@Senso; Fijn dat Jos zijn flessen goed lijkt te drinken, hopelijk gaat hij straks lekker heeeeel de nacht doorslapen . Wij hebben lekker zelfgemaakte hamburgers gegeten . @Kib; Turkse pizza.. jammieeee! Je bent maar zielig hoor met je drukke baan . Hier Kian ondertussen 2x verschoond en het is dankzij de vaseline pijnloos, hij is zo opgelucht dat hij keihard ligt te lachen op het kussen en bijna een gat in de lucht springt tijdens het verschonen, enorm schattig om te zien, haha. Hij ligt ondertussen lekker op bed nadat ik hem gedwongen heb zijn fles leeg te drinken (in de houtgreep, was de enige manier om het naar binnen te krijgen?)
@mlien, flessen zijn geen probleem maar de rest mjammie mjammie zelfgemaakte hamburgers! Wat fijn dat het verschonen nu pijnloos gaat, je zou ze toch! waarom vertellen ze dat nou toch niet meteen. Hihi in de houdgreep nou ja hij heeft in ieder geval zijn fles gedronken! @hier, Jos ligt in bed en ik spring even onder de douche. Kom ik straks nog even welterusten zeggen
@masu, hoop dat je lekker gewerkt hebt en dat met AMy alles goed is gegaan! @stampertje, prettig weekend! Zo nu ben ik echt weg
@senso, telepathie! Ik heb jou iets voor 1 een sms gestuurd, omdat ik zo benieuwd was. Maar er is een kl*testoring bij vodafone...dus heb nog geen smsjes ontvangen vandaag. De jouwe dus ook niet.. Heb je de mijne wel gehad? Mijn vriendinnetje werd vandaag geopereerd, maar denk dat zij m'n sms dus ook niet gehad heeft....balen! Ocherm die Jos...dubbele oorontsteking, das niet niks! Geen wonder dat hij zo'n last had. Hoop dat de AB snel aanslaat. Wat fijn dat hij in ieder geval z'n flessen drinkt. De rest komt wel weer joh. Slaap lekker! @kib, mmm turkse pizza, lekker! Jij boft! Hopelijk viel het mee met de familie van de client. Nog een dik uurtje en dan ben jij ook weer afgewerkt (half 11 toch...of was het 11 uur??)! @mlien, komen ze nou mee!!!:x Das ook lekker! Heel vervelend dat ze achteraf met die tip kwamen. Wel fijn dat Kian nu minder last heeft met verschonen. Wat spannend voor vrijdag. Ik snap heel goed dat je je ergert aan de makelaar. Ik vind zoiets altijd heel onprofessioneel en kan me ook ergeren als ze niet bellen. Hopelijk hoor je snel wat! Volgens mij heeft er verder niemand gepost toch? Zo ja...dan schaam ik me diep dat ik er niet op gereageerd heb! Vooruit, nog een stukje ego: @hier, lekker gewerkt. 4 trainingen gehad, dus een vol dagje. Ben net thuis. Amy heeft 't goed gedaan bij ons mam. Alleen heeft ons mam Amy 's ochtends op bed gelegd...dus heeft ze van kwart voor 11 tot kwart over 12 geslapen. En daarna dus niet meer. Irritant! Ze is wel snotverkouden en moet nu vooral veel hoesten. Rond 8 uur had ze volgens manlief een poepluier geproduceerd waar je U tegen zegt...tot de randen toe vol! En stinken!!! Daarna was ze wakker. Zodra ze plat ligt dan moet ze veel hoesten. Nu valt ze wel telkens in slaap, tot ze weer een hoestbui krijgt en dan begint ze weer zachtjes te huilen...zo zielig! Hoop in ieder geval dat ze snel gaat slapen. Taco's hechtingen mogen er vrijdag uit. Wond ziet er goed uit en hij komt er niet echt veel aan. Als we erbij zijn loopt ie dus lekker zonder romper rond en 's nachts heeft ie wel z'n romper aan. Hij eet ook weer als de beste. Ik zal 'm vrijdag daar weer eens op de weegschaal zetten, ben benieuwd of ie nu wat aangekomen is (zal natuurlijk wel). SAMMIE! Jij hebt ook gepost volgens mij.....maar wat heb je gezegd......dat ben ik gewoon vergeten....volgens mij alleen advies aan senso. Denk dat ik zo maar af ga sluiten. Weltrusten ladies en hopelijk hebben we allemaal goeie nachten!
