masu, oei amy nog steeds niet helemaal top. hoop dat jullie een slechte nacht bespaard blijft. lekker dat je bij je ouders hebt gegeten. amy zat vol genoeg blijkbaar en daarbij is ze niet helemaal lekker dus wel logisch dat ze heeft laten staan. wesley lag al op bed om half 7 en sliep meteen. had een flesje van 150+5 gegeven en dat was meer dan genoeg. vanmiddag heeft hij ook melk gedronken en weet niet wat het max aan zuivel is met 11 maanden maar we zitten er altijd die 400cc.
mlien, wat naar dat kian ook niet helemaal lekker is. wie weet heeft hij al een lichte blaasonsteking door de katheter. maar wie weet ook weer een tandje, zoals altijd het blijft gissen. wel hee vervelend dat jullie nog steeds niks weten met het huisje. hoelang moet je nog wachten?
@senso, lijkt me geen strak plan om morgen met Jos naar het CB te gaan nee...beter ff de afspraak verzetten. Fijn dat je man op het logeerbed wil gaan liggen, dan ben jij helemaal beschikbaar voor Jos. @mlien, wat slopend zeg...nog steeds geen duidelijkheid! Ben net als sammie benieuwd hoelang je nog moet wachten....die mensen hadden uitstel van betaling aangevraagd toch? Fijn dat het met Kian wel goed gaat. Zou wel balen zijn dat ie naast z'n operatie ook nog eens een tandje krijgt wat doorkomt!
hier een kleine die de box aan het slopen is ja jullie lezen het goed, hij werd wakker was vrolijk en kon weer lachen. Dus maar even mee onder de douche genomen en nu is hij de box aan het slopen. Straks maar een klein flesje geven en kijken of hij wil gaan slapen... @mlien, ach die Kian niet helemaal lekker. Fijn dat morgen de katheter er uit gaat, is wel prettig voor hem. Spannend hoor dat van jullie huisje, hoop zo dat het door gaat. Mijn duimen draaien overuren, volgens mij vrijdag de deadline toch? @sammie, fijn dat Wesley lekker ligt te slapen. Is volgens mij een goeie hoeveelheid zuivel toch. @masu, ja wel lief van hem. Wil ook niet met oordoppen slapen want wil Jos wel horen, als ik dan elke keer van Jos wakker wordt en dan een half uur niet kan slapen van het snurken lijkt me ook niet een strak plan Amy inmiddels nog steeds in slaap?
Meiden, Ben gesloopt!! Heb een beetje bij gelezen... Maar reageer niet teveel... @Adorable, lastige situatie meid!!! Zal van de week wat uitgebreider op je reageren, maar hoop zo dat jullie eruit komen...hoop dat jullie gevoel naar elkaar nog goed is qua houden van...want dat is DE basis van een relatie.... Hele dikke knuffel meid..en idd misschien eens erop uit met zijn 2tjes, even uit eten...of een keer lekker met zijn 2tjes gourmetten... kindjes te bed..en jullie lekker taffelen... @Senso, och arme Jos... maar lees nu dat het weer wat beter gaat..wat fijn zeg! Hoop dat hij straks wel weer lekker naar bed wilt..maar hele dikke knuffel meid... @Mlien, morgen die katheter eruit...wat zal dat lekker zijn voor Kian...(als ie eruit is dan...)...evengoed sterkte morgen! @hier gesloopt, drukke dag op het werk..en voel me zelf niet helemaal fit! Vince erg veel last van zijn mond...ochtenden gaan goed, de middag wat mopperig! Drinkt/eet nog steeds minder! Hoop dat die krengen snel door zijn... Denk aan jullie.. Liefs
@stampertje, wat vervelend dat Vince nog steeds zo'n last heeft. En jij ook al niet fit...balen! Beterschap en werkse nog morgen! @senso, woow die Jos heeft ineens een opleving! Wat fijn dat het nu even iets beter gaat. Hopelijk belooft dat wat voor jullie nacht. Als hij 's nachts lekker kan slapen zal hij zich morgen weer een stuk beter voelen. En mama natuurlijk ook! @hier, het is nog steeds stil boven. Dat belooft wel wat, want meestal is het na een uurtje a anderhalf uurtje dat ze wakker wordt en die tijd is nu verstreken. Ik heb goeie hoop! Wij zijn barcelona-ac milan aan 't kijken. Hoop dat barca wint!
