Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    goedemorgen meiden, hier tandje nummer twee :D eindelijk :p hihihihi

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

wesley werd om 8.45 wakker dus niet later of eerder dan anders.
    wij hebben ook goed geslapen, maar had pijnstillers nodig voor mijn buikpijn.

3. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hoop dat t niets ergs is sammie! succes meid bij de gyn!

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goeiemorgen ladies!

@senso, inmiddels ben je dan nu alweer thuis....heerlijk zo'n korte werkdag! :) Kan me wel voorstellen dat je het vroeg vond, want dat is het toch ook!
    Ik heb trouwens zo'n track&trace mail gehad voor m'n tabletop. Dus ik verwacht 'm vandaag of morgen wel in huis te hebben. Dan probeer ik meteen ff de tuinman uit en kijk ik of ie goed op hout blijft plakken. Manlief verwacht trouwens van wel, omdat hij met 4 goede zuignappen wordt bevestigd en niet hoog is en het zwaartepunt zit dan lang niet zo hoog als bij die tuinman.
    Heel verhaal..hahaha, maar ik ga 't voor je uitproberen!:D

@mlien, balen dat Kian zo verkouden is en daardoor slecht slaapt. Amy hoest ook weer sinds een weekje.....zo blijven we bezig he...;)

@sammie, vervelend dat je zo'n buikpijn had dat je er zelfs pijnstillers voor nodig had. Hopelijk kan de gyn je daar maandag wat meer over vertellen.

@nacht, jeuh! Eindelijk dat tweede tandje door! Is het degene naast de onderste?

@hier, goede nacht gehad, al werd Amy vroeg wakker. Om half 8 hoorden we haar en moest ze ook behoorlijk hoesten, denk ook dat ze daardoor wat slechter slaapt. En ze is natuurlijk op het kdv geweest en dat kan ook meespelen.
    Ze is wel weer heerlijk vrolijk en ik weet nu echt zeker dat we die sprong hebben gehad (en dat ie niet dus nog komt). Wat een wereld van verschil zeg!:$
    Manlief is dus vrij en ik moest om half 11 bij de dietiste zijn. Hoefde ik Amy dus niet mee te sjouwen daarheen. Mijn gewicht is gelijk gebleven en daar ben ik zelf al heel blij mee, aangezien ik met kerst en oud&nieuw (en de tijd er tussenin) compleet nergens rekening mee heb gehouden en echt heel lekker (lees: heel ongezond) gegeten heb! :)
    Daarna heb ik 't dus wel meteen weer opgepakt en het resultaat is er dus ook naar.

Vanmiddag gaan we ff naar de etos om toch nog maar een lading luiers te halen (als ze er nog zijn) en nog wat meer spul. Ook ff medicijntjes halen voor mij bij de apotheek en ff de c&a inwandelen om m'n mams te zien.
    En de boodschappen alvast in huis halen, hebben we dat ook gehad.
    Mevrouw ligt inmiddels te slapen vanaf half 11, dus nu al netjes een uurtje.

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hey meiden daar ben ik weer!

@Mlien, idd een kort dagje maar vind het ook maar wat om zo lang onderweg te zijn voor een vergadering die welgeteld 1.5 uur duurde (was dus ook nog eerder afgelopen) maar was lekker om 11.30 uur weer thuis :D

En heeft Kian zijn fles vanmorgen nog gedronken?

@sammie, he balen dat je zo'n last van je buik had.. gelukkig was Wesley niet vroeger wakker, mooie tijd!

@masu, hahaha Mark is een slimme man met zijn zwaartekrachtpunt enzo. Ik ben heel benieuwd of het blad goed blijft zitten. En wat goed dat AMy uit haar sprong is! hier zitten we er middenin volgens mij :( en wat goed dat je met de feestdagen toch op het zelfde gewicht bent gebleven! ben trots op je :)

@hier, nou Jos zit volgens mij goed in zijn sprong. Doet heel raar met slapen, hij is doodmoe want hij valt half in slaap in de box en als ik hem naar bed breng gaat hij huilen. Volgens mij ging het ook niet helemaal goed vanmorgen met smoe volgens mij heeft hij niet al zijn fruithap gekregen en had hij gewoon honger, heb om 12.30 uur maar een fles gegeven (na een paar stukjes brood jeuj) en nu ligt hij eindelijk te slapen.

