Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @zwaai, ik zwaai naar iedereen :D

@kibbeling, zou dat inderdaad wel zo kunnen doen. Hier ging ook een jochie een beetje huilen, maar even een aai over zijn bol gegeven en zijn speentje in gedaan. Zou ook blij zijn als de vaatwasser het weer deed hoor, kan niet meer zonder. Gezellig hoor Mark ook al vroeg klaar met werken :cool:

@hier, ik ga alvast afzwaaien hier meiden. Volgens mij is the voice bijna afgelopen dus ik ga zo naar mijn bedje.

Welterusten alvast en tot morgen, hoop op allemaal goeie nachten.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Het is weer 10 uur geweest hoor....senso naait er weer uit! ;)

@kibbeling, ik hoop ook dat Iris doorgaat en niet Sharon. Maar dat ze zo slecht is dat Stijn ervan moet huilen had ik ook weer niet verwacht...;)
    Hopelijk heeft Stijn geen rode plekken van z'n helm.
    Ennuh...super dat je vaatwasser weer is gemaakt!
    Ik heb idd huggies gehaald bij de etos, die vind ik zoo fijn! We hebben nu 24 pakken op voorraad!:$:)

@sammie, niks mis met jouw tv hoor! ;)

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
  4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahahaha! :D:D:D
    Klopt wel toch??

5. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    euh ja nou ja euh.. yup :D

Truste!

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hahaha! :D:D
    Ga maar snel naar bed jij! :p
    Het is allaaaaaang 10 uur geweest!;)
    Slaap lekker!

@all, ik ga ik bed verder kijken. Manlief laat de hond nog ff uit, ff voedingen klaarzetten voor mevrouw en dan naar bedje toe. Hopelijk goede nachten voor iedereen! Trusten meiden!

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

iedereen weltruste.
    ik ga het nog even afkijken.

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ Senso hier werkte die aai over de bol niet echt.

@ Masu denk je dat je even vooruit kan? Heb je alleen maatje 3 of ook 4?

@ All slaap lekker.

@ Hier na zijn speentje gegeven te hebben wilde hij niet gaan slapen??!! Nu hebben we de helm maar afgedaan nadat hij ook op schoot niet lekker wilde gaan liggen. Hij ligt nog wel even te kletsen, maar ik hoop met heel mijn hart dat hij zo gaat slapen… Wil ook graag naar bedje toe..
    We gaan het zien!! Ik ga ook in bed verder kijken.
    Misschien tot morgen (moet het weekend werken; avonddienst en zondag dagdienst)

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemorgen!!

Ik heb de voice niet afgekeken maar wat een bijzondere uitslag! Kan bijna niet wachten tot de finale!!

Goede nacht gehad! Manlief moet straks even een stopcontact maken want die doet het plots niet meer.. Balen want nu is mijn was half droog.

Wij gaan helemaal niks doen. Manlief heeft een late dienst dus wij doen het rustig aan.

En Yara krijgt straks haar eerste broodje.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@mamalijntje, na jouw post moest ik toch even snel de uitslag van The Voice opzoeken :D lekker hoor een dagje niet zoveel doen, spannend Yara aan het brood. Ben heel benieuwd hoe het gaat!

@hier, maar goed dat ik The Voice niet af heb gekeken want om 6.45 uur begon meneer te spoken, speentje gegeven en om 7.15 uur begon hij weer. Hij had gepoept (hele harde keutels :() dus maar schone luier in de hoop dat hij nog even ging slapen maar dat is helaas niet gelukt. Om kwart voor 8 zijn we er maar uit gegaan, zo even zijn flesje maken. Kan ik wat doen aan die harde ontlasting of is het gewoon wennen omdat hij nu meer groentehap krijgt?

@voice, wat een geweldige uitslag zeg! precies zoals de thuiscoaches van ZP wilde hahahaha :D heb nu al zin in de finale zou alleen niet weten wie er gaat winnen.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen meiden!!

@voice, ik ben 't helemaal met senso eens; wat een geweldige uitslag! Helemaal goed en chris door, yes!! :D

@mamalijntje, wat spannend, vandaag yara's eerste broodje! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het goed gaat. Fijn, zo'n rustig dagje!
    Balen van je was, maar misschien kun je 'm gewoon ff ophangen?

@kibbeling, amy weegt denk ik al meer dan 9 kilo dus die zit al in maat 4 hoor. Ik heb dus voornamelijk maat 4 en maat 4+ ingeslagen en 2 pakken maat 5. Laat ik maar zeggen dat we nu wel ff vooruit kunnen, hahaha! We hebben 't ongeveer berekend en we hebben nu voor zo'n 5 maanden genoeg, hahaha! :)
    Werkse dit weekend!

