Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, zeker een leuk karretje! Het valt in ieder geval goed in de smaak bij Amy! :D
    Het duurde lang voordat ze sliep...rond half 3 pas en nu wordt ze alweer huilend wakker. :(
    Niet leuk!
    De fles ging rond half 2 wel helemaal op. :)
    Fijn dat z'n tandjes bijna door zijn. Welke 2 zijn het?
    Hoop dat dat hier ook het geval is.;)

@sammie,ik zal het in de gaten houden met het optrekken.
    Gedurfd he, naar ikea! Ik ben er ook weer meteen van genezen! ;)
    Normaal gesproken doe ik dit nooit, maar manlief wilde graag en we hadden toch niks beters te doen.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu jullie zijn gek naar de ikea met pasen!!! Vond de ah hier al hel! Wel leuke spam van Amy!

Senso dan snap ik ook wel waarom Jos zo uit zijn doen was 2 tanden tegelijk!!

Hier klaar met werken eb al thuis. Gaan zo ff langs nichtje haar nieuwe huisje en dan weer naar huis. Hapje eten en vanaaf mn mams ophalen. Ze komt bij ons slapen vandaag dus Stijnn hoeft niet te logeren.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Veel plezier bij je nichtje kib! En wat handig dat je mams komt logeren. :)

@hier, Amy weer uit bed gehaald. Brood aangeboden, maar ze wil nog steeds geen brood eten.:( Duidelijk dus nog last van iets (of van ietsen;))... Rond half 6 a 6 uur willen we weer eten met z'n 3tjes, dan yoghurt en dan geen fles maar gewoon naar bed om half 7. Ben benieuwd of het gaat werken. Op zich geen graadmeter als ze huilt of wat dan ook, want dat doet ze al dagen. Maargoed, we zien het wel weer.
    Wij hebben vanavond dansles (ipv gisteren), dus mogen om kwart voor 7 ons weer in 't zweet gaan werken. ;)
    Maar ik heb er wel zin in! Hoop alleen dat manlief dit keer wat mee wil werken...;)

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu heel veel plezier bij de dansles. Hoop dat Mark er zin in heeft.

Hier even bij nichtjr geweest. Leuk huisje maar moet veel aan gebeuren. Zo eten maken en dan lekker eten. Stijn is erg moe eb krijgt zo al zijn eten. Vandaag wel een late fles alleen dan minder aangeboden. Anders krijgt hij nu voor het laatst iets te eten tot morgen. Dat is wel erg lang vind ik...

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, wij doen het vandaag wel voor 't eerst op die manier. Wij hebben net om 17.45 uur gegeten en dan gaat Amy rond half 7 naar bed. Normaal om half 7 nog een fles, maar die heb ik dus vanmiddag om half 2 gegeven.
    Ben benieuwd of het gaat werken hoor. ;)

Is je nichtje of haar vriend heel handig? Want dan is 't op zich niet zo erg dat er veel aan 't huis moet gebeuren, scheelt nogal in de kosten als je 't niet uit hoeft te besteden.

Hoop ook dat het meevalt met de dansles. Mark wordt nogal sjaggo als 't niet lukt (en dat krijg je dus als je lessen mist;)) en dan kan ik niks meer goed doen. Ik raak dan geirriteerd omdat ie zo flauw doet en dan krijgen we mot. Hopelijk vandaag dus niet! ;):D

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, leuk dat het karretje zo in de smaak valt bij Amy! wat heeft ze kort geslapen zeg.. ben benieuwd hoe het gaat zonder haar avondfles! het zijn de 2 boventandjes, ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Veel plezier bij het dansen! geen ruzie maken hoor ;)

@kibbeling, lekker je werkdag zit er weer op. Fijn dat je mams bij jullie komt slapen, hoeft Stijn nu niet uit logeren :D

