volgens mij 10 dagen met Wesley of zo...wil jij eens kijken in jouw boek of dit de periode is voor een sprong?
    Het zou kunnen, maar deze week heeft van ineens van alles nieuws gedaan. Dus zou je zeggen dat we een sprong gehad moeten hebben....toch??
    Ben benieuwd naar je spam van Wesley met z'n ballen! :D

@hier, Amy weer uit bed gevist. Mevrouw had geen zin om te slapen. Nu is ze hier lekker aan 't spelen. Dadelijk maar even kijken of ze een beetje brood wil en wat yoghurt en dan leg ik haar daarna maar weer op bed. Hopelijk wil ze dan wel slapen!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden ben ik ook weer!

@mama van 3, jahoor manlief staat gelukkig achter me maar wil nog wel eens overstag gaan als zijn moeder het vraagt :D wat een leuk filmpje! nu lopen ze allebei, gaat zo hard met je meiden. Balen dat ze niet echt een leuke ochtend hadden en niet zo in hun hum waren.

@masu, oh oh wat is je kleine meid aan het spoken, gelukkig heeft ze nog wel goed geslapen de rest van de nacht het had wel heel wat voeten in aarde. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat. Hihi benieuwd naar spam van Wesley met zijn ballen :p

@sammie, wat leuk een ballenbak! ben ook benieuwd naar de spam, lekker uitgeslapen vanochtend.

@hier, ik ben weer thuis samen met Jos. Werd om 12.15 uur gebeld dat JOs 39.2 graden koorts had en echt heel zielig is. Hij huilt alleen maar en is ontroostbaar :( thuis zetpilletje gegeven en nog een half uurtje getroost en bij me gelegen. Daarna in zijn bedje gelegd en nu slaapt hij weer, vanmorgen op het kdv ook heel veel geslapen. Vind het maar zielig hoor :(

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, wat sneu! Hopelijk helpt het zetpilletje en gaat de koorts snel naar beneden. Zielig hoor voor Jos!

@hier, Amy wilde maar een halve boterham en zelfs dat kreeg ik er maar met moeite in. Yoghurt nog niet geprobeerd. Ze is zo moe en was continu aan 't sabbelen op haar vingers. Ik heb haar maar in bed gelegd en ik hoop zo erg dat ze ff gaat slapen!
    Pfff....dit soort tijden waren vermoeiend ja...ik was een beetje gewend geraakt aan de vrolijke Amy die helemaal in haar hum was. Dit is wel weer ff wennen en hakt er best in.
    Begin dus ook te denken dat het niet aan schoonma lag, want vandaag is ze echt moeilijk. Ze zal dus wel gewoon echt ergens last van hebben en het slapen gaat daardoor ook heel erg moeilijk.
    Wat het ook mag zijn, ik hoop dat het snel over is!

Deel Deze Pagina