@stampertje, dikke knuffel meis. Balen dat jij en Vince allebei niet fit zijn, nog 1 dagje werken! @masu, jeej wat goed dat het nog steeds stil is bij jullie boven! hoop dat je een goeie nacht hebt! veel plezier met voetbal. @hier, Jos heeft nog even beneden gespeeld en ik heb hem boven nog een flesje gegeven meer omdat hij dan weer zijn normale routine heeft badderen/fles/tandenpoetsen/slapen. Drinkt hij die fles van 130+4+1.5 rijstebloem gewoon ook helemaal op terwijl hij om 19.00 uur nog 180+6+3 op had nu ligt hij in bed en het is stil dus hoop dat hij lekker gaat slapen. Ik duik ook in bed want rond een uurtje of 1 is de paracetamol uitgewerkt, je weet maar nooit. Welterusten meiden!
Ik volg je goede voorbeeld, senso! Net Taco helemaal gekamd, na de operatie had hij veel overgegeven en daar met z'n oortjes in gelegen (ranzige details, i know) en daar zaten dus allemaal klitten in. Ik mag 'm niet wassen, dus ik heb net al die klitten eruit gekamd. Ben er een half uur mee bezig geweest, maar nu is ie wel weer heerlijk zacht! We gaan de rest van de wedstrijd boven in bed verder kijken. Trusten allemaal!
He kletsmajoren, Kunnen jullie niet gewoon allemaal gaan werken zodat ik niet zoveel hoef bij te lezen!! @ Masu jeetje die Amy zo aan het spoken geweest afgelopen nacht, hoop dat het komende nacht veel beter gaat. Ach niet lekker en dan waarschijnlijk ook nog een tandje op komst Ben ook wel benieuwd naar volgende week, hoop dat het dan beter gaat. Ach niet al het fruit op das idd niets voor Amy. Was druk aan het lezen met al jullie geklets!!! Nu kan je het krijgen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verhaal @ Senso Stijn was idd vroeg gister ochtend maar was ook wel weer ff gezellig zo voor het werken met zijn allen in het grote bed. Fijn dat je een goede nacht had .ff doorlezen want las iets over paracetamol . Ahhh Jos zon hoge koorts. Arm kereltje. Jeetje das wel een hele hoge koorts nog ondanks de pcm. Als Stijn koorts heeft doe ik hem een romper korte mouwen aan en dan in zijn zomerslaapzak en onder een lakentje. Ik hoop voor je dat Jos wel lekker doorslaapt en jij gewoon een goeie nacht hebt en manlief dan ook maar. Jos zal dorst/honger hebben gehad dat hij de fles nog leeg dronk. Slaap lekker alvast en ik duim voor het beste. @ Mv3 ik ben ook heel blij dat ik Stijn in vol vertrouwen daar achter kan laten. We hebben een periode heel slecht contact gehad (kwam grotendeels door ex) en nu zijn we gelukkig weer 2 handen op 1 buik. Balen trouwens dat F lekker door slaapt en L nu aan het spoken slaat Ohjeee geen goede ochtend voor jou en de meiden. Leuke banner heb je trouwens! Dat speelgoed afpakken is idd de natuur, ik zie het ook bij Stijn en neefje. Als de een iets heeft wil de ander het hebben en andersom. Neefje is dan wel grappig die pakt dan wat anders (babyspeelgoed) voor Stijn en zegt ie Nee deze Tijn!!. Toch te lief wel!! Heee wat goed van F!!! Daar gaat je rust nu helemaal!! Ze loopt wel rustiger als haar zus volgens mij, wat beheerster. Ze zijn wel erg lief als ze slapen Wat leuk dat jullie vrijdag bij T gaan kijken op de opvang. Hahaha geweldig dat buiten speel filmpje!! Dat