Goeiemorgen meiden! @kibbeling, gelijk heb je gewoon Stijn volgen in zijn ritme. HIer ging Jos ineens van zijn middagfles minder drinken, ook goed dan doen we die minder. Misschien geven Stijn en Jos binnenkort wel aan een fles te gaan laten vallen , dan volgens we ze gewoon daar weer in. Werkze vandaag meid, heerlijk je laatste dag! @masu, aaaaaah wat ben jij wreed! jij nog wel flessen en manlief niet meer wat lief dat je vooral voor ons hoopt op een goeie nacht! lekker he maar 2 dagen werken deze week @sammie, stond idd ook bij ons in het CB boekje dat je hem nog een bekertje warme melk kunt geven voor het slapen, dus dat zou ook nog een idee kunnen zijn. Goed plan voor het afbouwen van de speen, ben benieuwd hoe het gaat. Volg inderdaad JOs maar gewoon dan komt het vanzelf god ga ook eens een rietjes beker aanschaffen misschien drinkt hij daar wel beter uit. @hier, goeie nacht gehad. Zelf wel 2 x wakker geweest omdat ik dacht dat ik Jos hoorde oordopje uit was het dus niet zo. Manlief heeft Jos de hele nacht niet gehoor en ik dus alleen in mijn dromen hij slaapt nu nog lekker dus ga hem over een klein half uurtje maar wakker maken
Goeiemorgen meiden! @kib, hoezo zie je haar sneller dat zij denkt? Kan me voorstellen dat het lastig is je mond te houden, maar ze vertelt het je vast snel. Werkse nog vandaag en daarna heb jij een welverdiende 5 dagen vrij! @senso, ah het heeft dus geholpen dat ik je dat toewenste? Zal ik vanavond maar weer doen dan he? Fijn dat Jos lekker heeft doorgeslapen vannacht. Stom is dat he; je ligt er toch op te luisteren, dat herken ik wel. Werkse vandaag! @hier, goeie nacht. Helaas werd Amy wel al om kwart voor 7 wakker van het hoesten. Manlief moest ook opstaan, dus dat werkt ook niet echt mee. Om kwart over 7 ben ik d'r maar uit gegaan. Amy heeft inmiddels haar fles helemaal op, ik heb haar met maxicosi voor de tv gezet (kro kindertijd) en mevrouw is eruit gekropen en zit nu lekker te spelen. Voor zover is het dus best een succes zonder die avondfles. Eens ff nadenken wat we vandaag gaan eten....en straks dus ff boodschapjes doen. Maar het regent, bah bah! Eens ff op buienradar kijken of ik nog droge periodes kan verwachten.
Kom ik ook maar ff hier delen! Inmiddels heeft Amy door dat ze met kruipen sneller vooruit komt dan met tijgeren. Dus nu gaat mevrouw al kruipend het huis door. Speciaal voor senso heb ik dat natuurlijk ff gefilmd! Amy kruipt! - YouTube
masu, ik zag het filmpj op fb! goed hoor. wat fijn dat het beviel zonder avondfles. had ze geen mega honger of viel dat mee? senso, fijn dat jullie goed geslapen hebben, apart dat je jos steeds in je slaap hoorde. kibbeling, leuk dat er weer zwangeren zijn en heb ik ook iets gemist? dat ej haar eerder ziet dan ze denkt? het blijft lastig met de flessen. ik heb ook eerst de middag eraf gegooit maar achteraf liever de avond gehad maar wesley gaf het toen zelf aan. hoeveel brood eet stijn? hier goede nacht gehad. wesley was om 7 uur even wakker maar lag nog half te slapen, heb toen even goed gelegd en speen in en toen hebben we geslapen tot half 9! heerlijk haha. we werden gewekt door een man van upc. hij zou buiten bij het kastje wat doen maar wilde toch even binnen kijken hoe het zat. dus nu doet alles het weer maar voor hoelang? vandaag even langs het kruidvat, heb een heel lijstje dus denk dat manlief niet heel blij gaat zijn haha..
@mamalijntje, thanx! @sammie, het viel wel mee met mega honger. Eigenlijk niet anders dan normaal. Fijn dat jullie ook weer een goede nacht hebben gehad. Hoeveel tandjes heeft Wesley nu? En hoeveel brood eet hij? Amy wil sinds een week geen brood...heel apart! Zal wel niet fijn zijn nu ze tandjes krijgt of zo...geen idee! Ik moet ook langs het kruidvat, maar het regent dus heb niet echt zin. Moet ook de hond nog uitlaten maar ook daar heb ik geen zin in met dit weer. Dus hij moet nog ff geduld hebben, haha! Hoop dat 't straks ff droog is en dan ga ik snel. @hier, Amy net een beetje halfvolle melk laten proeven. Ze heeft een paar slokjes op en volgens mij vindt ze het wel lekker. Fruit ging net ook helemaal op, dus dat gaat weer een beetje zoals vanouds. Ben nu wel de hele tijd aan 't nadenken hoe 't schema nu is, haha!
masu, zou amy gewoon een beetje volgen. waneer zij aangeeft dat ze honger heeft of dorst. wesley eet normaal 2 broodjes met korst maar sinds 3 weken ofzo gaat het brood heel moeilijk. de ene keer alleen de binnenkant de andere keer helemaal niet en soms wil hij alleen maar de korst... snap er soms niks van. hij was/is echt gek op brood maar het zal wel weer en fase zijn ofzo. hij heeft er nu 7 tandjes en de 8ste zit eraan te komen, het is al wel wit in zijn tandvlees. denk dat brood eten daarom ook niet echt wil.
