@ Senso we kunnen niet anders dan onze ukkies volgen. De rietjes beker was hier ook wel even wennen maar al snel een succes. Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Oh wat fijn dat Jos weer meer in zijn hum is. Haha ik ben ook de dagen een beetje kwijt hierzo. Denk alleen dat het woensdag is. Ook wel goed dan ben ik een dag langer vrij @ Masu en Sammie vriendin heeft as zaterdag haar vrijgezellenfeestje; Surprise!! @ Masu zit Amy nog niet in de kinderstoel met eten? Of is de maxicosi een beetje zoals onze zitzak voor Stijn? Leuk filmpje van Amy! Wel vroeg dag trouwens voor jullie. Gelukkig had je niets bij de tandarts. Zou als ik mark was ook er voor kiezen om die kies te laten zitten en als hij er last van krijgt kan hij altijd terug. Jammer dat je vriendin niet langs kon komen. Meer geluk de volgende keer. Ohjee wat een karwei de vriezer ontdooien en dan soppen succes! Blijft trouwens wel tobben met je rug he. Hoop dat ze volgende week zegt het zit helemaal goed en je hoeft niet meer terug te komen. Hoe gaat het trouwens met Mark zijn nek? @ Sammie Stijn eet 2 a 3 boterhammen en dan zonder korstje. Manlief geeft er 2 zonder korst en ik meestal 1 en dan korstje los. Oh jullie lekker uit kunnen slapen!! De kruidvat nog leeg gekocht? @ Hier echt een super korte acht achter de rug. Mams en Mark kwamen rond 23 uur thuis en toen nog even zitten kletsen. Uiteindelijk om 23.30 op bed. Om 2 uur kwam Stijn huilend.. Hem getroost en had hemnet weer in bed toen hij mams naar het toilet hoorde gaan. Dus opnieuw getroost en toen ging hij wel slapen. Was ik bijna in slaap om 2.20uur moest hij hoesten en dus weer huilen. Mark uit bed gestuurd en die kreeg hem wel weer stil. Om 3 uur weer in slaap gevallen en om 5 uur hoorde we hem weer hij werd wel uit zichzelf stil toen. Om 6 uur ging mijn wekkertje en was ik compleet versleten. Mams zei al je had hem beter bij mij kunnen laten slapen dan had je door kunnen slapen. Maar hij gaat vrijdag bij oma logeren. Op werk een relaxed dagje op 1 bewoner na die had besloten niet naar zijn werk te willen gaan. Hij had zich helemaal uitgekleed en zat zo op toilet. Ik zei hem nog 5 minuten om je aan te kleden en anders ga je in je blote reet naar je werk. Binnen 3 min was hij aangekleed beneden klaar om te gaan werken Verder vandaag nog even met zus, mams en neefjes naar de winkels geweest. Boodschappen gedaan, gekookt en nu lekker met kopje thee op de bank. Er is volgens mij ook niet veel op tv dus ga denk ik vroeg naar bed. Morgen om half 10 hebben we helm controle. Ga wel aangeven dat wij het zo goed vinden als hun dat niet aangeven. Ben benieuwd
@rietjesbeker, welke hebben jullie? @kibbeling, hihi gelukkig had de client zich aangekleed. Zie hem al gaan in zijn blote kont wat een gek nachtje met Stijn zo... kan me voorstellen dat je helemaal versleten was. Lekker hoor nu zoveel dagen vrij, geniet er lekker van! @masu, vriezer nog niet klaar? @hier, lekker gedoucht en ik duik zo mijn bedje in om nog even te lezen. Manlief is weer aan het zappen dus ik kijk geen tv
Senso wij hebben 2 verschillende rietjes bekers. De ene is van de Hema en de andere van de Prenatal. Zelf vind ik die van de prenatal iets fijner. Die van de Hema lekt meer. Ik heb ze ook van nuby maar daar zit een antilek in het rietje en dat snapt stijn niet helemaal.... En idd maar goed dat hij zich aangekleed had Slaap lekker alvast!
