hahaha sammie dat van die fles herken ik wel. of het nou een flesje van 80cc is ofvan 180cc maakt weinig uit.
@kibbeling, haha ja Jos zit nog in 68 dus dat gaat wel opvallen hahahaha ja die opmerking die je zus heeft gehad die heb ik aan het begin ook gehad dus dat valt dan weer alles mee. Verder volg ik JOs maar gewoon dan moet het vast komen. Zielig hoor Bas zijn eerste prikjes, vreselijk vond ik het Stijn ook weer last van zijn tandjes, vervelend hoor. Die luiers die zijn echt vies he, stinken ! @sammie, weet inderdaad van Wesley nog wel met zijn eerste 2 tandjes, wat is dat mannetje daar lang mee bezig geweest en wat had hij er last van. Hoop dat deze weer mee gaat vallen net als de vorige 2. @hier, Jos ligt inmiddels in dromeland. Ik ga even lekker douchen, heb weer eens knallende koppijn blegh
Ik duik mijn bed in, Jos was net nog even wakker zat een boer dwars inmiddels slaapt hij weer lekker. @masu, hoop dat je lekker gewerkt hebt! @stampertje, prettig weekend! @mama van 3, mis je hier en ik hoop dat alles goed gaat met je en de kids. @mlien, jij bent ook weer aan het werk geweest, hoop dat het je is meegevallen na je drukke dagen. Welterusten meiden en tot morgen!
Ha meiden! Daar zijn we weer! Na een hele hele drukke dag. Maar des te meer voldaan voel ik me dan. Drukke werkdag, maar trainingen gingen lekker. Nu op de bank ajax aan 't kijken en het is al 0-3 (voor ajax welteverstaan) dus we gaan goed! Zeker gezien het feit AZ-Twente gelijk is geeindigd en psv achter staat! (niet dat het jullie interesseert, maar toch...alleen sammie waarschijnlijk, haha! ) Amy was aan 't huilen toen ik thuiskwam. Nu ligt ze te slapen, na even lekker op de bank met mama geknuffeld te hebben. Heeft me duidelijk gemist, want het gaat al dagen goed en nu moet ik weer een avondje werken en is 't weer hommeles. Ze heeft verder goed gegeten, op haar brood na (halve snee zonder korsten) en vanmorgen 80cc laten staan. Ik vraag me dus hetzelfde af als jij senso: WANNEER KOMEN DIE ROTTANDEN NOU DOOR?!?!?!! Duurt echt lang man! Net alweer flink gesmeerd, hopelijk helpt het. @kib, mooie spam! Gave kist ook! Ga je 'm ook schilderen of laat je 'm zo? Of is dat niet zo'n kist die sammie ook heeft die je kunt schilderen? @senso, idd heel vreemd dat de adviezen van de CB's zo uiteen lopen! Ben benieuwd wat ze tegen ons gaan zeggen de 24e...zit toch echt al heel lang op 2 flessen en ze krijgt nu ook gewone melk. Balen dat je hoofdpijn hebt. Lekker naar bed ja! @flessen, ik zit te denken om de 2e opvolgmelk fles die ik 's middags geef te vervangen door gewone halfvolle melk. Ze drinkt het sinds gisteren, maar drinkt dus met gemak die hele tuitbeker van 250ml met halfvolle melk leeg. Dus dan heb ik 2 flessen van 200 = 400 + 250 = 650 + nog wat yoghurt...lijkt me wat veel. Denk dat ik morgen dus die fles opvolgmelk maar vervang door halfvolle melk. Kijken of dat ook gaat.
masu fijn dat je een voldaan gevoel hebt na vandaag. Was wel een lange dag voor je. Ach lief dat amy je miste vandaag. Die kist heb ik echt al heel lang (woonde nog thuis toen heb ik hem gekocht). Hij was oorspronkelijk ongeverfd en ik heb hem toen we in het oude huis woonde nog geverfd. Zat wel te verzinnen of ik hem verder ging versieren of hem zo ging laten... Was er nog niet helemaal uit. En dan met name wat en hoe ik hem verder ging versieren. Fijne is nu ook wel dat hij neutraal is. De deksel is los en daar zit een kussen op dus je kan er ook nog op zitten. Volgens mij heb ik hem toen bij Ikea gekocht. Hier is Mark aan de hobby en ik zit lekker op de bank film te kijken. En ondertussen het schaaltje met paaseieren leeg te eten... Zo slecht maar zo lekker met een kopje thee
Pure paaseitjes? Ik doe een moord voor puur! @hier, Amy is weer hard aan 't huilen....kl*tetandjes ook....zelfs pcm heltp niet....pff.....ik vrees dat het een lange avond gaat worden...
er zit nog 1 hele pure pure in. Ik eet die niet die zijn van mark. Als het echte goede chocolade is gaat hij er ook van niezen das zo grappig!! Balen dat amy zo aan het huilen is. Misschien een klein flesje proberen?
