@Kibbeling, dat is idd ook wel een idee! We deden eerst de pap 's avonds omdat hij zulke lange nachten maakt...maar omdat hij nu toch genoeg avond eten eet...kan ik dat ook omdraaien naar de ochtend!!! En lastig af en toe hoor, keuzes maken... Maar jij geeft nu nog 3x 180cc dan?
Lastig he? Wij zitten met Amy al heel lang op 2 flessen van 180+6 en dat gaat hier heel goed. Het zijn wel papflessen, want we doen er rijstebloem door. Hier krijgt ze 's ochtends een fles van 180 en 's avonds ook. Tussen de middag geef ik brood met een bakje yoghurt en wat sap. Je kunt denk ik wel een fles weg gaan laten. Volgens mij zijn er hier ook meiden die 's ochtens brood met wat melk geven. Zolang Amy gewoon een hele melkfles opdrinkt ga ik dat niet doen. Amy eet meestal eerder dan wij, rond half 5. Wij eten pas als zij in bed ligt, rond 7 uur. Dus dan krijgt ze half 5 avondhap met evt. yoghurt na en dan om half 7 haar fles. Dat werkt hier prima, alleen als we straks echt samen gaan eten dan moet ik weer zoeken naar een nieuw schema. Kun je er iets mee?
Stamp railzmini is een grote hal zeg maar waar allemaal dorpjes zijn gemaakt waar allemaal kleine treintjes doorheen rijden. Een beetje vergelijkbaar met wat je met kerst bij de tuincentra ziet zeg maar. Masu grappig om te lezen dat jij ook stukjes voor leest Dat doe ik namelijk ook en ook de.foto's laat ik geregeld zien. Mark kent.ook de namen van de ukjes.. Ik werk nu aan een tot en met dinsdag en dan ben ik zo ie zo 5 dagen vrij!!!! Kijk er helemaal naar uit. Woensdag ben ik dan wel vrij maar ga ik misschien met een collegaatje op stap voor de woning... zit ineens te bedenken of dat nog doorgaat... ff overleggen nog want er was een ander alternatief op tafel gekomen. ff bij Stijn kijken die heeft weinig zin om te slapen geloof ik...
Grappig dat jij dat ook doet, kibbeling! Foto's en filmpjes laat ik ook geregeld zien aan Mark. Hij kent nog net de namen niet van de ukjes, maar het scheelt niet veel! Balen dat Stijntje er nog geen zin in heeft. Toch maar even je mamapower gaan gebruiken.
@Masu, dank je!! Kan ik ook wel wat mee ja! Wij aten ook altijd pas rond 19uur, maar zijn verschoven naar 18uur omdat Vince zo goed als mee-eet! Maar als hij dan 19uur naar bed gaat zit die fles zo kort op elkaar... Dus zou je denken laat je die fles toch weg...maar hij eet ook 2broodjes tussen de middag en dan dus 90cc (vaak niet op) maar dan zou ik komen op nog maar 180 's ochtends en 90 's middags..en dat lijkt me weer te weinig!! Waarom bestaan er geen instructieboekjes hiervoor aangepast per kind ... @Kibbeling, wat leuk..zo klinkt het in ieder geval...Stijn zal zijn ogen wel uit kijken naar alle bewegende treinen...
Meiden kom later op de avond nog even kijken... Ga ff gezellig voor manlief doen... Bedankt voor de adviezen... Knuffels...xxxx
@stampertje, hier op het CB zeiden ze overigens dat de avondfles er als eerste af ging. Dus dan heb je alleen 's ochtends en 's middags nog een fles, omdat de avondmaaltijd ook goed verzadigend is. Hier kwam dat niet uit, vandaar dat ik ervoor heb gekozen de middagfles te laten vervallen (daar liet ze telkens al heel veel van staan, vandaar ook mijn keuze). Dusss ja....wat is wijsheid?! Ben met je eens dat het lastig blijft!