Zou uiteten met een vriendin die ik niet zo vaak zie (lees 1 x in de 3/4 maanden) maar ze heeft afgebeld :( ze was niet lekker dus begrijpelijk maar altijd wel jammer.

ZO kruip lekker op de bank met een serie.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, jammer dat je vriendin heeft afgebeld! Hebben jullie wel al een nieuwe afspraak gemaakt?
    Balen om toch een eind te moeten rijden voor maar anderhalf uur....was het wel interessant of viel het ook nog tegen?
    Vervelend hoor, Jos in een sprong! Ik vind dat altijd hele zware periodes. Gelukkig hebben we 'm hier net gehad. Amy heeft vanmorgen zelfs 1 uur en 1 kwartier geslapen! :)
    Knap dat hij al een paar stukjes brood op heeft!
    Veel plezier met je serie.

@hier, Amy gaat over een kwartiertje weer naar bed en na haar slaapje gaan we ff 't dorp in. Ze heeft net brood op en haar fles en alles is opgegaan (tot groot ongenoegen van Taco, die aast altijd op haar brood, hahaha!:D).
    Nu ligt ze ff lekker in de box en ga ik de was opvouwen en de nieuwe was die net uit de machine komt ophangen....ff zin maken...;)

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ Masu dat was wel een hele lange dag gisteren zeg. Fijn dat je nu lekker weekend hebt en mark ook vrij. Wel zo gezellig zeg!!
    Wat goed dat je na de feestdagen gelijk weer ben gaan letten op wat je eet en je daar nu de vruchten van plukt. Oh jee weer naar de c&a??

@ senso wat heb jij een kort dagje op je werk zeg!! (jaloers!!! Aangezien ik er nog steeds ben…)
    Oeiiii ja hoor je bent al thuis… Wat goed van Jos dat hij zijn brood begint te eten. Wel sneu voor hem en jullie dat hij in een sprong zit. Heb het idee dat wij er bijna uit zijn.

@ Mlien denk wel dat een beetje vergelijkbaar is hoor. Zonder drukplek kan je het probleem idd niet zien.
    Het was vroeg dag bij jou dus. Das wel beetje balen, wel lekker dat hij dan zo tegen je aan ligt…

@ Nacht zo Jolien heeft er ineens zin in…

@ Sammie jeetje nog steeds zoveel pijn in je buik. Wanneer mag je naar de gyn toe? (lees net maandag..)

@ Hier een vroege ochtend voor mij maar ik heb wel lekker geslapen vannacht. Mark is er 1x uitgeweest voor de speen. Ik heb alleen mark maar terug horen/voelen komen. Stijn zelf heb ik niet gehoord.
    Jullie hebben me wel overtuigd om de helm zondagnacht op te zetten. Ik had dit ook al met mark overlegd en die zei ook al het is aan jou.. (handig he?)
    Vanmorgen om 7 uur op mn werk en had de intentie om op tijd naar huis te gaan maar waar ging het mis?? Ik denk bij alles wat ik heb opgeruimd (lees grondig weggegooid) en wat er dan weer tussendoor komt. Maar alles is bijna geregeld nog even snel de overdracht schrijven en dan in de auto op naar zoetermeer. Denk dat ik Stijn eerst even van de creche haal en hem lekker mee neem. Nog even nadenken… Misschien race ik ook wel even alleen heen en weer. Moet het bestelde onderdeel voor de vaatwasser ophalen. Als ik dat niet doe denk ik dat ik zal moeten gaan afwassen….
    Ik ga nog even aan de slag en lees jullie straks wel weer…

8. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ze moet even kijken naar het rooster van haar man en dan mailt ze even een nieuwe datum. Op zich was het overleg interessant en waar het over ging en de bedoeling is helemaal mijn ding maar heb wel het idee dat er behoorlijk wat werk uit komt en ik heb maar 24 uur per week.. lastig dus.

Lekker hoor Amy weer helemaal in haar hummetje en dan ook nog een uur en 15 minuten geslapen! toch een half uur langer dan normaal :) veel plezier in het dorp!

