Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

masu, leuk dta je het zo gezellig had! was je mams nog tot zo laat wakker of heb je de sleutel? lief dat je mocht blijven liggen.
    raar is dat eh met die kleintjes, zo willen ze niks eten zo weer heel veel zal wel met het groeien en de ontwikkeling te maken hebben.
    ik heb wesley ook weer eens in de ochtend fruit gegeven de laatste tijd werd hij steeds half 10 wakker en dan komt het er niet van maar nu mooi hakf 11 fruit 11uur bed in. hoop eigenlijk dat we dat schema even gaan aanhouden. wanneer moet jij weer naar het cb eigenlijk?

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, het was zeker een lief gebaar! maar toch ook wel jammer dat het niet gelukt is ;)

Denk dat ook vaak bij me zelf hoor jeetje wat was het op zich makkelijk toen hij net geboren was. Hij sliep en als hij begon te huilen na ongeveer 3 uur dan had hij honger hup fles erin. Nu vind ik het maar gepuzzel..

Hoop dat je er snel weer uit bent met Wesley zijn schema!

@masu, zo leuke avond gehad dus! wel laat hoor dat trekt deze oma niet meer hahaha. Was zeker afkicken en baalde ook wel, was niets op tv dus denk ga ik even kletsen want Sammie was er ook maarja.. helaas ;)

Op zich wel logisch toch, eerst at AMy slecht toen heeft ze het ingehaald door een week te bunkeren en nu eet ze weer gewone porties hahaha

@Hier, fruithap gemaakt. 2 porties van 200 gram, appel/peer/mango. Heb voor de 200gr porties 10 avent bekers gekocht. In die van de Hema kom ik niet verder dan 160 gram ongeveer dus voor de 200 gram maar over naar de avent bekers.

Zo nu even lunchen en dan Jos de fles, om 13.00 uur komt de kapper Jos en mij kortwieken :p

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, beide! Ik heb de sleutel, maar ons pap en mam waren ook nog wakker. Ze kunnen altijd uitslapen op zondag en dan vinden ze 't niet erg langer op te blijven. Heel fijn voor ons dus!:)

Ik denk ook dat het met het groeien en ontwikkelen te maken heeft. Amy had toen zo'n grote behoefte aan voedingstoffen en nu is het weer ff wat minder.
    Wij doen hier ook rond kwart voor 11 fruit en dan om 11 uur naar bed. Werkt hier prima (voor nu dan he....;))!

Wij moeten 24 januari weer naar het CB. En jullie?

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Sorry..had je post gemist senso.:)
    Klopt, in die bakjes van de hema past wat minder. Maar daar doe ik groentehap in en die eet Amy vaak geen 200 gram. Fruithap doe ik gewoon in potjes van olvarit die ik bewaard heb.

Ik vind het ook heel fijn dat ons mam dat wil doen voor ons hoor! En dat ze dat geen probleem vindt. Bij s-ouders hoef ik dat echt niet te vragen, die liggen altijd rond 10 uur al in bed!:$

Succes bij de kapper! Ga je nog iets spannends doen of alleen puntjes?

5. AHzondag

masu, geloof pas in februari maar moet even kijken in het boekje. das wel ahndig dat ze nog wakker waren.

senso, ben je echt zo'n oude oma ;) grapje hoor. snap het wel hoor. ik bedenk me nu ook vaak ow we moeten nu echt naar bed want morgen is ons wekkertje gewoon om9 uur wakker en dan heb ik nog mazzel dat 9 uur niet vroeg is.

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Masu fijn dat de avond geslaagd was en wat super lief dat paps en mams hebben gewacht op jullie.

Senso daarom was het zo stil gisteravond :p Oei je harenkort spannend of alleen de puntjes.

Hier echt een heel korte nacht gehad. Om half 1 naar bed gegaan en om half 5 was stijn wakker en had echt bedacht wakker te blijven. Uiteindelijk toch maar een kklin flesje gegeven en hard gaan hopen dat hij nog ging slapen. Om iets over 6 was hij weer stil. Om 8 uur echt wakker...
    Dus lekker gaan zwemmen, bij thuiskomst stijn op bed en hij wilde niet slapen... Uiteindelijk toch in slaap gevallen. Samen het huis verder aan kant gemaakt omgekleed en nu wachten op de visite.

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Senso die manlief van jou!!! Oeps jammer dat je niet kon uitslapen! En goed geslaagd dus. Wij hebben bakje van Nuby maar die van avent werken ook perfect!

Sammie hopelijk komen jullie snel in een nieuw ritme. Hier volg ik Yara een dag en pas het daarop aan. Succes.

Masu zo das laat maar je hebt wel heerlijk uitgeslapen zeg! En Fijn dat de fruithap er weer goed in ging!

Veel plezier vanmiddag Kibbeling! Balen van je nacht zeg! Hopelijk slaapt Stijn vanmiddag even bij.

--

Hier drinkt Yara vandaag alleen flesvoeding. We durven niks te geven. Wat een gezeik zo weer. Morgen maar bellen en ze komen maar met een oplossing.

