Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, morgen of zondag toch maar eens proberen zonder die fles van 16.30 uur kijken wat er gebeurd ;)

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en wat vinden jullie er tot nu toe van?

Ik vond Charly Luske wel erg leuk en Chris Hordijk ook wel verder weet ik het eigenlijk niet meer hihihi

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    la la la la la la :cool:

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ik heb dikkie dik op mijn hoofd :(:( gekke papa!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jaja, geef papa maar weer de schuld! :p
    Volgens mij heb je gewoon zelf dat ding op z'n hoofd gezet! ;)

Ik vond Chris heeeel erg goed, Charly ook. En Michelle vind ik ook goed, maar die staat telkens in de singoff...zo zonde!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Senso! Waar ben jij nu?! Ben ik er, ben jij weer weg!:p

En waar is de rest?! Wat een stilte hier zeg!

Manlief had net de laptop, nu heb ik 'm weer terug. :D

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Morgen trouwens de eerste ochtend babymassage!
    Alleen wel op een kl*tetijd, van half 11 tot half 1. :(
    Kom ik in de knoei met haar slaapje, dus ff kijken hoe het gaat.
    Maar eh...de cursus is gratis, dus ik wil in ieder geval wel een poging wagen. ;)

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    wahahaha ik ben er hoor! neeeeeeeeee ik heb hem niet op zijn hoofd gezet :p

Ben blij dat je je laptop weer terug hebt, het is hier wel echt heel stil hoor :$ Sammie waaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je!??!?!?!?!

Wel leuk babymassage, ben benieuwd wat Amy en jij er van vinden. Misschien valt ze daar wel in slaap?

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jaja....;)

Ik hoop dat ze daar in slaap valt, dan pikt ze toch nog wat slaap mee.
    Ik denk dat ik haar fruit maar meeneem, zodat ik dat tussendoor daar kan geven.
    Want ze krijgt rond kwart voor 11 fruit, dus ook dat komt in de knoei...

Sammie staat wel online hieronder....maar volgens mij is ze er niet.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    maar hoe moet je dat dan doen als je ook nog de massage aan het geven bent :( dan kun je toch niet ook een fruithapje geven :p

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zo ligt het nu aan mij of is die Marloes vandaag echt zo slecht :$:$

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    dat ligt zeker niet aan jou!! En ze zijn allemaal vol lof, maar ik vond het echt geen goed optreden. Haar stem klinkt ook wat schel...niet prettig!

Het duurt dus 2 uur en we hebben tussendoor pauze en dan kun je je baby ff eten geven.
    (ik zie mezelf al met 1 hand masseren en met die andere de fruithap naar binnen lepelen, hahaha, dat gaat idd ECHT niet werken!:D)

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    volgens mij geven ze nu niemand meer negatief commentaar maar vond het echt 3 x niets najah

Haha ik denk altijd in plaatjes dus ik zie het helemaal voor me :D

Zo het is voor nu afgelopen dus ik duik mijn bedje in, ben moe en heb het koud dus ik duik met mijn huissokken lekker onder de dekens :D

Welterusten en ik hoop dat iedereen een goeie nacht heeft en ik hoop Yara zich inmiddels weer wat beter voelt, arm meisje...

Sweet dre@ms en tot morgen!

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik was er heel even maar s-ouders waren op bezoek. dan vindt ik het niet zo netjes en gezellig om hier te posten:)

ik vond de voice voor wat ik ervan mee hbe gekregen niet heel bijzonder. marloes was heel slecht.

senso, ik zou idd de fles laten vervallen en meer fruit en groenten geven. je kan ook d eyoghurt oim 15.00 uur geven en een beetje sap of water/thee.

masu, leuk babmassage.
    lijkt me ook lastig die tijden maar het komt vast goed.

mamalijntje, o wat erg voor yara hopelijk komt ze de nacht goed door en snap dat je het doodeng vindt.
    misschien een domme vraag maar waarom reageert ze daarop er zit geen koemelk in toch of gaat het om bepaalde stoffen?

manlief en ik hebben nu hele andere meubels gezien en we vinden allebei iets anders mooi. we vinden elkaars meubels wel mooi maar allebei net even die andere mooier haha.
    vandaag ook bij de kapper geweest heb mijn haar nu even goed laten knippen. de kapster merkte wel op dat ik heel veel korte haren heb door al dat haaruitval.

wesley heeft het ook goed gedaan en heb hem om half 8 naar bed gedaan als opa en oma komen dan kan hij wel wat labger opblijven.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ladies, ik duik ook m'n bed in!

@mamalijntje, hopelijk slaapt Yara lekker en heeft ze er nu geen last meer van!

