@stampertje, wat lekker dat je maandag een dagje extra vrij hebt! hier is JOs op woensdag ook altijd extra moe van zijn 2 dagen kdv, is echt heel goed te merken. @sammie, Wesley nog lekker lang geslapen vanmiddag? hihi jouw man denkt nu al aan Wesley de topvoetballer @Hier, lekker gewerkt en Jos heeft het goed gedaan bij smoe. Veel geslapen en hij slaapt nu nog, dus zo maar even wakker maken voor z'n warm eten. Smoe heeft de ramen gelapt dus die zijn weer prachtig schoon
He meiden, Masu dat valt mee je dag werken. Zou idd wel goed in de gaten houden of de reutel erger word.Werkse nog even! Senso wat een geluk schone ramen!! Zie je maar goed dat je hebt gestreken anders waren je ramen.niet schoon nu!! Die Jos is met al dat slapen wel weer de oude he? Stampertje lekker extra dagje vrij maandag. En wat heb je voor moois geknutseld met Vince?? Sammie je man had er zin in. Zag de foto op feestboek. Ohja senso mv3 haar man heeft zijn tenen gebroken en heeft nu gips. Daarnaast gaan ze een weekendje weg vanaf morgen. (las ik op feestboek) Hier super lang gewacht bij de dokter en bij de apotheek. Ik heb idd een giga steenpuist op mn scheenbeen zitten. Zal de details besparen voor.de visueel ingestelde onder ons Heb nu zalf gekregen die ik 3x daags erop moet smeren en tussendoor ook koude natte verbanden erp doen. En goed in de gaten houden. Stijn heeft licht krentenbaard en daar hebben we zalf voor gekregen. Alle plekjes insmeren en als er nieuwe komen en ik twijfel dan ook smeren. Verder een nieuwe puf en neusspray gekregen. Hopen dat zijn neusje nu snel open is. Zijn nu onderweg naar mams om daar te eten.
@kibbeling, th@Nks voor de update van mama van 3, kan me voorstellen dat ze het dan even veels te druk heeft. Goed dat je een nieuwe puffer en spray voor Stijn hebt gehad, hoop dat het nu snel beter gaat met je kleine man. Jos het slapen gaat inderdaad weer goed (gelukkig! ) merk wel dat hij snel huilt maar ja die rottanden zijn ook nog steeds niet door Hihi ik wil er niet eens aan denken hoe zo'n steenpuist eruit ziet, ga ook maar niet googlen Eet smakelijk alvast! @hier, Jos werd om 17.30 uur wakker en heeft lekker wortels met vis gegeten. Wij gaan eens heel fout doen en snacken echt dat doe ik nooit door de weeks maar heb er zoveel trek in
Sorry dames geen puf en even geen tijd Manlief heeft idd zijn teen gebroken, geen gips maar loopt wel op krukken en mag niks! Dus ook niet autorijden dus hij kan niet werken,, nou was hem vandaag even liever kwijt geweest.pffff!! Morgen gaan wij idd een weekendje weg met mn familie, omdat mn vader 60 wordt. Dus druk druk druk Heb straks een infoavond voor een verkorte opleiding wat ik altijd almheb willen doen, dus ben benieuwd!! Ik hoop vanaf maandag weer er iets meer te kunnen zijn!! Liefs!!
@mama van 3, rustig aan meis.. leuk dat je naar de info avond van die opleiding gaat! veel plezier met het weekendje weg en sterkte met je man. *dikke knuffel voor jou*
zo krijgen we deel III natuurlijk nooit vol he meiden! wat een rust hier @hier, lekker gesnackt. Heb ik er zoveel zin in en als ik het op heb denk ik nou was dat nou zo lekker zo Jos nog even flessen en dan duik ik onder de douche.
