Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nee, van Danielle heb ik nog niets gehoord :)

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Hij lijkt iets vrolijker vandaag, maar ik heb er ook zwaar onder te lijden. Voel me down en ben erg chagrijnig. Kan mezelf ook nergens toe zetten.

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hee meiden! :)

Hier lekker gewerkt, eerst vanuit thuis en daarna op weg naar de training. Maar de jongere was het vergeten, dus ik kon weer naar huis.;)
    Amy heeft 't goed gedaan bij schoonma en heeft al 4 poepluiers geproduceerd vandaag!:$
    Vanmiddag een flesje van 150cc gegeven en die heeft ze opgedronken en haar boterham met smeerkaas had ze ook helemaal op.
    Vanavond de auto nog wegbrengen, want die moet APK gekeurd worden morgen.

@nacht, jammer dat je nog niks van adorable hebt gehoord. We hebben al zo lang niks meer van haar vernomen...ben benieuwd hoe het met haar gaat! Hoe staat het met de tv kast? Is ie al af?

@kibbeling, veel plezier vandaag!!

@senso, al afgewerkt?

@sammie, lief dat je informeert naar wat ik heb gedaan vandaag. Zie mijn stukje hierboven. ;) Warm sap lijkt mij ook niet echt lekker nee, maar ja, als hij het lekker vindt is het prima toch?
    Waar heb je verf voor gekocht?

@mlien, lijkt me heel zwaar, voor jullie allebei. Zoiets heeft echt een enorme weerslag volgens mij. Ik ga altijd snel mee in de energie van anderen en als iemand dan wat meer down is moet ik opletten dat ik daar zelf geen last van krijg. En dan gaat het over mensen die ik train bijvoorbeeld...kun je nagaan hoe het is als het je partner betreft! Is er al duidelijk wanneer hij aan de medicijnen gaat en wanneer de therapie begint? (is je vast al vaker gevraagd, maar ik ben 't ff kwijt, sorry!:))

@bb, en ook nog boodschappen doen!? Productieve jij!! Goed bezig hoor! En dan ondertussen nog hier buurten en lekker met CJ een dutje gedaan....ik zeg: goed bezig!:D

@mamavan3, fijn dat het leuk was in de ikea. Is altijd wel vind ik, gewoon leuk om doorheen te struinen. Irritante mensen hou je altijd...helaas....

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    heeeeeeeeeey meiden ik ben er weer!

@mlien, hahah zie het helemaal voor me. Mlien met popeye spierballen :D lastig hoor dat je man het zo zwaar heeft.. hoop dat hij een beetje snel de oproep krijgt van de arts. Lijkt me een lastige situatie en voor jullie allemaal niet leuk.. *dikke knuffel* heb je wel gemist hoor :p;)

@bb, whahaha lig helemaal in een deuk om dat filmpje van CJ, wat onwijs schattig zeg. Je bent goed bezig geweest vanmorgen! :D

@mama van 3, oeh balen dat ook jullie bed was ondergeplast! leuk naar de Ikea en gewoon niet meer in 1 auto passen hahaha het is toch wat.

@kibbeling, van harte gefeliciteerd meis, ik hoop dat je een leuke dag hebt! hmm Mark je verjaardag vergeten, zou zo maar iets voor mijn man kunnen zijn :( gelukkig heeft hij het goed gemaakt met je..

@masu, hoop dat je lekker gewerkt hebt! ik hoop ook dat de shakes me mee blijven vallen, op zich ging het goed vandaag vond het toch wel een beetje lastig hoor :) maar heb me er keurig aan gehouden.

@sammie, toch weer een leuke tijd die wekker van jou ;) en een lekker dagje gehad zo te lezen :D

@hier, drukke dag gehad op het werk maar wel lekker gewerkt veel gedaan dus goed bezig dacht ik zo. Jos heeft het op het kdv goed gedaan, vanmorgen 1 uur en 3 kwartier geslapen maar vanmiddag maar 3 kwartier. Was goed te merken want zodra we buiten waren begon hij te huilen van vermoeidheid, dus snel thuis in zijn bedje gelegd en hij sliep al voordat ik zijn deur kon dichtdoen ;) ze vonden zijn haartjes super :D

Verder 2 shakes, 2 stuks fruit en 1 bouilon op. Straks nog warm eten en dan zit de eerste dag lijnen erop, jeuj! :D

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, jouw post gemist ;) was zo veel aan het typen hihi. Weer een jongere die de training vergeten is, was je al onderweg? wel fijn dat Amy het zo goed doet bij je sma, en lekker alle poepluiers daar laten doen :D

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    edit: lees je stukje nog eens goed en je was dus al onderweg, hmm dat is dan wel jammer. Je kunt er beter achter komen als je nog thuis bent :D

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ik was er al en ik wacht altijd 10 minuten voordat ik ga bellen. Dan is het dus jongere bellen, die kreeg ik niet te pakken, dus toen de Raad gebeld, voicemail ingesproken en weer naar huis gereden.
    Het is in een nabijgelegen dorp, 20 minuten rijden, dus niet zo erg hoor!

