@senso, dit postte mamalijntje gisteren: yes opvang kids tijdelijk geregeld voor de woensdag.. Zo kan Gerard straks herstellen en ik gewoon werken. en dit vandaag:Tja.. Werken en druk zijn... Dussss gaat denk ik wel goed. Op z'n mamalijntje's...lekker druk denk ik zo! Snap dat je echt baalt dat je ziek bent. Juist nu! Dikke knuffelll!!! En lekker op tijd naar bed inderdaad! @hier, gedouched, nu ff snel eten naar binnen schuiven en dan weer snel door: flesje malibu en sixpack la trappe onder onze arm en gaan met die banaan! Fijne avond iedereen!!
senso, balen dat je ziek bent. lekker onder de wol en uitzweten. leuk dat je fiets binnen is alleen jammer van het weer en dat je nu ziek bent. masu, je moet idd met 1 jaar over op 300cc melk en dat kan door toetje, boter, kaas en melk/peutermelk het is maar net wat je wilt gaan geven he. ik geef nu tussen de middaag zo'n 100cc halfvolle melk maar de ene keer drinkt hij het wel en de andere keer niet. zijn dorst zal ook wel verschillen. wesley krijgt nu eigenlijk teveel zuivel en daarom ben ik nu de avond fles aan het minderen. hopelijk heb je vanavond een leuke avond en gaat het allemaal goed met amy bij je ouders. jammer dat je man niet eerder thuis kwam en dat zijn opa en oma niet thuis waren, daar gaat je plan. arme amy heeft duidelijk last avn een tandje. @mamalijntje, geloof dat ze het heel druk heeft en haar man heeft een liesbreuk en navelbreuk dacht ik, verbeter me als ik het verkeerd neerzet. hier, wesley werd vanmiddag niet zo best wakker. was een beetje uit zijn hum en sjaggo. na het eten maar met hem gespeeld en om 18.45 fles geven en naar bed. vanmiddag boodschappen gedaan en het was erg druk.
@sammie, manlief was wel iets eerder naar huis gekomen, rond half 4 was ie thuis. Wij dus ff snel boodschappen gaan doen. Althans, dat dachten we, maaaan wat was het druk! Niet normaal meer! In sommige gangen moest je echt wachten...bizar gewoon! balen dat Wesley sjaggo was/is. Lekker op tijd naar bed idd. Ben heel benieuwd hoe Amy het doet bij ons mam. Hopelijk wordt ze niet weer 2x wakker zoals afgelopen nacht. bedankt voor de info over de melk.
@masu, klinkt inderdaad als zijn Mamalijns! veel plezier vanavond! hoop dat AMy goed slaapt bij je mams! enne niet al te dronken thuis he @sammie, balen he dat het zo druk is in de supermarkten, heb het gelukkig weten te vermijden omdat manlief de boodschappen heeft gedaan. Hoop dat Wesley morgenochtend weer vrolijk wakker wordt
Hey meiden, Sorry even kort... @Senso, baaleh meid ook niet lekker!! Beterschap...leuk dat je je fiets al kan ophalen....heerlijk vind ik het "samen" fietsen... @Masu, veel plz...xxx @Sammie, baaleh Wesley uit zijn hummetje... @hier, voel me zelf nog niet helemaal fit! Erg veel last van mijn keel...en koud...brrr! Ben nu maar dicht tegen manlief aangekropen ... Niet ziek, maar echt niet lekker! Vince ook nog steeds veel last...hele dunne, zure luiers..en maar doorlekken in bed...met gevolg dat alle 3 zijn slaapzakken in de was zitten..dus hoop dat hij gewoon rustig blijft slapen vanavond, alleen in zijn pyamatje... Denk aan jullie.. Knuff
@stampertje, balen dat jij en Vince ook nog niet helemaal lekker zijn. Lekker tegen je mannetje aankruipen, hoop dat jullie ook snel weer beter zijn. Dikke knuffel x
He meiden, Ff snel want ben op werk. Alles wel gelezen. Senso balen dat je niet lekker bent. Hopelijk ben je met de paasdagen opgeknapt en kan je toch nog naar je mams toe. Goed dat je je fiets al op kan halen, nu nog opknappen en mooi weer!!! Masu have fun vanavond. Die amy heeft lekker geslapen trouwens. Stampertje snel opknappen jij. Hier na half 1 (lees na een flinke huilbui en niet willen slapen van Stijn) eindelijk kunnen slapen tot mark uit bed ging. Stijn sliep tot half9. Daarna stijn naar kdv gebracht, langs zus en samen boodschappen gedaan. Snel door naar huis om de boodschappen weg te brengen en daar stond mark die al weekend had. Hem de boodschappen gegeven en snel naar werk geraced. Op werk gebeld door kdv dat Stijn verhoging had. Mark gebeld dat hij hem op moest halen. Nu nog hard aan het werk en totaal geen zin meer. Gelukkig samen met de leuke stagiaire scheelt weer iets.
