Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, mooie spam! :D Idd, hij kijkt heel wijs en wordt steeds minder baby he?! Leuk hoor! :D

@mamalijntje, oeh....nog geen plasluier. Hopelijk heeft ze die vanavond/vannacht wel en anders morgen idd ff naar de HAP. Wel heftig allemaal hoor! Ik snap ook niet dat jullie niets krijgen, zodat je hier iets kunt geven als ze zo'n reactie heeft. Zoiets bestaat toch wel?
    En hoe zit het met die spuiten (of was het iets anders) wat jullie zouden krijgen?

@sammie, fijn dat je man uiteindelijk toch voor de meubels heeft gekozen die jij wilde! :)

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Er zijn Epi pennen maar die zijn als ze in shock raakt. En er zijn tabletjes. Daarom ga ik maandag bellen met de kinderarts. Mijn kind is geen proef konijn.

Zitten we net in een super schema... Alles weg.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Gelijk heb je! Dit kan toch niet de bedoeling zijn!?

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Sammie: leuk nieuwe meubels ik zeg foto's!!!

Masu: best druk dagje dus, altijd leuk ern schoonmaakprins;)

Mamalijntje; hoe gaat t nu met je meisje, als je t echt niet vertrouwt gewoon langs de hap gaan hoor !!! Hoe gaat t inmiddels met je lenzen?

Hier drukke ochtend.. Mochten samen met t.imo mee gymen. Zo leuk!! Hij genoot er ook van. Dames werden halverwege wakker en hebben lekker gekropen:)

Verder even boodschappen wezen doen alleen et f.leur. Ze zat in zo gewoon klap zitje van zo wagen ze vondt het prachtig, en wat een verschil 1 of 3 kids!!!

Masu: veel plezier vanavond!!

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    mamavan3 ik zag de fotos al op fb! Je ziet hem ook echt genieten! En heerlijk he even rustig boodschappen doen.

Ja ze slaapt nu. Heeft 50cc gedronken en knockout. Op zich gaat het wel maar ja ze blijft altijd maar vrolijk maar nu is ze nukkig en huilerig. Spugen is gestopt. Nu alleen nog plassen.

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    En lenzen knudde. De eerste drie dagen zitten ze lekker. En plots hoofdpijn en de volgende dag brandende ogen. Met name me rechteroog voelt pijnlijk. Dinsdag terug op controle en dan maar eens bespreken.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, zou ook zeker bellen hoor voor die tabletjes, je weet nu hoe je meisje reageerd en dit moet je echt niet vaker hebben hoor. *dikke knuffel* gelukkig slaapt ze veel, dan is ze er sneller weer boven op, hoop ik dan..

@mama van 3, wat leuk meegymen met T.imo kan me voorstellen dat hij het ook helemaal geweldig vond :D

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamavan3, wat leuk dat in zo'n zitje kan zitten dat is wel handig.

mamalijntje, zou idd bellen maandag dit is ook niet goed voor haar.

masu, ben je al terug van het dansen?

senso, ook de voice aan het kijken?

wesley ligt lekker op bed. hij heeft 70cc laten staan.
    we waren vanmiddag laat thuis dus had hem pap geven ipv brood maar de laatste tijd drinkt hij zijn fles niet leeg als hij in de middag oom 180+6 krijgt. gisteren hebben we hem geen derde fles gegeven maar sap uit een flesje en 1,5 boterham en dat ging goed.
    wat ik me alleen afvraag is het al goed om nu over te gaan op 2 flessen? in het cb boekje staat dat het vanaf 7 a 8 maanden kan.

