Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ah....Amy is wakker! Na bijna 3 uur geslapen te hebben! :D
    Maar eerst ff reageren....heel snel adorable, want Amy is 't beu boven in bed....

Meid wat erg wat je nu weer allemaal meemaakt! Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen! Het is nu eenmaal een zware tijd zo in het begin en je moet toch weer als gezin je draai zien te vinden. Tenminste, dat is wat ik ervaar.
    Ik wist dat jullie een hondje hebben gekocht, kiki toch?
    Het zijn een hoop veranderen en er is ook een hoop gaande in jullie leven als ik dat zo hoor. Davut met de mri, Mikail die naar school gaat, een nieuw hondje erbij (is echt een hele verandering) en jij die je nog niet op en top voelt. Je man die waarschijnlijk veel moet werken, heel moe thuiskomt en het er ff niet bij kan hebben dat er thuis ook van alles gedaan moet worden.

Maar jullie houden van elkaar!! Daar moet je toch samen uit kunnen komen?
    Komend weekend is het pasen, is je man dan niet heel toevallig vrij of doen jullie niet aan pasen? Misschien moet je samen in gesprek gaan, maar wel op een moment dat je allebei niet geirriteerd bent. Jullie hebben samen 2 kindjes en het een hele tijd heel fijn gehad samen, het is ook zonde dat ineens weg te gooien. Praat daar samen over en denk terug aan de fijne momenten die jullie hebben gehad.

In ieder geval, weet dat je hier altijd je hart mag komen luchten! Wij zullen meedenken en je helpen waar we kunnen. Maar dit is iets waar jullie eerst samen een keuze in moeten maken en samen over moeten praten. Heel veel dikke knuffels!!!! En heel veel sterkte meid!! Komt goed!!

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

adorable, ik vind dat soort dingen heel moeilijk maar wat ik denk dat jou man een probleem heeft met zichzelf en miss een beetje depri ( sjaggo, drinken, mopperen op jou en de kids en niet lekker in zijn vel zitten) ik denk dat het misschien wel even goed is om even wat afstand te nemen van elkaar om te kijken wat er allemaal speelt en hoe jullie je voelen naar elkaar toe. ik zou persoonlijk in therapie gaan al zal mijn man daar niet graag naar toegaan dus kan begrijpen als jou man dat ook niet wilt.

jij hebt ook allemaal dingen aan je hoofd en vooral je verklevingen waar jij het heel moeilijk mee hebt en misschien hij ook wel. is het geen optie om de kids even een weekendje uitslapen te doen zodat jullie tijd voor elkaar hebben?

meid wat is dit moeilijk.
    is het een idee om een baan te zoeken al is het maar voor 1 dag in de week. ben jij uit de sleur en hij ziet jou misschien niet meer als poetsvrouw.

als je wel weg wilt bij hem dan moet je niet naar zaken kijken als meubels maar naar het beste voor jezelf en je kids. spulletjes kun je altijd via via of heel goedkoop scoren bij mensen. het is dan niet je smaak maar daar kun je voor sparen als je alles op de rails hebt.

fijn dat je dit met ons wilt delen en denk dat je tegen je man moet zeggen dat jullie een serieus probleem hebben en dat hij ook energie in jou moet steken wil hij het goed houden.

zijn jullie getrouwd?

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @adorable, ik sluit me aan bij Masu en Sammie.. ik hoop dat jullie eruit komen want jullie zijn al een tijd samen en hebben 2 prachtkindjes *heel veel dikke knuffels*

@hier, gaat niet goed met Jos. Huilt heel veel en valt steeds in slaap op schoot, net al even met hem op bed gelegen. Heb hem net getempt en met pcm heeft hij nu 39.8 :(:( hoop dat het snel weer beter gaat met mijn mannetje. HIj ligt nu in ieder geval weer even op bed te slapen..

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    dankjewel voor jullie reacties masu en sammie dat wardeerik echt en kan ik nu wel ff gebruiken.