Dan zal masu zich er eens mee komen bemoeien! Dan hebben we die pagina's zo vol! @mamavan3, om welke opleiding gaat het? Ben wel benieuwd wat het is dat jij altijd al hebt willen doen... Betekent dat dus ook dat je echt wilt gaan werken straks? Balen van de teen van je man. Veel plezier dit weekend! @kib, sluit me volledig aan bij senso. Ik wil echt niet weten hoe dat ding op je been eruit ziet. Ergens ben ik wel nieuwsgierig, maar ik durf het gewoon niet te googlen... Fijn dat jullie allebei weer spul hebben gekregen, hopelijk is het dan snel over. @stampertje, lekker hoor dat je maandag nog vrij bent. @hier, niet zo fijn gewerkt, want ik heb de hele weg van Eindhoven naar Tilburg file gehad. En ik word zo ontzettend moe van filerijden...continu koppeling in, koppeling op....pff! Toen ik in Tilburg was had ik rugpijn en pijn in m'n been. Inmiddels dus heel moe op de bank. Ik moest 6 uur in Tilburg zijn, dus ben om kwart over 5 aangereden en ik was er pas om kwart voor 7! En toen had ik nog niet eens gegeten! Toen ik om 8 uur terugreed heb ik manlief gebeld en gevraagd of ik iets van de mac moest meenemen voor 'm. Dus heel slecht....door de MacDrive gereden en een heerlijke macKroket een portie friet naar binnen gewerkt (en ja, ik heb genoten!). Morgen komt een vriendinnetje op de thee (weer een andere) en zondag heb ik kwalleballen. Dat kennen jullie vast niet. Mogen jullie voor de gein eens googlen. Dit jaar doe ik niet mee als deelnemer (mijn enkelbanden vinden dat niet leuk), maar als coach!
Ladies, jullie moeten me wel komen helpen die pagina's vol te lullen he!? Dat kan ik niet in m'n eentje!
Gullie bent er wel, maar toch is het stil.... Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (4 leden en 0 gasten) ‎masu, ‎Kibbeling+, ‎sammie121+, ‎senso+
Mv3 veel plezier dit weekend alvast. Ben idd net als msu wel benieuwd welke opleiding jij graag wil volgen. Masu das balen die file!! Denk je er gemakkelijk en op tijd te zijn kom je te laat. Hoe was de supervisie? Ennuh mac das lekker!! Senso ahhh lekker jij ook lekker ongezond gegeten @steenpuist zo erg ziet het er momenteel niet uit... Hoop heel hard dat dat zo blijft. Vertelde het aan paps en die zei gelijk ohjeee ik weet hoe dat voelt. Hij vertelde ook nog ff dat hij er meer dan 100!!!! heeft gehad..... Ik zei al hoop dat het bij die ene blijft is meer dan genoeg. Stijn ligt met een vol buikje op bed maar ligt nog lekker te kletsen....nig geen zin om te.slapen geloof ik.... Ohja vergeet bijna het belangrijkste; tandje 2 is door!!! Naast zijn 1e tandje zit nu een mooi ribbelrandje van tandje 2. Ineens gaat het hard!!!
@masu, balen van je file! wel lekker langs de mac met Amy alles goed gegaan? ga morgen kwalleballen opzoeken @kibbeling, jeeeeeeeeuj tandje 2! go Stijn hij is zo opgelucht dat hij door is dat hij lekker gaat keten in zijn bedje! @hier, ga mijn bedje in dus niet al die pagina's volkletsen he dan moet ik morgenochtend gaan zoeken Welterusten!
kibbeling, ik heb het bij mijn zus wel eens gezien en dat was niet fijn. gelukkig is hij open en is de druk er nu af. jeej stijn zijn tweede tandje! masu, balen van de kange file. voor een keer is mac wel lekker en niet slecht. helemaal na zo'n lange autorit. senso, slaaplekker. ik heb net wat tankini's gepast die ik had besteld maar wat ben ik ontevreden met mijn lichaam zeg bah. niet eens zo met mijn buik maar gewoon met mijn benen maar kan daar toch niks aan doen.
@senso, trusten! Ik ga ook op tijd naar bed, want ga het niet lang volhouden hier op de bank. @kib, woooow meer dan 100!! Arme man! Hopelijk blijft jou dat bespaard! Yeah, tandje nr 2!!!! Fijn hoor! Hier staat de teller nog steeds op 2...wanneer komen ze nou?!??! @sammie, och, ben je zo ontevreden ja? Maar je hebt een heel mooi mannetje op de wereld gezet en helaas moet je daarvoor offers brengen. Ik voel me sowieso niet happy in zwemkleding maar ben nu vooral ontevreden over m'n buik (qua hoeveelheid, maar ook qua streepjespatroon). Ben ook al lang op zoek naar een mooie tankini of zo, maar heb nog niks gevonden waar ik in gezien wil worden. Ik zag de foto's op FB...gaaf hoor dat Wesley zo'n groot grasveldje krijgt!