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, hier wel de voice aan het kijken maar loop weer iets achter wat mijn moeder belde ;)

Jeetje al naar 2 flessen, nou als in het boekje staat met 7 a 8 maanden dan moet het met Wesley toch kunnen? hij is toch al bijna 8 maanden. Als dat goed gaat dan zou ik dat gewoon lekker doen

Hier zit ik nog te modderen met de overgang naar 3 flessen :(

@hier, Jos heeft lekker gebadderd en ligt nu uitgeteld in zijn bed ;) hier dus de voice aan het kijken (is nu officieel al weer afgelopen maar goed :D)

10. AHzondag

en nu een kijk probleem er is niks op tv :(

senso, ik bouw de middag fles gewoon langzaam af en ik weet nu dat hij hem niet perse nodig heeft. hij krijgt natuurlijk ookal yoghurt wat dient als zuivel.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, dat is ook zo, misschien moet ik dat met Jos ook wel doen. Gewoon steeds een kleiner flesje om 16.30 uur ofzo.

@hier, nog even een fotospammetje (dan heb ik wel weer voldaan aan de spam verslaving van iedereen :D) Manlief legt JOs altijd in zijn luier in bed als hij zijn badje gaat vullen en als Jos dan in bad ligt kauwt hij het liefst op zijn tenen ;):D lenig jochie haha :$

12. AHzondag

ahhhh wat lief!
    je kunt idd de fles steeds kleiner maken en dan steeds meer groente of fruit gaan aanbieden. misschien is jos wel gewoon heel erg gek op zijn flesje.
    ons nichtje is nu 10 maanden en die krijgt ook nog steeds 3 flessen en wesley geeft nu al aan dat 3 teveel is, elk kindje is anders en uiteindelijk komt het allemaal wel goed.

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden,
    Ben er weer na drukke dagen! (begint met lezen op blz 41)

@ Sammie Stijn lijkt weer in zijn “normale” doen. Ohh die foto ga ik morgen echt maken had hem ook aan masu beloofd maar nog niet gemaakt.
    Haha jij helemaal blij met de meubels van jouw keuze!!

@ Nacht wat fijn dat Jolien al zo lekker aan het rond scharrelen is. Verloopt de verbouwing een beetje vlot?
    Gaat het beter met de vinger van denise??

@ Mlien vond het ook erg lief van paps en mams. Ennuh die was daar is iets mee, het lukt me gewoon weg niet om hem weg te krijgen!!!

@ BB ik ben best handig, baalde alleen heel erg van de schroevendraaier waar ik zere handen van kreeg en dan verkeerde bitje voor de schroeftol!! Maar ik was echt al een eind op weg hoor :D
    Wauw CJ al een hele boterham weggegeten!
    Wij willen graag nog een 2e erbij maar wel pas als Stijn al wat ouder is. Komt ook mede omdat we nu nog heel veel met hem bezig zijn ivm zijn hoofdje enzo.
    Jemig wat een vervelend einde van je dag gisteren. Dat waren ook wel veel emoties in 1 dag gepropt zeg. Hele dikke Knuffel!!!

@ Senso is het goed gegaan met Jos zijn pruimen? Lekker hoor al die verwennerij aan je gezicht.
    Dat eetschema probleem hebben wij hier ook een beetje. Als hij naar het kdv wordt gebracht door manlief is hij zo ie zo al een uur eerder wakker als wanneer hij thuis blijft of als ik hem breng. Dus ook zijn fles is dan eerder en dan ligt zijn schema op zijn gat. Op mijn vrije dag kom ik op 3 flessen uit maar op kdv niet. Ben ook echt aan het puzzelen wat handig is. Misschien even goed met het kdv overleggen of zijn fruit toch niet nu naar de ochtend kan ipv de middag. Arme Jos aangevallen door dikkie dik!!
    Ohh bofkont lekker uitslapen zeg!! Oeiiii shoarma lekker zeg!! Maandag aan het diëten beginnen.. succes! En geniet nog ff van de laatste dagen snacken en lekker eten!
    Haha die Jos met zijn liga, Stijn zag er ook zo ongeveer uit (en ik ook :p)
    Haha leuke spam toch weer!