We zijn niet getrouwd dus dat is een zorg minder, therapie, tsjaa daar krijg ik hem idd niet mee naartoe. We hebben idd echt even een probleem, we hebben een ontzettend zware tijd achter de rug vanwege het huis enzo, hij zal echt moeten minderen met de alcohol en eens wat positiever naar mij toe zijn en eens iets romantish doet ofzo al is het maar kaarsjes aanmaken en een filmpje kijken ofzo, ik heb gewoon niet meer het gevoel dat hij verliefd is, ik weet dat hij van me houd, ma dat hij niet meer verliefd is en dat vind ik niet genoeg wat zoals ik al zei wil ik niet als broer en zus gaan leven. Vind het wel heel erg moeilijk ma ga vanavond ma eens met hem praten

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, Amy heeft trouwens lekker lang geslapen! is ze ook weer wat beter in haar hum?

6. AHzondag

adorable, lijk me een goed idee om te gaan praten en sluit hij zich af dan moet misschien even een paar dagen naar je ouders met de kids. even bij tanken en nadenken wat wijsheid is. je moet niet zomaar opgeven en hij ook niet natuurlijk.

senso, ah arme jos zo ziekjes. heb je hem al een zetpil gegeven? niet te warm aankleden he. hij moet zijn warmte kwijt kunnen maar dat weet je wel. weet hoe is om even een ziek kindje te hebben. hou idd in de gaten dat hij genoeg drinkt en anders de ha(p) bellen.

masu, jeej wat heeft amy lang geslapen, had ze even nodig dnek ik. waarschijnlijk heeft ze gisteren ook wat weinig slaap gehad.

hier, wesley heeft maar 1 uurtje geslapen over de hele dag. hij is ontzettend moe maar gaat alleen maar keten in bed. ik heb het 3x geprobeert maar hij lag alleen maar te lachen.
    ik ga hem optijd naar bed doen en heel hard hopen dat hij gaat slapen!

oja ik had toch een speelgoedkist gekocht. toen hij bezorgd werd kwam ik er achter dat de deksel ingedeukt was maar hij zat ingepakt dus kon het niet goed zien. toen ik hem uitpakte bleek de deksel kapot te zijn. gescheurd bij de randen en de binnen kant wat stuk. wij hebben meteen een mail gestuurd en ze zouden een nieuwe deksel opsturen maar we kregen vandaag gewoon een hele nieuwe kist! echt goede service vind ik. ga ze zo nog even een mail sturen.
    dus nu hebben we een mooie en een leijke kist hahaa.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, heb hem inderdaad vanmiddag een zetpil gegeven. Rond 19.00 uur mag hij de volgende. Hij drinkt af en toe een paar slokjes koude thee en op het kdv heeft hij zijn fles om 12.00 uur nog leeggedronken. Wat zal ik hem in bed aan doen?

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en wat een geweldige service trouwens van die speelgoedkist! echt heel netjes opgelost van ze :D

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Adorable: ik eg toch blijven praten en praten!!! Stertke!!

Senso: hou je het wel goed in de gaten?!! Na een paracetemol moet de koorts wel gaan zakken...

Hier net even buiten gespeeld en zie hier...Voordeel van tweeeling je hebt altijd elkaar;)

Voordeel van tweeling zijn! - YouTube

10. AHzondag

zou zou hem niet te dik aankleden. ik deed wesley pyjama aan en een romoer zonder mouw en een zomerslaapzak of zijn winterslaapzak maar zinder mouwen. lag een beetje aan het weer en hoe koud het word vannacht.
    lastig he met die kleintjes. eigenlijk moet je denken wat jezelf aan zou doen als je koorts hebt.
    teminste dat is wat ze hier op het cb adviseren.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, heb hem nu maar in zijn romper onder een laken en een deken gelegd. Hij was echt bloed en bloed heet verwacht niet dat hij in een keer doorslaapt dus als hij wakker wordt kijk ik wel even of hij koud aanvoelt kan ik altijd nog een pyjamajasje aan doen ofzo.

@mama van 3, ja dat dacht ik ook altijd maar koorts blijf op 39.8 hangen met paracetamol..

Wat een leuk filmpje van je meiden, hihi zo grappig om te zien!

