@masu, kan het niet zijn dat ze te moe is om haar broodje te eten? hoop dat ze inmiddels lekker in bedje ligt. Jos heeft het zeker nodig, of manlief het nodig heeft of dat het luiigheid is daar laat ik me maar niet over uit Manlief is inderdaad vrij, bedrijf waar ik werk is ook dicht maar ja werk toch al nooit op vrijdag. @hier, manlief maar gewaarschuwd dat ik ging lunchen of hij misschien mee wilde eten nou ja dat wilde hij wel. Dus lekker gegeten, Jos slaapt nog lekker. ZIet er ook niet echt uit dat hij snel wakker wordt als ik hem zo zie op de camera.
Zou kunnen senso. Ze was echt heel moe, dus heb haar maar in bed gelegd rond kwart over 12. Het lukte haar maar niet om in te slapen en op een gegeven moment ging ze er zachtjes bij huilen. Wat blijkt: zure poepluier nummero 3! Stinken joh...niet normaal! Daarna haar weer terug gelegd en ze sliep binnen 2 minuten. Net wel weer hoesten, maar nu is 't weer stil. Ik geef straks haar yoghurt wel. Hebben ook nog fruithap over, want ze hoefde maar een half bakje. Vanmorgen heeft ze ook al 70cc laten staan. Ze wilde eigenlijk bij 150cc al kappen, maar ik heb er toen nog 70cc ingekregen. Die 70cc heb ik vanmorgen nog aangeboden en toen dronk ze 't wel. Zal wel door d'r verkoudheid en tandjes komen. Wat leuk dat jullie samen vrij zijn! Hier is 't heerlijk weer! Bij jullie ook? Ik heb voorgesteld om naar mark's opa en oma te gaan en hij vond 't wel wat. Als hij op tijd klaar is, dan pik ik 'm op op het werk en dan gaan we vanmiddag ff. Hebben we dat ook weer gehad. Hoop wel dat Amy ff een fatsoenlijke dut doet.Gister op het kdv had ze maar 75 minuten geslapen over de hele dag; ze werd telkens wakker van hoestbuien..
aaaah die Amy heeft wel behoorlijk last van tandjes/verkoudheid. Sneu hoor voor je meisje vieze luier bah hoop dat ze even lekker slaapt. Het is hier ook heerlijk weer dus misschien maar even naar buiten zo. @hier, ik ga JOs maar wakker maken zo hij ligt nu al 3.5 uur te slapen en moet toch echt even eten en zijn fles drinken.
Heb je 'm inmiddels wakker gemaakt? Amy slaapt ook nog, maar nu pas een dik uurtje. We gaan straks het autostoeltje in de auto bevestigen....dus geen maxi cosi meer voor de dame...wordt nu toch echt te klein.
Vraagje aan allen: Nu krijgen onze kleintjes nog een bepaalde hoeveelheid opvolgmelk. Ze moeten nou iets van 400cc binnen krijgen per dag of zo. Hoe zit het als ze straks een jaar zijn? Gaan ze dan over op gewone halfvolle melk (ik weet 't, sommigen hier krijgen 't al)? En hoeveel moeten ze dan nog krijgen?
inmiddels heb ik hem inderdaad wakker gemaakt (en nee hij was er niet blij mee ) hij heeft zijn broodje op en van zijn fles heeft hij 120 cc gedronken. Wat leuk dat jullie de autostoel er in gaan zetten, hier hebben we er nog geen eens een maar hij zit nog wel best in de maxicosi voorlopig kan hij daar nog wel in blijven denk ik. Is Mark al thuis dan? lekker hoor dat AMy inmiddels al weer ruim een uurtje ligt te slapen, hoop dat ze er nog minimaal 1.5 uur achter aan plakt.
Haha, dat snap ik dat Jos er niet blij mee was dat je 'm wakker hebt gemaakt! Hij heeft wel netjes gegeten gelukkig. Mark is nog niet thuis. Hij belde net op dat z'n opa en oma niet thuis zijn vanmiddag, dus m'n plannetje gaat niet door. Maar we hebben in ieder geval weer wat van ons laten horen, is ook wat waard toch? Hij blijft dus nog ff op 't werk en zou kijken of ie eerder naar huis ging komen. Ik zie 't wel. Ah, afbouwen tot 300cc dus....dus niet over op gewone melk? Dan zou ik dus opvolgmelk 3 moeten kopen. Maar ergens vind ik dat raar, want als ze volledig met de pot mee eten, waarom zouden ze dan nog wel speciale melk moeten? Ik vroeg me dit af, omdat we nu aan 't laatste pak voeding zijn begonnen en daarmee halen we 't nog tot Amy 1 is...ik wist dus niet wat ik nu moest kopen.
hahaha die Mark kom waarschijnlijk gewoon niet eerder thuis dus hier nog zo'n vent! Jammer dat je plannetje niet door kan gaan maar ach je hebt je van de beste kant laten zien toch? Nee het is afbouwen tot 300 cc zuivel, dus gewone halfvolle melk en yoghurt enzo. Hoeft dus niet perse opvolgmelk te zijn, mag allebei.