@kibbeling, wat een race dag heb je achter de rug, balen dat je nog zo lang moet werken. Gelukkig ben je met leuke mensen, werkze nog even! @hier, Jos ligtuitgebreid te ronken en ik lig ook op bed. Neem even 2 PCM en dan ga ik slapen. Welterusten meiden en tot morgen!
Wat een rust hier! Wat lief dat jullie zo weinig gekletst hebben voor mij. Nou ja, vast niert voor mij, maatr als ik dat denk voel ik me zo speciaal! Hier een hele gezellige avond gehad. Net thuis en nu duik ik m'n bedje in. Met vast een goede nacht, want amy is bij ons mam, haha! Xx
Zo het was een latertje Masu! hoop dat je lekker geslapen hebt en je bent heel speciaal hoor @hier, rustige nacht gehad Jos heb ik niet gehoord was zelf wel aan het woelen . Heb knallende koppijn manlief is er met Jos uit, hij werd keurig om 8 uur wakker
Ikke wel, senso! Ennuh...hier helaas ook koppijn, maar het is nog te hebben. Fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Wij werden rond 10.40 wakker. Ons mam meteen gebeld en gevraagd hoe het gegaan was. Amy is vanaf dat ze naar bed ging ieder uur wakker geweest en heeft veel gehuild. Pas om 1 uur ging ze echt slapen en tot sliep ze tot 7 uur a half 8. Fles heeft ze maar weer half op, dus die heeft ons mam later nog eens aangeboden. Toen dronk ze 'm wel. Fruit ging wel op. Ze heeft Amy ook weer geprobeerd in bed te leggen maar dat is niet gelukt. Dadelijk ff zeggen dat we toch liever hebben dat ze haar gewoon op houdt, dat werkt gewoon beter. Mark denkt ook dat ze mij mist en dat dat ook meespeelt. Afgelopen week is ze 1x meteen gaan slapen en niet wakker geworden en dat was dinsdag, toen was ik gewoon thuis 's avonds. De andere dagen is ze telkens wakker geworden en pas gaan slapen als ze met mij had geknuffeld. Hoop natuurlijk niet dat hij hierin gelijk heeft...want dan wordt 't nog wat. Nu ff snel m'n yoghurt opeten, ff boodschapjes doen naar de ah en rompers en neusspray kopen in 't dorp, want over 3 kwartier komt ons mam Amy brengen. Vrienden van ons huizen vandaag over (weer andere vrienden, het is ook een verhuisboel bij ons), dus manlief is helpen. Moet dus ff vlug gaan worden. Tot strakjes meiden (of in ieder geval; senso!)! p.s. nu voel ik me helemaal speciaal!!
aaaaaaaaaaaah jij hebt in ieder geval lekker uitgeslapen! wat een lieve knuffelkont is Amy toch! het is niet praktisch natuurlijk maar wel heel lief wel vervelend voor je ouders maar niets aan te doen. Hoeveel weken is Amy nu? Hihi jij ook koppijn, jij hebt gewoon een kater! was het wel gezellig? (dat zal wel anders ben je niet nog om 3 uur hier) Wat lief dat Mark gaat helpen met verhuizen! Succes met boodschapjes doen. @hier, Jos ligt uiteraard alweer een tijdje in bed. Ik duik ook nog even voor een uurtje in bed want ik moet mee m'n fiets ophalen omdat ik er voor moet tekenen.
goedemorgen, masu, je was lekker vroeg thuis haha.. fijn dat het leuk was en wat knap van mark dat hij is helpen na zijn korte nacht. jammer dat amy niet meteen in slaap kon vallen bij je ouders maar miss is ze gewoon een beetje aan je gehecht of mist ze thuis. senso, fijn dat je goed hebt kunnen slapen en dat jos om 8 uur wakker was. leuk je fiets halen en balen dat je nog steeds niet lekker bent. hier, goede nacht half 9 kwam wesley en die ligt nu op bed. wij hebben steeds mieren in huis echt heel vies!!! maar we hebben het gat gevonden en gaan die straks inspuiten en dicht maken hopelijk blijven die vieze mieren dan weg. wesley ligt alweer in bed en ik merk dta als hij de avond ervoor 150+6 krijgt hij beter slaapt denk dat hij anders te vol zit.
