Jeetje mlien, wat een zooi haha... Wat herken ik het. Ben zo blij dat wij het niet meer hebben. Spannend allemaal maar als het 99% zou ik het ook wel aandurven. Mamavan3, ik zou voor de tweede gaan, vind een schommel gewoon heel leuk en dat heb je bij de eerste niet. De laatste is misschien voor t. Iets te saai. Met drie kinderen is twee schommels wel hanig. Senso, hoe gaat het met jos? Hier, drukke dag gehad. Wesley was om half 8 wakker en we zouden om 10.00 uur in balorig zijn dus had hem nog even in bed gedaan maar dat had ik beter niet kunnen doen haha. Nichtje vond het ook iets minder dus denk dat we volgende week maar overslaan haha. Daarna naar huis gegaan wesley heeft toen gegeten en naar bed. Om 2 uur kwam kwam mijn zus met de kids dus weer drukte. Wesley heeft zich goed vermaakt en was om half 4 echt kapot dus die heeft toen weer geslapen tot half 6. Nu is hij nog even aan het spelen en breng hem zo naar bed.
@sammie, klinkt als een gezellig dag! spreken jullie elke week af? Met Jos gaat het gelukig een stuk beter, hij is nog hangerig en huilerig, maar koorts is een stuk minder gelukkig. Hij is wel erg moe maar ja, 2 dagen slecht geslapen en van de AB kunnen ze ook wat moe worden. @mlien, jeetje wat een rommel hihi succes!
Senso, gelukkig gaat het wat beter met jos. Moe zijn zal wel blijven tot hij beter is denk ik. We willen wel elke week afspren om de twee wat meer met elkaar te laten optrekken maar het nu nog eigelijk ieder alleen spelen en af en toe gaan ze naar elkaar elkar toe handje geven en knuffeltje Zo meneertje ligt op bed en heeft 70cc laten staan van zijn flesje. De ene keer drinkt hij hem op en de andere keer niet. Geven jullie weleens een hapje van je slagroom? Ik geef wesley wel eens een puntje van mijn lepeltje maar hij vindt het ontzettend vies haha dat word nog wat met zijn taartje.
He meiden! Heeel kort want het is drama hier! Amy is met een flinke hoestbui wakker geworden en ik krijg weer even een deja vu naar de maandag. Huilen, krijsen (nu weer)...manlief is boven met haar. Net ff bij mij op schoot, dat vindt ze fijn, maar op een gegeven moment moet ze toch huilen omdat ze pijn lijkt te hebben. Pff, dit gaat me een avondje worden. moet ook nog eten... Ik ga dus niet uitgebreid op jullie reageren...sorry... @mlien, wooow chaos! Voordeel van verhuizen is wel weer dat je je zooi uitzoekt. @slagroom, ik geef Amy geen slagroom nee. Ik ben echt een verschrikkelijk strenge mama, maar ze gaat ook geen taart eten op haar verjaardag....i know, het is echt erg. Maar het kind weet niet wat haar overkomt met zo'n suikerbom! Misschien een heel klein hapje, maar no way dat ze een heel stuk taart naar binnen werkt. Nu eet ze amper suiker, lijkt me dan niet zo'n succes haar zo'n groot stuk taart te geven. Zelf beseft ze 't toch nog niet. Dus puur voor de foto ff....verder niet denk ik. Natuurlijk voor het idee en het bezoek laat ik wel een gave taart maken. Ben ik daar zo erg in?!
@sammie, wat leuk dat jullie dat doen, hier lukt dat jammer genoeg niet met neefje maar ja komt wel als ze wat groter zijn. Hier heeft JOs al hapjes kwarktaart gehad (lekker) dat zachte van een tompouche (lekker) slagroom (mjammie) en mcflurry (haha ook lekker) erg he hihi maar zijn wel kleine hapjes hoor @hier, Jos heeft zijn papfles leeggedronken en begon tijdens de fles al te draaien met zijn ogen zo moe was hij. Hij ligt inmiddels lekker te slapen.
Masu, wesley gaat zeker geen hele taart eten maar het meppen proeven vind ik wel erg leuk haha. Ik geef wesley soms wel gewoon een hapje van onspze dingen. Dat is niet alleem dingen met suiker maar ook gewone dingen. Ik let als ik iets koop vaak op de suiker en zout. Oei amy weer niet lekker. Hoop dat het snel op houdtben ze snel lekker slaapt. Senso, lekker dat de fles goed ging en dat jos lekker slaapt. Aai ijs dat is koud haha. Dat heb ik nog niet geprobeert, wij eten ook nooit ijs haha. Tuurlijk zijn het kleine hapjes.