is dan ook geen goeie reclame voor de school. Lijkt me ook wel moeilijk om die stap te moeten zetten voor je ukkie. Maar net als bij alles gewoon je mamagevoel volgen en dan moet het goed komen. @ Sammie wel fijn als Wesley in een sprong zit dat je er niets van merkt!! Dat is aardig van de kist. En misschien kan je met die lelijke kist nog iets doen om hem toch mooi te maken? Die Wesley heeft wel weinig geslapen vandaag zeg en dan toch nog vrolijk blijven. @ Kleed wij hebben hem wel liggen voor zijn speelgoedkist, maar ook Stijn kruipt door het hele huis. Als we met hem samen spelen dan zitten we wel op het kleed. Soms zet ik hem ook echt terug op het kleed als hij weer eens ergens aan zit wat niet mag. @ Ador jeetje wat een rot situatie voor je. Idd wat Sammie en Masu zeggen, kijk of je een gesprek met elkaar aan kan desnoods als de kinderen niet thuis zijn. Succes met je gesprek vanavond. @ Mlien ah die Kian ook al niet helemaal lekker. Wel fijn dat je een handigheid krijgt in het verschonen. Gelukkig mag morgen de katheter eruit en heb je iets minder ellende. Kan me wel voorstellen dat je baalt dat jullie nog niets hebben gehoord. Hoop dat jullie snel iets horen en dan kunnen gaan verhuizen. Hoe lang houden ze het huurhuis voor jullie vast? @ Stampertje jeetje Vince ook al zon last van zijn mondje. Hoop dat het tandje snel door is. @ Hier Zo nu is het mijn beurt om wat te vertellen jullie zijn er allemaal stil van Vanacht heerlijk geslapen!!! Stijn was vanacht wel even wakker en oma heeft hem even in bed genomen, daarna weer terug en lekker gaan slapen tot 7 uur. Mijn wekker ging om 6 uur en ik heb hem in mijn slaap gewoon uitgezet (op snooze). Werd dus wakker omdat hij voor de 2e keer ging . Gewerkt (vanmorgen was het letterlijk en figuurlijk een shit ochtend!!!!) tot 3 uur en daarna snel naar zus gereden om heerlijk te kroelen met Stijn. Hij had zich goed gedragen en was gezellig geweest. We zijn nog even naar de bibliotheek geweest dus we hebben weer nieuwe boekjes om te lezen. Thuis hebben we gelijk een paar boekjes gelezen en Stijn zat te schaterlachen Na de maaltijd, spelen, omkleden en flesje is hij in slaap gevallen. Lekker op bedje gelegd en had ik nog even de avond voor mezelf/samen. Zo mijn bedje opzoeken en dan morgen weer Stijn wegbrengen en dan even samen met zus naar de winkels wat dingetjes halen en dan de middag/avond weer werken ..
NNog ff spammen om het compleet te maken 1e is lekker knabbelen aan de soepstengel.. 2e is bij onze vakkenkast voor de speelgoedkist...
goeiemorgen meiden, tenminste dat hoop ik voor jullie @kibbeling, je hebt er weer een mooi verhaal van gemaakt! wat leuk dat jullie naar de bibliotheek zijn geweest! en uiteraard weer gave spam van je stoere man! @Hier, slaap? wat is dat? JOs en ik hebben dus amper geslapen. Om 1 uur maar nieuwe paracetamol gegeven en bij me in bed genomen, daar ging hij wel slapen maar elk uur werd hij kreunend/huilend wakker vanmorgen werd hij wakker met 39.3 dus ga voor de zekerheid wel even de huisarts bellen. Net zijn fles gedronken en voordat hij hem op had kwam de helft er al weer uit, vind het zo naar om mn ukkie zo ziek te zien bah.
