Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Klinkt als gave kleuren! Is zo tof om een huisje in te mogen richten en alles, haha! Goed bezig dat je ook je banner veranderd hebt, je hebt alleen wel een minibanner nu :p. Ik heb trouwens de laatste weken ook continu lage buikpijn, snap totaal niet waar het vandaan komt... Qua groentes zijn wij helemaal leken, manlief lust namelijk bijna niks... Ik zie dat je witlof er nog niet bij hebt staan... Bruine bonen.. Wij eten vooral de groentes die je koud kunt eten zoals tomaat, komkommer, paprika's, uien, enz.

@Masu; Haha, gelukkig is het kwartje (mede dankzij senso?) wel gevallen en heb je geen kerstbaby meer :p. Zou leuk zijn als we hier over 3,5 jaar nog zitten, haha. Slaap lekker!

@Senso; Truste, werkze morgen!

Ik ga nog even verder kijken naar Tabatha :D

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, weet ook niet waarom die zo klein is, heb zeker de verkeerde gepakt. kijk morgen wel even.
    jij dus ook een leek met groentes, manlief lust hier ook bijna niks en bruinebonen en witlof krijg ik er helemaal niet in haha of ik moet net als bij wesley appeltjes erdoor doen:)
    het is heel leuk opnieuw inrichten maar wel moeilijk om kleur keuzes te maken.

3. AHzondag

wij zitten rambam te kijken de ontmaskering van derek manlief it helemaal te genieten want die geloof dit soort dingen allemaal niet.

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Misschien moeten we het voor onze mannen ook gaan pureren :p:p:p

5. AHzondag

hahaha:) zou het helpen denk je?

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!! Beetje vroeg maar op 1x speen na zijn we goed de nacht doorgekomen.

Zou gaaf zijn he Sammie om zo lang nog met elkaar te kletsen. Ik klets ook nog steeds bij de Januari 2009 mama's maar helaas is die groep hier uit elkaar gevallen maa we twitteren nu en op FB.

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden!

@masu, zo he dat is lang en deel 17! wauw, hoop dat wij het ook redden ;)

@groente, rode kool, bietjes, sperzibonen, af en toe bloemkool, sla, wortels&doperwtjes, en verder kom ik eigenlijk nu even niet :D

@Mamalijntje, gelukkig heb je een goeie nacht gehad, wel wat kort. Wat leuk dat je ook nog kletst bij de 2009 mama's :)

@hier, goeie nacht gehad. Lekker geslapen en Jos is ook niet wakker geweest. Zo het mannetje maar wakker maken en dan op naar het kdv en naar mijn werk. Donderdag werk ik niet maar dat wordt vrijdagochtend dus ben lekker 2 daagjes thuis na vandaag :D

ZO meiden maak er een fijne dag van! tot vanmiddag.

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    goedemorgen dames, we zijn vroeg, maar moest de grote kindjes voor school klaarstomen. En straks jolien naar de KDV brengen om dan een 2 uurtjes te gaan werken :) (proefwerken bij een chocolatier) ik bid tot god dat dit eindelijk een goede plek is en waar ik een beetje meer centjes verdien...
    Duimen meiden!!!
    xxx

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Succes! Wat is er trouwens met die baan gebeurd waar je in dec zou gaan beginnen?

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Succes Nachtzon, hoop dat je het onwijs naar je zin gaat hebben! :D

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    die heb ik zelf afgezegd, voor 8€22/uur brutto ga ik echt niet gaan werken! :p

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen meiden! Vroege morgen...
    Amy lag er gisteren pas tegen half 9 in, omdat we dus zo laat terug waren van de auto wegbrengen. En ze was al om kwart voor 7 wakker!:$
    Ze was niet ontevreden, dus heb ik nog tot 8 uur liggen dutten en toen wilde mevrouw toch echt opstaan.
    Vreemd hoor, als ik haar om half 8 de fles geeft en naar bed doe slaapt ze tot minstens 8 uur. Doen we dat maar weer vandaag.;)
    Verder hier een rustig dagje op de planning. Vanmiddag met ons mam naar 't dorp en daarna de auto ophalen. Vanavond op de thee bij een vriendinnetje en verder lekker niks. :)

@nachtzon, tuurlijk is dat salaris veel te laag! Hoop echt dat dit wat wordt, ik ga voor je duimen! Succes! :)

@sammie, ik weet zo niet meer welke groenten je had opgeschreven....wij eten vaak koude groenten zoals tomaat, sla, komkommer, wortels en paprika. Verder nog spinazie, prei, andijvie, sperziebonen, rode kool, zuurkool, boerenkool (die laatste 2 altijd in stamppot), bloemkool.
    Vooral in de zomer eten we vaak salades met verschillende groenten. Rode bieten eten we ook altijd koud, daar maak ik met ui, appel en ei en wat majo dan rode-bieten-salade van.
    En we wokken ook heel vaak, dan kopen we kip, zakje wokgroenten en een woksausje en dat mik ik dan in de wik. Is ook erg lekker en zo krijgen we toch onze groentes binnen.
    Oh, ik wilde dat programma ook kijken, had niet in de gaten dat het gisteren kwam...:(

@mlien, volgens mij gaan mannen en groenten gewoon niet samen!;)
    Ben je vandaag nog vrij of is dit de week waarin je 4 dagen moet werken?

