Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

bb, jeetje meid wat een rot dag laat ik eerst zeggen dat ik het heel goed van je vindt dat je eindelijk jezelf hebt laten horen. ik heb zelf ook geen beste band met mijn familie en tot nu toe is het met mijn zussen altijd redelijk goed gekomen. misschien idd een brief schrijven en daarin verwoorden wat je wilt, voelt en hoe je de toekomst ziet. misschien is het een idee om het even te laten rusten en elkaar oppervlakkig te zien. ik weet precies hoe je voelt, herken je verdriet. soms kunnen mensen gewoon niet door een deur en vooral als ze zo koppig zijn. probeer even afstand te nemen en het een beetje op zijn beloop te laten. bedenk je wel goed of je nog wel contact wil of dat het zo wil laten en als je contact wil hoe wil je dat dan?
    heel veel sterkte.

senso, mooie tijd hoor van jos! fijn dat hij zo lekker geslapen heeft.

masu, lekker dat may laat wakker was net alsof ze het wist ahaha. veel plezier bij de babymassage

nacht, auw! geen verdoving sterke stoere meid heb je hoor. lekker je zoon weer zien fijn hoor. is hij lang bij zijn vader geweest?

hier, goede nacht gehad, wesley werd half 10 wakker maar hij lag gisteren ook later op bed.
    vandaag niks bijzonders op de planning, we gaan even meubels kijken en eten halen voor vandaag en morgen.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hahaha alsof Amy het wist dat ze vandaag naar de babymassage ging, heel veel plezier (ook al heb je er al 40 minuten opzitten ;))

@sammie, zo je mannetje heeft lekker uitgeslapen! :D

@planning, vanmiddag even naar het dorp. Manlief wil een nieuw overhemd en we moeten even naar de kruidvat voor wat spulletjes. Verder eigenlijk niet zo veel gepland, morgen komt de kapster voor Jos en voor mij :D

3. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    Helloow, ben ik ook weer eens :)
    Ikwens jullie nog een gelukkig nieuwjaar en veel, liefde en plezier in 2012!!
    Deel 3 alweer :$ lekkerdoorgekletst dames!

BB wat rot van die ruzie met je moeder! Kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij de vorige adviezen..sterkte en knuff, hoop dat het weer goedkomt.

Sammie-nog gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Mamalijntje-hoe is het nu met yara?las dat ze een reactie had op witlof?

sorry verder heb ik niet teruggelezen, ga weer proberen wat meer bij te houden maar jullie kletsen zoveel dus beloof niks haha

@hier-F.enna is voor het eerst echt ziek geweest vanaf maandagavond..gister was ze eigenlijk pas echt een beetje beter en vandaag is ze weer helemaal de oude gelukkig! Zo zielig, ze kon meest van de tijd alleen maar bij me hangen en met dr hoofdje tegen me aanliggen en een beetje jammeren soms. s'avonds had ze steeds koorts rond de 39. Nouja gelukkig weer over dus, het eerste griepje hebben we overleefd:)

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Hey Weesje wat gezellig dat je weer even komt buurten! ook voor jou en je gezinnetje de beste wensen voor 2012!

Gelukkig hebben jullie het eerste griepje overleefd, zielig hoor als je pukkie zo ziek is. Gelukkig is ze nu weer de oude :)

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Even een ego hoor...

Gaat hier niet lekker.

We zijn wel goed de nacht doorgekomen en om 5 uur had Yara een verschrikkelijke honger.
    Om half 9 zijn we eruit gegaan en vanaf die tijd spuugd ze weer alles onder... Zuur, eten en flessen.

Ze heeft vanaf gisteren een droge luier dus HAP gebelt. Worden straks terug gebelt omdat het zo druk is.

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, jeetje wat zielig zeg voor je meisje (en ook voor jullie natuurlijk wat zul jij je zorgen maken) ben je inmiddels al teruggebeld door de HAP?

@masu, en hoe was de babymassage?

@hier, lekker naar het dorp geweest. Kopje thee gedronken bij souders, manlief heeft 2 overhemden gescoord en staat nu de ramen te lappen :(

Jos heeft zijn overgebleven beetje fruit op gegeten en ligt nog even in bed want hij was wel erg moe ;)

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja hij belde terug. Ze vinden het nu nog niet zorgwekkend. Heb net 150ml fles gegeven maar met 4 scheppen dus 30ml extra. Zit er nog in maar nog steeds geen plasluier.

Ze ligt alweer te slapen. Enige wat ze doet is slapen.

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    nou hoop dat dit er in blijft zitten.. komt dit allemaal door de witlof of zal ze de buikgriep hebben die zo vreselijk heerst?

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nee dit is echt van de witlof. Gaf de arts ook al aan. Anders had ze koorts of diaree moeten hebben.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    brr nou dan maar geen witlof meer :(

11. AHzondag

oei mamalijntje, arm meisje. hoop dat de fles erin blijft. het ging ook zo goed alles wat ze kreeg. maar je weet nu wel wat je kan verwachten als ze niet goed reageert. ik hoop dat ze snel opknapt.

senso, lekker zo'n dagje! is jos nog steeds zo'n slaapkop?
    jij kan wel goed met je s-ouders opschieten he.

weesje, ach arme f hoop dat ze snel opknapt, het kan de 5de ziekte zijn he. dan krijgt ze rooie uitslag na de koorts. wesley ids hier met 5,5 maand echt ziek geweest.

wij hebben mijn keuze meubels gekocht:D. we waren vandaag even terug gegaan en manlief vond die andere toch minder mooi nu. te wit waren ze, het was whitewash.
    verder boodschapjes gedaan en dat was het.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, jeeeeeeeeeuj nieuwe meubels! leuk hoor :D ja kan wel goed opschieten met mijn souders, denk ook dat het komt omdat mijn eigen moeder zover weg woont. Jos slaapt nog zeker 2 x 2 uur en dan nog 1 x 45 minuten ;)

@hier, vandaag geprobeerd om eerst zijn groentehap te geven maar na 8 hapjes wilde hij niet meer, toch maar fles gemaakt en die ging op 40 cc na helemaal op :( morgen maar weer proberen.

