@sammie, herkenbaar voor jou dus. Ideaal dat Wesley en Amy ongeveer gelijk lopen. Raar dat je zo'n steken hebt! Idd ff navragen bij de gyn. Nou, het is niet zo fijn dat hij denkt dat hij een klusser is. Menig stucwerk is er al aangegaan toen meneer dacht dat hij wel ff een gat kon gaan boren... Kijk, ik ben a-technisch en kan ook echt niet klussen, maar ik heb nog wel mijn gewone boeren verstand. Als ik een probleem voorgelegd krijg kan ik bedenken hoe we het gaan oplossen, ik weet alleen niet welk gereedschap en welke materialen daar dan voor gebruikt moeten worden... Lastig dus als er iets moet gebeuren in huis. Vaak komt ons pap dan helpen (die kan echt alles maken gelukkig!). Zo, ik duik m'n bedje in. Boven nog ff dakar af kijken en dan slapen. Trusten allemaal!!
He meiden! Manlief heeft gisteren contact gehad met de bedrijfsarts en hij mag tot eind van deze maand maar maximaal 3 uurtjes per dag gaan werken om zo wat structuur te krijgen. Als dat goed gaat gaan ze verder kijken hoe ze het gaan doen. Volgende week donderdag mag hij naar de arts toe (nadat hij zelf contact opgenomen heeft, er was nog niks van bekend). Ik ga vandaag weer werken... Stuurbekrachtiging doet het nog niet, maar bij de garage zou het op 1000 euro komen en dat is me iets teveel, gisteren hebben we zelf mijn vloeistof bijgevuld in de hoop dat dat iets uit gaat halen en anders gaat mijn schoonvader (die kan echt alles) de stuurbekrachtigingspomp vervangen. Dan kost het me maar zo'n 400 euro...
Goeiemorgen!!! Masu hier het behang: Graham & Brown - behang? Bestel nu bij wehkamp.nl Die komt bij de tv muur. De andere muren worden wit behalve de muur bij de box. Die wordt donkergrijs. Witte plinten , trap en deuren. Zo blij mee. Eindelijk! *zit al 4 jaar tegen een rare zalmkleur aan te kijken van de vorige bewoners Senso jammer dat je zo weinig met Jos kan knuffelen. Hier is Yara ook helemaal kapot als ze terug komt. Ik geef haar een groente hap en bijna de fles erachter aan en leg haar dan op bed. Dit binnen 50 min. Sammie foto van zijn knufffie!!!!!!! Nachtzon zonde!!!!!!!!!!!!!! Waarom ben je weer begonnen? Kibbeling oei vervelend dat je toe bent aan vakantie! -- Hier een redelijke nacht gehad. Yara was alleen onrustig en Jamie kroop om 4 uur bij ons maar ik was te moe om tegen te stribbelen. Nu werken. Vandaag alleen want mijn chef is vrij!!! Erg fijn hihi Fijne dag allemaal en tot vanaaf!
goedemorgen meiden mamalijntje: slaap je wel dan als hij bij je kruipt? ik heb vanmorgen cj ook bij me genomen om 06.00 omdat ze niet verder wou slapen, maar dan slaap ik zelf niet zo heel best meer mlien: misschien heb ik het vergeten hoor, maar wat voor werk deed je man ook alweer? wel fijn dat hij zo mag proberen structuur te krijgen, begrip is altijd fijn en wat een geld he voor auto's als ik dat zou hebben is mijnes gelijk total loss want dat bedrag is ie namelijk nog maar waard hier nog steeds ziek helaas........visite van vandaag afgezegd en ik blijf dus nog maar een dagje gewoon rustig aan doen.....hopelijk droog vanmiddag zodat ik weer even rustig kan wandelen en hopelijk vanmiddag ook wat slapen want ik ben er vannacht 6 x uit geweest om te plassen :x leuk man dieeten en veel water drinken
goeiemorgen meiden! @mlien, wel goed dat ze begrip hebben voor je mans situatie... wat een geld kosten die rot auto's, wij hebben lease van manlief zijn werk dus als er wat is dan kost het ons gelukkig niets. Hoop dat je lekker gewerkt hebt vandaag. @kibbeling, balen dat Stijn weer een plekje had op zijn hoofd ik hoop dat je wel heeeeeeel lekker geslapen hebt zodat je even bij hebt kunnen tanken! @masu, leuk dat het zo gezellig was bij je vriendinnetje, als het gezellig is vliegt de tijd voorbij. Hoop dat Amy je heeft laten uitslapen. @klussen, hier klust manlief alles hij kan dus eigenlijk bijna alles en heeft ons hele huis ook zelf verbouwd, ben er wel heel happy mee. MOet hem alleen vaak wel achter zijn vodden aanzitte maar ja als dat alles is @nachtzon, zonde dat je weer rookt! ben je lang gestopt? @mamalijntje, wat een leuk behangetje. Ben benieuwd naar het eindresultaat hmm Jamie weer bij je in bed gekropen kan me voorstellen dat je niet altijd de puf hebt om het gevecht aan te gaan. @BB, balen van je nacht.. zovaak naar de wc is echt niet leuk ik drink hier na 20.00 uur niets meer dan hoef ik ook niet in de nacht naar de wc, misschien een tipje @Hier, Jos is sjaggo en was vanmorgen om 6 uur al aan het spoken. Dit herken ik wel van de sprong, hij heeft ook last van harde konijnenkeutels.. dat vind ik wel zielig hij heeft er wel last van, doe maar wat extra water in zijn fles. Ik ga hem even zijn fruithapje geven en dan gaat meneertje nog maar even naar bedje.
