Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, heee nieuwe avatar! Leuk! :)
    Al is het wel jammer dat Jos weg is...:(

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb Masuhaar gemist! :( :p

Verder was het wel erg druk op het werk, maar beter te doen dan gisteren, nu wel pauze gehad!!

Nu ga ik snel eten, straks ben ik er weer!! :D

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Senso, ojee ruzie, nou hoop dat het weer goed komt in het nieuwe jaar. Ik moet zeggen dat ik jou helemaal geen type vindt voor ruzie ( van wat ik hier lees he).
    Leuk een borrel en kan je niet zo goed tegen alcohol?

Masu, jeetje arme jullie en amy natuurlijk. Misschien de boventanden die doorkomen? Is haar tandvlees rood, gezwollen of wit?

Nou manlief en ik hadden vanmiddag even een ruzietje om wesley en toen is hij weggegaan en een half uur later kwam hij terug en ging de schuur opruimen om vervolgens mij gelijk te geven:)
    We hadden wesley om 14.15 op bed gedaan en om 15.00 was hij wakker ik was even bezig en toen kwam hij met wesley beneden die dus nog hartstikke moe was en ik was een beetje boos omdat hij weet dat ik er een nieuw ritme in wil krijgen en wesley slaap in de middag na 10min weer een uur door. Ik vind gewoon dat hij het geduld moet hebben tot hij weer slaapt. Ik weet ook wel dat wesley alleen maar gek doet bij papa. Zo heel verhaal haha.

Dus nu gaan we morgen naar ikea om bakken te halen voor de kerstspullen want alle dozen waren niet meer goed.

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    #44 senso, 29 dec 2011
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
    @masu, vervelend hoor dat het zo moeilijk gaat in de avond met AMy. Vanavond zal het nog wel extra zijn omdat ze toch naar het kdv geweest is. Hoop dat ze zo lekker gaat slapen.. hij zei al dat ik thuis kwam ik had een woord gespeeld bij suus.en.amy toen heb ik maar gestuurd dat het niet persoonlijk was hahaha

Weet ook nog niet of ik mijn avatar zo hou hoor, vind die foto van Jos namelijk ook wel heel leuk ;)

@sammie, ik maak ook echt niet zo maar ruzie en ik heb heel veel geduld met mensen en wil iedereen helpen en alles 20 keer uitleggen maar als het de 21e keer moet en er wordt niet naar geluisterd is het ook een keertje klaar.. haha nee kan echt niet tegen alcohol, was al geen grote drinker maar in mijn zwangerschap niets gedronkenen sinds de geboorte van JOs hooguit 1 glaasje, dus hij glijd snel door laat maar zeggen hahaha

Grappig dat je man eerst weggaat en daarna de schuur gaat opruimen en dan toch jouw maar gelijk geeft hahaha gelukkig geeft hij het wel toe!

@mlien, gelukkig was de drukte beter te doen dan gisteren en heb je wel pauze kunnen houden. NOg 1 dagje werken meis :)

@Hier, patatjes op en Jos heeft sperzibonen met aardappel gegeten. Jos ligt nog even op zijn bedje en ik ben even lekker op de bank geploft met een bakkie thee. Volgens mij lig ik er vanavond vroeg in ;)

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, nou speciaal voor jou zal ik ze nog een keertje posten. ;)
    Fijn dat het wat rustiger was op je werk dan gisteren.

@sammie, haha, mannen, ze hebben vaak minder geduld. :)
    Hier juist niet, manlief is veeeel geduldiger dan ik.;)
    Het tandvlees van haar bovenkaak is wel wat dikker, maar niet dat ik het idee heb dat er echt iets aan zit te komen zeg maar.

@hier, Amy slaapt en dat had heel wat voeten in de aarde. Ze wordt op een gegeven moment ook steeds kwader. Ik heb het idee dat ze vooral vooruit wil komen en dat gaat nog niet naar haar zin en daardoor raakt te gefrustreerd. Hopen dus dat het haar snel lukt.
    Hier trouwens ook wat nieuws in haar vocabulaire: mamamama, papapapa en tatatata! :) Grappig!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, haha ik vond het wel grappig hoor! Oeh...er is er eentje wakker....zo terug!

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Erg leuk zo je haar! :D

Ik had pas in een actie van de postcodeloterij een foutje gemeld, de uiterste datum van inlevering klopte namelijk niet, nu heb ik een bon van de zwaluwhoeve twv €55,- gehad! Is de entree voor 2 personen en een behandeling voor allebei, echt leuk!

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hoop dat ze inmiddels al weer slaapt!

@mlien, kijk dat is nog eens een leuk aardigheidje! :D

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, kijk, das nog eens een meevaller! Netjes hoor dat ze het zo doen. :)

@senso, ze heeft van kwart over 6 tot 7 geslapen. Nu krijgt ze haar flesje. Die lekker opdrinken, nog ff knuffelen en dan hoop ik dat ze lekker haar grote slaap gaat doen.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, Amy heeft even een powernapje gedaan :D hoop dat ze straks lekker gaat slapen maar dat moet vast goedkomen.

