Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, fijn dat het goed gaat met Yara! :)
    Wat ben jij productief vandaag, goed zeg! Ik zag je foto op FB van dat behang....wow! In ieder geval wel makkelijk te verwijderen zo ja. ;)

@senso, het vergt nogal veel van Jos he, op het kdv. Dat gaat vast vanzelf beter. Hier kostte het Amy ook heel veel energie en nog steeds wel. Ik merk wel dat het steeds beter gaat omdat ze er ook steeds meer gewend raakt. Hij ligt dus meteen lekker bij te slapen? Das wel fijn, dat je thuis geen problemen krijgt met slapen omdat hij zo oververmoeid is. Gelukkig hebben jullie daar geen last van.

@sammie, waar twijfel je over dan? Als hij goed drinkt uit de oefenbeker is dat toch ook prima?

@hier, Amy heeft net weer ff 3 kwartiertjes geslapen. Mijn schotel staat in de oven en is over 5 minuutjes klaar. Mark is ff snel tanken en Amy ligt in de box te spelen. Ik heb de box naar beneden gezet, want ze probeert zich de laatste tijd op te trekken....gevaarlijk dus met een hoge box. Nu ligt ze daar weer safe. :D
    Na het eten naar m'n vriendinnetje op de thee, maar misschien kom ik naderhand nog wel ff buurten.

Voor iedereen smakelijk eten!!

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, jeetje goed bezig hoor! :D

@sammie, volgens de oei ik groei app wel. Jos is bijna 25 weken (vanaf de uitgerekende datum) dus kan heel goed kloppen, merk er alleen vrij weinig van, maar dat komt vast nog wel. En als Wesley het zelf aan geeft is het goed hoor, gewoon hem lekker volgen :)

@masu, het vergt inderdaad veel van Jos. Het is wel eens beter gegaan maar deze week is het eigenlijk best drama, hij ligt alweer vanaf 17.15 uur op bed dus ga hem zo maar wakker maken. Hoop dat hij binnenkort weer wat beter slaapt daar..

Jij ook eetsmakelijk en veel plezier bij je vriendinnetje!

@hier, was helemaal in de war met eten hahaha we aten stoofperen met een runderhamburger ;) nou ja was ook lekker. Jos zo wakker maken en groente hapje geven, daarna rond 20 uur nog even lekker in bad en dan weer naar bed.

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    woeiii zo lief die twee :)
    Jolien zit al min of meer, beetje naar voren gebogen, maar die stoel ligt ietsje naar achter, wel is ze er nog niet aan gewend, vandaar dat ze zo funny zit :p

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3 aaaaaaaaaaaaah wat een schatjes! :D het zijn van die vrolijke meiden!

6. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    die bovenste zou je bijna denken dat er eentje tegen een spiegel zit :p

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    whahaha ja inderdaad bijna wel ja

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Meiden zal wel moeten bikkelen! Aangezien mijn manlief een lieverd is maar geen klusser. Dus bikkel ik eventjes door. Maar straks wordt het toch mooi!

We hebben het behang vandaag ook besteld!

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mamavan3, mooie foto zag het op fb al.

masu, lekker die schotel maar dat is iets wat ik er hier weer niet in krijg, mijn man lust geen zuurkool en ook geen ananas ik vraag me toch echt af hoe hij groot is geworden hahaha..
    ik twijfel omdat ik bang ben dat hij niet genoeg zuivel krijgt maar in het cb boekjes staat dat hij ook naar 2 flessen mag dus ik doe het maar gewoon en als hij wel een keer extra wil kan hij het krijgen. ojee amy gaat zich optrekken! super hoor. kan amy al kruipen? hier is meneer echt nog bezig met de kruiphouding en ''praten''

senso, ik merkte van die sprong ook weinig maar op het eind toch een weekje gehad dta hij helemaal uit zijn doen was.
    lekker hoor die stoofperen met hamburger :)
    ach het komt allemaal wel weer goed met jos. alleen is het wel jammer dat je er thuis last van hebt.

nacht, nou ze zit er mooi in hoor. hier toch nog even de maxicosi al zag ik het stoeltje wat wij nodig hebben wel in de aanbeding dus ga hem wel halen.

10. AHzondag

mamalijntje, knap hoor dat je het kan. ik ben wel heel benieuwd naar het eind resultaat.

wesley ligt lekker in bed.
    hij heeft lekker spinazie met ei gegeten en daarna flinke bak yohurt. wil toch het zuivel te kort opvangen met yoghurt en daarna lekker zijn flesje leeg gedronken. voorgelezen en naar bed. ik laat hem nu altijd even kletsten en knuffelen met zijn vriendje en dan leg ik hem naast hem neer en dan valt hij meteen inslaapt. misschien moet ik dat ook maar overdag gaan doen.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, ach het jammere eraan vind ik dat ik hem amper zie. Hij slaapt namelijk van 17.15 uur - 19.15 uur en om 20.30 uur gaat hij al weer naar bed dus tja zie m'n mannetje amper.. morgen maar bijknuffelen ;)

Volgens mij doe je het zo hartstikke goed hoor, 2 flessen en yoghurt, dan krijgt hij genoeg zuivel binnen. Lekker hoor dat hij zo mee eet, spinazi met ei :D

@mamalijntje, vind het maar knap van je. Van de week nog slapeloze nachten en nu ben je aan de klusser de klus :$ respect!

@Hier, lekker gedoucht manlief heeft na hardlopen (jaja ;)) Jos in bad gedaan, papfles gegeven en nu ligt hij lekker te ronken.