Meiden ik ga mn bedje opzoeken en hopen dat mijn been niet al teveel pijn gaat doen. Voor nu is hij vreselijk aan het kloppen.... Welterusten allemaal. (masu sterkte met amy, hoop dat ze zo snel in slaap valt en lekker slaapt)
Dank je kibbeling. Tot nu toe is het nog steeds niet oke boven....dan is 't weer een paar minuutjes stil om vervolgens weer heel hard te gaan huilen...
goeiemorgen meiden, @masu, zo jij kon voldaan en al op de bank ploffen fijn dat je nog even kon knuffelen met Amy, lijkt er wel heel erg op dat ze je gewoon heel erg mist op de dagen dat je er in de avond niet bent. Ik hoop dat ze wel de nacht lekker heeft doorgeslapen. Jeetje dat Amy zoveel drinkt van de gewone melk, wel goed ik zelf zou ik pas een fles vervangen na haar 1e verjaardag zitten toch allerlei vitamines en bouwstoffen in de opvolgmelk die niet in gewone melk zitten. Maar goed voor die 1.5 maandjes maakt dat misschien ook niet uit @hier, goeie nacht gehad. Hoorde JOs om 5.30 uur mopperen want hij was zijn speen kwijt, vaak vind hij hem zelf dus dan hoor je hem niet maar nu was hij zoek. Dus maar even speentje gegeven en toen is hij weer verder gaan slapen en dat doet hij nu nog. Meiden maak er een fijne dag van, op het werk of lekker thuis bij jullie kleintjes!
Goedemorgen meiden, Zo ben ook nog op deze aardbol hoor @Masu, hoop dat Amy lekker is gaan slapen....wat een drukke dag heb je gisteren gehad. Maar wel met een voldaan gevoel afgesloten.. Hier zijn die grrrr tanden ook nog niet door!!! @Sammie, Wesley ook zo'n last van tanden...hoop dat ze wat sneller door zijn dan de vorige keer... @Senso, fijn dat Jos lekker geslapen heeft...moet wel lachen om je wijziging....hihihi @Mlien, hoe gaat het met Kian???? @hier, boventanden nog steeds niet helemaal door. Je ziet ze echt zitten maar voel ze nog niet... Verder is Vince wel weer erg gezellig en druk in de weer... Helaas wel weer wat vol en hoesten...wordt tijd voor het mooie weer Straks komt een vriendin met haar 2zoontjes gezellig ff bakkie doen en met zijn alle broodje eten.... Liefs
Goeiemorgen meiden, Nou, Amy ging uiteindelijk rond middernacht slapen en gelukkig hoorde ik haar vanochtend om half 8 pas weer. Ben er zelf toch nog heel moe van, want ik heb voor m'n gevoel echt licht geslapen. Nog 1 dagje werken en dan weer weekend. Voor het eerst groepssupervisie en individuele supevisie vanmiddag. Ben benieuwd. @senso, goeie nacht dus! Kun je de speen niet aan een knuffel maken of zo? Kib doet dat volgens mij ook voor Stijn en dan kan ie 'm zelf terugvinden. Misschien vindt Jos 'm meestal wel hoor en is 't niet nodig. Op zich mogen wij kan ik me herinneren wel naar 1 fles, zolang je maar aan de zuivelbehoefte voldoet, dus neem ik aan dat ik niet perse op 2 flessen hoef te blijven. Ook geeft mamavan3 al heel lang maar 1 fles, dus neem aan dat het niet erg is. Ik zal het de 24e nog eens navragen. Werkse vandaag! @stampertje, leef jij ook nog? Irritant hoor met die tandjes! Iedere ochtend hoop ik dat ze wakker wordt met 4 van die dingen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd... Veel plezier vanmiddag met je vriendinnetje! @hier, over een half uurtje Amy naar het kdv brengen, daar ook meteen haar nieuwe schema weer doorgeven. En ik denk dat ik dan weer op de bank plof...
@Masu, ben benieuwd wat je cb zegt....Dan wil ik dat ook graag weten ... Misschien nog ff lekker een tukkie doen??? Ging even Vince wassen en aankleden, heb hem daarna even in bed gezet zodat ik zelf kon gaan aankleden...is hij in slaap gevallen!!! Dus nu maar aan de schoonmaak gegaan....