@sammie, goeie nacht hebben jullie gehad. Goed dat je erachter bent gekomen dat als Wesley een kleinere fles krijgt hij toch beter slaapt, waarschijnlijk idd te vol. @masu, heb even lopen tellen in mijn agenda en volgens mij zit Amy dan in het restje sprong. Volgens mij is ze bijna aan het eind. @hier, nog even lekker geslapen van 11.30 - 12.30 uur en toen even een broodje gegeten. Zo Jos maar weer wakker maken want hij maakt er weer een potje van slaapt nu al weer 3 uur Inmiddels ben ik opgemaakt en heeft manlief de soep gemaakt voor vanavond (tomaten/groentesoep) en dan kunnen we als JOs zijn broodje en fles op heeft mijn fiets gaan halen. Dan zet ik hem in de achtertuin voor het raam en ga ik er naar zitten kijken
Hahaha ik heb net helemaal zo'n tickerberekening gedaan....lees ik verder...heb jij het al heel mooi berekend voor mij! Lief hoor en het klopt helemaal. Ze is van 23 mei en ze is nu dus 45 weken en 5 dagen. Zoals sammie al zegt; van 41,5 week tot met 46,5 week is de sprong, dus daar zit ze nu nog net in. Geen wonder; tandjes, sprong en verkoudheid, ik vind dat ze dan nog vrolijk is! Alleen dat slapen....ze rommelt altijd met haar slapen tijdens een sprong. Mmm...tomaten-groentensoep, wat lekker! Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik mezelf even uitgenodigd! Heb je je fiets al opgehaald?? @sammie, wat een mooie nacht hebben jullie gehad. Oeh, mieren is zeker niet fijn! Doosjes neerzetten is nu ook niet zo'n succes met Wesley waarschijnlijk. Wij deden dat wel altijd bij de keukendeur, want buiten zat ook zo'n nest. Helpt wel heel goed. Ik hoop dat jullie er snel vanaf zijn! @hier, ons mam belde op dat Amy lag te slapen. Ze zou haar eigenlijk om 12 uur brengen. Maar Amy hield het echt niet meer en ze moest naar bed. Helaas dus hier nog steeds Amyloos. Ik heb aan de telefoon meteen aangegeven dat wij het niet fijn vinden dat ze Amy 's ochtends op bed legt. Ze zei dat het echt niet anders kon. Dat kan natuurlijk en ik waardeer dat ze meedenkt, maar als ze het bij mij altijd redt en zelfs op het kdv ook, dan moet het toch wel kunnen? In ieder geval heb ik tot nu toe nog geen telefoon, dus hoop dat dat betekent dat m'n meisje nog lekker slaapt. Ik heb heel erg gehaast om om 12 uur thuis te zijn voor Amy en was m'n telefoon vergeten en dus wist ik niet dat ze later kwam.. Snel neusspray en rompers gehaald, meteen bij de ah binnen gelopen en het was zo druk, bah bah! Met pakken ice tea naar de auto gesjouwd (die helaas aan de andere kant van het centrum stond) en snel naar huis gereden. Toen ik hoorde dat Amy niet kwam ben ik boven alles gaan stoffen en zuigen. Het was nodig! Was opgevouwen, was gedraaid, die opgehangen en meteen wat kleren uitgezocht. Nu ben ik echt moe, hahaha! Dus nu zit ik met m'n bakkie fruit en m'n blikje red bull op de bank. Heeeeerlijk ff niks doen! Ik heb meteen die kinderstoel van de zolder naar beneden gesjouwd, dan kan Mark die straks in de auto bevestigen. Mark meteen ff gesmst dat, als er verhuisdozen over zijn, hij er een aantal mee moet nemen. Kan ik mooi alle kleren per maat in dozen gaan doen, want dat moet ook nog uitgezocht worden.
woooooooooow wat ben jij ineens actief geweest! kan mooi ff nu Amy nog bij je mams is. Wel lastig want als ze nu flink slaapt wil ze vanmiddag niet meer een tukkie doen en dan duurt het weer behoorlijk lang tot bedtijd. Goed dat je het hebt aangegeven, als Amy het bij jullie redt en op het kdv ook dan moet het bij je moeder haast ook wel lukken. Ze heeft natuurlijk best wel een slechte nacht gehad Amy, misschien speelt dat ook wel mee. Je bent welkom hoor! (het is inderdaad alleen een behoorlijk takke-end ) Fiets nog niet opgehaald, manlief wilde de fietsendrager van zijn ouders (ligt in de garage hier) op de auto zetten maar daar is een sleuteltje voor nodig wat nog bij hen thuis ligt, die is hij nu dus aan het ophalen. Jos en ik zijn helemaal klaar, ik wil eigenlijk alleen maar naar bed dus baal wel een beetje maar goed ik heb straks wel mijn fiets. Jos werd zelf wakker om 13.25 uur dus zijn broodje op en 130 cc van zijn fles. Nu ff spelen in de box en dan hoop ik dat manlief snel terug is zodat we even de fiets kunnen ophalen. Als Jos dan straks weer lekker naar bed ga duik ik er ook nog even in