@ Mamalijn beetje bij kunnen tanken na de rotnacht van gisteren? Wat balen dat yara reageerde op de witlof. Kan je dat brood wel bewaren in de vriezer of niet? Weet dat wij vroeger op het kdv een kindje hadden en dat kreeg ook speciaal brood en dat kon je maar kort bewaren.
    Wat zal jij je een zorgen maken om yara. Ik duim dat het snel beter gaat met haar.

@ Masu wat goed dat mark zijn gesprek enigszins positief is verlopen. Nu maar hopen dat ze met meer centjes gaan komen.
    Die clip is echt goed man. Mark zei haha wel goedkoop met zijn allen 1 gitaar!
    Wat een geluk uitslapen en op naar de babymassage! Lees net dat de babymassage een succes was en dat Amy het super heeft gedaan op vrij weinig slaap voor haar doen. Veel plezier op het bal (misschien ben je al terug))

@ Mv3 haha die meiden van jouw hebben het samen wel uitgevonden he?? Leuke foto’s!!
    Kan me voorstellen dat het een verademing is als je ineens met 1 kind boodschappen gaat doen ipv 3. Zal ook wel even wennen zijn geweest voor je.

@ Weesje jij ook nog de beste wensen voor 2012. Arme F zo ziek geweest. Gelukkig is ze weer zo goed als helemaal opgeknapt. Zo zielig altijd als de kleintjes ziek zijn.

@ Hier gisteren eerst een lange dag op mn werk gehad, toen snel Stijn van het kdv gehaald en snel naar huis. Snel gedouched en omgekleed en toen hebben we Stijn naar mijn vriendin gebracht (zou naar zus gaan maar gaat heel slecht met haar s-moe). Door naar de nieuwjaarsreceptie van mark zijn werk. Hele gezellige avond gehad tussendoor even gecheckt hoe het met Stijn was (alles helemaal goed uiteraard). Om 23 uur naar huis gegaan en nog gezellig tot 1.30 uur zitten kletsen met vriendin. Daarna compleet verrot naar bed gegaan en om 6.30 kwam Stijn weer… Na zijn flesje om 7 uur is hij wel weer gaan slapen en hebben we geslapen tot 10 uur!!! Vandaag huisje nog opgeruimd (mark heeft de oude eettafel op zijn plek gezet en de logeerkamer verbouwd) geprobeerd de was weg te vouwen en ondertussen ook gelijk de nieuwe was gedraaid.. pfff
    Verder de boodschappen gehaald voor mijn verjaardagsfeestje!! Kijken of Stijn morgen op tijd wakker word en we weer eens kunnen gaan zwemmen..
    Verder zijn we nog rustig aan het opbouwen met de helm en het gaat nog steeds goed. Wel heeft Stijn soms ineens door dat hij zijn helm op heeft en gaat er dan hard aan zitten trekken… Met als gevolg dat hij een rode plek op zijn voorhoofd heeft.
    Meestal zit hij er niet aan en gaat het goed. Vandaag heeft hij hem 4 uur op gehad en zonder plekjes, alleen veel zweet! Morgen weer 4 uurtjes op en dan maandag naar de 8 uur en de 1e nacht met helm slapen! (stiekem vind ik dat wel weer spannend, zeker na vorige keer)

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Miorgen dames!!

Kibbeling: wat een drukte in je weekend! Toevallig wij gaan vandaag ook zwemmen! Kids zijn al klaar, alleen wij moeten nog even de energie vinden;) Blijft een heel gedoe zwemmen met 3 kinderen, maar ze vinden het zo leuk!!

Hier een goede nacht, ze worden alleen nu heel vroeg wakker. 7 uur en dan willen ze ook echt een fles:(

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!!

Kibbeling kan me voorstellen dat je het toch wel spannend vind met zijn helm! Ik zal heel hard duimen dat hij geen last krijgt!

Masu hoe was je bal?

