Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh wat fijn dat ze nu allebei lekker liggen te slapen! Heerlijk!
    Hier nog niet....maar hoop dat dat snel verandert!

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, ah wat een lieve foto's van je slapende meiden *smelt* :)

@masu, vermoeiend he meis, gelukkig gaat het vaak na een paar dagen al weer een stuk beter. Hoop dat ze nog even lekker gaan slapen..

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, het is nu redelijk stil boven, dus heb goeie hoop. Hoop alleen wel dat ze niet al te vlug weer wakker wordt omdat ze bijv. honger heeft (omdat ze net niet echt veel heeft gegeten).
    Dus hoop wel op een flinke slaap.

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heb dat idee ook altijd maar als ze echt moe zijn slapen ze gewoon door en worden ze niet eerder wakker. IK ga voor je duimen dat ze lekker 2 uurtje slaapt ofzo :D

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: ik hoop dat jou kleine meid zo ook gewoon in diepe slaap valt! Snap je gevoel helemaal hoor.. dan is mama zijn soms echt niet leuk..maar vooral voor de kleintjes altijd zo zielig.. dikke knuffel!!!

Hier is manlief vrijdag wel vrij, maar t.imo gaat naar de opvang en nu gaan we dus een ochtendje meelopen/kijken:) zo zin in!!!! je krijgt toch een stuk minder mee als ze worden gehaald en gebracht.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    JAAAA volgens mij slaapt Amy! :D

@mamavan3, aaah wat lief! Dank je wel voor je knuffel! :)
    Klopt...dit soort dagen vind ik echt wel zwaar en echt niet leuk.
    Wat gaaf dat jullie een ochtendje gaan kijken. Lijkt me heel fijn, je krijgt zo weinig mee idd en al helemaal als je 'm niet zelf brengt en haalt. Fijn dat je man vrijdag vrij is. Op Mark's werk doen ze helaas niet aan goede vrijdag.

@senso, lief van je! Ik hoop 't ja! Toch heeft ze echt last van tandjes/sprong/verkoudheid, dus dan kan het zijn dat ze daardoor eerder wakker wordt, terwijl ze wel nog moe is.
    Hoop dat bij Jos de koorts snel zakt!

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, hahaha op jouw post op FB over mama-pest-dag...heeft je man gewoon 'vind ik leuk' aangeklikt! :p:$:D

@hier, op de bank geploft en daar kom ik pas vanaf als ik Amy hoor. ;)

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Masu, ik ga zo kijken.
    Denk dat haar echt tand(jes) dwars zit. Dat niet eten en vooral geen brood herken ik met wesley. Volgens mij is hij nu met de onderkant bezig want hij kwijlt heel erg en wil weer geen brood.

Mamavan3, vind het heel knap hoe jij het weet te doen met 3 kids.
    Fijn dat je man er ook bij kan zijn. Het zijn toch belangrijke dingen die je moet delen. Leuk dat je een speeltoestel wil voor alle 3.

Senso, arme jos zo ziekjes ineens. Hoop dat hij snel op knapt.

Wesley is na het douche lekker inslaap gevallen. Had nog niet gedoucht want we waren druk met opruimen. Hoop dat hij even heel lang slaapt.

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu: hahaha ja;) vind hij wel leuk.. hij is nu niet thuis;) ben t gewend;) fijn dat am,y lijkt te gaan slapen

sammie:hopelijk slaapt wesley ook wat langer! Hoe gaat het met dozen uitpakken?

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, je hebt groot gelijk! zou ook even niet meer van de bank afkomen :D

@mama van 3, hahaha die man van jou! leuk dat jullie mee gaan lopen op de opvang van T.imo kan me voorstellen dat je weinig mee krijgt als ze worden opghaald en thuisgebracht.

@sammie, hoop voor jou dat Wesley ook even lekker slaapt!

@hier, JOs is wel wat onrustig in zijn bedje maar blijft wel slapen. Hij draaid alleen erg veel en af en toe komt er een huiltje uit.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, oh dat kwijlen....echt...Amy kwijlt heel haar shirt nat, veel erger dan anders. Wesley dus ook bezig met tandjes beneden? Het is ook allemaal wat he? Fijn dat je het voor me op wilt zoeken.

@mamavan3, ah, hij kan z'n borst nat maken als ie straks van z'n werk komt dan! :D

@senso, sneu voor Jos...het zit 'm allemaal niet lekker...

12. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Masu en Senso: hoe gaat t bij jullie? Kids nog aan t slapen?

Hier slapen de dames dus nog heerlijk:) Heerlijk echt even een middagje voor mijzelf:) Was ik aan toe! Straks naar een basisschool voor gesprek om te kijken of T.imo er straks kan geplaatst worden!

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, en Amy nog lekker aan het slapen? hoop het wel voor je!

@mama van 3, heeeeeeeeerlijk dat ze zo lang slapen! kom je even helemaal bij he :D

@hier, Jos werd rond 14.00 uur wakker, toen heeft hij een flesje thee gedronken. Die heeft hij voor de helft weer uitgespuugd en nu ligt hij weer te slapen heb hem nog niet zo zielig meegemaakt nu hij wat groter is :(

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ah, wat lief dat jullie ernaar vragen! :D

Amy slaapt nog! Dus nu 2 uurtjes...verwacht dat ze zo wel wakker gaat worden. En idd....heeeeeerlijk! :D Ff rustig op de bank! :D

@senso, kan me voorstellen dat het heel sneu is om te zien. De laatste keer dat ik het zo heb meegemaakt was Amy ook nog een heel stuk kleiner. Goed zijn vocht in de gaten houden en verder lekker met 'm knuffelen! :)

@mamavan3, wat fijn dat je meiden nog liggen te slapen! Idd heerlijk! Succes straks met het gesprek!

