senso, leuke spam en echt leuk dat je al een model erin hebt laten knippen, staat het omhoog haha bb, beterschap! hopelijk duurt het niet lang. masu, ik ben ook wle benieuwd naar het jasje!
wesley had vanmorgen 1uur geslapen en vanmiddag 45min dus niet veel maar goed hij is vrolijk met mopper momenten ertussen door. huij heeft zijn groenten en toetje goed gegeten en een flesje van 120+4 gedronken en die ging niet helemaal op dus ga morgen 90+3 geven en wil proberen uit zijn tuitbeker of beker een deel en een deel fles. masu, geef je nu elke dag brood?
@masu, toch wel handig zo'n mama die bij de C&A werkt, toch heel vaak leuke dingen daar! @sammie, ja moest wel erg lachen hoor zelfs de tondeuse kwam om de hoek kijken voor zijn bakkenbaarden hahaha Wesley heeft niet veel geslapen vandaag, gelukkig blijft hij vrolijk. Heb je nog wat leuks gedaan vandaag? @hier, manlief heeft de tuin gedaan en ik heb de tuinstoelkussens gewassen die waren goor want de bak waar ze inzaten was lek blegh maar nu zijn ze weer fris en fruitig gelukkig. JOs heeft lekker geslapen vanmiddag, weer 2 uurtjes en heeft ongeveer 80 gram groenten op. Toen wilde hij niet meer en heb ik toch nog maar een flesje gemaakt, en die ging helemaal op. Verder lekker gegeten, sla aardappeltjes en een varkenshaasje. En de shake spullen voor morgen staan klaar
zooooooo lekker gedoucht, Jos wordt nu in bad gedaan door papa en dat is echt hele dikke pret, niet normaal hoe hoog en hard Jos kan gillen, echt niet stoer net een meisje!
Zo, wij zijn weer terug van de dansles! Flink gedanst en gezweet, dus bij thuiskomst maar meteen onder de douche gesprongen. Nu zit ik weer fris en fruitig op de bank. Ons pap en mam zaten hier bij ons en hebben Amy om half 8 de fles gegeven en haar daarna in bed gelegd. Het was heel goed gegaan en ze is meteen lekker gaan slapen. @sammie, Amy krijgt iedere dag 1 sneetje brood en dat eet ze meestal helemaal op (of bijna helemaal). Amy heeft vandaag ook weinig geslapen. Vanmorgen 3 kwartier en vanmiddag een half uurtje. Dus na haar groentehap en yoghurt heb ik haar nog ff op bed gelegd en toen heeft ze ook nog 3 kwartier geslapen. Ze is verder super vrolijk, dus denk dat ze hier gewoon genoeg aan heeft. Misschien Wesley ook wel? @senso, ideaal zo'n mama die daar werkt! En idd vaak leuke kleertjes en het kost geen drol, hahaha! Das leuk shoppen vind ik. Schattig dat Jos zo hoog kan gillen. Amy ook, maar ja, dat is een meisje, dus dat maakt niet uit. Maar nu Jos nog baby is komt ie er nog wel mee weg hoor! Nu nog wel....als ie straks 16 is niet meer hahahaha! Succes morgen met je shakes. Ik vind 't knap van je; ik zou het echt niet meer kunnen, de zakjes en shakes komen echt m'n neus uit, bleh!
@masu, lekker hoor fris en fruitig op de bank na zo'n pittige dansles! ach ik heb nog nooit shakes geprobeerd en doe het voor het eerst dus we geven het maar een kans whahaha zie het al voor me dat Jos 16 is en nog steeds gilt van plezier als hij in bad mag whahaha Ik kan ook niet op wordfeud, balen hoor! :x @hier, ik ga lekker mijn bedje op zoeken. Nog even lezen en dan slapen, morgen om 6 uur de wekker weer Meiden welterusten allemaal en tot morgen!
