Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, whahahaha die L.ieke! gewoon zelf haar tuinbroek uitdoen, toch heel knap! :D oh ja, speel je geen wordfeud meer?

@mamalijntje, goed afgesproken met je man hoor. Zo moet ik het hier ook afspreken anders zou er niet zoveel gebeuren ;) Morgen moet ik inderdaad een halve dag werken, wel vroeg want moet met de trein van 7.40 uur naar Adam.

FIjn dat Yara weer helemaal in haar hummetje is! wel zielig dat ze nog ontstoken oogjes heeft en weer eczeem plekken. Jos heeft het ook blazen ook ondekt, ziet er niet uit hahaha

@hier, beneden even afgestoft en als JOs uit bed komt even snel stofzuigen. Gaan vanmiddag even op visite bij neefje :D

Jos ligt inmiddels al weer sinds 10.30 uur te slapen. Hij had wel een flinke fruithap op hij vond het erg lekker het was banaan met manderijnensap. Heb nu nog een klein beetje voor vanmiddag en daar doe ik wat liga doorkruimelen dus dan komt hij vandaag weer op 3 flessen uit. :)

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

senso, goed bezig zo met jos en ben wel jaloers hoor op je slaapkopje:).

mamavan3, ohh wat vermoeiend kan dat zijn zeg. hopelijk gaat het na het slapen iets beter.
    haha eigen tuinbroek uitgedaan.

mamalijntje, gelukkog zit je weer in het ritme met voedingen maar wat super sneu dat ze zo onder zit. ik ben benieuwd wat de ka volgende week zegt.
    ik doe 2 scheppen pap erdoor maar vandaag 3 omdat ik weer eens niet oplette haha en dan gaat stand 2 te langzaam en 3 eigenlijk te snel.

hoe krijg ik wesley nou aan de tuit of rietjesbeker? weet het echt niet meer. heb van alles in huis en heb nu een eentje met een zachte tuit zoals een flesspeen en gisteren dronk hij er goed van maar vandaag wil hij weer niet maar wel uit de fles :s weet het niet hoor.

wij gaan zo naar de notaris en daarna even kadotje kopen voor s-moeder en dan toch wle daar eten en we houden wesley wakker en gaan na het eten weer weg. voor een keer moet het kunnen ookal gaat het tegen mijn gevoel in.

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, hahaha ja kan ik me voorstellen. Inmiddels alweer bijna 3 uur :D zou ook tegen mijn gevoel in gaan maar ja toch maar de vrede bewaren (zou ook iets voor mij zijn) een keertje Wesley wat langer wakker houden kan vast geen kwaad (al denkt hij daar misschien anders over ;)) hoop dat het helemaal goed gaat! succes bij de notaris en veel plezier bij je schoonouders.

@hier, verveel me.. heb de was maar opgevouwen. Jos slaapt nog steeds ;)

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sammie gewoon niet opdringen. Komt vanzelf dat hij daaruit gaan drinken. Hoeft nog helemaal niet hoor. Is alleen maar advies. Succes bij de notaris! En veel plezier bij s-moeder.

Mamavan3 hihi zelf haar tuinbroek uitdoen! Doet ze goed haha.

Senso ja das wel vroeg beginnen! Gelukkig ben je wel op tijd klaar toch?

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    goed bezig mamlijntje! Zet die man maar aan het werk;)

Hier dames zijn al weer wakker. blijven hazeslaapjes doen.. zucht!

Nu dus maar aan de rijstewafel;)

Bekijk bijlage 214209

6. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
  7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wat gaan je meiden toch hard!! Geweldig.
    Wel grappig om te zien. Hier gebeurd en al een poosje niks meer haha. We hebben een luierik! haha
    Terwijl haar broek heel snel was met alles.

8. AHzondag

mamavan3, zoals f.leur staat stond wesley gisteren in de box hahaha. ik dacht wat doe jij nou maar dat is dus normaal.

mamalijntje, het is dus niet erg dat hij nog sap uit fles/beker drinkt?

senso, arme jij de was gevouwen omdat je verveeld! ik heb ook een wasmand staan die opgevouwen moet worden en de andere moet ik strijken maar dat doe ik straksjes als wesley gaat slapen. hij heeft net even in de maxicosi gedut en laat hem nu maar even spelen en doe hem straks weer op bed in de hoop dat hij het langer volhoudt straks.

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden ff snel een berichtje van mij;
    @ Senso het schema wat ik heb aangegeven is als volgt;
    7.30 papfles
    11.30/12.00 brood en fles
    14.30 fruit
    18.00 groente
    19.30/20.00 fles en naar bed.
    Het kan thuis afwijken omdat ik dan in de ochtend fruit geef om 10.30 uur en dan in de middag yoghurt ipv fruit.