Sammie balen he.. Wij zijn maar heel vroeg naar bed gegaan zo waardeloos.

Senso smelt!!!!! Leuke spammmm

--

Hier goed de nacht doorgekomen. Paar keer speen en manlief heeft met Jamie nog even strijdt gehad om hem in zijn eigen bed te krijgen.

Yara heeft al 2x 150 ml gedroken en zelfs al geplast en een mooie poepluier gehad.
    Maar gelijk weer twee dik ontstoken ogen... Bijzonder dat ze dit dus weer krijgt (ondanks de ab druppels in haar ogen) dus toch duidelijk een reactie. Had ze met die kma ook.
    En ze is weer heel benauwd dus weer terug naar twee puffers.

Sammie jij vroeg dat gisteren volgens mij: Yara heeft KMA maar deze kindjes staan bekend om meerdere voedselallergieen te hebben of intolleranties. Luchtwegen problemen en eczeem.
    Dus vandaar dat ze reageerde op de witlof.

16. AHzondag

mamalijntje, ik vroeg het idd. oke vandaar.
    gelukkig heeft ze geplast en ook mooi gepoept. sneu dat haar ogen meteen weer ontstoken zijn, arm meisje. is ze wel weer een beetje vrolijk. blijft lastig he met jamie en eigen bed, sliep hij voorheen ook vaak bij jullie?

mamavan3, 7 uur is wel vroeg maar als ze nu wel de hele nacht doorslapen is het wel beter. veel plezier met zwemmen.

kibbeling, fijn dat het opbouwen nu veel beter gaat. lekker zwemmen ook. fijn dat je huis weer ietsjes aankant is.
    leuk dat je het zo gezellig had en fijn dat stijn het zo goed gedaan heeft.

hier om 9 uur wakker. ik ga de middag fles minderen en langzaam afbouwen. wil dat hij de avond fles leeg drinkt.

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Spannend Sammie! Hopelijk zitten jullie snel in het nieuwe schema.
    En nee voorheen kon hij niet zelf de deurklink omlaag doen en zijn kamer niet uit. Maar sinds twee weken krijgt hij zelf de deuren open en loopt nu dus met regelmaat onze kamer binnen.

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goooooooodmorning ladies,

hehe daar ben ik weer, internet lag er uit en reageren via mijn foon lukte niet.

@sammie, ga hem vandaag een kleiner flesje aanbieden en dan kijken wat hij doet met zijn groente. Succes met afbouwen hoop dat Wesley snel in zijn nieuwe schema zit. Lekkere nacht gehad !

@kibbeling, lastig he.. jullie hebben hetzelfde als ons. Ben wel blij hoor dat het kan, de dagen van het kdv om 7 uur al wakker en de rest van de week niet (had verwacht dat hij de hele week dan om 7 uur zou komen) maar qua flessen vind ik het best lastig.

Wat ben jij toch altijd druk!;) maar zo te lezen wel een gezellig weekend gehad! kan me voorstellen dat je spannend vind dat Stijn zijn eerste nacht met de helm gaat slapen, komt vast helemaal goed.

@mama van 3, toch heb je wel goeie nachten maar 7 uur vind ik ook erg vroeg hoor brr. Gezellig zwemmen, heel veel plezier!

@mamalijntje, gelukkig heeft Yara een plasluier gehad. Wel vervelend van haar oogjes :( maar ze is nu weer opknappende heen, elke dag weer een beetje beter. Gelukkig heb je wel redelijk geslapen.

@hier, goed geslapen. Sliep vrij laat, maarja manleif is weer blij laten we maar zeggen ;) Jos werd om 7.45 uur wakker, nog even speentje gegeven en toen heeft hij nog een half uurtje liggen dutten. Manlief eruit gestuurd en zelf nog even omgedraaid, kon niet echt meer slapen want hoorde Jos flink mopperen beneden.