He meiden nog ff van mn werk... Druk hier niet echt.... Client was wel chil met de visite. Zo iedereen naar zijn bed brengen, sommige nog omkleden dan rapporteren en dan naar huis toe!!!!
goeiemorgen meiden! @masu, idd geen smsje van je gehad maar dat snap ik nu wel drukke dag heb je achter de rug zo te lezen. Wel jammer dat je mams haar zo vroeg naar bed heeft gedaan want dan is het gedeelte na 12.15 uur tot dat ze voor de nacht naar bed gaat veels te lang.. Hoop dat ze vannacht wel lekker geslapen heeft. Wat fijn dat het zo goed gaat met Taco! @kibbeling, lekker toch dat het niet zo druk was (al gaat je dag dan wel sneller vind ik altijd ) gelukkig was het met je client en de visite rustig. @hier, ik heb een goeie nacht gehad. Heb mijn oordopjes in gedaan en ben om 21.00 uur gaan slapen en werd vanochtend om 6.15 uur wakker, heerlijk. Jos heeft wel veel gejammerd, het is niet huilen dus manlief hoefde er ook niet uit maar heeft hem dus wel met enige regelmaat gehoord. Zo rond 7.30 uur ga ik hem maar wakker maken want hij moet zijn AB hebben en dat is drama bij hem, wil ik niet aan smoe overlaten. Gelukkig hoeft het met deze AB maar 1 x per dag en dan maar 3 dagen pfieuw! Meiden, maak er een fijne dag van thuis of op het werk!
@Masu; Hoop dat je uiteindelijk lekker geslapen hebt vannacht ondanks het hoesten van Amy. Fijn dat de hechtingen er bijna uit mogen bij Taco! @Senso; Fijn dat je goed geslapen hebt! Hier is de AB niet echt een probleem, Kian eet en drinkt dan ook wel bijna alles wat je in zijn mond stopt, haha. Hier 2x per dag 3 dagen, dus nog 2 dagen nu . Werkze vandaag! Hier heerlijk geslapen! We werden om 8 uur wakker van manlief zijn alarm, Kian ligt lekker nog te brabbelen en gillen in bed en manlief ligt volgens mij nog te ronken. Vandaag gaan we als het goed is ook de laatste zooi inpakken om zo klaar mogelijk te zijn als we positief bericht krijgen, ga straks de makelaar zelf nog maar een keer bellen :x
Goeiemorgen meiden! @senso, ga je vandaag weer werken? Fijn dat je goed geslapen hebt. Ik heb je sms inmiddels gehad, jij de mijne nog niet? Hoop dat het goed gaat met jos vandaag! Hoe gaat het nu tussen jou en schoonma? @mlien, goeie nacht dus! Heel vervelend dat je zelf weer achter de makelaar aan moet bellen. Hopelijk krijgen jullie goed nieuws! @ab, amy eet en drinkt volgens mij alles....die schuurdeur gaat gewoon altijd open. Wij doen enthousiast en mevrouw vindt 't leuk. De puffer vond ze ook geweldig...raar hoor! Maar wel heel handig natuurlijk. Met taco werkt dat trouwens ook. We doen net alsof die ab pillen snoepjes zijn en hij vreet ze meteen op, haha! @hier, goeie nacht. Amy werd 10 voor 8 wakker. Ze sliep natuurlijk ook laat door al dt gehoest. Ze heeft er nog wel echt last van, veel hoeste, ook ion haar slaap en ze huilt veel sneller dan normaal. Temp is goed, dus ze gaat zo naar het kdv. daarna rij ik ff doornaar m'n vriendinnetje die gister een kijkoperatie heeft gehad. Ff kijken hoe 't met haar gaat. Om 2 uur hoef ik pas van huis om te werken namelijk. Weer een redelijk kort dagje want ben iets voor 8 al weer thuis. En dan superlang weekend, want vandaag is m'n laatste werkdag van de week en dan hoef ik woensdag pas weer.