Manlief is lekker shoarma aan het maken jammie, afscheid aan het nemen van de vette hap want maandag start ik met 2 x shake en 1 x warm eten per dag :$ oh ja en 2 stuks fruit :)

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hoooooi meiden! :D

Ook ff ego, want ik heb niet veel tijd.
    Vandaag eerst met Amy naar de babymassage geweest. Het was erg leuk en Amy heeft 't goed gedaan. Alleen pas rond kwart over 11 fruithap gehad en ze lag pas om 1 uur in bed (ipv 11 uur)!:$
    Ze heeft toen maar een uurtje geslapen en net 3 kwartier....heel weinig dus, ze zit in totaal op 1 uur en 3 kwartier...
    ze is er toch nog aardig vrolijk onder.:(

Ik ben om 1 uur naar een vriendin gegaan en we hebben samen gelunched in 't dorp. Daarna een jasje gekocht voor Amy en nog ff langs de kruidvat geweest. Daar kwamen we haar schoonmoeder tegen en die nodigde ons uit voor de thee. Daar weer heen gegaan en om half 5 was ik pas thuis. In de tussentijd had manlief heel het huis gepoetst, heerlijk! :D
    Over een half uurtje gaan we Amy naar ons mam brengen, zodat wij vanavond naar het nieuwjaarsbal kunnen van de dansles.

Ook moeten we nog eten en douchen, dus beetje haasten. Komt goed, ben er dus snel weer weg van!

Fijne avond allemaal!

14. AHzondag

senso, leuk hoor dat je zo goed met ze bent.
    wij kunnen het ook wel goed vinden maar soms iets minder ligt aan hun bui of aan de onze denk ik haha
    we zijn heel blij met de meubels, heb niet eens moeite gedaan om hem te overtuigen haha.

masu, idd weinig slaap voor amy maar ach zolang ze vrolijk is dan is het goed toch en dan slaapt ze morgen misschien uit.
    het komt hier de laatste tijd geregeld voor dat welsey maar 2x45min slaapt.
    veel plezier met dansen straks!

vanmiddag heeft wesley lekker 2 uurtjes geslapen en daar was ik wel aan toe hoor. klinkt eigenlijk heel lullig maar hij is de laatste tijd zo moeilijk met slapen overdag.
    verder niks gedaan vandaag behalve wasjes draaien.

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Senso heerlijk dat Jos nog steeds zo'n slaapwonder is!
    Masu veel plezier vanavond! Je hebt zo te lezen een leuke dag gehad!
    Sammie ja soms heb je gewoon even een break nodig! Heerlijk dat hij twee uurtjes heeft geslapen!

--

Hier ligt Yara op bed. Alweer. Overleg gehad met hap. Zolang ze nu niet spuugd hoort ze een plasluier te krijgen dus daar gaan we dan maar vanuit dat ze morgen drijfnat is! Anders moeten we heen.

Wat een kopzorgen bleggghhh maar goed. Zijn altijd ergere dingen.

16. AHzondag

mamalijntje, ik vindt dit wek erg hoor! je weet wel dat ze een reactie kan krijgen en dat ze ziek kan worden maar als het echt gebeurd dan schrik je toch en maak je natuurlijk zorgen. wie weet is ze morgen al ietjes opgeknapt. heeft ze nu wel iets gegeten?

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, leuke dag gehad dus! heel veel plezier op het bal! Amy heeft wel weinig geslapen maar ja daar kan je meisje gelukkig wel aardig tegen. Morgen maar lekker bij slapen :D

@sammie, hahaha gelukkig hoefde je hem niet heel erg te overtuigen :) vervelend hoor dat Wesley zo slecht slaapt overdag. Hier is eigenlijk altijd het zelfde ritme dat helpt voor Jos wel maar je kan daardoor niet spontaan weg ofzo maar ja dat vinden wij niet zo erg. Heb hier ook wel eens mijn momentjes hoor dat ik denk pff schoonmoe nu even niet maar goed dat is snel weer over ;)

@mamalijntje, vind de reactie van Yara wel heel heftig hoor.. hoop maar dat het niet te vaak voor komt.. hoop dat ze straks een dikke plasluier heeft. Heeft ze inmiddels na die fles van 16 uur nog wat gedronken?

@hier, lekker shoarma gegeten Jos heeft aan tafel lekker lopen knagen op een liga om alvast wat te oefenen. Ging wel goed maar het werd wel een rommeltje hoor hahaha

even spammen :D

18. AHzondag

senso, leuke spam! jos kijk ook zo wijs.

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hihi die Jos! Logisch dat hij smult! Zijn ook best lekker hihi. En hier is het altijd een zooitje met eten (als ze 3 zijn is daar niks aan veranderd)

Ze heeft om 17:30 120 cc gedronken dus eigelijk 90cc voeding met 30 cc extra water.

Net is ze wakker geworden en had een paar knijterharde konijnenkeuteltjes in haar luier. Helaas nog geen plas.

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, hij gaat steeds wijzer kijken, wordt echt een mannetje hihi

@mamalijntje, hoop echt dat ze vannacht zoveel plast dat ze doorlekt .. nou nee dat is ook weer zielig maar je snapt wel wat ik bedoel ;)

En rommel maken hoort erbij :D wasmachine draait wel!

Deel Deze Pagina