@hier, vanmiddag nog even geslapen. Jos heeft ook ruim 2 uurtjes geslapen. Met zijn 3tjes gegeten en nu ga ik nog even strijken, dan Jos de fles geven na zijn baddersessie en dan maar hopen dat de nacht beter gaat als afgelopen nacht. Denk dat ik er ook erg vroeg in lig vandaag want ben echt moeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, ga jij het maar uitproberen bij amy en dan hoor ik wle of het een succes was haha.
    veel plezier bij dansles strakjes.

senso, het verklaart ook zijn oorontstekingen wel natuurlijk.
    hoop dat jos lekker gaat slapen zo.

kibbeling, leuk dat je bij je nicht bent geweest en ze zullen dat huis wel hebben gekocht met de wetenschap dat er veel moet gebeuren of niet? handig dat je mams komt slapen.
    hoe gaat het met je kleine neefje?

ik wilde wesley vandaag dus om half 6/6uur eten geven maar dat werd 17.15 en daarna met ons toetjes rond 17.45 en daarna de avondfles om 19.00uur van 150+5. ik ga nu langzaam aan die fles afbouwen. hij krijgt dan alleen nog opvolgmelk bij zijn pap.
    dus dan zitten we 200cc + 50/100 cc in de middag gewone melk en dan toetje 75gr. vraag me alleen af of het erg is als hij teveel krijgt met een jaar of is 300ml een minimum?

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, verklaart idd zijn oorpijn ook wel ja. Volgens mij is 300 cc het minimum en is het niet erg als ze wat meer krijgen hoor. Wesley doet het goed met het afbouwen van zijn melk :D

9. AHzondag

mijn man en ik zijn het wel en beetje oneens daarover hoor. hij zegt blijf het nog geven maar ik wil langzaam aan afbouwen dus dan zou ik rond zijn verjaardag fles af willen zijn en daarna wil ik speen af worden. ik twijfel wel of ik dat cold turkey ga doen of ook langzaam aan.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Je kunt het altijd cold turkey proberen, wordt het echt drama dan kun je hem alleen in bed zijn speen geven. Zou wel goed zijn hoor, met zijn verjaardag al fles af.

Hier eigenlijk nog niet eens over nagedacht, hij heeft zijn speen echt nog heel hard nodig. En ook zijn thee drinkt hij uit een flesje, tuitbeker blijf ik wel aanbieden maar hij snapt het nog niet.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @hier, zijn bovenkaak goed ingesmeerd en maar een paracetamol gegeven. Fles heeft hij leeg en hij ligt inmiddels lekker te slapen, hoop zo dat afgelopen nacht eenmalig was. Ik duik even onder de douche.

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wij zijn weer terug van 't dansen. Ging best goed en geen ruzie gemaakt! ;)
    Amy ligt lekker te slapen. PCM gegeven en gengigel gesmeerd en ons mam heeft haar niet meer gehoord. Fijn dus! :)
    Hoop dat dat zo blijft.

@sammie, je hoort morgen wel of het een succes was. Ideaal he, dat ik dat ff voor je uitprobeer?!:D
    Ik zit wel ff te denken wat ik haar 's middags ga geven. Ik wil halfvolle melk gaan proberen om dat af en toe bij brood te geven 's middags zodat ze daaraan kan wennen. Morgen dus ff naar de winkel om dat te halen. Ik wil eigenlijk precies als jij met haar verjaardag fles-af zijn. Dus dan wil ik rustig aan die middagfles gaan vervangen door een bekertje halfvolle melk. En dan die ochtendfles houden tot aan haar verjaardag. Nog eens ff goed over nadenken.