Wat zal Jos moe geweest zijn ja! Ligt hij nog steeds lekker te slapen?
    Hier is het voortaan weer standaard korte slaapjes. Vanmorgen 3 kwartier, vanmiddag 1 uur en 1 kwartier. Dus haar nu ook maar weer ff op bed gelegd.

8. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Jaja vandaag alles redelijk op de rit! Ik moet vaker ziek zijn....
    Maar moet zeggen, had beter mn vent boodschappen kunnen laten doen want jee wat begon ik me toen beroerd te voelen
    Thuis meteen paracetamol genomen en nu weer ietsjes beter
    Cj erg chagerijnig want ondanks heel goed geslapen vanmiddag nog erg moe
    Ze drinkt wel weer alle flessen goed en zelfs het broodje is er in de middag bij gekomen, en normaal houdt ze niet van groene groenten,maar ik had brocolli,bloemkool aardappel met beetje opvolgmelk gemaakt en ze smult hele bakken weg!
    Ik haat koken,maar voor cj koken vind ik gek genoeg wel "leuk"

Wow wat zijn stijn en kian al groot zeg!

Kibbeling gefeliciteerd! Hopelijk een leuke dag gehad,wel beetje knullig dat hij het bijna vergat haha

Mlien,balen zeg dat je zo erin meegezogen wordt, heb ik ook hoor als mijn vent chagerijnig is......ik hoop dat hij snel hulp krijgt
    Zo erg heb ik het ook gekend maar toen had ik ook een hele dikke depressie....

Ik heb trouwens weinig last meer van de pnd, dus ik denk dat ik kwa hormoonhuishouding ook weer beter lig ofzo? Ben iig blij dat ik voorruit ga op dat gebied
    En ben er ook wel achter dat mijn paard een hele grote stressfactor was
    Niet het dier zelf, want hij was echt heel lief,maar het geld en telkens het plannen van hoe ik de verzorging ging doen, en niet te vergeten de galbakken van staleigenaren en mensen er om heen ( ik blijf het zeggen,paardenvolk is eigenlijk kutvolk,altijd zeiken en roddelen)

Ik mis hem, maar sinds hij weg is heb ik veel meer rust.....

Masu: zo ook al een hele boterham! Hier vanmiddag maar 1/3 boterham met smeerworst, margarine en smeerkaas zijn meer favoriet

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Aanstaande vrijdag is de eerste groepssessie om een wat duidelijkere uitleg te krijgen wat het nu allemaal inhoudt en wat lotgenoten contact. We wachten nog op de oproep van de arts, als hij daar geweest is krijgt hij direct een recept mee. Hopelijk is alles goed met de auto morgen!

@Senso; Goed bezig hoor met je shakes! Jos zijn haartjes zijn ook super! Wat doe jij er nu in om het een beetje omhoog te krijgen?

Wij hebben trouwens afgelopen weekend de MacLaren buggy gekocht, hij is echt superfijn en nu hoeven we niet meer met die grote Stokke overal heen te sjouwen, ideaal! Ik had van een collega wel een Quinny Zap overgenomen maar die vond ik helemaal niet fijn en erg gammel. Kon ook niet in ligstand en Kian zat er niet lekker in, nu ben ik dus helemaal tevreden hiermee.

10. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @BB; Voor Kian koken vind ik ook leuker dan voor mezelf hoor! Hier is het al een hele tijd zo dat het manlief zijn humeur enorm beïnvloedt, hij wordt gewoon lamgeslagen door alle drukte in zijn kop. Ook op het werk gaat het daardoor niet echt lekker. Ik las op FB dat jij misschien toch ook aan de medicatie wil gaan?