Goeiemorgen ladies! @bb, balen dat je nog steeds ziek bent! Rustig aan vandaag! @mamalijntje, mooi behang! Fijn hoor, dat je het nu eindelijk naar je zin kunt maken. Toen wij ons huis kochten waren de muren aan de ene kant rokersgeel en aan de andere kant een soort oranje-goudachtige kleur, die ook terugkwam in de verwarming in de gang (die kleur geschilderd) en in alle gordijnen! Wij hebben dus meteen alles geverfd en alle gordijnen weggehaald, hahaha! Heerlijk werken zonder dat er iemand op je vingers zit te kijken. Werkse vandaag! @mlien, wat fijn dat ze het op het werk zo op pakken. Het lijkt me prettig voor je man om weer ff rustig aan te gaan bekijken wat mogelijk is. Fijn dat hij volgende week al naar de arts kan. Balen van je auto zeg! Dure geintjes he.... Gelukkig is je schoonpa handig en kan hij het voor een aanzienlijk kleiner bedrag maken. @hier, goeie nacht gehad. Ik heb echt vast geslapen en manlief niet weg horen gaan vanmorgen. Amy werd om 8 uur wakker en om half 9 ben ik opgestaan. Ze heeft haar flesje weer op en is nu aan 't wiebelen voor de tv. Ik heb ff snel ontbeten en ga haar zo naar ons pap en mam brengen. Daarna naar huis, hondje uitlaten en douchen en dan weer naar 't werk. Druk, druk dus, maar komt goed. Tot later meiden!!
@masu, ben je wel fit als je zo vast geslapen hebt? ik heb altijd het idee dat ik niet heb geslapen als ik zo vast slaap je hebt een drukke dag voor de boeg, werkze alvast! @hier, Jos heeft een behoorlijke fruithap op. Zo'n 150 - 175 gram, daarna lekker naar bed gebracht want hij was behoorlijk sjaggo. Ben benieuwd wanneer hij wakker wordt, hij sliep in ieder geval meteen. ZO ik ga weer wat doen
ik was gestopt toen ik zwanger werd hehe maar goed, dames, ik heb fantastisch nieuws, en niemand behalve jullie mag het weten, maar ik zou het wel willen uitschreeuwen Mijn ventje kwam gisteren met het volgende voorstel: schat, ik weet dat je al lang wacht om eindelijk te trouwen en ik weet niet hoe ik het op een bijzondere manier moet vragen, wat denk je van het volgende: "We zetten de datum al vast, ook bij de gemeente, en dan kan ik op mijn gemak nog een superleuke manier vinden om je te vragen " Zo, dus verloofd, maar nog niet echt We trouwen dus op 27/07/2013 Nog 1,5 jaar te gaan, maar voor ons is deze dag speciaal, aangezien Jolien 27/05 geboren is, Steven op 27/12 en wij 25/07/2013 5 jaar samen zijn... de 27ste valt dus op een zaterdag Ik verheug me zoooo ontzettend maar aub laat er niets van merken op FB of zo eerst de ring XD
@senso, ben jij eigenlijk getrouwd? Het klopt wel een beetje wat je zegt; als ik zo vast slaap word ik ook vaak met hoofdpijn wakker....nu valt het mee. Ik heb wel al een paar dagen het gevoel dat ik een keer goed bij moet slapen. Dat komt van 't weekend wel weer. @hier, ff snel wat eten en dan aanrijden richting Heerlen. 4 trainingen en dan om kwart voor 10 weer thuis. Fijne dag allemaal en tot vanavond!!
@masu, wij zijn niet getrouwd hebben wel geregistreerd partnerschap. Ben jij getrouwd? Zo je hebt een drukke dag voor de boeg, 4 trainingen en dan om 22.00 uur thuis pff succes en werkze! zal je missen en tot morgen
Nachtzon: van harte meid!!! Eindelijk is die gezwicht!! Super!!! Hier ook getrouwd meer omdat het gewoon makkelijker was met de geboorte van t.imo en huisje kopen... Maar we hebben het heel klein gehouden was immers zwanger. Hier flink aan de poets.. Badkamer, wc schoongemaakt. Woonkamer, kinderkamers gezogen, gestoft en gedweild.. En nu nog die ellendige was opvouwen en strijken
@senso, wij zijn wel getrouwd, op 08-08-2008. Niet voor kinderen, want dat was toen nog niet aan de orde, maar gewoon omdat we het bijzonder vinden op zo'n manier verbonden te zijn. Nu vind ik het ook heel fijn dat ik dezelfde achternaam heb als Amy. Thanx! Jij ook alvast weltrusten (dat klinkt zo vreemd op dit tijdstip) en een fijne dag vandaag!