Oh ja, dat hij wakker werd om 19.15 uur heb ik hem sperzibonen met courgette gegeven en het ging zowaar op, had nog wel meer gewild als er nog in zat. Denk dat het komt omdat hij om 15.00 uur zijn fles gehad heeft en daarna niets meer.

Was al bang dat het een moeilijke groente eter was maar dat valt dus erg mee :D

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    oh ja sammie, zou zeker overdag ook zijn vriendje geven hoor. Misschien mist hij die wel overdag..

13. AHzondag

Senso, misschien wil jos zijn groente gewoon wat later en misschien kan jezelf schuiven met de tijden. Ik heb ook niet het idee dat wesley honger heeft dus het zal wel goed zijn. Ik ga idd zijn vriendje overdag geven, hij heeft hem nu tussen zijn armen geklemt *smelt*
    Het is wel jammer dat je jos zo weinig ziet dan maar met een moe kindje zitten is ook niks.

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief :D Wesley lekker knuffelen ;)

Ik ga morgen wel een flesje geven om 16.30 uur maar dan kleiner en dan om 18.15 uur zijn groente, kijken wat hij doet. Zal ik dan 120+4 of 150+5 maken?

15. AHzondag

Ik zou eerst 150+5 geven en dan langzaam afbouwen want je geeft nog 4 flessen toch.

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    yep inderdaad 4 flessen, dus dan maak ik er morgen maar 150cc van. Kijken hoeveel hij dan eet van zijn groente, misschien verschuif ik hem ook wel naar 16.00 uur scheelt toch ook weer een half uurtje.

Zo meiden ik ga mijn bedje op zoeken, ben moe en ga nog even lezen. Morgen lekker knuffelen met mijn lieve ventje, naar de bieb en nog wat in huis uitvoeren :D

Ik wens iedereen een goede nacht!

Welterusten en tot morgen.

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ow enneuh... ik rook weer :)

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He kwebbels,
    alles gelezen maar er is niet veel blijven hangen. Ben ook erg moe (ben geloof ik aan vakantie toe...)
    Stijn vannacht met helm op geslapen op zijn rug en vanmorgen weer rode plekken. Gelukkig wel minder groot maar baal er wel van. Vandaag dus geen helm op gedaan en even kkjken hoe het er morgen uit ziet.
    Verder is hij erg vrolijk en gewoon een heerlijk manneke!!!

Ik heb weer mooie spam voorbij zien komen.
    Nacht gefelicifeerd met je nieuwe baan.
    mamalijn wat goed dat de verzekering gaat uitkeren en ben benieuwd naar je beslissing omtrent yara haar allergie.
    Masu balen van je dure rekening voor de auto.

Nu ben ik het echt verder kwijt. Ga zo mn bed opzoeken en lekker slapen. (ben ook alweer een dagje ouder :p)

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ah, dat komt vast doordat je een dagje ouder bent nu kibbeling! :p
    Wat balen dat Stijn toch weer plekjes heeft van de helm....zo blijf je bezig natuurlijk. Hopelijk trekken ze wel snel weer weg.
    Lekker uitrusten jij! Weltrusten (al lig je vast al in bed...;))!

@senso, ook een goede nacht gewenst voor jullie. Hoe maak jij stoofpeertjes als jullie dat eten? Zelf?

@nacht, balen dat je weer bent begonnen met roken....kon je 't niet meer volhouden? Hoelang was je gestopt?

@mamalijntje, ah, dus jij bent de klusser in huis? Knap hoor (nou ja, je moet wel als je manlief geen klusser is;))! Hier ook een man die geen klusser is...maar hij vindt zelf van wel, hahaha! Das ook erg! ;)
    Wat voor behang heb je uitgekozen?

@sammie, Amy kruipt nog niet hoor! Ze doet pogingen tot, net zoals Wesley. En ze schuifelt/glijdt wat over de vloer en rolt behoorlijk door de kamer, maar daar houdt het ook echt mee op.
    Wat schattig dat Wesley zo gehecht is aan z'n vriendje!

@knuffels, slapen jullie kindjes met knuffels of iets dergelijks? Amy heeft helemaal geen favoriet ding, geen knuffel of doekje wat ze graag bij zich heeft. Ze heeft haar handjes (die heeft ze altijd bij zich en die kan mama niet kwijtraken, hahaha) en met 1 handje wrijft ze over haar hoofdje/gezichtje en op 't andere sabbelt ze.

@hier, gezellig op de thee geweest en nu weer thuis. Ik had eerder naar huis willen gaan, want ik wilde op tijd naar bed, maar dat is dus mislukt.;)
    Amy zou nu tegen een sprong aan moeten zitten, maar ik heb echt het idee dat ze dat de afgelopen weken heeft gehad. Ze is nu zo vrolijk en zo tevreden, het is echt zo'n heerlijk meisje! :D
    Terwijl een aantal weken geleden het echt weer ff bikkelen was..huilerig, hangerig, niks goed....
    Denk dus dit keer dat de sprong een paar weken te vroeg is geweest. Zou zoiets kunnen?

20. AHzondag

Masu, ik geloof het wel hoor want wij hebben precies hetzelfde en wesley en amy lopen redelijk gelijk. Hij kan ook nieuwe dingen enzo. Fijn dat het gezellig was en soms vergeet je de tijd. Handig zo'n man die denkt dat hij een klusser is. Hier opzich wel een klusser maar hij heeft er een hekel aan haha.

Ik heb echt ontzettende buikpijn en ook steken downunder weet echt niet wat er is maar moet nog een kleine week wachten en dan kan de gyn meteen kijken.

Deel Deze Pagina