@mamalijntje, wat leuk dat je nog steeds contact met elkaar hebt na 3 jaar! Wel jammer dat jullie niet meer als groep kletsen hier op 't forum. Een goede nacht lees ik, fijn! Hoe gaat het nu met Yara? Weer helemaal de oude (op haar oogjes na?)?

@senso, werkse vandaag! Hoe komt 't dat je vrijdag werkt ipv donderdag?

13. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Jammer dat Amy vanochtend zo vroeg wakker werd ondanks dat ze pas laat in bed lag! Ik heb Kian vannacht met een kruik laten slapen en nu sliep hij weer wel door (tot half 9 :D) dus ik blijf die kruik er dan maar bijleggen vanaf nu. Ben vandaag ook nog vrij, maar manlief is ook nog thuisgebleven, schiet er dus nog helemaal niks mee op. Ga zo maar wat in huis proberen te doen en vanmiddag de hort op, want hier word ik weer gek van helaas.

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, fijn dat je vandaag vrij bent! Heerlijk uitslapen tot half 9! Dat zijn de betere tijden! :D
    Ik snap heel goed dat je er gek van wordt. Lekker naar buiten gaan en niet op mekaars lip blijven zitten is dan denk ik 't beste...

15. AHzondag

goedem/orgen,
    wij werden om 8.45 wakker en hebben nog even in ons bed gekroelt. vandaag boodschappen op de planning en verder eigenlijk vrij weinig. moet nog 2 wassen weg strijken.

mlien, idd lekker de hort op en even een moment voor jezelf pakken. fijn dat kian weer goed geslapen heeft met zijn kruikje.

masu, amy was vroeg maar zolang ze niet zeuren zou ik haar ook lekker laten liggen. bedankt voor je groente overicht haha.

mamalijntje, lekkker weer een goede nacht, geef je alweer bijvoeding?

senso, werkze!

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier beetje spook nacht.. Maaar daarintegen hebben we met zn 3en heerlijk uitgeslapen in het grote bed tot dat F.leur wakker werdt maar dat was pas om half 9:)

Groentes: erwtjes, wortels, sperziebonen, bloemkool, andijvie, boerenkool, hutspot, spinazie, preischotel, en doe vaak veel groentes door macaroni/ spagehtti..

Nachtzon: ik duim voor je!!

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, mijn dametje ligt weer in bed. :)
    Net lekker haar fruithapje gegeten en daarna is ze weer zonder protesteren gaan slapen. Heel fijn!
    Ik vraag me alleen af of ze ook nog dutjes gaat doen die langer dan 45/60 minuten duren...de laatste tijd zijn het zo'n powernapjes, maar is ze wel heel vrolijk. Blijkbaar heeft ze daar dan genoeg aan of zo.

Ook belde de garage dat er wel het e.e.a. moest gebeuren aan de auto (remkabels, remschijven en meer van dat soort dingen)...gaat dus zo'n 400 euro kosten. :(

@mamavan3, prima nacht!

@sammie, graag gedaan! Hahaha! :D
    Lekker een rustig dagje voor de boeg dus.
    Ben jij volledig afgekeurd door jouw dwarslaesie? Daardoor kun je niet werken neem ik aan? En wat voor werk heb je gedaan voordat je dit kreeg?

18. AHzondag

masu, ik was 18 dus eigenlijk nog student maar ik werkt in de supermarkt en bij kruidvat. mis het werken soms heel wel maar andere kant de dingen die ikleuk vindt in het werk kan ik niet meer.
    wij hebben hetzelfde met wesley hoor slaapt de laatste weken ook niet langer dan 45/60 min. ze zullen er wel genoeg aan hebben denk ik.

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, bij Wesley hetzelfde? Dan zal het er wel bijhoren denk ik. Amy is ook weer wakker nu, 3 kwartier geslapen, dus ik ga haar zo maar eens uit bed vissen.
    Kan me wel voorstellen dat je het werk soms mist ja.
    Gelukkig heb je er nu een hele mooie tijdsbesteding bij (lees: Wesley)! :D hahaha!
    Hoe gaat het met je man? Heeft ie al wat leuks gevonden?

20. AHzondag

nee helaas nog niet:( het is best lastig als je niet helemaal weet wat je wilt. maar ik denk dat het allemaal wel goed komt.
    ja wesley een mooie tijd besteding en zou het zeker niet willen missen.
    wesley slaapt nog maar die lag er pas om 11 uur in.
    ik heb andere peren meegenomen van die dikke kleintjes, had altijd die grote wat dunnere maar vodn die zo hard en smaakloos en wesley vond deze blijkbaar heel lekker.

Deel Deze Pagina