@senso, wat fijn dat Jos alweer lekker ligt te slapen. Ik hoop ook echt voor je dat afgelopen nacht eenmalig was. Waarschijnlijk is Jos er zelf ook moe van, dus dat belooft hopelijk een goede nacht.
    Zou het zo werken?:( Dit tuitbeker komt vanzelf wel goed. Gewoon blijven aanbieden en dan snapt ie 't vanzelf een keertje. Lekker optijd je bedje in jij. Ik moet zo nog onder de douche springen, maar ik heb echt geen zin....;)

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie volgens mij vroeg jij het...met mijn neefje gaat het goed. Zijn krampjes lijken minder te worden. Ik heb zus wel gezegd dat ze ook nog langs de osteopaat kan om Bas na te laten kijken. Ze ging het met zwager bespreken.
    Je bent wel grappig om het masu te laten testen zonder avondfles:p

Masu stijn krijgt hier nog 3 flessen en zit te tubben met naar 2 flessen gaan. Alle.flessen gaan ook gewoon leeg nog. Heb wel de avondfles verminderd naar 150cc. Dit ga ik een week doen en dan naar 120cc. Zo bouwen we toch langzaam af naar 2 flessen.

Senso Jos krijgt toch ook nog 3 flessen?? Ga jij ook afbouwen naar 2 of niet?
    Ik vind de flesmomenten ook nog wel fijn. Lekker samen qualiti time.

Hier had een lekker menu bedacht was mn vleesje niet meer goed......Balen!!!! Al het andere vlees lekker in de vriezer... dus maar patat met snack gegeten..
    Weet niet meer wie het vroeg maar vriendje van nichtje is wel handig, in elk geval sijn vader. Verder krjjgen ze nog wel hulp en wij hebben onze hulp ook aangeboden.
    Hier na het eten en soppen van de keuken nu moe en verrot op de bank met grey!!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu goed zo geen ruzie gemaakt ben trots op jullie!!!
    Ik geef stijn af en toe een slokje van mijn melk. Hij drinkt er met veel smaak van en vind het erg als het op is.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, fijn dat het dansen goed ging en dat jullie geen ruzie hebben gemaakt! :D geen idee of het zo werkt, laten we het hopen dan heb ik in ieder geval een goeie nacht. Fijn dat Amy zo lekker ligt te slapen, waarschijnlijk hebben jullie het ergste gehad. Hoop dat ze lekker tot 7 uur blijft doortukken zodat het expiriment met de fles gelukt is :cool:

@kibbeling, jij bent echt een beetje gek hoor :p keuken soppen?!?! je hebt hartstikke hard en veel gewerkt! :$ snap wel dat je moe bent! Hier geef ik ook nog 3 flessen, 2 x 180cc en 1 x 150cc, ik heb er niet zo'n haast mee. BIj ons op het cb gaven ze aan dat je vanaf zijn 1e verjaardag gaat afbouwen maar tot die tijd mag hij gewoon nog 600 cc opvolgmelk. Ik geniet dus nog maar even extra van mijn quality time :)

Fijn dat het inmiddels beter gaat met de krampjes van Bas! Osteopaat kan nooit geen kwaad, raad het nu ook aan iedereen aan hahaha

@hier, ik ga naar mijn bed dames. Hoor steeds JOs (maar dat zit in mijn hoofd, erg he..:)) ik doe oordopjes in en manlief heeft dienst, als hij er niet uitkomt maakt hij me wakker. Hoop dat Jos gewoon doorslaapt en manlief ook lekker kan slapen. Morgen om 6 uur de wekker nl voor ons allebei blegh :(

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senso ik ben ook echt gek.soms. Hahahah heb eerst de frietpan schoongemaakt daarna het fornuis gesopt. Ik volg Stijn ook gewoon in zijn flessen dus blijven het er nog lekker 3 behalve als oma hem vol gepropt heeft!!!!
    Slaap lekker jij en.ik hoop dat je door mag slapen.

Hier erg moe ga zo denk ik even douchen.Mark gaat mams ophalen dus hoef de deur niet meer uit.