@sammie, snap ik dat je dan niet hier komt posten. Jullie komen vast nog meubels tegen die jullie allebei fantastisch vinden!

Nog ff een linkje:
    Somebody That I Used to Know - Walk off the Earth (Gotye - Cover) - YouTube
    Echt....zo mooi en zo geniaal!! Ik moest 'm gewoon ff delen (al weet ik niet of jullie het net zo kunnen waarderen..). :D

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, sorry, vergeten op jou te reageren (dat KAN TOCH GEWOON NIET!?!?!??! schaam schaam :):):))
    Weltrusten!
    En ik denk ook in plaatjes....niet altijd heel handig...hahaha! :D

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    net terug van t spoed, Denise heeft zich in haar vinger gesnede, kreeg 3 hechtingen, maar zonder verdoving... was dus 1 heeeeel luid gebrul.... maar goed, vol trots met een vinger met dik verband er rond naar huis gegaan...

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ach BB, soms lijkt het allemaal heel erg zwaar op het moment zelf, maar als je het even laat bezinken gaat het weer beter.
    Ikzelf heb door zo een futiliteit 2;5 jaar geen contact met mijn vader gehad... ben er bijna onderdoor gegaan...
    Het allerbelangrijkste is praten, als je haar niet kwijt wil...
    Maar ik denk eerlijk gezegd, dat ze net nu eens een "klein lesje" moet leren... schrijf mss een eerlijke lange brief waarin je haar de dingen in uitlegt die je storen? Papier is geduldig, en je kunt terwijl je schrijft steeds weer op je woorden terug komen.
    Mss als ze het zwart op wit ziet, zal ze het ook eindelijk snappen?
    Dikke knuf!!!

ik ga nu mijn zoon halen :)

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@masu, wat een gaaf filmpje en wat knap dat ze met zijn allen op 1 gitaar kunnen spelen :$

@nachtzon, brrr 3 hechtingen zonder verdoving :$ zou ook gillen hoor!

@sammie, snap dat je niet kunt posten als je souders er zijn is ook niet zo gezellig hahaha fijn dat Wesley het goed heeft gedaan! en ben blij dat het niet aan mij lag maar dat Marloes dus echt slecht was :)

@bb, jeetje mikkie wat een verhaal.. en wat een ongelofelijke rotdag heb jij achter de rug. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen *dikke knuffel* en misschien is het idee van Nachtzon om een brief te schrijven in dit geval wel een hele goeie.. sterkte meis.

@hier, goeie nacht gehad. Om 8.50 uur werd Jos eens wakker :D normaal zet ik wel een wekker zodat we uiterlijk 8.30 uur uit bed zijn maar had verwacht dat hij zou gaan spoken dus nu niet gedaan maaaaaaaaar hij ging niet spoken heb dus heerlijk geslapen!

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen meiden!

Hier een hele goede morgen gehad, Amy werd pas om 9 uur wakker! Ideaal, omdat ik met die babymassage zit en dan lukt het haar vast makkelijker om wakker te blijven en ook met de fruithap kom ik gunstig uit (halverwege die bijeenkomst en dan is het vast pauze). :)
    Net ff lekker gedouched en zo ff snel de tas inpakken, want om half 11 moeten we er zijn.

@senso, fijn dat Jos niet heeft zitten spoken! Mooie tijd! Nog plannen vandaag?

@mamalijntje, hoe is het met Yara gegaan???

@nacht, fijn dat je je zoon weer mag halen! Je hebt 'm echt gemist volgens mij he?

@bb, wat erg!! Ik kan me goed voorstellen dat je ontzettend boos bent geweest en achteraf, toen de rust terug keerde, het besef ineens kwam. En dat kan dan echt hard aankomen.
    Toch zat het er ergens wel aan te komen dat de bom een keer ging barsten. Toen jullie wel contact hadden kostte je moeder je ook heel veel energie volgens mij (althans, zo komt 't op mij over). Op die manier verder gaan was voor jou toch ook geen doen. Ik sluit me wel aan bij nachtzon. Je hebt al vaak geprobeerd te praten en dat heeft eigenlijk nog niet echt veranderingen teweeg gebracht. Dan het maar eens over een andere boeg gooien en dit proberen. Ook vind ik het schrijven van een brief een mooi idee. Je kunt op je gemak en op het moment dat het jou uitkomt je gedachten onder woorden brengen. Buiten het feit dat je op die manier iets duidelijk kunt maken aan jullie mam, is het ook een mooie manier om je gedachten te ordenen. Kan me voorstellen dat je hoofd echt overloopt nu. In ieder geval een hele dikke knuffel en kom hier gerust je verhaal doen hoor!!

Deel Deze Pagina