@hier, Jos heeft wel zijn papfes leeggedronken en wij hebben gegeten in wisseldiensten hij is echt heel zielig en huilen en bij je willen liggen en steeds in slaapvallen dus maar om en om met hem op de arm. Nu ligt hij lekker in zijn bedje, hoop dat hij even een tijdje slaapt.

12. AHzondag

senso, hoeveel mg geef je van de zetpil? wie weet heeft dat er mee ta maken dat de zetpil niet sterk genoeg is. wij hebben 120mg.
    gelukkig heeft hij wel zijn papflesje gedronken.

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heb idd nu voor de 2e keer 120mg gegeven, idd fijn dat hij wel zijn fles leeg heeft. Hij heeft al weer een paar keer gehuild maar denk dat hij dat de hele nacht wel blijft doen.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, oh wat zielig! Erg is dat om je mannetje zo ziek te zien! :(
    Denk dat je hem prima aan hebt gekleed; vooral niet te dik, in romper onder laken en deken is dan echt prima.
    Ik hoop echt dat de koorts snel zakt. Idd gewoon goed in de gaten houden en hem lekker laten drinken. Meer kun je denk ik op dit moment niet doen. Dikke knuffel!!

@mamavan3, ik vind dat filmpje echt geweldig! :D:D
    Is het Lieke die duwt...denk 't wel he?
    Wat ontzettend gaaf hoe ze F.leur daar vooruit aan 't duwen is! Dat zijn echt de mooie momenten!

@sammie, wat een super service! De kist die ik wil is niet op voorraad....:(
    Dat was die ene waar jij een plaatje van hebt laten zien hier. Balen! Maar hopelijk komt ie nog...ik kan wel eens een mail sturen.

@adorable, nee een broer/zus relatie wil je natuurlijk niet. Wat goed dat je vanavond eens met hem gaat praten. Is dat wel een goed moment? Senso verwoordde het net heel mooi; jullie hebben inderdaad 2 prachtige kindjes, dus echt de moeite waard om goed te onderzoeken wat jullie nog voelen voor elkaar. Hopelijk komt het wat terug na een goed gesprek en eventueel een keer echt samen iets doen. Uit eten of zo? Overnachting ergens?
    Het is natuurlijk een super hectische tijd geweest en nog steeds, dus wel logisch dat je relatie dan onder druk komt te staan. Maar jullie komen er vast uit!! Tenminste, dat hoop ik echt!!
    Kom vooral je hart luchten he...er niet zelf meer rond blijven lopen hoor. Knuffel!!

@hier, manlief ging overwerken, dus heb ik met Amy bij ons pap en mam gegeten. Manlief is daarna ook gekomen en heeft ook nog wat gegeten. Nasi. :)
    Omdat Amy zo laat wakker was is ons schema een beetje rommelig. Om half 5 heeft ze haar yoghurt van tussen de middag gehad. Rond 6 uur heeft ze haar groentehap gehad en om 7 uur haar fles (waar ze logischerwijs dus ook van heeft laten staan, zo'n 90cc). Nu ligt ze in bed...gengigel gesmeerd en neusje gesprayed. Het duurt nu 20 minuutjes maar het lijkt erop dat het stil is.
    Edit; ze kreunt nog...en huilt soms heel zachtjes...slaapt dus helaas nog niet...:(
    Ik hoop dat ze snel gaat slapen en dat ons het drama van gisteravond bespaard blijft.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, hoe was het gesprek op de school van T.imo?

@mlien, hoe is het vandaag met Kian? En hoe gaat het met de verschoningen? Morgen weer naar het ziekenhuis toch?
    Heb jij nu ook vrij vanwege Kian of moet je morgen aan het werk?

@mamalijntje, ben je d'r nog? Alles ok aan die kant?

@stampertje, lekker gewerkt vandaag?

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Senso: hoopmdat je mannetje snel opknapt!!

Sammie: wat een super service zeg!! Erg fijn voor jullie vooral!ook al een tandje bij jullie:(

Masu: ik hoop dat jullie meisje gewoon lekker gaat slapen en een heel nachtje doortukt.. En morgen beter in der hummetje is!!

Mlien: hoe gaat t met jullie???