Goeiemorgen meiden! @senso, ah wat erg dat Jos nog steeds zo ziek is! Heel verstandig om ff naar de huisarts te bellen. Waarschijnlijk wil ie 'm vandaag zien, want vaak nemen ze geen risico met baby's onder het jaar. Hoop echt dat hij misschien iets kan krijgen waardoor hij zich wat beter voelt. Knuffel!!! Gelukkig ben je vandaag vrij! @kib, wat een verhaal!!! Maar ik heb je hele verhaal met aandacht gelezen hoor! Mooie spam weer van je grote man! De tweede foto is bij jullie vakkenkast voor de speelgoedkist. Waar dan? Of bedoel je dat kistje die in die kast staat? Balen dat je gister een shitochtend had. Hopelijk gaat het vandaag beter. Moet je vandaag ook weer werken? Denk 't wel he, aangezien je een volle werkweek had deze week (kan ik me herinneren...). Wat fijn dat Stijn het zo goed doet bij je zus. Ik heb precies hetzelfde gevoel bij ons pap en mam; daar laat ik Amy ook heel makkelijk achter; ze is daar echt in goede handen. Mijn broertje is 3,5 jaar jonger dan ik....heeft nog geen kids....en vind het allemaal zooo spannend als hij Amy op schoot heeft, haha! Oppassen zou hij echt doodeng vinden! Leuk dat jullie weer boekjes hebben gehaald. Ik moet ook echt eens lid worden van de bieb... @hier, best een goede nacht gehad. Amy hoorde ik om 5 uur hoesten en kreunen en zachtjes huilen. Daarna was het weer stil, maar sindsdien heb ik haar ieder half uur gehoord.. Misschien in haar slaap..ik denk 't... In ieder geval was ze rond kwart voor 7 wel echt wakker en om half 8 ben ik opgestaan. Ons mam komt haar rond 9 uur ophalen en ik mag om kwart voor 12 naar 't werk.
@masu, dat heeft AMy dan nog keurig gedaan. Liever natuurlijk niet om 5 uur wakker en zachtjes huilen maar het ging gelukkig beter als de vorige nacht. Ik weet niet of ik je nog "spreek" maar anders werkze. @hier, CB afgebeld en huisarts gebeld. Gaan om 10.20 uur even langs. Zo ga proberen of Jos nog een uurtje wil slapen want het blijft een verdrietig mannetje.
Je spreekt me nog wel hoor senso! Fijn dat je straks al langs kunt komen. Beter een keer te vaak erheen dan te weinig toch?
nou je weet maar nooit hoe druk jij je gaat maken in het huishouden Idd beter een keer te veel dan te weinig, vind de koorts voor de ochtend ook gewoon te hoog dus dan maar even laten checken. Hij ligt nu even in bed maar hij is het er nog niet zo mee eens.. kijk het nog even aan en anders haal ik hem er weer uit en slaapt hij vast lekker in de wagen is toch 20 minuten lopen.
@senso, dat is een optie...wat gaan doen in het huishouden... Heb alleen geen zin! Ik zal proberen hier beneden alles te stofzuigen, dan heb ik in ieder geval iets gedaan. Jammer dat hij niet wil slapen, maar hij zal dan waarschijnlijk wel onderweg slapen ja. Ben wel heel benieuwd wat de dokter zegt...hopelijk kan ik je post nog lezen voordat ik van huis ga. In ieder geval veel beterschap voor de kleine man!
Senso: goed dat je ha hebt gebeld en langs mag komen! sterkte meid!! Dikke knuffel! Masu:L toch nog een goede nacht gelukkig! Hoe is het humeurtje van Amy? Werkse vandaag! Kibbeling: WOoow respect zo lang verhaal!! Leuk he de bieb.. ik ga zo met T.imo weer die vindt het geweldig Hier: dames hebben de hele nacht beide doorgeslapen.. hahaha maar nu was T.imo om half 1 klaar ewakker en vertikte het om te slapen. Dus huilen,drama,gillen enz.. had het geduld er niet meer voor dus heb manlief eruit getrapt en gezegt jij gaat net zolang tot dat die slaapt voel mij zo beroerd. Last van mn keel, hoofdpijn enz.. maar hij is er netjes een uur lang telkens uit geweest En even een spam omdat ik ze zo lief vond vanmorgen(voornamelijk voor Senso die nog steeds geen Feestboek heeft ) Bekijk bijlage 235573 Bekijk bijlage 235574
@mamavan3, mooie spam! Ik daarentegen had ze natuurlijk WEL al gezien! Goed dat je je man eruit hebt getrapt. Ben je wel een beetje uitgeslapen? Veel plezier bij de bieb! Amy was goed in haar hum. Wel nog snotverkouden, maar ze keek al een stuk beter uit haar oogjes dan gisteren. Ze is nu lekker bij ons pap en mam. Kan ik hier nog wat aanrommelen en dan gaan werken.