Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Damn.....nu dus wel een hele post speciaal voor jou, mlien!
    Hoe gaat het met inpakken?

Ik heb de vaatwasser uitgeruimd en al het vieze spul er weer in gezet en ik heb eten gemaakt. Goed bezig al zeg ik 't zelf. Nu zit ik dus wel weer op de bank...:);)

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Het inpakken gaat redelijk, manlief is nu onderweg om nog meer dozen te halen, er staat overal nog zoveel los spul, om eng van te worden gewoon! Er lijkt geen einde aan te komen! Jij toch ook goed bezig geweest! Lekker hoor weer op de bank, ik zou het ook wel willen, ben vanochtend met enorme rugpijn wakker geworden, nogal vervelend als je continu aan het bukken en doen bent.

Kian heeft net weer een halve boterham op, meer eet hij echt niet, snap het niet zo goed, tot 2 weken geleden at hij gewoon 2 hele boterhammen op, nu alleen het binnenste stukje zonder korst?!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, beetje rustig aan doen dan he? Misschien kan jij de lichte spullen doen verder je man vertellen wat hij waarin moet doen?
    En misschien weer eens naar die chiropractor? Dat was jij toch...die daar wel eens heen ging?

Apart dat Kian ineens minder brood wil. Amy doet nu hetzelfde; ze wil nog maar een halve boterham (met moeite) sinds afgelopen maandag. Denk door haar verkoudheid of door de tandjes of zo...blijft gissen he!;)

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Rustig aan doen is niet echt mijn ding, haha. Ik ga idd regelmatig naar de chiropractor, moet ik ook wel binnenkort weer heen, maar ik wilde het na de verhuizing plannen, ook ivm alle stress nu, is niet echt bevorderlijk zeg maar haha.

Amy dus ook minder brood, rare kleintjes van ons ook altijd :p.

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, we hebben vreemde ukkies, maar ach....het zal wel weer tijdelijk zijn. ;)

Is het dan niet juist goed om naar de chiropractor te gaan?

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Het is op zich wel goed om te gaan, maar het heeft geen nut want een week later zit ik dan weer met dezelfde klachten, dan loop ik er liever even mee door want ik mag mezelf ook een paar dagen niet belasten als ik geweest ben.

7. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Klopt kast staat op een andere plek.. was het helemaal zat dus heb vanmorgen al het babyspeelgoed weggedaan, alle manden uitgezocht. Een grotere speelplek voor hun 3en gemaakt!!

Masu: hoe gaat het inmiddels met Amy..ow lees net dat ze naar kdv is:( hoe was het met je vriendin?

Senso: oef dubbele oorontsteking! Hopelijk slaat de ab snel aan en is die snel de oude!

mlien: jeetje wat raar dat ze dat niet hadden gezegt van vaseline smeren Als ik er zo over nadenk is het idd logisch. Doen ze altijd bij open wonden! Fijn dat hij nu wat gemakkelijker toe laat! Jeetje nog 2 weken niet tijgeren! Vind knap hoe je dat voor elkaar krijgt!!

Nog steeds geen nieuws dus voor je nieuwe huis! Makelaars zijn eikels! En denken alleen vaak aan hun eigen hagje en niet aan de mensen die eigenlijk in de stress zitten!

Hier eindelijk een nacht door kunnen slapen.. en zelfs uitgeslapen tot 8 uur! L.ieke zelfs tot 9:15!!!! En nu op zoek naar een leuk speelhuisje voor in de tuin straks. 7 mei beginnen ze en zijn ruim 2 dagen bezig:) Hopelijk dan mooi weer op de twins hun verjaardag kunnen we lekker naar buiten:) Sammie: waar hebben jullie het speelhuisje gekocht?

Bekijk bijlage 235833 Speciaal voor Senso die geen feestboek;) heeeft!

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, dan heeft het idd geen nut. Ben het eens met mamavan3, (de meeste) makelaars zijn eikels en staan er totaal niet bij stil dat jij in de stress zit. Hebben ze inmiddels al gebeld?

@mamvan3, jep, Amy is op het kdv. :) Was gezellig bij m'n vriendin, het ging best goed. Het was een kijkoperatie, over een paar weken moet ze echt geopereerd worden en dan heeft ze keuze uit 2 operaties (die allebei voor- en nadelen hebben). Ze laat zich over 2 weken eerst goed voorlichten en dan gaat ze een keuze maken. Ze kan nu alleen d'r linkerarm gebruiken (operatie aan pols), dus das wel lastig. Maar qua pijn valt het allemaal mee zei ze.

Heerlijk uitgeslapen zeg! Het zou fantastisch zijn als we mooi weer zouden hebben dan! Jouw meiden zijn toch van de 21e? Of heb ik dat helemaal mis? Amy is van 23 mei...heb die week vakantie genomen en ik hoop echt dat we lekker feest kunnen vieren in de tuin.
    Mocht je een mooi speeltoestel vinden; ik ben geinteresseerd in de link! ;)

@hier, over een klein half uurtje aanrijden naar 't werk. Ik vind 't trouwens echt heel koud vandaag! En dan moet ik mezelf ff motiveren om weer de kou in te gaan. ;)

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zie het al, ze zijn van de 19e mei....scheelde niet veel toch, ik zat er dicht bij! ;)

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mv3; Lekker dat je uit hebt kunnen slapen zeg! Hopelijk houden ze dit even vol!