Meiden, ik ga jullie echt verlaten. Ik zit iedere 10 minuten op de pot, want die mac is een beetje verkeerd gevallen gok ik zo.. Ik zal jullie de details besparen, maar ik word er niet blij van... Je zou zeggen dat je op een gegeven moment leeg bent, maar dat valt vies tegen. Pff...diarree is niet leuk!:x Dusss ik zet m'n avond voort op de pot en in bed (en hopelijk meer van 't tweede dan van 't eerste). Niet alles volkletsen zonder mij hoor! Trusten!
Nou, jullie hebben wel erg goed naar me geluisterd! Er is gewoon helemaal niks gekletst sinds mijn berichtje van gister. Dus hier maar ff een ego berichtje dan. Hier een goede nacht gehad, alleen Amy besloot al heel vroeg dat het dag was. Om half 7 hoorde ik haar al... Om 7.10 ben ik opgestaan, flesje gemaakt en die is net helemaal op gegaan. Mevrouw is even KRO kindertijd aan 't kijken en ik zit aan m'n ontbijtje. Het is trouwens kei mistig hier! Was gisteren toen ik naar huis reed ook al zo, maar nu kun je echt niet ver weg kijken.
goeiemorgen! @masu, vond het ook al zo lief van jullie dat er gisteravond niet zoveel gekletst was! Balen dat Amy zo vroeg was vanmorgen, gister was het hier ook heel mistig vandaag niet en schijnt de zon. Stuur ook wel wat naar jullie toe @hier, goeie nacht gehad. Jos hoorde ik om 6.30 uur maar hij vond zelf zijn speen dus is weer verder gaan slapen. Om kwart voor 8 werd hij wakker en zijn we er uit gegaan, fles niet helemaal leeg maar dat zal wel weer een fase zijn Er is hier weer een pasgeboren musje uit de dakgoot gevallen, kat wil hem heel graag opeten dus ik ga hem zo eerst maar even opruimen
Kijk, dat zijn betere tijden...kwart voor 8! Hier zitten we helaas weer in een vroege fase... Ocherm dat musje....kan me voorstellen dat je kat daar z'n oog op heeft laten vallen. Mijn hondje doet precies hetzelfde en die eet zo'n vogel met huid en haar op....brrr....bah bah!
inderdaad bah bah, nou ja hij ligt nu in een wc papiertje in de vuilnisbak. Ben idd blij dat Jos slaapt tot 7.30 - 8.00 uur, hij gaat er natuurlijk ook pas om 20.00 uur in. Vandaag nog wat op de planning? Hier weinig eigenlijik, als de zon blijft schijnen ga ik vanmiddag misschien wel een rondje door de duinen fietsen om te oefenen Zo eerst maar even naar de super voor de verse dingen die er vanavond niet meer zijn als manlief voor de grote boodschappen gaat.
Ja, dat klopt. Amy gaat natuurlijk altijd tussen half 7 en 7 uur naar bed en dan komt ze 's ochtends ook weer tussen half 7 en 7 dus op zich heel logisch. Maar soms, als ik al wat moe ben, dan is 't toch wel erg zwaar. Ondertussen doet mevrouw haar best om spulletjes van de salontafel te pakken... Ze heeft m'n armband te pakken (die had ik ff af gedaan)...dus ff opletten geblazen. Om 10 uur komt m'n vriendinnetje een kopje thee drinken en vanmiddag wil ik hier beneden alvast gaan poetsen (het is echt nodig!). Verder niet al te veel op de planning. Moet eigenlijk nog een rapportage schrijven, denk dat ik dat doe als Amy op bed ligt. Heel veel goede voornemens zoals je hoort, maar of er wat van terecht komt is nog maar de vraag hoor! Leuk, door de duinen fietsen! Sowieso leuk...duinen! Hier geen duinen maar bossen. Ik ga altijd graag naar zee, want zoiets kennen we hier niet. Heerlijk dat uitwaaien.