@senso, ik was ff de spullen uit de vriezer naar ons mam brengen. Daar wat drinken, ff buurten en ben dus net thuis. Vriezer is aan 't ontdooien, maar helaas nog niet helemaal ontdooid. Amy ligt inmiddels lekker te slapen ja. Duurde ff, maar het is goed gekomen. Vandaag ook zonder pcm, misschien dat dat meespeelt? Fijn dat Jos ook lekker ligt te slapen. Hier de wedstrijd opstaan op tv, maar is niet zoveel aan. @kib, haha, ik zie die client ook al gaan in z'n blote kont! Dat stimuleert wel om ff op te schieten ja, slim van je! Wat heb jij een beroerde nacht achter de rug zeg! Gelukkig ben je morgen vrij. Ben benieuwd wat ze zeggen bij de helmcontrole. Met Mark z'n nek is het weer goed, lief dat je 't vraagt. Hij heeft maar 2x hoeven gaan. Amy eet meestal alleen haar fruit in de maxi cosi. Gewoon, omdat ik dat handig vind. Verder zit ze altijd in de kinderstoel aan tafel. Ik zal ook eens een rietjesbeker gaan kopen. Op zich drinkt ze goed uit een tuitbeker en ook redelijk uit een gewone beker, maar hoe meer technieken hoe beter lijkt me. Altijd goed voor de mondmotoriek (gok ik zo). @hier, aan 't wachten tot m'n vriezer enigszins ijsvrij is en ik kan gaan soppen. Alle spullen uit de vriezer staan bij ons mam. Ik heb dus 3 lades leeggemaakt (inbouw in de keuken) en dat past gewoon allemaal in 1 lade bij ons mam! Morgen als ze Amy komt halen neemt ze m'n spullen weer mee, lekker makkelijk!
masu je kan er ook schalen met gekookt water in zetten dooit ie misschien sneller? Jeetje jij ook 3 lades en dan lees ik soms wat je er allemaal inpropt!!! Wij hebben hier altijd al 1 lavol met brood liggen (mark is een grote eter...) 1 lade met vlees en 1 voor de rest. Niet echt veel ruimte dus voor zelf gemaakte hapjes.....
@Masu, hahaha ik dacht al dat je druk aan het soppen was. Zit je gewoon gezellig te teuten bij je mams pfft moet er niet aan denken om nu nog te soppen fijn dat Amy uiteindelijk toch lekker is gaan slapen @hier, ik ga naar bed meiden. Ik zeg welterusten en tot morgen! hoop dat iedereen lekker slaapt vannacht.
Trusten senso! @kib, ik heb er al 3 bakken in staan die ik telkens vul met kokend water....dus sneller dan dit gaat ie niet ben ik bang. Amy eet echt weinig brood als ik dat zo lees....1 sneetje zonder korstjes... Ze stopt ook niks in d'r mond, eet van de vork af en als ik haar dus een korstje wil geven, dan zal zij dit niet in haar mond stoppen (dat mag ik dus vervolgens doen)... Maar na 1 boterham heeft ze ook echt wel genoeg brood gehad...het laatste gaat er al moeizaam in zeg maar. Denk dat het gewoon niet zo haar ding is. De rest gaat namelijk wel allemaal als een tierelier. Enig idee of 't uitmaakt hoeveel brood kindjes eten? Is er bijv. een minimum? @hier, vriezer bijna ontdooid...nog ff geduld....
masu stijn eet bij mij ook maar vaak 1 boterham als hij dat red. vandaag kwamen we niet verder dan 3 hapjes ofzo. De fles daarin tegen ging wel helemaal naar binnen. Ik heb geen idee of er voorwaarde wordt gesteld aan de minimum boterhammen. Geef je pap van een bordje? Daar zitten tuulk ook vezels en granen in...
Amy houdt niet van die papjes, dus ik dik de fles in met rijstebloem. Ik heb van alles geprobeerd: zonnige ontbijtpap, pyjamapap en meer van dat soort dingen, maar dat wil ze allemaal niet. Maar ach, komt wel weer goed. Kan altijd wat vezels door de yoghurt doen als ze die echt te weinig binnenkrijgt (doet ons mam ook altijd voor haarzelf). Vriezer is uitgedaan! Jeuh! Dus nu duik ik m'n bed in, ben eigenlijk al de hele tijd moe. Morgen lange werkdag. Trusten allemaal!
@brood, volgens mij is 5 wel een max. wel erg veel vind ik maar goed er zijn kindjes die meer opkunnen. er zit toch wel vee; zout in brood. @rietjesbeker, wij hebben nuby en de avent. de avent vind ik fijner en lekt niet en de nuby blijft vaak wat in het rietjes zitten en dat drupt er dan een beetje uit. wesley vindt ze allebei even goed gelooof ik. de nubu is wel wat moeilijker om te leren door de antilek. sinds hij de avent door heeft gaat de nuby ook goed. hier een sjaggo vent in huis word er niet goed van en dan maar blijven zeggen dat het aan mij ligt pff, inmiddels ben ik ook sjaggo door hem. vanmiddag was wesley aan het piep, hij aan het zeuren kon het echt even niet hebben van hem Grrr... hahha. maar goed avond is bijna voorbij.