@hier, lekker gedoucht. Papa is Jos nu in bad aan het doen daarna krijg hij zijn flesje en dan lekker naar bed.

Even een vraagje over het schema van Jos, Jos heeft een behoorlijk gat tussen zijn fles van 12.30 uur en 16.30 uur. In de ochtend doe ik net voordat hij naar bed gaat zijn fruithap en rond 18.00 uur zijn groente hap. Nu wilde hij vanmiddag niet zo goed slapen dus manlief heeft hem 100 cc melk gegeven daarna ging hij lekker slapen. Het leek wel of hij honger had.. wat kan ik hem in die tijd gaan geven? of de fles van 12.30 uur groter maken?

het schema is nu als volgt:

08.00 – 08.30 uur fles 180+6
    10.00 uur fruithap
    10.30 uur slapen
    12.00 - 12.30 uur fles 180+6
    14.30 uur slapen
    16.00 - 16.30 uur fles 180+6
    18.00 uur groente hap
    18.30 uur slapen
    19.15 uur wakker
    20.00 uur douchen/badderen
    20.15 uur fles 180+6 en 2.5 schep rijstebloem
    20.30 uur naar bed voor de nacht

het kan natuurlijk zijn dat als we op opvolgmelk over zijn dat dat wat beter vult en dat het dan geen probleem meer is maar zou niet weten wat ik hem moet geven tussen zo'n 2 uur na zijn fles van 12.30 uur.

Jullie enig idee?

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Mevrouw had mega honger! Apart joh....ze heeft haar fles van 180+6 en rijstebloem op en toen was 't nog steeds huilen. Dus maar 60+2 bijgemaakt en toen was ze enigszins tevreden!:$
    En toen ik yoghurt aanbood wilde ze niet (toen was ze te overstuur waarschijnlijk).
    Dus vanaf morgen ff de eerste fles 180 aanbieden en dan de middag- en avondfles 210. Kijken of dat beter werkt.
    Ze heeft vandaag ook al haar flessen eerder gehad en groentehap ook al eerder, dus op zich wel logisch dat ze nu ook eerder honger had. ;)

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

je zou hem een broodkorst kunnen geven of een koekje.
    persoonlijk zou ik de flessen niet groter maken maar je zou kunnen kijken hoe jos daarop reageert. je zou ook nog een beetje fruit kunnen geven voor het slapen.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, je zou ook wat diksap kunnen geven? Of een koekje, maar dat moet je maar net willen.
    Of idd die fles ophogen (gaan wij nu ook proberen).

Waarom zou jij de fles niet ophogen sammie? De energiebehoefte verandert ook gewoon en Jos gaat natuurlijk steeds meer doen en dus wordt zijn vraag naar eten ook groter.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ff Amy's creaties spammen die ze op het kdv heeft gemaakt! :D

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    he jammer ik heb de foto gemist
    mag ik hem via pb?

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, amy had gewoon zoveel honger omdat ze haar yoghurt niet had gegeten hahaha lekker ding is het toch! slaapt ze inmiddels lekker? tja diksap en/of koekje wil ik eigenlijk nog niet geven, vind ik hem nog wat jong voor op een of andere manier :(

@sammie, zie antwoord bij Masu :D

Misschien kan ik rond 14.15 uur wat yoghurt geven? met een beetje thee?

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @hier, JOs had ook behoorlijk honger :$ hij had zijn fles 190+6 met rijstebloem binnen 8 minuten leeg. Heb wat meer water gedaan omdat hij wat moeite met poepen lijkt te hebben. Na dat hij zo snel zijn fles had leeggelurkt had meneertje natuurlijk de hik :D

Inmiddels ligt hij wel lekker te ronken ;)

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    En wat is Amy lekker crea bea bezig geweest zeg! schitterend :D

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, dank je! Ik zal Amy het compliment geven! :D
    Ik geef ook geen diksap of koekjes. Ik geef liever meer fruit, groente of yoghurt in zo'n geval. Yoghurt kun je idd ook proberen ja.

Ze had idd mega honger...daarna was ze ook weer super vrolijk, dus dat was het gewoon. Hier trouwens hetzelfde gedaan als jij; ook 190+6 vanwege het moeilijke poepen sinds gisteren.
    Fijn dat Jos lekker ligt te slapen. Amy ook, zonder enig probleem. :)

@bb, ik stuur ze je wel ff. :)

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hier helpt het altijd wel hoor wat extra water in de fles. Ik ga morgen wel even volle yoghurt halen, doe ik er evt. wat fruithap van de ochtend doorheen. Heb namelijk best een groot portie ontdooid van de appel/abrikoos ben benieuwd wat hij er van vind.

Fijn dat AMy inmiddels ook lekker ligt te tukken ;)

@Hier, ik ben weer gestopt met nagelbijten (nagelbijten doe ik al bijna mijn hele leven) maar het is weer gelukt ik moest ze gewoon weer vijlen vandaag jeuj! :cool:

Deel Deze Pagina