Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, in de ochtend gaat het altijd wel. Wel hoofdpijn en keelpijn maar het is te doen. Hoop dat het zo blijft vandaag. Waren ze lekker de croissantjes? Mijn vader is overleden op 30 juni, Jos is geboren op 28 juni. Was toen zoooo bang dat hij op 30 juni geboren zou worden :$ doe je goed om vandaag naar de opa en oma te gaan, is het niet heel erg druk en ben je toch even geweest.

@stampertje, ik woon in Zandvoort. JIj ergens bij Alkmaar toch? volgende keer als ik naar mijn moeder ga dan zal ik toeteren want dan rijden we daar weer voorbij. Wat een heerlijke pretletter is het ook he die Vince! erg leuke spam! en leuk shirtje ook :D

@hier, Jos en ik hebben even samen gedoucht hij in zijn badring. Hij vond het weer super, daarna fruit en een flesje thee en nu ligt hij lekker in zijn bed en lig ik uitgepuft op de bank. Ik ga even een paaseitje eten (toch een beetje pasen) een bakkie thee drinken onder het genot van een leuke serie (crimenal minds)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

stampertje, je kan ook gewoon een beker melk geven in de middag hoeft dan niet perse een hele fles te zijn. het is erg lastig om uit te vogelen wat handig is en wat past bij je kindje.
    opzich is het wle logisch wat het cb zegt wij eten ook geen maaltijd na de maaltijd zeg maar. zou even aankijken wat vince aan blijft geven en misschien pap in de ochtend en een gewone fles melk in de avond.

wij geven nu een bord pap in de ochtend en in de avond een fles melk eerst 180+6 maar nu 150 + 5 en die drinkt hij ook niet eens leeg. ligt eraan hoelaat wij eten.

senso, moeilijke periodes altijd met verjaardagen en overlijden.
    gelukkig heb je toch een beetje pasen met je eitjes haha..
    mooi en leuke foto van jos.

kibbeling, lekker dat je binnenkort weer een aantal dagen vrij bent. wat lullig dat je nichtje zolang heeft moeten wachten.
    stijn nog steeds aan het rommelen.

masu, amy ook nog steeds last. kan toch niet lang meer duren zou je denken. het hoesten en verkouden zijn kan idd een teken zijn voor tandje. wesley is altijd snotterig en krijgt een beetje luieruitslag als hij een tandje krijgt. voor mij meestal het teken dat het niet lang meer duurt.

hier, een goede nacht. wesley had maar 75cc op van zijn fles en heeft gewoon tot 8.15 geslapen. hoe minder hij drinkt hoe meer hij slaapt lijkt wel haha..
    gisteren waren s-ouders hier eten en hebben lekker chinees gegeten en ijs toe. ze hebben lekker met wesley gespeeld en hij heeft zich voorbeeldig gedragen aantafel, niet anders verwacht eigenlijk.
    vandaag een lekker luier niks doen dagje eigenlijk.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, Wesley doet het goed zo met zijn kleine avondfles. Nog even en hij heeft hem niet meer nodig! lekker hoor zo'n luierdagje :D

@hier, Jos ligt nog lekker te tukken en wij gaan zo even lunchen. Verder weinig te melden, de paaseitjes waren lekker :D

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    De croissantjes waren vies! :( Het lukte niet goed ze af te bakken, want we hebben deze oven nog niet zo lang...
    Dus de eerste keer te lang gebakken (donkerbruin, bah) en de tweede keer nog half deeg van binnen. Toen had ik al geen zin meer, dus heb ze weggemikt. Manlief heeft die 2e wel opgegeten en vond ze prima.:(

Inmiddels weer terug van zijn opa en oma. Was wel gezellig en Amy heeft zich goed vermaakt. Ik moet wel altijd waken over haar als we binnenkomen, want schoonma plukt haar anders zo uit m'n armen. Nou, dat gebeurd mij niet hoor! ;)
    Verder wel prima, maar Amy was wel heel moe. Dus om kwart voor 12 weer naar huis, restant van 't fruit opgegeten (om 10 uur wilde ze weer weinig eten) en wat yoghurt.
    Nu ligt ze op bed en brood bied ik wel aan als ze straks wakker is.

@sammie, fijn dat het zo gezellig was met je schoonfamilie! Apart dat het nu zo goed gaat tussen jullie, want voorheen was je niet altijd te spreken over je schoonma. Maar wel super fijn natuurlijk! :D Houden zo! ;)
    Heerlijk zo'n lui dagje! :)

@senso, fijn dat je paaseitje lekker was. Leuk dat jullie weer lekker samen gedoucht hebben. Veel plezier met je serie!