Had vrijdag het ergste nog niet verteld. Yara had overgegeven op het speelkleed op de grond. Manlief en ik gaan schoonmaken en verschonen Yara. Leggen haar in de box.
    En toen hoorde ik een raar geluid. Kijk in de box. Ligt ze op haar rug met haar mond vol met overgeef.. Ze kon niks... We zijn beide goed geschrokken daarvan.
    De camera staat nu dus ook aldoor aan als ze in bed ligt. bah

8. AHzondag

mamalijntje, bah echt eng zeg. zou nu niet zo snel wat nieuws proberen. je kan best het fruit of groente geven waar ze niet op gereageert heeft of is dat beter van niet om haar maagje weer rustig te krijgen?
    hopelijk komen ze gauw met een oplossing.

kibbeling, bah wat een korte nacht zeg. wel leuk dat jullie zijn gaan zwemmen. veel plezier met je visite.

bb, hoe gaat het nou met je?

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, oh jullie moeten je vast dood geschrokken zijn!:$
    Wat ontzettend eng!! Je wilt er niet aan denken als je het niet gehoord zou hebben, dus ik snap heel goed dat je continu de camera op haar gericht hebt. Ze moeten maar komen met een oplossing, want dit is toch geen doen?! Gewoon eisen hoor en volhouden!!
    *dikke knuffel*
    En heel verstandig om ff alleen flesvoeding te geven....ff wat rust in dt kleine lijfje.

@kibbeling, Stijn dus ook wat aan 't rommelen qua slapen? Hopelijk heeft ie vanmorgen toch nog ff lekker geslapen. Veel plezier met de visite vanmiddag!

@sammie, in februari...dat duurt nog ff.

@hier, andijviestamp aan 't maken voor Amy. Ze heeft haar boterhammetje met jam op en vond het lekker. Daarna een fles maar daar heeft ze weer 90cc van laten staan (gister en eergister ook al volgens mij). Die geven we dan nog als ze wakker wordt, maar misschien moeten we 's middags een kleinere fles aan gaan bieden nu ze er een boterhammetje bij eet. Eens ff bekijken, morgen maar eens 150cc proberen.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, wat lekker zeg dat het zo kan bij je ouders! zou hier ook geen probleem zijn ware het niet dat ze nogal ver weg woont hahaha. Niets spannends hoor gewoon weer een stukje eraf, het is al weer een tijd geleden namelijk ;)

Als Amy een broodje eet zou ik inderdaad een kleiner flesje aan gaan bieden na het broodje. Goed hoor van Amy dat ze het zo goed al eet! Jos zit hier alleen maar te kokhalzen als hij een stukje van wat dan ook in zijn mond heeft..

@sammie, soms denk ik echt dat ik al 80 ben! :$:$ vind het zalig om rond een uur of 10 naar bed te gaan en nog even te lezen :) Jos wordt namelijk toch gewoon wakker om 8.00 - 8.30 uur..

@kibbeling, hahaha ja erg he! baalde ook wel dat ik geen internet had, kon geen wordfeud spelen en niet buurten op zp :$ leuk hoor dat je met Stijn bent wezen zwemmen, hier toch ook nog eens doen met JOs. Wel balen van je korte nacht zeg!

@mamalijntje, ooh brr wat eng. Wat goed dat jullie in de buurt waren, kan me heel goed voorstellen dat je de camera op haar neus hebt staan. Hoop dat de ka morgen wat kan betekenen, en als jullie die tabletjes willen gewoon op je strepen blijven staan hoor..

@hier, kan het toch niet laten en wil echt even spammen.. ben zo trots :) JOs heeft het goed gedaan, szus kon er echt een modelletje in knippen en heeft zelfs de tondeuse nog gebruikt. Jos vond het machtig interessant ;) en ik beloof dat ik voor deze week klaar ben met spammen hihi :p

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    en natuurlijk het eindresultaat van het stoere kapsel :D

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Moooooi senso! :D:D
    Echt een leuk modelletje! Hij ziet er stoer uit zo!

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ennuh....ga vooral door met spammen hoor!;)

*wacht...wacht...wacht...;)*

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Heeeeej bb! :D
    Alles goed?

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    leuk kapsel!!!
    echt stoer!

arme yara :(

ja hier ziek helaas, keelontsteking en de space...

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha vond hem ook wel erg stoer, ietje beetje gel er in en meneer vond zichzelf ook heel stoer! :D

Al hoewel hij nu slaapt als een babietje al bijna 2 uur ;) hihi

Hebben jullie een lekker rustig dagje?

Ben nog wel aan het wachten op nieuwe jasjes spam :p

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    he getsie BB het zit je ook niet mee :( beterschap en een dikke knuffel!

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ach tis maar een virusje, niks bijzonders ;)

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    tuurlijk maar fijn is anders :p

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @bb, beterschap!

@senso, ik heb 't jasje bij ons mam liggen met alle kaartjes er nog aan. Ik heb 'm nu zonder korting gekocht en als zij 'm dan meeneemt naar d'r werk, krijg ik nog 20% personeelskorting. Ze moet donderdag weer werken, dus denk dat ik 'm dan pas terug heb....daarna ga ik natuurlijk meteen spammen! :D

Deel Deze Pagina