Fijn dat het bij Jos ook makkelijk ging. Hoe gaat het nu met je? Heb je nog steeds/weer zo'n koorts? Apart dat je man voetbal op had gezet! Misschien was er niks beters op tv??
@masu, gaat wel beter heb niet meer zoveel koorts zo te voelen. Ben nog wel slapjes enzo maar niet meer zulke hoofdpijn en koorts als gisteren en eergisteren. Manlief heeft wel vaker van die gekke streken Ga je nog wat kijken/doen vanavond? @Hier, inmiddels lekker gedoucht. Verder geen plannen, op tijd naar bed
Senso moest vandaag werken tot 3 uur. Maar ging weer wat later weg. Mprgen mag ik heel lief van collega om 9uur beginnen omdat het pasen is. Lief he? Wel fijn om te lezen dat het toch wel wat beter met je gaat. Masu balen dat psv gewonnen heeft. Gunde het heracles ook meer hoor. Hoop voor je dat amy goed slaapt met al je maatregelen. Hier heerlijk bij zus gegourmet en uiteraard veels te veel gegeten.... Stijn heeft lekker mee zitten knabbelen aan het stokbrood en neefje had het verkeerde toetje gepakt (fruit) en zei zo leuk is voor tijn. Dus oma had het hal bijna helemaal gegeveb voordat ik het zag.. Ik zo nou die hoeft geen fles vanaaf anders zit hij overvol!!!! Dus vandaag voor het eerst zonder avondfles (daar gaat mn kroeltime) We hebben hem bij thuiskomst gelijk omgekleed en op bed gelegd. Na 2x kort geluid maken is het stil. Lig nu ook al lekker in bedje nog ff peking expres kijken en dan zo lekker slapen. Alvast welterusten voor iedereen.
@kibbeling, zat later idd te denken dat je zei dat je ff thuis was en daarna door zou gaan naar zus. Klinkt als een gezellige middag en avond, heerlijk! leuk dat Stijn zo mee heeft zitten knabbelen aan tafel aaaaaaah zonder kroeltime naar bed, dat is even wennen. Ben benieuwd hoe Stijn slaapt zonder avondfles. Lief van je collega dat je wat later mag beginnen morgen! welterusten alvast @hier, ik ga ook richting mijn bed. NOg even lezen en dan lekker slapen. Welterusten meiden en tot morgen!
@senso, sorry voor m'n late reactie.... Hier wat sbs gekeken en dadelijk studio voetbal. Er moest een computerprogramma voor 't werk geinstalleerd worden op de laptops en ik kwam er niet uit. Manlief heeft zich er ff over gebogen en hij heeft 't voor elkaar gekregen! *trots* haha! 1 laptop klaar, 1 te gaan. Duurt niet lang, dus zal zo gepiept zijn. @kib, fijn dat het gezellig was. Ben benieuwd of Stijn het goed doet zo zonder avondfles (al heeft ie genoeg bodem om de nacht door te komen waarschijnlijk!). Oh, "pas" om 9 uur beginnen, wat een luxe! Werkse morgen! @hier, Amy slaapt nog steeds. Net 1x een huiltje in haar slaap maar verder is het stil. Ook geen gehoest gehoord, dus denk dat we de piek gehad hebben. Duik zo ook m'n bedje in. Trusten allemaal!
Hier aan het wachten tot Jos weer gaat slapen hij is al een uur aan het huilen en eerder ook al een uur. Zetpil gegeven en gengigel gesmeerd...
senso, volgens mij heb jij een echte k*t nacht gehad. hoop dat je een beetje mag uitslapen van jos en manlief. wij hebben weer een goede nacht gehad, alleen vroeg ahaha.. wesley had een enorme poepluier dus snap wel dat hij niet meer kon slapen. zo een ontbijten en daarna allemaal douche en dan na zijn slaapje naar s-ouders
*gaaaaaaaaaaaaap* goeie morgen! @sammie, fijn dat je een goeie nacht hebt gehad. Veel plezier bij je schoonouders! @hier, tja *gaaaaaaaap* Jos heeft van 5.00 - 7.00 uur naast me in bed gelegen en toen hebben we nog wat geslapen (hij meer dan ik) manlief was intussen verhuisd naar de bank en heeft ook heerlijk geslapen (not)
Mogguh meiden, Masu heeft amy nog doorgeslapen? Senso wat een rotnacht(zacht gezegd..) Balen zeg. Zo wordt je nooit beter he!!! Vandaag maar een dutje met Jos doen. Sammie jullie wel een gezellige dag voor de boeg. Hier om 2 uur hoorde ik stijn zachtjes huilen maar hij viel zelf in slaap. Tot kwart over 2 hij aan het hoesten was en niet meer ging slapen. Tot 3 uur zijn we bezig geweest en toen viel hij eindelijk in slaap... Rond half 8 was hij echt wakker. Zo snel uit bed en ff douche met Stijn en dan op naar werk!! Fijne 2e paasdag allemaal!
hahaha nee dit is niet echt bevorderlijk voor het uitzieken jij hebt ook niet een al te beste nacht gehad. Stijn heeft het wel goed gedaan zo zonder avondfles. Werkze vandaag!