@mama van 3, wij dus geregistreerd partnerschap omdat ik zwanger was van Jos. Maakte het gewoon een stuk makkelijker JIj bent echt onwijs goed bezig! *geeft schouderklopje aan mama van 3* @Hier, Jos slaapt nog steeds al vanaf 10.00 uur straks boterhammetje proberen en zijn flesje. MIsschien kan die van 16.30 dan zelfs vervallen vandaag, we zullen zien anders wordt het een klein flesje. Nog even boodschappen doen en dan vanmiddag maar even aan de kook voor ons mannetje, wat fruithapjes en groente hapjes maken voor in de vriezer. ZO ik ga even shaken
Goedemiddag, @ Masu ik lag al heerlijk te slapen toen jij je berichtje tikte Ik heb nu op eerder advies van de helmmaker de binnenkant met leukosilk afgeplakt en zijn voorhoofd ingesmeerd. Ook op het kdv aangegeven dat er een plekje zit en hij de helm wel op heeft gekregen en ze met het verschonen moeten kijken. Mocht de plek dan weer vuurrood zijn dan mogen ze hem af laten. En als dat zo is ga ik morgen even bellen al hebben we maandag de afspraak voor controle staan. Die sprong eerder is best mogelijk hoor, ik merkte het bij Stijn ook. @ Kroelie; Stijn heeft nog steeds zijn kroeldoekje waar hij mee gaat slapen. @ Sammie balen dat je steeds last van steken hebt beneden. Hoop dat de week snel voorbij is voor je en je langs de gyn kan. @ Mlien jeetje 3 uur per dag werken is niet veel voor je man. Maar aan de andere kant wel fijn dat hij op deze manier wel weer wat structuur krijgt. En wat fijn dat hij volgende week al naar de arts kan. Balen van je stuurbekrachtigings pomp, dat is een duur geintje. Hopelijk helpt de vloeistof. @ Mamalijn wat een mooi behang! @ Handige mannen; die van mij kan heel veel maar is daar zo pietje precies in dat ik er soms wel eens de balen van heb en denk schiet toch op! Nu hebben we een kapotte vaatwasser en na een inspectie bleek er een onderdeel gescheurd te zijn. Nu een nieuwe besteld en als het goed is komt dit deze week nog binnen en hebben we weer een vaatwasser die het doet (nu moeten we met de hand afwassen en we zijn best verwend afgelopen jaar ) @ BB jeetje nog steeds niet helemaal lekker en dan ook nog vaak naar het toilet in de nacht pfff Hopelijk kan je vanmiddag nog even slapen. @ Senso ik moet zeggen heb om 2200 uur mijn boek weggelegd en ben gelijk in slaap gevallen terwijl mark naast mij met zijn telefoon aan het spelen was met licht aan!! Wel ben ik er om half 5 uitgeweest meerdere malen voor een kletsend/mopperend kind. Maar om 5 uur was ik weer in slaap gevallen en heb zelfs mark om 6.45 uur uit bed gejaagd Ik mocht van Stijn slapen tot half 8 dus wel netjes. @ Nacht Wat een lief gebaar van je mannetje!! Hoop dat hij dan nog wel met een origineel aanzoek gaat komen. En wat een mooie datum! Alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! @ Hier na een redelijk goede nacht heerlijk geslapen. Om half 8 kwam Stijn en hebben we samen in het grote bed gelegen. Zijn papfles gegeven en daarna op ons gemak aangekleed en naar het kdv gegaan. Ook met zijn eetschema de knoop doorgehakt en op het kdv aangegeven dat we over zijn naar 3 flessen. Er ook een schema bij geschreven en wel aangegeven dat ze moeten kijken hoe het daar gaat uitkomen. Hij doet het de laatste dagen zo goed op 3 flessen dat ik er niet mee verder wilde tobben. Vanmorgen de helm met leukosilk afgeplakt aan de binnenkant en Stijn zijn bolletje ingesmeerd. Op het kdv aangegeven bij elke verschoning zijn hoofd te controleren en indien nodig de helm af te laten. Ben dus benieuwd vanavond/vannacht als ik thuis kom. Mocht het nodig zijn dan bel ik gewoon naar de helmmaker of we er eventueel morgen langs kunnen komen. Verder vanmorgen naar de bakker geweest, en daar waren ze verse wafels aan het bakken en ik moest ze gewoon kopen Al kleine cakejes gebakken als traktatie op mijn werk, die ga ik vanavond trakteren. Zo mezelf klaar maken om de deur uit te gaan en dan weer aan de slag tot een uur of 23.00!!