Ok, ik ben daar dus erg in.... Maar ach, ieder z'n ideeen toch? @senso, fijn dat Jos z'n fles leeg heeft en dat hij ook al wat meer heeft gegeten vandaag. Tenminste, ik kan me herinneren dat ik dat gelezen heb net. @sammie, proeven zou ik ook wel doen hoor. Maar meer dan ook niet. Amy eet eigenlijk nog geen 'grote mensen dingen'. Dus dan is het voor haar wel ineens een te groot verschil lijkt me. Waar heb jij jullie speelhuisje vandaan? @hier, het is stil boven. Eindelijk! Manlief heeft haar in bed gelegd en in eerste instantie was het heel hard brullen, maar op een gegeven moment werd ze stiller en ging ze kreunen. Das altijd een goed teken, want dan is ze lekker aan 't sabbelen op haar vingertjes en dan komt 't meestal wel goed. denk dat het wel een klein uurtje heeft geduurd, maar het is stil! Afkloppen!!! Hahaha!
@mamavan3, jij vroeg nog welke ik het leukst vond van de speeltoestellen. Ik vind deze het leukst: Houten speeltoestellen en kunststof speeltoestellen bij Speelactief Die heeft 2 schommels, dus nooit ruzie dat de een wil schommelen en de ander zit erop. Verder hebben ze alle drie een glijbaan en een soort van huisje. Dus puur vanwege de 2e schommel zou deze mijn voorkeur hebben. Allerbelangrijkst is nog dat ik het idee moet hebben dat ie degelijk is, maar das altijd moeilijk inschatten vanaf een plaatje vind ik. Ik vind deze er overigens niet het leukste uit zien...die andere 2 zien er wel weer iets leuker uit dan deze....Pff, ik hoef zelf niet eens een keuze te maken en ik vind het al moeilijk!
@masu, balen meis ik hoop dat Amy snel gaat slapen.. zit ze niet in een sprong? en je bent daar niet erg in hoor, moet iedere mama voor zichzelf weten toch. Hier krijgt Jos op zijn verjaardag wel een stukje taart om in te slaan en te graaien, hij zal dan vast wat in zijn mond krijgen maar Jos kennende zal dat niet veel zijn hahaha. @sammie, haha hij vond het ijs koud maar wel lekker hoor, zijn mond ging gelijk open voor het 2e hapje @hier, alvast vooruit lopend op spam vrijdag JOs wil heeeeeel graag met papa mee naar buiten, toch maar niet gedaan. Dan krijg je dus dit
Ah senso, wat een gave spam! Hij wil het allemaal in de gaten houden he!? Wat een mooie foto ook weer van jullie samen!
Amy heeft vandaag een knutselwerkje mee naar huis gekregen. Ze hebben een mandje van een deel van een eierdoosje en papier gemaakt en daarin een geverfd ei. Dat ei heeft Amy dus geverfd. Dat heeft ze gedaan 'op z'n Amy's' dus met het nodige geweld, dat ei is al aan verschillende kanten gedeukt, hahaha! Zal morgen ff een foto maken en spammen!
hahaha klinkt als een leuk knutselwerkje! hier heeft Jos maandag ook geknutseld, zijn handafdruk is omgetoverd tot een kip met 2 veren als staart hihi
Ook leuk! Ik zeg: zeer geschikt spammateriaal! Is m'n sms inmiddels binnen gekomen? Vodafone heeft nog steeds problemen. Mijn vriendinnetje heeft vanmorgen gesmst dat mijn sms binnen was (om 9 uur vanmorgen) en die sms kreeg ik dus net om 19 uur pas binnen!
Hij moet ook zo'n lange weg afleggen naar Zandvoort, hahaha! Heel raar! Ik heb manlief vandaag ook 2 smsjes gestuurd en die heeft ze ook nog steeds niet gehad. Maar mijn vriendinnetje dus wel en ik heb jou nog voor haar gesmst. Raaaaar!! Trusten! @hier, nog ff az aan 't kijken, maar 't ziet er niet helemaal rooskleurig uit voor ze (helaas stampertje!).