Hey meiden!!! Ik ga ff heel erg ego zijn, alvast mijn excuses daarvoor! We zijn ondertussen redelijk gesetteld in het huis! Beneden hebben we de nieuwe meubels (behalve het tv-meubel, was niet op voorraad) staan en het ziet er super uit! Beneden is alles ook helemaal netjes en opgeruimd, heerlijk! Boven zijn de slaapkamers ook helemaal netjes en op orde, alleen de computerkamer is nog een rotzooitje, maar dat mag manlief lekker uitzoeken . Kian zijn kamertje is ook helemaal leuk geworden, het gaat heel goed ook het slapen op zijn eigen kamertje, hij laat ons elke ochtend tot 8 uur uitslapen! Ik heb na vandaag nog 2 daagjes vrij, manlief gaat morgen aan de slag bij zijn nieuwe baas en Kian gaat morgen voor het eerst naar de andere GO, dan kan ik lekker thuis dingen regelen en inkopen doen om de boel nog wat op te leuken. Verder hoop ik dat het internet en de tv snel aangesloten gaan worden, ik zit nu op de laptop internet van mijn telefoon te stelen, maar heb een datalimiet dus moet daar ook mee uitkijken. Ik laat snel weer wat van me weten! Fijne 2e paasdag iedereen!!
@mlien, fijn om te horen dat het zo goed gaat in jullie nieuwe huisje! wat fijn zeg een eigen kamertje voor je stoere man, ben heel benieuwd naar de fotospam! hoop dat het goed gaat met je Kian en zijn nieuwe pipi succes morgen voor je man en zijn nieuwe werk en jij shopze natuurlijk! @hier, JOs om 9.15 uur weer naar bed gebracht want hij was natuurlijk hartstikke moe. Zelf op de bank in slaap gevallen en ben net wakker, Jos en manlief slapen nog.
Mlien wat fijn om te lezen dat het huis zo goed bevalt en Kian lekker op zijn eigen kamrrtje. Allemaal positief. Spannend morgen Kian naar de nieuwe GO. Senso oh lekker dat je nog even goed geslapen hebt op de bank. Hier net gezellig en ontspannen paasontbijt gehad op de groep. Mijn werkdag is alweer bijna om nog 3uurtjes te gaan.
Goeiemiddag alweer! @senso, oh wat heb jij een beroerde nacht gehad! En juist nu je niet fit bent! Hele dikke knuffel!!! Rottanden hoor...hopelijk zijn ze er snel. Fijn dat je nog even op de bank hebt geslapen. Trouwens....wat fijn dat ik gemist word! @kib, werkse vandaag! Balen ook van jouw nacht...Knuffel! @mlien, fijn dat jullie aardig gesetteld zijn. Ben wel benieuwd naar jullie nieuwe stulpje, dus ik zeg als er internet is: spam!! Fijn dat Kian lekker slaapt op z'n eigen kamertje. Ook daar ben ik benieuwd naar, dus weer: spam! @hier, drukke ochtend gehad....nouja, dat kwam doordat ik weer in slaap was gevallen. Amy heeft 't keurig gedaan, wel geregeld zachtjes gehuild in haar slaap, maar ze is er niet wakker van geworden. Om 7 uur was ze wakker en is manlief opgestaan met haar. Ik heb toen nog ff met haar geknuffeld en ben daarna weer in slaap gevallen tot half 10. We hadden gisteren besloten om -toch geheel tegen mijn principes in- naar de ikea en prenatal te gaan. Dus snel ontbeten en toen zijn we gegaan. Eerst naar ikea, Amy fruit gegeven in het restaurant en ik wist weer meteen waarom ik anti ikea ben op feestdagen.:x Daarna ff vliegensvlug door de winkel gelopen, wat opbergdozen en theelichten en wat meer kleine zooi meegenomen en toen door naar de prenatal. Daar wat rompers gekocht en nieuw speelding van v-tech voor Amy. Daar heb ik spam van, dus ga ik ff op de pc zetten voor jullie. Ze is er nu zo fijn mee aan 't spelen. Dadelijk krijgt ze een fles (ga vanaf vandaag een nieuw schema proberen) en dan mag ze zo naar bedje. Ze heeft weer 10 min geslapen in de auto en is dus weer helemaal bijgeslapen.
@masu, natuurlijk wordt je gemist! jij bent gek op 2e paasdag naar Ikea en Prenetal! leuke spam weer van je knappe meid! dat is dat karretje wat ik via marktplaats heb gekocht in IJmuiden, leuk ding he? heeft ze de fles gedronken? en ligt ze inmiddels lekker te slapen? @kibbeling, denk dat je nu bijna klaar bent. Fijn dat je een lekker ontspannen paasontbijt had, ben je nu voorlopig klaar met werken? @hier, even naar buiten geweest (in de regen en de wind) maar moest er echt even uit, even een klein rondje om met een dik ingepakte Jos en even langs de supermarkt gelopen. Daarna Jos wat fruit gegeven en wat thee en hij ligt nu weer lekker in dromeland. Ik duik ook nog even op de bank. Tandjes zijn echt bijna door, hij doet er gewoon 2 tegelijk auw!
masu, leuk is die he. je moet wel even oppassen als amy zich eraan wil optrekken dat hij weg kan rollen of naar achter kiept. wij hebben dat nu 3x gehad en heb dat karretje alleen staan als wij erbij zijn en anders dat hij in de gang. naar ikea met pasen pff jullie durven haha.. mlien, fijn dat je al lekker gesetteld bent en spannend morgen naar de go. senso, bah nog steeds niet lekker. jos denkt wle aan jullie, hij doet er gewoon 2 tegelijk. gelukkig zijn zinn tandjes wel bijna door.