@ Hier de helm gisteren de gehele dag op gehad op het kdv alleen met zijn laatste slaapje af gedaan ivm moeilijk in slaap vallen. Vandaag ook weer op gehad (alleen met slaapje in de middag af ivm moeilijk in slaap vallen)
    Gisteren kwam ik erg laat thuis 23.45 uur en Stijn had net 5 min ervoor zijn speentje gehad van mark. Maar hij hoorde mama en gaf nog even aan dat hij wakker was. Nog even lekker met hem kunnen kroelen *smelt* en daarna is hij in slaap gevallen tot vanmorgen 7.15 uur. Vanmorgen mt zus en neefje naar ballorig geweest en Stijn was compleet uitgeteld daarna. Na een slaapje ligt hij nu op de bank rondjes te draaien en zich af te zetten tegen de rugleuning… Zo zus en neefje ophalen en dan op naar mams waar we gaan eten.
    Ik kijk even of ik vanavond alles kan bijlezen…. (niet te veel kletsen dus aub!!!)

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, ja vroeg klaar denk dat ik rond 12.00 - 13.00 uur wel weer thuis ben.

@mama van 3, geweldige fotospam weer! wat onwijs gaaf op handen en voeten :D

@sammie, slaapt Wesley inmiddels? zou wel fijn zijn dan houd hij het straks ook makkelijker vol.

@kibbeling, bedankt voor je schema. Hoeveel groente en fruit eet Stijn nu ongeveer? Zo zal het ook bij ons moeten worden denk ik, als hij het goed blijft doen op 3 flessen thuis zal ik eens met ze overleggen hoe en wat. Jeetje wat was je laat thuis en wat lief dat Stijn nog even met je wilde knuffelen.

Fijn dat het aardig gaat met de helm, geen plekken meer?

@hier, op visite geweest bij szus en neefje. Jos heeft lekker met neefje "gespeeld" en om 15.15 uur zijn we weer naar huis gegaan want JOs begon weer moe te worden. Thuis nog een restje fruithap met liga gegeven en hij ligt nu alweer ruim een uur in dromeland.

Laat hem maar slapen tot maximaal 18.15 uur dan lekker warm eten, dan wakker blijven tot 20.15 uur ongeveer maar dat moet dan wel lukken. Normaal gaat hij nog slapen rond 18.30 uur maar denk niet dat dat vandaag nodig is hahaha

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    zoooooooooo Jos werd uiteindelijk om 18.00 uur wakker, aangekleed en lekker meegeten aan tafel. Weer zo goed als zijn groente op en daarna nog wat yoghurt. :D

Wij hebben lekke roerbakmie gegeten jammie

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O lekker Senso denk dat wij dat ook maar eens binnenkort gaan eten.

--

Hier ligt Yara knockout! Ze had vanaf 13:30 niet meer geslapen dus die was heel nukkig! Vandaag is er ook één tandje doorgekomen.

Morgen werken, kdv nieuwjaarsfeestje en dan vroeg naar bed. Dit weekend weer knallen in huis en dan gaat het vast goedkomen.

Met de vloer zijn we wel uit welke laminaat we willen maar omdat we het niet kunnen leggen zitten we te kijken naar de legkosten.

13. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, vind het ook altijd erg lekker en ook nog eens erg gezond! zo Yara heeft lang niet geslapen zeg, maar ja dat zal wel door dat tandje komen! jeuj Yara ook al een tandje :D

Wat voor kleur wordt het laminaat?

@hier, Jos is nog steeds lekker aan het spelen, zo nog even met mama onder de douche en dan lekker naar bed ;) ben benieuwd of hij zijn fles leegdrinkt aangezien hij pas om 18.30 uur klaar was met eten. We zullen zien :)

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Wat een rust hier meiden! :$

ik schrijf in ieder geval maar wat dan lijkt het nog wat :D

Lekker samen met Jos gedoucht en om 20.30 uur lag meneer lekker in dromeland, hij heeft zijn fles lekker leeggelurkt.

Verder geen nieuws ;)

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    nou meiden ik ga afsluiten, welterusten en tot morgen!