Oh ja, het is alweer bijna 10 uur! Bedtijd voor senso! Snap ik hoor, zeker als je wekker om 6 uur gaat. Mijn wekker (lees: Amy) verwacht ik rond half 9. Ik zie het ook voor me! Jos die 16 is en dan gilt van plezier, hahaha! Hoop voor je dat je shakes lekker zijn. Trusten!!
senso, weltruste en dat gillen is zo leuk! wesley doet dat ook vaak en het doet gewoon pijn an je oren haha. meer groente eten komt vanzelf wel als hij daar behoefte aan heeft. wij hebben niks gedaan vandaag er was toevallig engels voetbal en dat hebben we gekeken. verder heb ik 4 wassen weg gewassen en gevouwen en de rest hangt te drogen. masu, zo jij hebt lekker gedanst als je helemaal bezweet was. fijn dat amy zo goed ging slapen. mooi dat ze een heel broodje eet en knap dat ze dat zo snel kan. wesley at eigeblijk ook meteen een heel broodje. ik lees wel eens dat sommige kindjes maar een halve of 3/4 broodje op eten denk dat wij echte honger bakken hebben. wesley werd om 9uur huilend wakker denk een nare droom. gelukkig slaapt hij nu weer lekker en hoop dat mijn wekker ook pas om 9 uur gaat. hij heeft trouwens weer zijn avond fles niet op dus ga echt stoppen met de middag fles.
Goeiemorgen meiden! @masu, hoop dat je wekker het zo lang uithoud in haar bedje @sammie, jij bent goed bezig geweest met al je wassen wegwerken! ooooooooh dus Wesley is ook zo'n lekkere giller hihi, ik moet er altijd wel heel erg om lachen hoor. Hoop ook dat jouw wekker tot lekker laat blijft slapen. Jos had het eergisteren dat hij rond 22.00 uur echt overstuur wakker werd, hij was 10 minuten ontroostbaar en toen hij gekalmeerd was heb ik hem weer in bed gelegd en is hij lekker gaan slapen ik denk ook een nachtmerrie @hier, goeie nacht gehad. Rond 22.30 uur gaan slapen en werd 1 minuut voor de wekker wakker dus die heb ik snel uit gezet. Jos slaapt nog en die ga ik zo maar wakker maken. En dan hop naar het KDV en naar mijn werk. Maak er fijne dag van meiden en tot vanmiddag/vanavond!
Morgen, Gisterenavond de griep gekregen met de bijbehorende koorts. Yara is van 21:00 tot 00:15 wakker geweest en daarna weer om 03:15. Op naar het werk
He meiden! Ik ben er ook weer eens, ben het hele weekend gewoon niet geweest hier, ik verontschuldig me ten zeerste! @Senso; Ik vind Jos zijn haar echt super zitten zo!! Hier dus een druk weekend gehad, nu even 2 'vrije' dagen. Auto staat weer bij de garage want ik had nog steeds lekkage en afgelopen dinsdag was mijn stuurbekrachtiging er mee opgehouden, vrij irritant aangezien ik wel elke dag moest werken, heb afgelopen week dus wel spierballen gekweekt . Manlief is vandaag ook weer ziek thuis omdat hij weer gek wordt van de drukte in zijn kop. Wel balen want nu kom ik nog amper aan het huishouden toe terwijl het al zo'n enorme bende is... Sorry voor het ego-berichtje...