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, snap dat jij ook niet lekker in je vel zit op deze manier. hoop echt dat het snel beter gaat voor jullie beiden. kunnen jullie wel praten erover?

masu, fijn dat je lekker gewerkt hebt alleen jammer van je nuteloze rit. gelukkig heeft amy het goed gedaan bij smoeder.
    wij hebben verf voor de woonkamer gekocht was nu korting.
    wil niet alles in 1x kopen want dan is het zoveel ineens.

senso, fijn dat het lekker druk was, had je ook geen tijd om aan je lijnen te denken. hopelijk gaat het morgen ook nog goed.
    sneu voor jos dat hij zo weinig geslapen heeft.

wesley werd om 5 uur huilend wakker meneer had mega honger! eerste een beetje drinken gegeven en daarna samen gegeten en toen nog een flink toetje toe. hoop dat hij vanavond zijn fles leeg drinkt zo niet dan ga ik hem in de middag wel weer een kleine fles geven en in de avond minder. ik vindt het maar lastig hoor dat zoeken naar het juiste.

ik ga de 17de mijn spiraal eruit laten halen en manlief begon net over, laten we dan maar geen anticonceptie nemen en gewoon weer kijken wanneer het raak is :)
    vindt het zo lief dat hij er zelf over begint.

12. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Het praten erover gaat steeds beter maar het blijft erg moeilijk voor manlief omdat hij het moeilijk kan verwoorden. Voor mij is het weer lastig om over dingen te praten omdat ik hem er niet mee wil belasten. Wat tof dat je man er zelf over begon, wie weet is het straks in 1x raak :p :D

13. AHzondag

mlien, hahha dat zou wat wezen. lastig hoor in de situatie waarin jullie zitten.

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, gelukkig was het in het nabij gelegen dorp! je was wel weer lekker snel thuis :D

@mlien, beetje gel van manlief erin hihi. Ging Jos vandaag ophalen en toen zat het al weer helemaal plat, dan ziet hij er gelijk weer doepig uit hahaha. WIj willen ook een mclaren buggy, had bij de consumentengids gezien dat het beste keus van 2011 is.

@bb, goed om te lezen dat je pnd weinig last meer geeft. Hormonaal kom je weer steeds beter in balans, ben ook blij om te lezen dat je er toch vrede mee hebt dat je paardje weg is, je had het toen wel erg moeilijk. Toch de beste keus geweest.

@sammie, oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh jij bent gewoon de 1e die zwanger is van een 2e, ik voel het in mijn shake buik hahahaha

@hier, Jos slaapt al vanaf 17.10 uur en heeft op de camera zijn hoofd niet 1 cm verplaatst zo vast slaapt hij.. Ga hem zo maar wel wakker maken want anders slaapt hij straks misschien niet meer.

Lekker gegeten, aardappels, boontjes vleesje en komkommer, goed bezig al zeg ik het zelf hahaha

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Senso: Fijn dat de eerste Shake niet vies is! Hoop echt dat het je gaat helpen!

Mlien balen dat je man ziek thuis is! En balen van je auto zeg. Misschien een stomme vraag maar waarom kan je het huishouden niet doen als hij thuis is? Wel fijn dat je nu een goede buggy hebt en toch maar een auto stoel aangeschaft! Wil het een beetje?

BB heb gisteren smakelijk gelachen om het fimpje hihi! Wat een dame met pit zeg!

Mamava3 zo blij voor jullie dat L en F zo goed slapen nu!!! Werkt toch echt onwijs goed he.. En balen dat T in zijn bed had geplast// Wat spanning gehad? En ook nog eens in jullie bed. Je hebt je redelijk ingehouden bij de Ikea! En kan me voorstellen dat je het zat bent al die opmerkingen en die blikken maar een tweeling heeft gewoon aantrekkingskracht!

Masu heerlijke meid hebben jullie toch! Zo relaxed in jullie ochtend ritme mee. Stevig aan het dansen! Lijkt me zo gaaf om te kunnen. Onwijs balen dat je voor niks op pad bent geweest zeg. Krijg je die uren wel uitbetaald?

Sammie wat heerlijk zeg dat Wesley zo lekker slaapt!!!! Spannend hoor stoppen met anticonceptie!

Kibbeling happy birthday!!!!!!!!!!!!!!!! En nog vele jaartjes meer. Fijn dat alles goed was bij de KA! Weer eventjes rust voor jullie.

--

Hier moeten overleven vandaag haha. Jee ben knap beroerd maar ze hebben bij ons op het werk een heel kort ziektebeleid. 3x ziek is op het matje! Aangezien ik een tijdelijk contract heb en ook nog eens geopereerd moet worden ga ik maar door.

Met Yara gaat het beter. Wel is ze nog benauwd en een ontstoken oog grrr.
    Morgen worden we terug gebeld door de kinderarts en dan maar eens overleggen. We zijn nu een klein beetje aan het twijfelen of het echt de witlof was of dat ze koemelk binnen heeft gekregen. Maar we moeten gewoon een allergie remmer gaan krijgen. Ook voor op het kdv want dit is gewoon eng. Beeld vergeet je nooit meer.