@Masu; Nog niet gebeld.. grrr! Het ís ook koud vandaag!!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    ff snel tussen het strijken door...

Masu ik moest idd terug nav de wortelbehandeling. Hij had een bleek in mijn tanden gedaan omdat ze wat donkerder van kleur waren geworden. Nu zien ze er weer netjes uit en mag ik volgens jaar pas terug :D

Mlien vervelend he al dat losse spul inpakken. Succes!!! Hoe gaat het met Kian kam hij zich nog goed vermaken in de box?

Stampertje hoera ik ben blauw!! Gelukkig toch nog een goede nacht gehad. Stijn is idd weer gaan slapen zonder eerst te hebben gegeten. Doet hij wel vaker, denk dat mark hem er vanmorgen te snel uit heeft gehaald want hij was nog erg.moe. Heb hem dan ook half slapend weer in zijn bedje gelegd anders hoef ik dat ook niet te doen hoor.

Mv3 wat een leuke spam en snap best dat je een plekje voor hun 3 wil creeeren.

Hier nou bij de tandarts was alles goed. Daarna effe langs mams gereden maar die was er niet. Nog een uurtje gewacht maar geen mams. Dus hup in de auto en naar huis gereden. Daar Stijn flesje gegeven(hij was al in slaap gevallen) en hem op bed gelegd. Hij heeft nog ff gespeeld in bed en toen in slaap gevallen. Ik ben nu ijverig de was van 4 weken ofzo aan het wegstrijken....Voornamelijk onze kleding die van stijn tussendoor nog gedaan.
    Ik ga snel verder voor ik geen zin meer heb :p

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Kib, Goed bezig! Inderdaad lekker snel door voordat je geen zin meer hebt.

Hier nu een telefoontje gehad van de makelaar. Nog niet alles is compleet dus nog een week uitstel, wel volgens de makelaar 99% zekerheid dat alles doorgaat... nu moeten wij nog even kijken of we dan wel verhuizen dit weekend... moeilijk... ZUCHT!

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    KLAAR!!!!! Alle strijk is weg!!! 3 volle wasmanden netjes gestreken en gevouwen was overgehouden!!! Straks ff in de kast leggen.

Mlien balen weer een week uitstel... moeilijke keuze he?

Mv3 ik ga ff de linken bekijken.

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Wij hebben besloten morgen te verhuizen, nu heel druk alles verder inpakken!

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mlien: ik las het! Maar als jullie straks toch het huis niet verkocht krijgen wat dan?? Vind het wel super hoor dat jullie gaan verhuizen!! Succes met inpakken!!

Kibbeling: goed bezig geweest met je was!! Hier ligt ook nog een hele berg,. dat ga ik morgen maar eens doen

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mv3; Dan hebben we pech? We gaan er gewoon niet van uit dat het nog mis gaat, de makelaar is er zo stellig in en we hebben ook de hypotheekverstrekker van die mensen gebeld en alles lijkt in orde, alleen de echtscheidingspapieren moeten nog doorgenomen worden en dan is het goed, we gaat er dus van uit dat alles prima is.

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zwaai naar flevoland!!

Mlien je krijgt het dus nog druk vandaag! Spannend morgen verhuizen... Daar gaat mn stadsgenootje.... :(

Mv3 ben blij dat mijn was al klaar is. Vind het zo'n rotklusje strijken en als je maar 1x overslaat dan is het gelijk een hele berg....

Hier Stijn na bijna 3 uur slapen maar wakker gemaakt. Net samen fruit gegeten en hij is nu aan het spelen. Zo grappig om te zien hoe snel hij weet waar zijn speelgoed nu in zit.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Heeeeeey meiden, daar ben ik ook weer!

Wat hebben jullie veel gekletst vandaag, ben benieuwd of ik niets vergeet ;)

@Mlien, gelukkig maar dat AB bij julle geen probleem is! balen van je rugpijn meis, maar is niet zo gek natuurlijk met al dat inpakwerk.wat stoer dat jullie besloten hebben om te gaan verhuizen, nu dus heel druk! heel veel succes met alles inpakken en verhuizen.

@Masu, fijn dat Amy goed geslapen heeft en redelijk lang maar ja wat je zegt ze sliep ook laat door het gehoest natuurlijk. Lekker hoor lang weekend! je ziet het niet meer maar toch werkze!

@kibbeling, fijn hoor jij ook een goeie nacht! mijn hemel wat heb jij een strijk weggewerkt :$:$ *geeft Kib een hele grote schouderklop*

@stampertje, wat een mooie kleurtjes! ziet er heel gezellig uit :D fijn dat de nacht meeviel en met de ab is het gelukt hoor :)

@mama van 3, wat een leuke spam weer! vind het toch wel heeeeel lief dat je ze hier ook komt spammen omdat ik geen feestb(r)oek heb :D. Leuk dat ze in de tuin gaan beginnen!

@hier, lekker gewerkt. Veel gedaan dus ben weer tevreden, werk is nooit af maar ja. Jos heeft een goeie dag gehad met smoe (die dus inderdaad er niets meer overgezegd heeft en het hierbij heeft gelaten, denk dat ze wel doorheeft dat ze het niet juist heeft aangepakt) Jos heeft zelfs weer wat fruit op en een 3 kwart boterham en wat avondeten naast zijn flessen. Hij is wel heel snel heel moe dus hij heeft best veel geslapen.

Zo even eten koken, sperzibonen aardappels en een kipcordonbleu mjammie!

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje

Deel Deze Pagina