Masu: gesprek op school ging niet zoals we gehoopt hadden. Het is een school waar nu vriendje van t.imo ook naar toe gaat straks en onze 3 buurkids ook al op zitten. Dus we hadden een gesprek met directrice en tevens ib-er maar ze had gewoon totaal geen interesse in de achtergrond van t.imo en zijn "handicap" en deed echt zo zakkelijk en afstandelijk bleegh!! Heb er eigenlijk een naar gevoel aan over gehouden! Dus hij gaat lkkr naar de daltonschool waar we vorig jaar al waren wezen kijken en zo super gesprek hadden gehad met de directrice waar we toen ruim2 uur mee hadden zitten praten.. Dus morgen ga ik daar even langs om inschrijfformulier te halen met t.imo... Het is gewoon zo jammer dat scholen tegenwoordig zo doen tegen kindjes die net wat anders zijn:(

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamavan3, he bah! Vervelend dat ze zich zo opstellen! Snap dat je er geen fijn gevoel over hebt. Slim dat je T bij die andere school gaat inschrijven; altijd je gevoel volgen wat betreft zoiets. Jammer dat ze niet echt interesse tonen en open staan, maar gelukkig heb je een andere school waar ze dat wel doen.

@senso, jij vroeg nog of Amy beter in haar hummetje is. Op zich wel, het lange slaapje heeft haar duidelijk goed gedaan, al heeft ze nog wel pijn en is ze snel moe (van pijn word je natuurlijk ook moe).

@hier inmiddels is het stil boven. Heeft ff geduurd....en ik heb zo'n voorgevoel dat het niet stil gaat blijven deze nacht. We zullen wel zien!

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, lekker hoor even eten bij je paps en mams scheelt ook weer koken :D hoop dat Amy lekker gaat slapen en blijft slapen. Wel logisch dat ze wat van haar fles heeft laten staan, hihi gekke meid met haar 3 uur slapen ineens hele schema in de war.

@mama van 3, balen meis dat het gesprek niet goed ging. Lijkt me heel vervelend als ze niet eens geinteresseerd zijn in de achtergrond terwijl het toch heel belangrijk is omdat het echt bij T.imo hoort. Dan maar naar de school waar je wel een goed gevoel bij hebt, met de buurtkindjes speelt hij toch wel hoor als hij thuis is.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, gelukkig was ze wel wat beter in haar hummetje. Blijf het rotdingen vinden hoor die tandjes, bah! gelukkig is het inmiddels stil bij d'r

@hier, manlief slaapt op het logeerbed. Als Jos dan wakker wordt kan ik hem bij me in bed nemen en hoef ik niet met oordopjes te slapen. Morgen het CB maar afbellen, heb volgens mij om 9 uur een afspraak maar dat gaat hem niet worden.

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden, lief dat jullie even naar me vragen! :) Hier gaat het wel goed, de verschoningen zijn nog geen pretje, maar wij worden er ook steeds handiger in. Morgen mag de katheter er uit en dan hoeft hij nog maar 1 luier aan dus dan kan het weer alleen, hoewel het voorlopig nog wel pijnlijk zal blijven. Kian is alleen met zijn eten enorm aan het rommelen en alles uit aan het spugen, hij heeft ook wat verhoging, maar ik vermoed ook dat er weer een tandje aankomt. Morgen begint hij sowieso met een antibioticakuur (om een blaasontsteking te voorkomen) dus dan zien we wel of de verhoging aanhoudt en het daadwerkelijk een tandje is.

@Masu; Ik heb een weekje vakantie genomen ivm de nazorg die nodig is.

@Adorable; Wat balen dat het niet lekker loopt thuis, ik zou wel proberen om zoveel mogelijk voor je relatie te vechten, je hebt tenslotte toch 2 kindjes samen!

@Paracetamol; Hier geef ik 240 mg, had ik ook vanuit het ziekenhuis meegekregen, ligt een beetje aan gewicht, Kian is nu iets meer dan 10 kilo.

Bijna het hele huis is ook ingepakt hier terwijl we nog geen zekerheid hebben, het is zo slopend!

Deel Deze Pagina