meiden meiden meiden, ik ben maar een half uur weggeweest hoor! @stampertje, jouw post helemaal gemist! jeetje wat een poepluiers heeft je kleine man, misschien maatje groter voor de nacht? wat goed dat Vince zich optrekt naar zijn knietjes, lekker oefenen! nog even en hij staat rechtop hier ochtend 180+6 middag 1 boterham en 150+5 (drinkt hij niet helemaal leeg) en avond 180+6 en rijstebloem 3 schepjes. VOlgens mij mag je een fles laten vervallen, je kunt ook de fles van de middag een paar uurtjes verschuiven, dus 12.00 uur broodje en om 15.00 de fles en dan 18.00 uur avondeten en toetje en daarna niets meer. Lastig hoor, geen idee hoe Jos het straks wil hij vind zijn avondfles met pap wel erg lekker. Vandaag heeft hij om 18.00 uur 200 gram groente/aard/vlees op en om 20.00 uur zijn fles helemaal leeg... geen idee. @kibbeling, we zouden morgen naar mijn moeder gaan. Vandaag zou ook mijn vader 52 jaar geworden zijn dus vond het wel een mooie combi om dan met zijn allen te zijn.. helaas schuiven we het nu op naar de 21e want zo als ik me voel is het niet te doen. Leuk dat Stijn allemaal mannendingen met papa heeft gedaan! echt super schattig. Leuke plannen allemaal, jammer dat jij moet werken! maar nog maar eventjes doorzetten en dan heb je lekker 5 dagen vrij! heerlijk! @masu, th@nks vind hem zelf ook super zielig hoor dat Amy zo'n last heeft van alles. Persoonlijk zou ik zelf wel een pcm geven, van het tandjes krijgen, krijgen kleintjes oorpijn als ze oorpijn hebben gaan ze hoesten. Als je de pijn wegneemt hoest ze misschien wel minder ?? dat is mij wel eens verteld, kan goed zijn dat AMy gewoon hoest omdat ze strontverkouden is maar ik denk even mee @hier, lekker gedoucht even opgewarmd. Inmiddels is de koorts weer omhoog naar 39.3 dus ik ga zo lekker mijn mandje in. Nog even spam van mijn ondeugende mannetje, heeft mijn zwager gemaakt
@senso, heerlijke spam van je mooie mannetje! Lekker ondeugend inderdaad! Dat heb ik nog nooit gehoord...dus door de tandjes kan ze gaan hoesten...klinkt zo vreemd! Maargoed, ik ben gewoon vergeten een PCM te geven. We moesten nog vit D geven toen Amy om 3 uur thuis kwam, ook krijgt ze thijmsiroop en nisykind van VSM. Dus was zo druk met denken of ik haar alles gegeven had, dat ik dit vergeten ben.. Mocht ze wakker worden zal ik het zeker proberen. Lekker je bedje in jij...wat een koorts....beterschap en slaap lekker!
Ach als ze verder niet wakker wordt is het goed toch, heb nog even gegoogled en kwam wel wat dingetjes tegen ook dat ze kunnen gaan hoesten omdat ze meer kwijl produceren tijdens het tandjes krijgen. Lig inmiddels in bed en ga zo het licht uit doen , welterusten allemaal
Bedankt voor 't googlen. Hopen dat die krengen snel doorkomen, dat zal ook al de helft schelen! Trusten en slaap lekker!
Meiden die nog wakker zijn slaap lekker straks. Masu goh het lijkt wel of ik me eigen "hoor" met nisykind enz... Hier ook een erg hoestend mannetje en idd veel kwijlen. Heb ook het idee dat tandje 2 aan het drukken/doorkomen staat. Senso balen dat je het dan moest verzetten. Nog gefeliciteerd met je paps. Hopelijk ben je morgen al een stuk opgeknapt. Ik liep ook echt 3 dagen te rillen van de kou en daarna ging het beter. Staat me iets bij dat jij toch ook pas ziek was geweest??? Hier nichtje en vriendje zijn even langs geweest. Ze hebben 4 april eindelijk de sleutel van hun huisje gehad. Zou eerst in jan zijn maar de financieel adviseur had er geen haast mee.... Nu gaan we maandag na mijn werk even bij ze langs. Nu ga ik mn bed opzoeken en hopen dat ik een beetje onder de belofte aan manlief uit kan komen (wordt vervolgd)
Een hele goede paasochtend allemaal, Allereerst fijne paasdagen voor jullie. Hier wel een goede nacht gehad. Toch even mn mamapower gebruikt en daarna is Stijn heerlijk gaan slapen. Wel was hij om 3 uur aan het hoesten maar sliep al snel door. Om half 7 was hij toch echt wakker en wij ook Nog even met z'n allen in bed gekroeld en toen moest ik eruit. Stijn ligt weer moe op bedje (ja zonder pap op nog...) en als hij in slaap valt prima anders eerst eten en dan naar bed. Mark is ook al uit bed en we hebben even snel broodjes in de oven gedaan....toch nog een snel paasontbijtje samen. Gisteren hoefde ik mn belofte niet in te lossen (wat was ik moe) Een hele fijne dag vandaag en misschien tot tussendoor of vanmiddag!!