@stampertje, mooie spam weer! :D En idd een heel leuk shirtje!

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ik had iets vergelijkbaars met de geboorte van Amy. Mijn oma is op 22 mei overleden (en ze was me heel dierbaar, want ik heb er altijd maar 1 gehad) en Amy is om 1.04 uur geboren...dus echt maar net op 23 mei!

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, fijn dat het een leuk bezoekje was bij opa en oma. Altijd goed opletten geblazen anders ben je zo je kind kwijt :$ hier ook hoor! balen dat je croissantjes niet lekker waren :( ligt Amy inmiddels lekker te slapen? zo dat is inderdaad net op het nippertje op de 23e. Dit jaar is ook zo gek want Jos is jarig op donderdag en dan kan er niemand op zijn verjaardag komen dus wil het zaTerdag veiren maarja dan is het dus de 30e dus dat weet ik ook nog niet zo, mijn moeder vond het niet erg maar ik twijfel nog een beetje.

@hier, we zijn toch een klein rondje wezen fietsen. Jos had 2 broeken aan, een muts en winterjas met sjaal hihi. Was een rondje van 15 minuten denk ik, hij vond het heeeeeeel leuk vooral als het wat sneller ging hahah maar daar had ik de puf niet voor ;)

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat leuk dat jullie al gefietst hebben, senso! :D
    Fijn dat Jos het ook zo leuk vond.
    Lastig met Jos z'n verjaardag ja! Misschien moet je het proberen los van elkaar te zien? Je hebt een dierbaar iemand verloren en daar mag/moet je bij stilstaan, maar tegelijkertijd heb je iets heel moois gekregen in je leven en ook daar mag je bij stilstaan.
    Terwijl ik dit typ kan ik me wel voorstellen dat je hoofd er dan misschien niet naar staat...
    Kun je het niet op zondag vieren?

Amy ligt te slapen ja, maar het had wat voeten in de aarde. Omdat ze op de terugweg in de auto een powernapje van 10 minuten had gedaan, wilde ze dus niet gaan slapen. Rond half 1 lag ze erin en om kwart over 2 (iets later zelfs) sliep ze pas..;)
    De hele tijd hoesten, omdraaien, gaan zitten in bed, spelen met de dekens....pff! Maar ze slaapt, eindelijk!;)

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, heb je wel gelijk in hoor daarom neig ik er toch naar om het te doen. Wil het niet op zondag doen omdat hij daarna 2 volle dagen kdv heeft en we dus de zondag bewust rustig houden.

Hihi die Amy die denkt ook, ik ga gewoon lekker spelen in mijn bedje ipv slapen :D gelukkig slaapt ze inmiddels, hoop dat ze even lekker lang blijft slapen.

@hier, vrolijk paas ei in de aanbieding, met strik :D

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Senso: 1 woord! GEWELDIG!!!! dsie foto is echt te lief:)

Stampertje: Vince staat wel heel verliefd op de foto:)

voor de rest: weet t niet meer:(

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, th@nks! hoe is het met je en met je 3 kids?

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    kom nog ff buurten!

Senso wat een geweldige foto van paasei Jos!! Leuk dat jullie toch nog ff gefietst hebben. Voel je je al wat beter? Lastige keuze Jos zijn verjaardag vieren maar daar kom je vast wel uit.

Sammie een gezellige dag gehad gisteren. Wesley zijn volgende tandje alweer bijna door.

Masu gezellig bij opa en oma langs geweest. Die Amy aan het feesten in haar bedje.. ze denkt ook veels te gezellig met papa en mama thuis.

Hier wel een lekker dagje werken achter de rug. We hebben met de buurgroep gezellig samen paaslunch gedaan. Veel lekkere hapjes gemaakt en vooral allemaal gesmuld. Nu ff thuis nog gaan zo naar zus toe. ff mn huilende binkie troosten...

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @kibbeling, klinkt als een leuke dag op je werk! veel plezier vanavond :D de ochtend begint goed maar dan zo rond deze tijd gaat de koorts weer omhoog en voel ik me weer steeds slechter. Ach het gaat vandaag weer beter dan gisteren dus morgen gaat het vast weer beter dan vandaag :D

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, wat een geweldig spam van Jos! Wat heb je 'm mooi versierd, zelfs met zo'n veertje, hahaha! :D:D
    Optimist! Morgen gaat het vast weer beter dan vandaag! ;) Hoop 't natuurlijk wel voor je.