Ah ok, gewoon 300cc zuivel. Duidelijk! Denk dat we dan halfvolle melk gaan proberen. Zal ik volgende maand maar alvast introduceren, kan ze d'r een beetje aan wennen. Dat dacht ik dus ook al! Dan zegt ie: 'ik kijk wel of ik eerder naar huis kom'. Lees: 'ik kom niet eerder naar huis, maar als ik het zo zeg dan komt 't wat beter over'. Maakt me verder niet uit hoor, zou alleen wel iets relaxter zijn. Kunnen we mooi nog boodschapjes doen, daarna wil ik nog douchen, make uppen en dan Amy naar ons thuis brengen en om 8 uur wil ik richting onze vrienden. Voor nu blijf ik maar gewoon lekker op de bank zitten!
Vind het altijd zo gek, mogen ze eerder naar huis van de baas doen ze het vervolgens niet mannen zijn raar! Slim om het nu alvast te introduceren kan ze alvast een beetje aan de smaak wennen. Doe je goed dat je op de bank blijft zitten! Amy nog lekker aan het slapen?
Ja, die ligt nog heerlijk in dromenland! Twee uur alweer inmiddels. Ik denk dat Mark wat uurtjes wil sparen, zodat ie straks wat meer vakantie op kan nemen. Snap ik dan ook wel weer. Ik laat het me altijd maar 1 keer zeggen hoor! Eerder naar huis? Prima!
Woow, ben hier een ander topic aan 't lezen! Wat ontzettend erg als je zoiets overkomt! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/348830-wordt-identiteitsfraude-gepleegd.html
lekker hoor dat AMy inmiddels al weer 2 uurtjes slaapt! tegen mij hoeven ze ook maar 1 x te zeggen en weg ben ik Wat erg die indentiteitsdiefstal, zal je maar gebeuren @hier, even lekker heet gedoucht. Had het zo koud, hoofdpijn, spierpijn en keelpijn. Voor de zekerheid maar even gemeten 38.8 met de oorthermometer, dus bedankt Jos! hoop dat het snel over gaat, zouden naar den helder voor de paas, naar mijn moeder
Oo jee senso, je wordt toch niet ziek! Ff rustig aan doen en dan hoop ik dat je je snel weer beter voelt. Amy is inmiddels wakker na 2 uur en 1 kwartier geslapen te hebben. Wel uit haar hum, heel veel reutelen en geregeld huilen. Echt duidelijk last en pijn...
nou ben duidelijk ziek heb net samen met JOs 2 uur geslapen, manlief heeft de boodschappen gedaan. Fietsenwinkel heeft gebeld dat ik mijn fiets mag ophalen @masu, fijn hoor dat Amy lang geslapen heeft. Wel balen dat ze uit haar hummetje is weet niet of je het nog leest maar heel veel plezier vanavond!
Dank je, senso! Ik lees het nog hoor, ben nu bij ons thuis om amy weg te brengen. Dadelijk nog snel doucehn, eten...druk druk... Wat balen dat je ziek bent! Tja, helaas krijgen wij zo ongeveer alles wat onze kleintjes krijgen. Ben nog nooit zo vaak verkouden geweest dan nu ik amy heb! Wat leuk dat je je fiets al op kunt halen! Hopelijk ben je morgen fit zodat je je fiets kunt halen.
ja dat is wel zo maar baal wel hoor allemaal leuke dingen en ik ben echt verrot (heb echt medelijden met mezelf..) @iemand met feestboek, hoe gaat het met Mamalijntje? @hier, net lekker even weer een half uur gedoucht om warm te worden. 2 broodjes gegeten en nu aan een bakje thee. Lig er duidelijk vroeg in vanavond. Jos zit nog in de box en gaat zo badderen, was ook laat wakker 17.45 uur dus die leggen we om 20.00 uur in bed.