Oh, nog 1 vraagje: Wat is de meerwaarde van een rietjesbeker? Puur voor het aanleren van een andere mondmotoriek? Want die tuitbeker is een mooie overgang tussen gewone fles en gewone beker, maar waar zit de rietjesbeker dan in dit verhaal? Gewoon ff nieuwsgierig en in twijfel of ik 'm aan ga schaffen. Graag jullie meningen, dan lees ik ze morgen.
Sammie balen dat de chagarijnigheid van manlief op jou overslaat. Straks maar slapen en morgen een nieuwe dag. Heb jij zeg maar het rietje van avent wat op de fles kan? Masu volgens mij is de rietjesbeker goed voor de mondmotoriek. Verder geen flauw idee..... Hier ga mijn bedje opzoeken en hopen dat ik lekker kan en mag slapen.... Welterusten allemaal!
goeiemorgen meiden! @rietjesbeker, idd voor de mondmotoriek meer volgens mij niet. Ik wil het proberen omdat Jos nog niet uit de tuit wil drinken. @brood, geen idee of er een minimum aan brood zit. Jos eet er thuis 1 en op het kdv komt het wel eens voor dat hij 1.5 broodje eet. Het is inderdaad goed voor de granen en vezels. @pap, hier is Jos ook geen pap fan en al helemaal geen pap van een lepeltje, rijstebloem in de fles vind hij lekker maar verder hoeft hij niets van die papjes. @hier, goeie nacht gehad. Jos werd hard huilend wakker 2 minuten voor de wekker van manlief en is daarna verder gaan slapen tot 7.30 uur. Fles had hij niet echt zin in, heeft 80 cc laten staan. Straks het restje nog maar even proberen. Vandaag naar het CB, ben benieuwd hoe zwaar en lang hij is. Voordat ik naar de huisarts ging vorige week heb ik hem nog even hier op de weegschaal gezet en toen woog hij 8.7 kg.
Goeiemorgen ladies! Ben ik echt de eerste vandaag? Nou ja, iemand moet de eerste zijn. Amy werd rond 7 uur wakker en heeft net 120cc gedronken, 80cc liet ze staan. Dus om terug te komen op jouw vraag, sammie; ze heeft dus blijkbaar geen berehonger! Momenteel ligt ze lekker met haar teentjes te spelen voor de tv. Ik heb best goed geslapen, maar ben toch ook wel moe. Volgende keer toch wat eerder naar bed misschien... @kib, heb je een goede nacht gehad? Hopelijk wel, zeker na de vorige nacht. Veel succes bij de helmcontrole straks! @sammie, balen dat je sjaggo werd van je vent. Ik ken 't hoor. Hopelijk is het weer allemaal gezakt nu jullie een nachtje geslapen hebben. @hier, Amy wordt straks opgehaald door ons mam, dan kan ik nog wat dingetjes regelen voor 't werk.Verder nog 1 booschapje doen en om kwart voor 12 aanrijden. Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen senso! Wat grappig, jouw verhaaltje over de pap is precies zo voor Amy. En Jos ook 80cc laten staan, hier ook hetzelfde. Toevallig! Veel succes bij het CB! Ben benieuwd of Jos weer mooi gegroeid is, maar dat zal wel. Denk dat als ik mag de 24e dat Amy meer dan 10 kilo weegt, hahaha!
@masu, wat zijn onze kindjes vandaag eensgezind fijn dat je een goeie nacht hebt gehad, balen dat je je nog moe voelt. TOch maar mijn goeie voorbeeld volgen en vroeger naar je bed De 24e krijgt AMy dan zeker ook haar prikjes?
Ja, ik dacht vanmorgen al 'was ik maar naar bed gegaan toen senso ook ging'! De 24e inderdaad ook prikjes voor Amy...niet leuk...
hahaha jaaaaaaaaaahoor! gaat niet goed hoor als je als je wakker wordt al aan je ZP vriendinnetjes denkt ZIelig hoor prikjes, ze snappen nu ook zo veel meer @hier, Jos gewassen en aangekleed. De wasmachine was klaar dus de was even opgehangen en een gedeelte in de droger gedaan. Net zijn 80 cc nog een keertje opgewarmd en toen heeft hij het helemaal opgedronken gek kind
Hahaha! Ik heb die 80cc maar weggegooid, want ons pap en mam hebben haar al opgehaald. Ik heb de tuitbeker met halfvolle melk meegegeven, dan kan ze die nog opdrinken en vanmiddag natuurlijk een fles van 180+6. Vanavond yoghurt, dus dan heeft ze d'r portie zuivel wel weer op. Ik ga ff snel naar de winkel, dan de hond uitlaten, dan douchen en nu ben ik aan 't printen. Druk ochtendje zo!