goedemorgen Mlien: ziek thuis? heeft hij er zoveel last van?? ik herken wel dat als ik iets heb zoals nu met m'n moeder dat mijn hoofd ook echt overloopt, koppijn, en dan 10 x zo chaotisch en vergeetachtig maar ik functioneer nog wel gewoon senso: shakes, jak! hahah knap hoor dat je het kan mamalijntje: poeh jij hebt het helemaal niet makkelijk, en een ziek kindje en zelf ook nog ziek masu: sorry mischien heb ik het al eens gevraagd hoor, maar wat voor dansen doe je CJ heeft het woord mama en baba ontdekt maar mama wordt alleen gezegd als ze boos is en baba als ze vrolijk is filmpje van haar "woede" cj boos,op mamamamamamama - YouTube
@BB; Manlief wordt zo druk en onrustig qua gedachtes dat hij helemaal stopt met functioneren. Gisteren heeft hij ook alleen maar op bed gelegen en voor zich uit zitten staren als hij op was. Gaat dus echt niet goed, hij wordt er helemaal door lamgeslagen, zijn hoofd loopt echt over. Dat is ook de reden dat we sowieso met de medicatie gaan beginnen, hopelijk komt de oproep voor de arts snel. Grappig filmpje van CJ, haha.
mooi meisje CJ!!!!!! En wat een super filmpje!! Mamalijntje: meid meld jij je eens gewoon ziek en ga terug in bed liuggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Senso: knap hoor afvallen met die shakes! Ben benieuwd!! We gaan je steunen!! Mlien: oww heel herkenbaar, manlief heeft 2 weken vrij gehad en werkelijk waar het lijkt of er een wasbom is ontploft! Ik was wel maar dat opvouwen kom ik dan echt niet aan toe! Dus dan nu maar telkens tussendoor opvouwen en strijken! Hier goede nacht behalve dat kleine meneer in een keer in zijn bed plaste, hem tussen ons in gelegd en dan ook nog eens ons bed onder plast...zucht!! Was machine draait dus alweer en alle bedden zijn alweer verschoond! Straks komt mn papa ons ophalen en gaan we naar ikea mn mama en zusje zijn daar dan al(passen niet met zn alle in de auto whaha) Dus ben weer weg
mamavan3 veel plezier in de ikea! mlien: o dat is idd wel heel erg dan, nee dat heb ik niet zo maar nou bijt ik zoiezo wel door heel veel dingen heen, ook als ik koorts heb ga ik staan strijken ofzo
Allereerst: PROFICIAT KIBBELING!!! En een hele fijne dag vandaag!! Goeiemorgen meiden! Hier wel een goede nacht. Amy werd ook een keertje wakker vannacht, moest zachtjes huilen en viel meteen weer in slaap. Misschien was het wel in haar slaap of had ze een nare droom (heeft ze wel vaker). Om 8 uur begon ze langzaamaan wakker te worden. Mooie tijd dus! Vandaag ook weer werken. Vanmiddag eerst vanuit huis en vanmiddag ook nog een training. @mamavan3, veel plezier in de ikea. Balen dat T.imo had besloten verschillende bedden onder te plassen. @senso, werkse vandaag! Fijn dat je eerste shake niet eens zo vies was. Wacht maar....kijken of je dat over een week ook nog zegt! Nee, ik hoop echt voor je dat ze mee blijven vallen. En als je het resultaat ziet motiveert dat natuurlijk ook wel. @mlien, wat sneu van je man. Snel medicijnen ja, dat zal hem goed doen. Is hij op zijn werk nog nooit vastgelopen? Succes met alles! @mamalijntje, oeh dat klinkt niet fijn! Was het niet beter geweest om je ziek te melden?? Nou ja, je kunt 't misschien ff proberen en als het niet gaat kun je altijd nog naar huis gaan (wel doen dan hoor!!)! Beterschap!! @bb, mooi filmpje van CJ! Ik had 'm gisteren al bekeken! Gaaf dat ze dat nu gaat zeggen he? Wij doen stijldansen en zijn nu bezig met 'goud plus'. Deze cursus bevat dus de latin dansen: rumba, samba, chachacha en jive! Erg leuk vind ik en als je een aantal jive's en samba's achter elkaar doet....dan zweet je je echt kapot hoor! Bij de volgende cursus (die over 2 weken begint) krijgen we de paso doble, salsa en merengue en nog wat andere dansen. Super leuk dus!