Goeiemorgen meiden! Allemaal hele fijne paasdagen! @kib, fijn dat mark je gisteravond vrij had gegeven! wat vervelend voor je nichtje dat die financieel adviseur geen haast had! Iedere dag eerder is mooi meegenomen als het om je huisje gaat. Vaak kun je ook haast niet wachten en zij moest gewoon 3 maanden langer wachten... Stijn dus ook al zo'n last. Zielig he? Leuk dat jullie toch nog samen paasontbijtje hebben gedaan. Werkse vandaag! @hier, goede nacht. Gisteravond heeft amy een aantal keer gehoest en gehuild, maar het was ook vaak in haar slaap. Vanmorgen om 7 uur hoorde ik haar weer. Manlief is haar nu beneden de fles aan 't geven, die er vast niet helemaal in gaat. Ik sta zo op om croissantjes te maken en af te bakken...mmmm!
Goedemorgen! @Kibbeling, werkse meid! En wat leuk dat jullie toch een paasontbijtje gedaan hebben..En toch een redelijke nacht...wel zo fijn als je moet werken... @Masu, arme Amy! Hoop voor Amy (en jullie) dat die krengen nu eindelijk toch eens gaan doorkomen.. Lekker croissantjes...mmmm Ik moet nog even wachten tot 11.30uur... @Senso, hoe voel je je vandaag? Wat mooi dat jullie met zijn alle bij elkaar zouden komen vandaag... baaleh dat het nu niet doorgaat..maarjah onmacht! Dan maar de 21ste... In ieder geval dikke knuff, want het zal vast niet de makkelijkste dag zijn... Liefs @Hier, nou we gaan Vince voor de nacht in een 4+luier hijsen..want vanmorgen was het weer raak...heb al een pak 4+liggen, overdag maken we nog even de 4luiers op... Tanden zijn zo goed als door...yeah!!! Dus hopelijk snel af van die vieze luiers en heeft Vince niet meer zoveel last van zijn mond... Hier flink ongi..bah... Om 11.30uur komt mijn moeder brunchen...en vanavond gourmetten bij souders... Fijne pasen allemaal... Liefs
Goeiemorgen meiden! @kibbeling, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. En wat aardig van je man dat je je belofte niet hoefde in te lossen werkze vandaag! leuk dat jullie nog een paasontbijtje hebben gedaan op de vroege ochtend @masu, gelukkig heeft AMy verder niet te veel last gehad zodat ze in ieder geval kon doorslapen tot 7 uur. Lekker hoor croissantjes! het is dat het 164 km is @stampertje, th@nks meis voor je knuffel! verjaardag vind ik wel meevallen sterfdag vind ik moeilijker. Slim dat je Vince voor de nacht in een 4+ gaat doen, hoop dat hij snel van deze vieze luiers af is nu zijn tandjes zo goed als doorzijn. Veel plezier vandaag je hebt een leuke dag op de planning! @hier, lekker geslapen. Om 8 uur werd Jos wakker en ben ik eruit gegaan, vannacht om 2.30 uur wel wakker van de hoofdpijn, snel 2 pcm genomen en verder geslapen. Hier geen planning voor de paasdagen, we eten gewoon een bruine boterham en vanavond aardappels met bietjes. Najah volgend jaar beter En verder meiden:
@stampertje, gelukkig dat de tandjesellende bijna voorbij is voor jullie. Slim om voor 's nachts al over te gaan naar 4+. Dat scheelt toch best wel met de maat 4 luiers vind ik. Jij hebt een gezellig pasen voor de boeg, veel plezier! @senso, croissantjes zijn net afgebakken, dus ga ze zo maar 'ns testen. Je mag komen proeven hoor! En anders laat ik wel weten of ze lekker waren. Kan me voorstellen dat het ieder jaar toch moeilijk is op zijn sterfdag. Welke dag is je vader overleden? Op zich een goede nacht voor jou dus, jammer van je hoofdpijn. Voel je je vandaag weer wat beter? Hier ook geen heftige plannen voor de pasen hoor. @hier, dadelijk even naar manlief's opa en oma. Schoonouders gaan ook en verder vandaag geen ander familie, dus dan vind ik het wel oke om te gaan. Hebben we dat ook meteen gehad (anders krijgen we commentaar dat we zo weinig komen en zo). Misschien vanmiddag nog iets ondernemen...of gewoon rustig aan...we zien wel!
@Senso, dat kan ik me ook wel indenken dat zijn sterfdag moeilijker is! Maar evengoed een dikke knuffel ... En baaleh van je hoofdpijn, dat is altijd zo rot wakker worden... Wou zeggen heb vast nog wel een stukje tulband en paasstol over.. maar geen idee waar je woont ...hiiihihi... @Masu, ach dan heb je het maar weer gehad idd... En smaakte de croissantjes??? @Vince ligt er net weer in...was al wat eerder moe..dus mandarijntje en flesje drinken en nu ff tukken dan is ie lekker gezellig met de brunch! Liefs