Uiteindelijk er maar uit gegaan ligt meneer in de box met een poepluier van hier tot Tokio :$ tja dat speelt natuurlijk niet echt lekker. Manlief had niets door gehad :( nou ja Jos lekker mee onder de douche en nu ligt hij uitgeteld in zijn bedje.

19. AHzondag

senso, hahaha jou man ookal zo eentje! wel leif dat je mocht blijven liggen alleen jammer dat het niet lukte.
    hopelijk gaat het eten met jos nu ook beter als hij minder fles krijgt.

welsey spuugt nu al een paar dagen in de ochtend na zijn fles denk dat die 180+6 hem ook te veel is. dit deed ook ook toen 4 flessen te veel was en ook als hij gewoon teveel krijgt. morgen gaan we een 150+5 +2 pap geven en in de middag klein flesje en in de avond 180+6. waar is die makkelijke tijd gebleven dat je niet hoefde na te denken over de voeding hahaha

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen allemaal! :D

Hier een hele gezellige avond gehad gisteren. We waren om kwart voor 2 thuis. :)
    Van te voren Amy nog ff opgehaald bij ons mam en die heeft 't daar heel goed gedaan. Vanmorgen werd ze wakker om half 9. Manlief is eruit gegaan en ik mocht weer blijven liggen (lief he!?). Om 10 uur ben ik ook opgestaan. Ik kon niet echt meer slapen, want ik hoorde Amy boven gillen van plezier. Heel leuk natuurlijk, maar van slapen komt 't dan niet meer. :D
    Net heeft ze weer fruit op, wat ze sinds 2 dagen weer wat minder eet. De fase waarin ze zo ontzettend kon buffelen lijkt voorbij en nu eet ze weer 'normale' porties.
    Nu ligt ze lekker te slapen.

Mmm....eens denken...wat hebben jullie allemaal zitten vertellen...;) Mooie uitslag trouwens van TVOH. De uitslag was al uitgelekt op internet dus ik wist 'm al. Kon de uitzending toch niet kijken namelijk.

@mamalijntje, wat lief dat je vraagt hoe mijn avond was! Zie hierboven dus. :)
    Het gaat weer een beetje beter met Yara zo te lezen. Wel ontzettend schrikken en ik zou zeker ff achter die tabletjes aangaan. Vervelend dat Jamie nu telkens jullie kamer binnenkomt. Wat goed dat jullie zo consequent zijn, is denk ik ook wel nodig, anders slaapt je zoontje iedere dag bij jullie in bed...ook niet de bedoeling natuurlijk.

@mamavan3, veel plezier bij het zwemmen!! Lijkt me inderdaad echt een hele onderneming met 3 kids!:$

@kibbeling, wat heb jij het druk gehad zeg!! Maar wel leuk en gezellig geweest zo te lezen.
    Snap heel goed dat het weer spannend is als Stijn met z'n helm op gaat slapen. Komt vast goed!
    Hopelijk zijn jullie nu ook lekker aan 't zwemmen met de kleine grote man (of inmiddels alweer thuis).

@senso, oeh internet eruit, vervelend! Dat was zeker wel ff afkicken voor jou dan? :p
    In ieder geval een voordeel voor je man zo te lezen, hahaha! Lief dat je mocht blijven liggen, alleen wel jammer dat je man niet doorhad dat Jos een poepluier had....kon je uiteindelijk nog niet slapen...;)
    Maar het gebaar was mooi toch?

@sammie, irritant he die schema's! Ik denk ook nog wel eens terug aan toen Amy net geboren was en het gewoon simpel was. Zij had honger: ze kreeg een fles. Punt. Meer niet. Maar nu.....pff, zoeken en puzzelen hoor en dan heb je een fijn schema, besluit mevrouw 'm weer om te gooien.;)
    Hoop dat jullie snel weer een mooi schema vinden. De middelste fles minderen lijkt mij wel een goede optie.

Volgens mij ben ik rond nu!;):D

Deel Deze Pagina