@sammie, ik denk ook dat er een verband is tussen het slechte brood eten en het doorkomen van haar tandjes. Nou is Amy sowieso niet echt een broodeter (net als haar mama), maar helemaal niks ken ik niet van haar. Ik bied 't straks gewoon weer aan en dan zie ik wel of ze iets wil. Tot nu toe heeft ze om 7.45 uur haar fles van 200cc op, om 10.00 fruit op en om 12.00 zo'n 120cc melk op. Plus wat slokjes gewone melk. We zien wel waar het schip strandt. @hier, Amy ligt alweer bijna 2,5 uur te slapen. Vriendinnetje is net op de thee geweest en verder heb ik nog bar weinig gedaan. Ff naar de supermarkt gewandeld en met de hond gelopen. Om 4 uur weer fysio, waarschijnlijk laatste keer, en om 17.45 mogen we weer naar de tandarts. Vanavond komt een ander vriendinnetje langs en ik wil ook nog m'n vriezer ontdooien. Maar voor nu blijf ik lekker zitten. Komt wel.
Sensooooo! Nu pas lunchpauze? Ik dacht, die komt nog wel ff buurten tussen de middag, maar ik keek net...nee hoor! Maar daar ben je!
Tsss....senso heeft gewoon niks gezegd! Ik kom even trots vertellen dat Amy alweer bijna 3 uurtjes ligt te slapen. Verder hier nog steeds op de bank, manlief komt straks thuis en dan ga ik naar de fysio. Taco en ik houden siesta!
hahahaha Masu jij bent grappig! Ik ga thuis even je filmpje van het kruipen bekijken, wat heeft Amy het goed gedaan zonder fles! gek dat ze haar broodje niet wil eten, komt vast wel weer goed. Hoop dat haar tandjes ook snel door zijn. @sammie, wat een slaapkopje die Wesley! hij kan ook lekker brood eten normaal gesproken, 2 met korst hier eet Jos er 1 zonder korst en dan nog 1 korst uit de hand. Pfft 8e tandje alweer onderweg @hier, aan het werk. Druk druk druk, aardbeienshake allang weer op natuurlijk
hihi toch even je filmpje gekeken want de afdeling was leeg wat een ontzettend schattig gezicht! echt goed
Hahaha! Nu maak je het weer goed hoor! Schattig he? Ze heeft uiteindelijk 3,5 uur geslapen; van 12.00 tot 15.30 uur! Mark is inmiddels thuis, dus ik ga richting fysio. Amy krijgt het restant van haar fles nog (80cc), boterham proberen aan te bieden en weer wat halfvolle melk laten proeven. Senso, werkse nog ff! Tot hoelaat moet je?
@senso, mooi dan ben je nu alweer een half uur afgewerkt! @hier, weer bij de fysio geweest, maar er zit nog steeds een kneuzing in m'n rug. Duurt echt lang! Volgende week toch nog een keer terug dus. Zo ff tandjes poetsen en dan riching tandarts. Later meiden!
@masu, balen dat de kneuzing in je rug nog niet weg is, wat duurt dat lang was alles goed bij de tandarts? @hier, lekker gegeten. Sperzibonen/aardappels en slavink. Jos heeft het goed gedaan vandaag op het kdv, 2 x 1.5 uur geslapen en lekker flesje gedronken en karnemelk hij is een stuk beter in zijn hum, hoop dat we het ergste achter de rug hebben. Sprong is volgens mij in ieder geval afgelopen
Fijn dat de sprong voorbij is senso! Heerlijk dat je mannetje weer in z'n hum is. Het was goed bij de tandarts; eigenlijk heb ik nooit iets. Bij Mark was een stuk van z'n kies afbroken (dat wisten we, maar hij had er geen last van dus is ie niet eerder gegaan). Waren 2 opties: of zo laten of laten trekken. Uiteindelijk heeft ie voor de 1e optie gekozen; laten trekken kan altijd nog. @hier, de vriend van mijn vriendinnetje moet overwerken, dus hij heeft de auto. Vriendinnetje kan dus niet komen, dus afgesproken voor volgende week zaterdag. Het mag maar niet lukken lijkt wel. De eerste keer heb ik afgebeld, want toen werd Taco geopereerd, de keer erna hadden we verhuizing van andere vrienden en nu dit. Hopelijk kan het dan de 21e wel doorgaan. Zo, ik ga m'n vriezer leegruimen, alle spullen naar ons mam brengen om 't daar in de vriezer te zetten en dan dat ding uitdoen. K*twerk... Later meiden!
@masu, lekker idd hij kan zich nu ook weer een beetje zelf vermaken erg prettig. GOed dat je niets had bij de tandarts, zou ook lekker die kies laten zitten als hij er last van krijgt is het vroeg zat om hem er uit te trekken. Blegh wat een rotwerk de vriezer schoonmaken, doe ik hier niet mag manlief doen net als ramen lappen en de badkamer. De rest doe ik Hoop dat het de 21e dan wel gaat lukken met je vriendinnetje! Is Amy lekker gaan slapen? @hier, papa is Jos aan het badderen en ik doe nog even een bakkie op de bank. Heb steeds het idee dat het maandag is, dat is wel een lekkere meevaller hoor hihi
zooooooooo Jos heeft inmiddels lekker zijn fles op en ligt uitgebreid in dromeland, hoop dat het zo blijft maar ik heb goeie hoop @meiden met feestboek, hoe is het met mama van 3? ik mis haar hier