Goedemorgen meiden, Masu fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Hopelijk blijft amy haar temp goed en kan ze lekker op het kdv spelen. Per wanneer gaat ze er halve dagen heen...ben ik even vergeten. Lekker kort dagje werken en dan lang weekend...ohhhh daar ben ik jaloers op zeg!!!! Senso gelukkig dat je een betere nacht hebt gehad en als ik het zo hoor dan is Jos al een beetje aan het opknappen?? Werkse vandaag. Mlien oh gelukkig ook al een goede nacht. Ik hoop voor je dat de makelaar goed nieuws heeft voor jullie. En kan je nog meer inpakken dan?? Neem aan dat je sommihe dingen ook wel nodig hebt nog. Hier een goede nacht gehad, Stijn 1x horen hoesten maar hij sliep wel verder. Hij werd om half 7 tegelijk met mark zijn wekker wakker. Even bij ons in bed genomen al was hij nog erg moe. Rond half8 terug gelegd en na 2 piepjes is hij toch in slaap gevallen. Ga hem zo wakker maken want moet om 10.15 weer bij de tandarts zijn..... heb een abbo op de tandarts de laatste tijd....
Goedemorgen meiden, Heb jullie verwaardloosd, sorry... Maar goed ik ga mijn best doen om te reageren... @Senso, jeetje Jos een flinke oorontsteking, arm mannetje...En is het nog gelukt met de AB??? Hoop dat hij snel weer helemaal opgeknapt is! Dikke knuff... @MAsu, owh gelukkig ook een goede nacht gehad. Fijn dat Amy haar temp ook weer goed is! Werkse nog maar eventjes dan en dan lekker genieten van een heeeeeel lang weekend.. @Kibbeling, dat is niet een heel vervelende nacht..en dan daarna ook nog lekker tukken...dan heeft Stijn nog niks gegeten als je hem weer terug in zijn bed legt? Hier lukt dat echt niet hoor... Succes bij de tandarts? heb je last???/ @Mama van 3, hoe is het met je meiden? En T.imo??? @Mlien, wat fijn dat het verschonen stukken beter gaat....hallelujah vaseline... Hoop dat de makelaar goed nieuws heeft, weet je al iets??? @Sammie, hoe is het met Wesley?? En met jou? En met de zussen onderling alles weer bijgelegd?? Zo hoop dat ik niemand vergeten ben..en anders roept u maar... @hier, alles goed! We hadden gister het idee dat we een rumoerige nacht tegemoed zouden gaan, Vince werd om 21 en 23uur heel zielig, huilend wakker...na even knuffelen ging hij weer gewoon slapen en hebben hem 's nachts niet gehoord...Werd lekker pas om 8.10uur wakker..Wel met een hele zure, doorgelekte luier...FIJN.. Dus hup eerst maar even in bad en gelijk kleren aan...daarna zijn fles weer eens helemaal leeggedronken! Toen zijn we boodschappen gaan doen, even stofgezogen en de was gedaan... Ik ga nu even kijken hoe ik de woonkamer kindvriendelijk kan maken... Snoeren van de laptop aan de kant, laatjes bekijken of er geen kleine spullen inzitten.. etc... Ik vind wel dat hij gewoon moet leren om van bepaalde dingen af te leren, dus ga niet alles opbergen..alleen wat gevaarlijk kan zijn.. Zo heb aardig mijn best gedaan... Gezellig zo he?! hahaha... KNuffels...
@Masu; Fijn dat Amy goed geslapen heeft vannacht! Lekker kort dagje vandaag en wat een lang weekend, heerlijk!!! @Kib; Er valt nog heel wat in te pakken hoor, wat een zooi komt er uit zo'n klein huisje!! In de woonkamer valt ook bijna niet meer te lopen door alle dozen en troep, pff, haha. Fijn dat jullie ook goed geslapen hebben, en weer naar de tandarts? Hoop dat hij je niet al te veel zeer gaat doen, ik mag over 2 weken voor een vulling die opnieuw gedaan moet worden en een verstandskies die getrokken wordt, bleh. Draagt Stijn zijn helm nu eigenlijk nog wel eens? Op de laatste foto's steeds niet? @Stamp; Wat lekker vrolijk zo met al die kleurtjes en ik ben groen, jeeeeej favo kleur . Bah een doorgelekte luier, wel weer een teken van tandjes, laat ze maar snel komen! Lekker gewerkt deze week? Hier vanochtend de makelaar gebeld en hij zou weer terugbellen.. ik wacht tot uiterlijk 2 uur en ga dan weer bellen, ben het zat! Ik ben vanochtend ook even snel langs zuidplein geweest, even haartjes laten knippen (de puntjes) en fv gehaald voor Kian. De rest van de dag maar weer dozen pakken en spullen ruimen? Lekkere vakantie hoor .