Goedemorgen meiden, Hier wel een goede nacht gehad. Stijn hoorde ik rond 22.30 even huilen. Hij viel wel zelf in slaap. Vanacht kwam hij rond 4 uur volgens mij....Mark is eruit gegaan speen gegeven en toen hoorde ik hem nog even piepen maar al snel was hij stil. Rond kwart over 7 werd hij echt wakker. Senso goedd nacht voor jou. Gaat wel weer wat beter met Jos he?? Stamp die tanden nog.niet door bij vince. Gelukkig is hij wel gezellig. Masu gelukkig dat amy nog wel een goede nacht heeft gemaakt. Hoe laat moet je vandaag van huis? Hier is mn puist geklapt vannacht. Lang leve de pleisters!!! Ik ben al gedouched zo Stijn ff badderen en aankleden en dan gaan we ff naar zus. Om half 12 bij de dokter zijn met Stijn. Kijken wat ze zegt van zijn bultjes en ik ga ook nog ff zijn verkoudheid aangeven. Ondanks het puffen blijft hij ook hoesten en snotteren... Meiden een fijne dag!!!
@kib, redelijke nacht dus. Wat fijn dat je puist geknapt is, maar ik ben nogal visueel ingesteld.....bah bah! Ben benieuwd wat de dokter zegt van Stijnemans.. Ik heb besloten als Amy's reutel nog niet over is na het weekend, dat ik dan dinsdag naar de ha wil met haar. Ik vind het zo lang duren...en dan vind ik het weer lastig wanneer je nu de keuze maakt om te gaan. Hoelang is stijn nu al verkouden? Amy hoest toch al dik anderhalve week en het wordt nog niet minder... Ook hoor je het helemaal reutelen zeg maar (moeilijk te omschrijven) en dat wordt weer erger heb ik 't idee. Lastig! Ik moet om kwart over 1 van huis, 2 uur in Eindhoven zijn en dan eerst individuele supervisie en daarna van 15.15 tot 17.15 groepssupervisie en vervolgens training van 6 tot half 8. Niet zo'n superlang dagje dus. En toch voor half 9 thuis, ook wel erg fijn. @stampertje, haha, is ie gewoon in slaap gevallen! Grappig manneke! Hij zal 't wel nodig hebben. Als ik antwoord heb van het CB kom ik dat uiteraard ff melden. Succes met poetsen!
Hoi meiden! @stampertje, wat duurt het toch lang he die tandjes wel fijn dat Vince wat beter in zijn hum is! hihi gek jochie gewoon in slaap vallen, hij zal wel moe geweest zijn. @masu, wat ging je meisje laat slapen zeg! gelukkig heeft ze daarna geslapen tot 7.30 uur maar kan me voorstellen dat je nog moe bent. Ben benieuwd wat het CB zegt maar 1 fles opvolg en 1 fles gewone melk zal idd wel goed zijn wat je zegt. Werkze! @kibbeling, ieuw je puist genapt! ben ook nogal visueel ingesteld zal wel minder pijn doen nu denk ik. Succes bij de huisarts! Jos is inderdaad weer wat beter te pruimen @hier, ga weer verder werken! shake is weer op!
@Kibbeling en wat zei de dokter??? En had je zo'n steenpuist op je been ofzo?? Heb ik ook een keer gehad...(vroeger hahaha) leek net of ik een heel gat in mijn been had... maar is goed gekomen hoor.... Lekker verhaaltje...dus... @Masu, fijn dat je het even laat weten... @Senso, ik denk dat hij ook moe was jaa... 2dagen naar kdv geweest dan is hij op donderdag meestal wat moeier. Ik ben maandag lekker extra vrij ... Heb nog geen dagen opgenomen en het is erg rustig op het werk...dus ik dacht ach..niet verkeerd ... Heerlijk.... Morgen is manlief jarig... Ga straks met Vince nog even knutsellen...zijn ze op het kdv vergeten... beetje jammer... gelukkig ben ik erzelf ook wel handig in...
hey meiden, wat is het rustig hier vandaag dacht echt dta ik 3 pagina's moet bijlezen haha. hier goede nacht gehad, 8uur hoorde we wesley en zijn we eruit gegaan. hij was om 7 uur ook al even wakker maar nog heel slaperig. het is/was hier mooi weer en manlief is meteen de tuin ingegaan om stenen eruit te halen zodat wesley een groter grasveld heeft. jaja alles voor zijn zoon en het voetballen haha.. het begint hier nu te betrekken en denk niet dat het lang droog blijft. vanmorgen heeft wesley maar 20min geslapen en nu slaapt hij al 1,5 uur en mag van mij nog wel even een half uur duren want anders is hij straks niet te genieten. meiden nog maar 4 pagina's!!!