Mlien das voor jou ook geen doen! Continue op je tenen lopen bah! Hopelijk slaat de therapie snel aan! En even met z'n tweeen eruit zou dat niet kunnen en fijn zijn? Fijn dat het goed gaat met die stoel! Wij moeten voor jamie nu twee stoelen halen dus zit ik al druk te struinen op internet. Scheelt zoveel geld. Senso trouwens gaaf kapsel heeft jos! Heel stoer! En moet je toch maar eens opnemen dat gillen. Ben wel benieuwd! Je hebt er nog eentje van mij te goed... Yara was deze week ook heerlijk tekeer aan het gaan.
Geen idee. Jamie loopt ook altijd te knoeien en kusjes te geven. Zo lastig om dat in de gaten te houden. Maar kan ook zijn dat ze van één van de kindjes op het KDV iets gehad heeft.
@masu, hahaha Amy die het er niet zo mee eens is dat kan ik me voorstellen lekker dat ze weer zonder kik is gaan slapen. Euh nou euh het eerste woord heb ik gelegd daarna is hij verder gegaan. @mamalijntje, zal kijken of ik het morgen op kan nemen het klinkt zo gaaf hahaha Zou het zo kunnen zijn dat bijv. een kusje van Jamie dan dat koemelk wat hij gegeten of gedronken heeft zo'n reactie kan geven bij Yara? heftig hoor.. @hier, ik ben er van tussen. Even Jos de fles geven, hij is wat verlaat vandaag
@Senso; Hoop dat Jos zo nog lekker gaat slapen ja! @Masu; Flinke wandeling was het dan, wel goed voor de lichaamsbeweging . Ik word echt mega onrustig als het een zooi is in huis, maar met manlief in huis is het altijd een zooi, zeker in dit kleine huisje, zo balen! @Mamalijntje; Ik loop al tijden zo op mijn tenen en het begint steeds zwaarder te worden. Kan je geen oproepje op FB doen of iemand nog een stoel over heeft? Hier ook weer zo iets aparts, heb mijn vader net gesproken en met mijn broer(tje, hij wordt maandag 19) gewhatsappt... wordt hij gewoon komende week getest op ADD... erg toevallig! Ook nog eens bij dezelfde vestiging als waar manlief getest is (Hij woont 50 km verderop in een dorp).
@mlien, je broertje of je vader? Wat een toeval ja! Gaan jullie nog stappen ondernemen met jullie huis? Jullie zouden toch een gesprek aangaan of wachten jullie even tot jullie in rustiger vaarwater zitten? @senso, hahaha, wat leggen jullie leuke woorden ja! Ligt Jos lekker te slapen nu?
@Masu; Mijn broertje dus .. sorry!.. Ik ben nu maar top model aant kijken... Ook niet echt bijzonder, maar ach, het is iets.
zo meneertje is weer in dromeland, flesje en naar bed en slapen in net 10 minuten hahaha @mlien, wat een toeval idd dat je broertje ook getest wordt! @masu, ooooooh hier kijk ik toch nooit tv manlief kijkt 8 verschillende journaals en gaat dan naar discovery ofzo Ik ga altijd maar een beetje laptoppen
mamalijntje, jeetje dan is het echt uitkijken geblazen als dat het geval is. het si zo moeilijk he om het te achter halen want je gaat niet om te testen nog een keer witlof geven. masu, lange wandeling hoor. moet zeggen dat ik het soms wel mis even een wandeling maken of lekker fietsen voel me soms zo lui. wij hebben een hele mooie (vinden wij) donker blauwe kleur uitgekozen en de andere kant van de kamer wordt flexa nepal wit maar zit nog te twijfelen of ik long island mooier vind haha. voor wesley's kamertje heb ik midden aqua van flexa nemen van de caribbean serie. onze kamer wordt paars alleen weet ik nog niet welke paars. nou het zou wat zijn als we alweer zo snel zwanger zijn. ik ga wel voorzichtig zijn hoor, want wil eigenlijk wachten tot wesley 1 is.
@sammie, mooie kleuren! Vooral dat paars, Amy's kamer is paars en ik vind dat zo'n super kleur! Waarom wil je wachten tot Wesley 1 jaar is? @senso en mlien, hahaha! Bij mlien d'r opmerking moest ik echt ff nadenken! 'wat is er mis met mijn banner'.....zie ik dat kerstbabytje! Ik zal 'm eens aan gaan passen...
goed dat je het zegt moet mijn banner ook aanpassen masu, het lijkt me gewoon wat makkelijker als hij 1 is en misschien dat hij het dan een beetje begrijpt maar mocht het eerder gebeuren hoor je mij niet klagen, nou ja niet horen klagen zal het proberen. wil eigenlijk op vakantie zonder zwanger te zijn maar ik wil echt van die spiraal af want heb nu continu buikpijn kan niet goed wezen.
Misschien kun je beginnen met proberen als je terug bent van vakantie? Dan hang je op de vakantie niet de hele tijd boven de pot.
@masu, aaaaaaaah wat een leuke banner! hij is heel schattig @sammie, snap het wel hoor maar die paar maanden maakt toch ook niet uit hahaha nee hoor gewoon een beetje uitkijken en een beetje rekenen en dan moet het vast goedkomen. Gewoon geen sex in je vruchtbare periode @hier, ik ga naar bed meiden. Ben moe en ga nog even lezen, en dan op tijd slapen morgen gaat de wekker weer om 6 uur Ik zeg welterusten meiden en tot morgen!
Thanx senso! Weltrusten alvast! Ik duik zo ook m'n bedje in, boven nog ff tv kijken. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Weet je wat ik net zie meiden? Er is gewoon een 'juli mama's 2008 - deel 17'! Kun je nagaan...een deel 17!!! Zouden wij over 3,5 jaar nog steeds hier kletsen en bezig zijn aan "ons" deel 17??
masu, dat is ook het plan haha. senso, die paar aanden maken idd niks uit hoor, ach we zien wel hoe het loopt. weltruste! wat soort groenten eten jullie? ik kom niet verder dan sperziebonen, wortels, bloemkool, broccoli, chinesekool, wittekool en spinazie.