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kib, dat vroeg ik of je nichtje of haar vriend handig waren. ;)
    Maar snap dat je dat niet allemaal kunt onthouden.
    Sluit me aan bij senso; gaat ze de keuken zitten soppen! Doe normaal! ;):D Lekker op de bank jij!
    Ik ben het wel eens met je hoor...die flesmomentjes zijn zooo fijn! Maar ik heb 's ochtends m'n momentje he...'s avonds is het momentje van manlief en die schrap ik nu. ;):p
    (wreed he?)

@senso, fijn dat je man nachtdienst heeft ,maar hoop gewoon dat het niet nodig is. Morgen weer vroeg dag voor jullie, maar gelukkig maar een 2-daagse werkweek voor ons! ;)

18. AHzondag

senso, ik hoop dat jos lekker blijft slapen en dat jullie ook lekker slapen.
    wat flessen en ml betref elk cb houdt er weer een ander advies opna geloof ik. zolang jij denkt dat goed lekker doen. ik merk dat wesley uit de fles drinken niet zoveel aan vindt maar wil wel altijd zijn melk. dus wie weet blijf ik hemw el een beker geven voor het slapen gaan zolang hij dat wil. hier ook geen tuitbeker hoor alleen rietjesbeker en gewone beker. tuit gaat hij van kokhalzen haha. wesley krijgt de speen alleen in bed nog en had wle gelezen dat de beste manier is om eerst 1 slaapje te doen gaat dat goed, tweede slaapje en dan nacht.

masu, fijn dat het dansen zo goed is gegaan! lekker maar 2 dagen werken, heb je lange dagen?
    nou ik ben zeer benieuwd wat amy doet vannacht. het is natuurlijk wel moeilijk te peilen of het door de fles is of iets anders nu ze al onrustig is.

kibbeling, jeetje meid wat ben jij fanatiek. keuken soppen na een lange dag. ik hoop dat stijn lekker slaapt vannacht. ik was degene die vraag naar bas. gebruikt ze geen infacol of sinababy?
    slaaplekker voor nu/strakjes.

ik ga nog even het familiediner kijken en dan lekker naar bedje toe.

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik duik ook m'n bedje in. Amy net 1x horen huilen, maar meteen daarna was het weer stil. Gok dus dat dat in haar slaap was.

@sammie, woensdag heb ik een lange dag (11.45 uur van huis en om 21.15 uur weer thuis) en donderdag niet (14.00 van huis en 20.00 weer thuis).
    Dus is goed te doen. En morgen dus ook nog lekker vrij, want dat is standaard m'n vrije dag. :D

Meiden, ik zeg weltrusten en hoop dat we allemaal (en vooral senso, omdat zij afgelopen nacht de slechtste nacht had) een goede nacht hebben! :)

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sammie zus heeft een tijdje infacol gebruikt en nu is ze al een tijdje over op omneo vannutrilon. In het begin had hij nog steeds erge last en.kon hij moeilijk poepen. Tegenwoordig kan hij soms stiekum zijn luier vullen dus het gaat wel beter.

Masu lekker maar 2 dagen werken. Ik mag er nog 1 en dan de rest vd week vrij.
    Zoals je.omschreef klonk het wel wreed dat laatste flesje schrappen!!!
    Dat heeft hier geen zin want de.ochtend is pap van een bordje. Heel soms nog een papfles als ik vroeg heb en mark brengt hem naar kdv.

Hier kreeg ik een smsje van vriendin dat ze een oude buuf tegen kwam die zwanger is en die vertelde weer dat andere oude buuf ook zwanger is. Ik heb haar maar even gebeld en even bijgekletst. Zei ze na we moeten geljk wat plannen om bij te kletsen. Grappige is dat ik haar sneller zie dan ze denkt :p Wel moeilijk om dan je mond te houden hoor.... Ben nu aan het wachten op Mark en mams en.dan zo lekker naar bedje toe. Morgen gaat de wekker weer om 6 uur...pfffff laatste dag!!!!

Deel Deze Pagina