@kibbeling, je bent goed bezig geweest op je werk! maar ga er toch wel vanuit dat je nu lekker onderweg naar huis bent, zou het onderdeeltje maar snel gaan halen want afwassen :$ hahaha

@hier, pff 3 kwartier geslapen en hij ging weer huilen. Weer even uit bed gevist, kwam nog een boertje nog een beetje huilen en nu slaapt hij weer. Pas de 1e dag (na 2 dagen met onwijs veel slapen dus moet niet zeuren ik weet het) maar vind het toch wel vermoeiend ;)

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @kibbeling, hahaha, ja het is gevaarlijk als ik de c&a inloop.....veel te leuke kleertjes voor Amy! ;)
    Nee, ik ga dit keer niks kopen, ik ga alleen ff kletsen met ons mam en haar collega's vinden het altijd heel leuk om Amy weer even te zien.
    Je bent weer erg fanatiek geweest vandaag dus.;) Kon je 't weer niet laten?:p
    Wel goed hoor en iemand moet opruimen natuurlijk...maar het zijn wel vaak dezelfden.
    Ik zou zeker vandaag het onderdeel gaan halen, anders moet je idd afwassen. We zijn verwend he...op het moment dat de vaatwasser uitvalt weten we weer hoe vervelend het is iedere dag af te moeten wassen! ;)
    Succes met alles wat je moet doen vandaag!

@senso, het is ook vermoeiend! En jij bent een goeie slaper gewend en dan is dit heel erg wennen. Amy slaapt nooit veel, dus voor mij veranderd er qua slapen niks als ze in een sprong zit (alleen aan haar humeur....) maar snap dat het voor jou echt afzien is!
    Lastig om alle werkzaamheden in 24 uur te gaan proppen!
    Ik heb gisteren supervisie gehad van 't werk en we gaan vanaf deze maand ook een nieuwe structuur volgen...dus dat wordt weer omschakelen en even investeren om het me eigen te maken.

@hier, mevrouw wilde in het begin niet echt slapen en was hele verhalen aan 't brabbelen. Na een half uur ging ze dan eindelijk slapen en nu ligt ze er net 20 minuutjes in. Als ze wakker wordt gaan we ff 't dorp in. Mark is de kerstboom aan 't afbreken. Ik had al eerder alle ballen en lichtjes eruit gehaald, maar de boom stond nog. Nu niet meer, wat een ruimte ineens in de woonkamer! :)

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hahaha stond al die tijd gewoon je kerstboom zonder ballen en lichtjes in de woonkamer :D grappig!

Lekker kletskontje heb je, gelukkig slaapt ze nu wel lekker. Hoop dat ze er weer even een uurtje van maakt, kunnen jullie daarna lekker op stap.

@hier, vervelende aan het niet uit eten gaan is dat ik dus vanavond moet koken, geeft niets hoor heb de bietjes uit de vriezer gehaald maar moet wel aardappels/vlees halen. Dus straks nog maar even boodschappen doen als JOs wakker wordt, even frisse neus halen is voor mn sjaggo mannetje ook wel even lekker ;)

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ja dat is idd vervelend. Maar het is ook vervelend omdat je je erop verheugd hebt en nu moet je eerst zelf gaan koken en vervolgens iets eten wat waarschijnlijk minder lekker is dan uit eten.
    (al zijn jouw kookkunsten vast fantastisch hoor!:p)

Mijn kletskontje is alweer wakker.;)
    En mega vrolijk en ligt te gillen en brabbelen....Mark is haar dus maar uit bed vissen dan kunnen we 't dorp in. Ik leg haar straks rond half 6 nog wel ff op bed.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, hahaha dat klopt wel hoor ben namelijk een hele saaie kok hahaha. Veel plezier in het dorp en lache dat je meisje zo vrolijk is :D

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ben ik ook even. Straks vanuit me werk gelijk door naar het kdv voor het nieuwjaarsfeestje.
    Maar heb de hele nacht wakker gelegen. Overgeven en buikpijn. Blij als het dinsdag is en de chirurg ernaar kan kijken of alles nog op z'n plek zit.
    En manlief moet de 19e geopereerd worden aan zijn bijholtes en krijgt buisjes! is hij eindelijk niet meer doof want dat was om gek van te worden.

Masu foei zo lang je boom staan haha en ook nog kaal hihi! Fijn dat je lekker heb kunnen knuffelen met Amy vandaag! Lekker genieten van je lange weekend samen met Mark.

Senso balen van het etentje! Komt vast goed met eten maar toch jammer. Waarschijnlijk had je je zinnen er ook echt op gezet aangezien je aan het lijnen bent!

--

Ok en weer verder hier...

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, he getver, buikgriep? ach ja, vanavond thuis eten is in ieder geval beter voor de lijn :D veel plezier op het nieuwjaarsfeestje!