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, ja met zo'n beleid zou ik ook gewoon doorgaan hoor en ook omdat je een tijdelijk contract hebt.. maar zwaar is het wel. Hoop dat de KA morgen de tabletjes voor wil schrijven dit was wel een hele heftige reactie, stel je voor dat ze die op het kdv krijgt daar meot je toch niet aan denken brrr

17. AHzondag

mamalijntje, raar beleid maar je kan helaas niet anders.
    hoe zou dat kunnen dat ze koemelk heet gehad? op het kdv?

18. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Senso; Hier doe ik Kian zijn haar altijd met mijn haarlak, maar ik doe hem naar buiten nu altijd een mutsje op dus dan zit het einde van de dag ook weer plat. Jij met je shake buik, haha!

@Mamalijntje; De autostoeltje(s) hebben we 2e hands allebei voor een mooi prijsje over kunnen nemen van vrienden/kennissen, allebei de stoeltjes hebben in een 2e auto gestaan dus zijn nog supernetjes. Verder hadden we aardig wat VVV bonnen die we bij de prenatal ingeleverd hebben ;). Huishouden kan ik nu niet doen omdat het zo klein is en manlief gek wordt op het moment dat ik ook maar heen en weer loop in huis, heel frustrerend dus... Vervelend dat er zo'n streng beleid is op je werk, hopelijk knap je snel op, vroeg naar bed in ieder geval!

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mlien, ja hier ook altijd een mutsje hoor alleen het kdv is 2 minuten verder op dus doe ik altijd zijn capuchon losjes op :D

@Hier, Jos wakker gemaakt om 19.15 uur en hij is weer supervrolijk en heeft nog wat worteltjes gegeten bij papa (50 gr ofzo) ik heb lekker gedoucht en nu wordt JOs lekker gebadderd (hij is weer flink aan het gillen hihi)

Hoop dat hij straks nog naar bed wil ;)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, wij zijn weer terug! Net de auto weggebracht voor de apk van morgen en terug naar huis gewandeld. Ik dacht dat we dat wel liepen in 20 minuutjes, maar dat viel toch tegen....toch zeker 30 minuutjes gelopen. En Amy kreeg honger, dus die was het er niet zo mee eens...;)
    Ze heeft net pas haar flesje op en ze gaat zo naar bedje toe.

Eens kijken..wat heb ik allemaal gelezen...

@senso, iets over jouw shake-buik. :p
    Lekker avondeten hebben jullie gehad. Fijn dat je de eerste dag goed door bent gekomen. Ligt Jos alweer lekker te slapen?

@mamalijntje, ik krijg de uren gewoon uitbetaald hoor, dus wat dat betreft maakt het niet uit. Ik snap wel dat je je dan niet ziek wilt melden. Knap dat je de dag nog door bent gekomen! Vanavond lekker op tijd naar bed. Ik ga heel hard duimen voor een goede nacht voor jullie! Dat beeld staat vast op jullie netvlies gebrand ja! Zeker proberen een allergieremmer te krijgen, je kunt 't maar in huis hebben.

@mlien, lijkt me een erg fijne buggy. :)
    Balen dat je je huishouden niet hebt kunnen doen. Waarschijnlijk word jij op je beurt weer onrustig omdat het huishouden niet op orde is (tenminste, ik zou dat hebben, maar misschien geldt dat helemaal niet voor jou...;)).
    Fijn dat je man vrijdag al kennis gaat maken. Ik hoop echt dat jullie snel terug worden gebeld door de arts en dat er snel vooruitgang in komt.

@sammie, ik vind het ook altijd veel fijner om de aankopen te spreiden....dan lijkt het minder te kosten, hahaha! :D
    Welke kleur hebben jullie gekozen voor de woonkamer? Of houd je 't gewoon neutraal op 9001 of zo?
    Spannend....de spiraal eruit! Zou zomaar kunnen dat jij als eerste weer zwanger bent van dit clubje. Dan heb je je kids wel mooi dicht op elkaar zitten.

@bb, uiteindelijk dus toch een goede beslissing om je paardje weg te doen. Hoe moeilijk het ook is, het zal zeker ook veel rust geven ja. En hij is heel goed terecht gekomen toch? Dat lijkt me ook wel een geruststellend gevoel. Hoe is het nu met je moeder? Hebben jullie nog contact gehad? En hoe ga je 't oplossen met de oppasdag die je moeder heeft?

Zo, Amy ligt in bed inmiddels. Ze heeft geen kik gegeven. :)

Deel Deze Pagina