@masu, als je dit leest is je lange dag achter de rug! lekker naar bed en morgen knuffelen met je meisje :D

16. AHzondag

senso, slaaplekker en tot morgen.

hier een gezellige avond gehad maar wel te laat voor wesley. hij heeft het super gedaan, niet gehuild en niet gezeurt omdat hij moe was maar was jusit heel vrolijk. in de auto begon hij wel te zeuren maar dat is logisch. hij wilde eerst zijn flesje niet maar uiteindelijk toch wle wat gedronken en hij heeft een half uur liggen kletsen in bed. hij viel om 21.15 pas inslaapt.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ahhh wat lief dat jullie vandaag niet veel meer gekletst hebben.
    Senao stijn eet 200 gram ffuit en ook 200gram groente. Hij eet groente vaak uit een potje (zo'n grote). Fruit krijgt vaak vers.
    Ik hoop dat je wat aan het schema hebt.

hier met de helm gaat het wel goed. Alleen hebben we hem niet in bed gelegd met helm voor de nacht. Maandag moeten we op controle en ben aan het dubben of we hem dan zondag met helm laten slapen zodat ze het kunnen zien.
    Gelukkig is het nog geen zondag en kan ik er nog over nadenken.
    Nu ga ik naar bed morgen weer vroeg op....

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wat leuk om bij thuiskomst nog een post voor mij te lezen van jou senso! :D Voel me vereerd! ;)

Ik hou 't ff ego...heb wel alles gelezen hoor!
    Ik weet nog dat Yara een tandje heeft! Jeuh!!! :D
    En dat je twijfelt om Stijn met helm op te laten slapen kibbeling. Ik zou het wel doen, kunnen ze meteen de schade zien. Hij heeft er niet al teveel last van of wel?
    Het voordeel is wel dat ze dan ook precies weten waar ze 'm moeten aanpassen.

Mmm...de rest ben ik kwijt....sorry!:)

Hier dus een lange dag gehad. Iets voor 11 van huis en iets voor 11 weer thuis. Wel fijn gewerkt, maar wel weinig tijd gehad om van a naar b te rijden, maar ik heb alles net gehaald. In totaal toch weer 260 km gemaakt vandaag.:$

Amy heeft 't goed gedaan op het kdv. 's Ochtends 1 uur geslapen en 's middags 3 kwartier. Mark heeft haar dus bij thuiskomst ook nog maar ff in bed gelegd en daar heeft ze nog 3 kwartiertjes geslapen.
    Haar fles/brood en fruit hebben ze omgewisseld, maar dat vond Amy best. Ze heeft alles opgegeten en gedronken vandaag. :)
    Ook het inslapen ging heel gemakkelijk, mevrouw was zo vertrokken.
    Het is rustig op het werk van manlief, dus hij is morgen ook lekker vrij, net als ik! Heerlijk op tijd weekend dus, ook voor hem! :D

Nu nog ff Dakar kijken en dan naar bedje toe. Maar omdat ik net thuis ben ben ik nog heel wakker...meteen slapen gaat dus niet werken...;)

Trusten allemaal! (al waan ik volgens mij als enigste hier nu nog rond.....)

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    morning meiden!

@kibbeling, zou Stijn wel zondag met zijn helmpje laten slapen kunnen ze inderdaad goed zien waar het nog niet helemaal goed zit.

@sammie, fijn dat Wesley het zo goed gedaan heeft! wel wat laat maar dan laat je hem lekker uitslapen vanochtend, heb je zelf ook nog wat aan :D

@masu, hahaha wat een leuke reactie op mijn post(je) ;) wat gezellig dat jullie allebei vrij zijn vandaag, lekker weekend vieren en knuffelen met je meisje. ZO he wat een kilometers heb jij gemaakt gisteren :$

@hier, goed geslapen maar vond de wekker wel vroeg hoor :$ maar goed, overleg van 8.30 - 10.30 en dan weer lekker naar huis.

Tot vanmiddag!

20. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Mamalijntje; Jeeej, Yara een tandje! Hier ben ik nog hard op zoek naar die verrekte tandjes ;).

@Kibbeling; Ik zou zeker Stijn met helm laten slapen. Ik pas dan zelf brillen af en dat is wel heel anders, maar ik vind het erg fijn om ergens een drukplek te zien, want dan kan ik heel gericht handelen. Als iemand komt met zijn oude bril op en de nieuwe bril moet gesteld worden weet ik niet precies wat ik nou moet doen en komt het vaak voor dat ze nog een keer terug komen.

@Senso; Lekker een kort dagje werken vandaag?? Ideaal! :)

@Masu; Pfoe, wat een lange dag en wat een kilometers! Gelukkig heeft Amy het weer prima gedaan op het KDV.

Hier niet zo'n goeie nacht gehad. Gisteravond ging de fles in 5 minuutjes leeg, dus dat was top. Ben benieuwd of hij zo zijn fles wil drinken, maar eerst gaat hij met papa meedouchen. Vannacht werd Kian om 5 uur huilend wakker, dus ik heb hem maar tegen me aan gelegd, maar ik slaap dan zelf nooit zo lekker meer. Hij is ook weer erg snotverkouden, dus ik denk dat het daar wat mee te maken heeft.

Deel Deze Pagina