@hier, dat k*tbuurmeisje is inmiddels thuis gekomen...en met deuren aan 't gooien en hard aan 't roepen tegen die hond....pff, soms word ik zo gek van dat kind!!!! En vooral van m'n buren: geef toch g*dverdomme eens wat grenzen aan!:x

*Adem in adem uit....*

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, getsie derrie begint ze weer :x kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt! gelukkig heeft ze wel inmiddels 2 uurtjes geslapen.

@hier, Jos blijft in zijn slaap af en toe huilen. ZIJn nieuwe boxkleed is binnen van Kidzimpulz want die ander schuift hij steeds in een prop. Deze is niet van stof en zit nu vast in de hoeken en is op maat gemaakt, helemaal leuk!

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Senso: i love kidzzimpulz:) heerlijke kleden:)

Masu: fijn iook lkker bijgetankt!

Hier: ze worden wakker

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hihi me tot mama van 3! ze hebben lekker lang geslapen, hoop dat ze ook weer lekker vrolijk zijn nu :D

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier nog niet! WOooow! :D
    Inmiddels bijna 2,5 uur!
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit, hahaha!

@senso, gaaf, weer een kleed! Ik zeg: spam (als je tijd hebt natuurlijk...is erg druk met een ziek kindje)! :)

@mamavan3, wat hebben je meiden heerlijk lang geslapen! Werkt wel goed he, ze apart op de kamertjes leggen! Ben je al naar de school van T geweest?

@kleed, spelen jullie kids nog altijd op het kleed? Ik heb het kleed hier weggelegd, want ze gaat er toch telkens vanaf. Nu speelt ze gewoon op de tegels. Ergens vind ik dat wel koud (we hebben geen vloerverwarming helaas....had ik wel heel graag gewild, maar vorige bewoners hebben dat er niet in gelegd)....maar ik kan haar moeilijk terug blijven leggen op het kleed, ze gaat de hele kamer door, dat kan ik niet bijhouden! ;)

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Trouwens...heerlijk dat als je zo'n zware dag hebt dat ik dat hier kan delen met jullie. En dat jullie in hetzelfde schuitje zitten (zo ongeveer dan....sneu voor jullie....maar wel fijn voor mij ;)).

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hey meiden,
    Is weer ff geleden, ma ben erg druk geweest en heb veel aan mijn hoofd, ma moet nu echt even mijn hartje komen luchten... *zucht*

T gaat niet zo lekker tussen manlief en mij... We leven als broer en zus, kan me de dag niet meer herinneren dat we voor t laatst sex hebben gehad, hij slaapt niet meer bij mij in bed en maakt dagen tot 23.00uur. Als hij dan belt of thuis komt, kan ie alleen maar zeuren, ik doe niks goed, of ik heb niet goed gepoetst of ik zeur teveel, dan is ie de hond zat ec etc, pff heb het echt ff gehad, gisteren kwam hij weer aangeschoten thuis en zei hij dat we mssn beter uitelkaar konden gaan en ieder zijn eigen weg volgen, iik zou de kinderen meeneme en we zouden gewoon contact houden, alsof dat allemaal zo makkelijk gedaan is, vrijdag ging ik een weekend naar NL toe, was ie boos dat ik de afwas niet ff had gedaan voor ik weg ging, kom ik zondag thuis is ie nog steeds sjagrijnig en zei hij dat hij de hond weg wil doen ( we hebben een hondje gekocht, dat wisten jullie volgens mij nog niet ) zeg ik vergeet het ma tis geen speelgoed wat je weg doet als je het niet meer leuk vind, zegt hij ja dan vertrek je maar samen met je hond, weer ruzie dus. En vanmorge was ie nog steeds sjagrijnig ma net belde hij op en doet hij of er niks aan de hand is, kheb verdomme wel genoeg aan me kop, davut krijgt een mri omdt ze zijn bal niet kunnen vinden, ik heb binnekort weer een operatie voor de verklevingen weg te halen, mikail gat naar school in september, ik zit de hele dag ma thuis en kan niks doen, mijn dag maak ik vol met het zorgen voor de kinderen, poetsen en koken en het komt me flink de nek uit, ik ben toch geen poetsvrouw en dan begint hij ook nog te zeuren dt ik het niet goed doe.... pffff weet het echt ff niet meer, van de ene kant wil ik dolgraag met hem verder als hij eens wt positiever gaat doen tegenover mij ma van de andere kant ga ik liever zonder hem wonen en mijn leven lijden zoals ik dat wil samen met de kids, zonder dt iemand aan me kop zit te zeuren, t lijkt wel of ik weer thuis woon bij mijn ouders, krijg steeds commentaar, wordt ma rond gecommandeerd, bah heb het echt even gehad. mja als we er dan voor kiezen om uit elkaar te gaan, zal ik wel commentaar van mijn familie krijgen en ik wil niet weer intrekken en afhankelijk zijn van mijn ouders, sterker nog ik wil niet terug naar NL want ik heb het goed hier in BE, er is hier wel een bureau die me zal helpen met het betalen van een appartement en zou dan ook uitkering krijgen, mja dan heb ik wel de meubels van de kids ma geen bed meer voor mij om in te slapen geen bank om op te zitte, geen tv meer, geen stofzuiger meer geen borden glazen etc.. pfffff kan iemand me tips geven of een beetje moed inpraten of zeggen wat jij zou doen in mijn situatie....? xxxx

Deel Deze Pagina