@kib, wat gezellig, zo'n dag werken is dan vast wat minder erg. Ah...stijn zo aan 't huilen? Sneu hoor! Lekker knuffelen dan.
    Veel plezier vanavond bij je zus.

@hier, Amy heeft uiteindelijk toch bijna 2 uur geslapen. Brood overgeslagen vandaag en om kwart over 5 met z'n drietjes aan tafel gegeten. Amy spinaziestamp en wij preistamp. Ging erg goed en Amy vond 't erg gezellig (wij natuurlijk ook!).

Denk dat ik vanaf morgen het schema ga aanpassen. Nu heeft ze rond half 6 gegeten en dan om half 7 nog een fles...en het brood is erbij ingeschoten.
    Misschien morgen eens proberen zonder avondfles en het warme eten wat later. Melk naar de middag verzetten. Kijken of het gaat werken (misschien denk ik er morgen weer anders over en besluit ik 't niet te doen hoor...). We zien wel! Ze is nu in ieder geval lekker aan 't spelen. Wij zitten klaar voor de finale van de beker. :)

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, lastig he met die schema's, hier gaat alles nog goed zo maar ben benieuwd hoe het allemaal moet gaan lopen. Lekker dat ze 2 uur heeft geslapen :D is ze goed in haar hum? gezellig dat jullie met elkaar aan tafel hebben gegeten! veel plezier met de bekerfinale!

@hier, JOs heeft 2 uur en een kwartier geslapen. Daarna heeft hij lekker aardappels met bietjes gegeten, dat ging er goed in bij meneer hij heeft het voor het eerst gehad maar was voor herhaling vatbaar. Nu zit hij lekker in de box en gaan wij even eten.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Smakelijk senso! :D
    De spinazie kreeg Amy vandaag ook voor 't eerst en ze vond het erg lekker. :)
    Ze is wel goed in haar hum, maar nog wel een beetje prikkelbaar. Gelukkig wel overheersend vrolijk.

Ze heeft net haar fles op (weer helemaal op, dus het gaat de goede kant op), maar ze ziet er nog zo wakker uit. Haar toch maar ff beneden houden tot ze moe begint te worden.
    Ik heb haar net een PCM gegeven, thijmsiroop gegeven en gengigel gesmeerd. Het MOET dus goed komen vanavond/vannacht! ;)

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso ik hoop met je mee dat het morgen nog beter gaat. Bij mij duurde het ook echt 3 dagen dat ik me zwaar beroerd voelde en daarna gelukkig wat beter.

Masu have fun met de bekerfinale!!

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, gelukkig is Amy overheersend vrolijk. Met al je maatregelen kan het niet anders dan goed gaan vanavond, ligt ze inmiddels al in bed?

@kibbeling, zou toch wel weer graag aan het werk gaan dinsdag dus het moet gewoon morgen zo goed als over zijn ;) ben je al klaar met werken?

@hier, even 2 wasjes opgevouwen en dan morgen maar strijken, tja ook als je ziek bent gaat alles door. Manlief is Jos aan het badderen en daarna kan meneer lekker naar zijn bedje.

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    voor wie zijn jullie eigenlijk, zie dat PSV met 3-0 heeft gewonnen. Zijn jullie daar blij mee? :D

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik ben daar helemaal niet blij mee!!
    Ben een beetje anti psv (ja, ook al woon ik bij Eindhoven; dat betekent niet dat ik dan automatisch voor psv ben)...
    Komt vooral omdat ik al m'n hele leven ajacied ben en in deze regio is natuurlijk iedereen voor psv. Gevolg: psv wint iets en ik krijg het van alle kanten ingewreven.;):)
    Dus ik zag liever heracles winnen, was leuk geweest voor ze als ze europa in konden gaan. Kan alsnog natuurlijk als psv bij de eerste 4 eindigt...

Amy ligt inmiddels lekker te slapen ja. Rond half 8 heeft manlief haar naar bed gebracht en ze sliep binnen een paar minuutjes. Ik heb echt goeie hoop! :D
    Ligt Jos inmiddels ook lekker te slapen?

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hahaha ok nee jij bent er dan duidelijk niet blij mee :p manlief had het hier opgezet maar was zelf Jos badderen, en hij is helemaal geen voetbalfan :( fijn dat AMy lekker is gaan slapen! Jos slaapt inmiddels ook al weer een klein half uurtje, ging ook gelijk slapen.

Deel Deze Pagina