@Hier, JOs werd om 15.30 uur wakker dus volgens mij met een onderbreking van een 10 minuten toch nog 2.5 uur geslapen. Hij lijkt nu wel weer moe maar ga straks eerst maar even warm eten geven en dan mag hij nog wel even een uurtje naar bed :)

Even boodschappen gedaan en gelijk weer wat groente meegenomen om groentehapjes te maken voor in de vriezer.

Vanavond dus aardappels bietjes en een tartaartje :D oh ja en mijn broek zit nu al losser hihi

15. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ben ik ook weer even.

wij hebben een sprong of een kind dat heel moeilijk doet. ik weet het echt gewoon niet meer. wesley wil niet slapen maar is ontzettend moe. morgen gaan we het ochtend slaapje overslaan en hem in de middag naar bed doen als hij dat wil.
    hij heeft ook weer vuurrode wangen en alweer 3 poepluiers gehad vandaag.

16. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier ook al 4 poepluiers!:$
    En wat voor luiers....pff....
    Hier zitten er ook duidelijk weer tandjes aan te komen en ook deze keer lijkt mevrouw er (gelukkig) weinig last van te hebben.

Zo, alle boodschapjes weer binnen. Moest bij de etos een kleine 60 euro afrekenen en had iets meer dan 45 euro korting! :D Kijk, dat noem ik nog eens leuk shoppen! :D

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, he bah Wesley ook al uit zijn hum :( sterkte..

@masu, hahaha kijk dat is nog eens goed shoppen! Lekker al die poepluiers, gelukkig heeft Amy weinig last van de tandjes.

@hier, Jos heeft zijn sperzibonen/aardappel hapje zo goed als op en nog 75 gram yoghurt er achter aan. Nu doet hij nog even een powernapje daar was hij wel aan toe aangezien hij al vanaf 15.30 uur wakker was.

Vandaag dus weer lekker 3 flessen, gaat hartstikke goed. Alleen nog even bedenken en misschien overleggen hoe het op het kdv moet.

Manlief gaat zo even de weekboodschappen doen en dan vanavond lekker the voice kijken, dat is dan wel weer een voordeel dat het etentje niet doorgaat ;)

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo, mevrouw ligt weer op bed. Net haar papfles leeggedronken (we doen er nu 6 eetlepels rijstebloem door) en ze moet altijd ff huilen omdat het op is.
    Van te voren nog wat boodschapjes gedaan bij de emte dus die hebben we weer binnen.

@senso, fijn dat het zo goed gaat op 3 flessen! :) Kun je op het kdv niet ongeveer hetzelfde schema aanhouden? Of misschien iets tussendoor als Jos het moeilijk haalt tussen zijn voedingen in?
    Fijn dat je TVOH kunt kijken! Hier ook op de bank voor the voice! :D

@hier, morgen weer babymassage en ik denk dat ik Amy van te voren haar fruithap geef, anders is ze rond 11 uur dubbelop sjaggo; omdat ze moe is EN omdat ze honger heeft. Die honger probeer ik dus zo al voor te zijn...Verder moet ik dus ff kijken of het gaat met haar slaapje (ze heeft dan dus geen ochtendslaapje), maar we zullen 't wel zien.

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, vind het lastig omdat Jos voor hij naar het kdv gaat zijn eerste fles al krijgt dat is dus om 7.15 uur ipv 8.30 uur.. ga er nog wel even over nadenken.

Heeft Amy rond half 6 nog een slaapje gedaan? hihi die AMy vind haar papfles zo lekker :D hier hebben we 3 voedingsschepjes rijstebloem door de avondfles.

Leuk hoor morgen weer babymassage, goed idee om haar van te voren haar fruithap te geven. Hoop dat ze gewoon lekker vrolijk blijft.

@hier, Jos werd na een powernap van 3 kwartier weer wakker en wordt nu in bad gedaan door papa. Ik heb al lekker gedoucht en manlief heeft de weekboodschappen gedaan. Zo meneertje nog even zijn papfles en dan lekker naar bed ;)

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Pff wat een rust hier!!
    Moeten we niet ff keuren? Hoe vinden we the voice tot nu toe?
    Iris vond ik erg goed, heel mooi om 'nothing else matters' met een harp te horen! :)

Ik hoop trouwens dat Chris doorgaat! Maar denk dat 't Charlie wordt.

Deel Deze Pagina