Wat een kleurrijke bedoening! Hahaha! @kib, jij lijkt idd een abonnement te hebben daar bij de tandarts. Moet je geen gewoonte van maken hoor! Is dit nog n.a.v. die wortelkanaalbehandeling? Heeft Stijn dan 's ochtends geen fles gehad voordat je 'm teruglegt? Dat zou Amy niet pikken! Ik ga vanaf 14 mei die 4 uur flexibel werken. Vanaf 23 mei (haar verjaardag!) gaat Amy een halve dag naar de opvang. Ik snap dat je dat niet kan onthouden hoor, maak helemaal niet uit! @stampertje, de nacht viel dan idd nog mee he...je verwacht veel erger na zo'n avond. Gelukkig hebben jullie lekker kunnen slapen. Amy's temp is eigenlijk altijd goed geweest, maar omdat ze niet fit is, wil ik wel ff checken of ze geen verhoging had vanwege het kdv. Haar temp zat op 36.4...beetje laag zelfs, normaal heeft ze 37 rond. @dingen opbergen, ben ik wel met stampertje eens. Dingen die gevaarlijk zijn leg ik weg, maar ook dingen waarvan ik zeker niet wil dat ze kapot gaan gaan aan de kant. Verder moet ze ook leren dat ze niet aan bepaalde dingen mag zitten, maar daarentegen wil ik ook niet de hele dag 'nee' gaan roepen. Vandaar een middenweg; wat wegleggen en wat laten liggen. @hier, Amy naar de opvang gebracht en ze was erg blij dat ze er was. Gister postte een kennis nog wat op mijn FB dat ze op de ouderavond van het kdv Amy op de film had gezien. Ze vond haar zo'n vrolijke meid en ze was zich een beetje uit aan 't sloven voor de camera. Vandaag dus even geinformeerd en er gaat een USB stick rond met de film! Gelukkig, want ik was natuurlijk wel nieuwsgierig geworden. Daarna op de thee geweest bij m'n vriendinnetje. Ze had wel wat pijn aan haar arm, maar het ging verder wel allemaal. Ze gaan dit weekend overhuizen, dus dat komt wel kl*te uit, maar ze mag echt niks doen met haar arm. Daarna naar huis, Taco uitgelaten en strakjes weer werken. Vanmorgen had manlief z'n romper opgestroopt, maar Taco heeft blijkbaar geschud en toen is die romper weer los gegaan en heeft ie er tegenaan geplast. Dus net weer dat ding in de biotex gezet en daarna ff met de hand gewassen. Hangt nu te drogen, dus ik hoop maar dat Taco keurig van z'n wond afblijft. Doet ie tot nu toe wel, dus denk van wel. @mamavan3, hoe gaat het bij jullie? Wie is er vandaag naar de opvang? En voel je je al wat beter? Fijne dag allemaal!
@mlien, drukke vakantie heb jij! Maar hopelijk allemaal voor een goed doel. Terecht dat je om 2 uur gewoon nog een keer belt, het is ook geen stijl dat ze jou niet terugbellen. Succes met inpakken! @stampertje, en ik ben geel!! Ook favoriet!
@Masu; Je was natuurlijk aan het posten toen ik ook poste, maar nu heb je mij overgeslagen.. Ben wel benieuwd naar de film van Amy dan, leuk dat ze zo vrolijk in beeld komt! Werkze! Edit; Ooops.. tegelijk
Maar mlientje toch...ik zou jou toch nooit overslaan?! Sterker nog; ik wilde graag 1 post helemaal speciaal aan jou wijden! Bijzonder he? Ben zelf ook heel benieuwd naar die film. Ik was al bang dat je 'm op die avond kon bekijken en anders pech had, maar gelukkig komt ie ook deze kant op. Zal ik eens wat gaan doen....of zal ik nog even op de bank blijven zitten....*denk denk denk*
@Masu; Een hele post aan mij wijden? Maar Stampertje komt er ook in voor . Maar toch lief dat je even aan me dacht hoor, haha. Lekker op de bank blijven zitten jij!