@hier, goede nacht, amy werd weer om half 8 wakker. Ik lig nu nog in bed, maar spring zo snel ff onder de douche. Om half 10 wil ik kijken of ze ff een powernapje wil doen, dan is ze wat fitter bij de babymassage. Daarna snel fruit en dan daarheen. Wordt wel haasten, maar we zullen wel zien of 't werkt.
    Vanmiddag wil ik nog ff naar de coppelmans voor plantjes en vanavond hebben we een feest. We moeten nog ff kijken of we gaan en wat we met amy doen. In ieder geval weer een druk weekend...want morgenmiddag hebben we nog nieuwjaarsborrel en 's avonds dansen. Niet fijn, maar soms is 't niet anders...

Zo, ik spring snel ff onder de douche. Tot later meiden!!:)

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik doe mee aan de voorselectie voor een nieuw tv programma op VTM, het heet de bakstrijd :D nu zondag moet ik gaan en al iets gebakken mee doen, maaar ik ben er nog altijd niet uit wat :p

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Lastig nachtzon! Heb je niet iets waar je heel goed in bent, iets wat je heel makkelijk kunt maken en wat heel lekker is?

@hier, mevrouw wilde dus niet slapen.;)
    Dus nu even fruithap geven en naar de babymassage en hopen dat ze 't trekt.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Senso oei das vroeg voor Jos zijn doen! (hier heel normaal haha) Kan mij voorstellen dat dat niet lekker ligt een vieze luier en daarna is het veel te gezellig om nog te slapen! Gelukkig voor jou is Chris door haha! Op naar de finale!

Masu: Heerlijke ochtend! Veel plezier met de massage! Je mag hier wel even de tips doorgeven hoor! Want Yara vind het ook heerlijk maar ik doe altijd maar wat.

Nachtzon spannend hoor! Kan je geen hartige taart maken? Of gevuld brood?

--

Hier slaapt Yara nog. Meisje is even aan het bijslapen want nr. 2 komt door! Net de ramen gelapt. En straks nog even rommelen.

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @nachtzon, zou ook iets kiezen waarvan je weet dat je er heeeeeeeeeel goed in bent ;)

@masu, niet zo'n hele lange nacht dus ook voor jullie. Wel lekker dat je kon blijven liggen :D hoop dat de babymassage goed gaat, veel plezier in ieder geval!

@hier, wilde naar de bieb vanochtend want we willen vanmiddag weg om voor een buggy te kijken. Maar de openingstijden zijn sinds 1 januari aangepast en ze gaan pas om 13.00 uur open grr, nou ja dan vanmiddag in ieder geval mijn boeken even snel inleveren en dan woensdag maar samen met JOs nieuwe uitzoeken.

Jos heeft lekker zijn fruithap gegeten en ligt alweer een minuut of 20 te slapen. Hoop dat hij lekker lang slaapt zodat hij vanmiddag lekker vrolijk is als we naar de babydump/prenetal gaan.

Zo ik spring even op de fiets naar de groenteboer! later meiden!

16. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha ja voor jou een normale tijd inderdaad Mamalijntje, maar ik vond het toch wat vroeg ;)

enne je zou rustig aan doen he.. ga nou niet als de mallewappe door het hele huis heen :D

Yara bezig met haar 2e tandje?

bij Jos wel 2 bobbeltjes en een vaag wit lijntje maar verder zie ik nog niets en hij heeft ook geen spuitluiers maar konijnenkeutels :(

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mijn taarten, daar ben ik heel goed in ;)
    ja, is mss idd het beste dat ik kan maken ;)

18. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

mamalijntje, spannend het broodje. ben heel benieuwd wat ze ervan vind en vooral hoe ze erop reageert.
    lekker rustig aan doen vandaag, je bent al niet helemaal lekker.

masu, veel plezier bij babymassage. leuk he de uitsag. was ook best verbaasd. vindt het toch wel lekker voor charlie die dacht al te winnen.

senso, mooie uitslag. sharon was niet blij dat ze verloor net zoals charlie. maar het is wel jammer dat wouter niet door is.
    wat was jos weer aan het spoken echt weer in een sprong he.
    hopelijk doet hij het vannacht beter. het zou best kunnen dat zijn poep harder wordt door meer groente en fruit.
    als zijn darmen het straks zinn gewend zal hij wel weer normaal poepen denk ik.

wij hebben een korte nacht gehad maar dat was door ons zelf haha. wesley was om 8uur wakker eerder dan normaal. we hebben hem laten keten tot 8.45uur want hij was lekker vrolijk in bed. nu ligt hij wonder boven wonder te slapen!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    goedemorgen meiden,

Hier op zich wel een goede nacht gehad. Stijn is uiteindelijk zonder zijn helm in slaap gevallen. Om 5.30 werd hij wel even wakker maar na het geven van zijn speentje viel hij weer in slaap. Mark heeft hem om 7.30 nog een keer de speen gegeven en hij is in slaap gevallen tot 9 uur!!
    Straks met stijn onder de douche door, kan hij weer naar bed en ik nog even genieten van mijn vrije ochtend/halve middag.

Senso wat was Jos idd vroeg voor zijn doen. Wat stom dat de bieb ineens ff de tijden veranderd en je nu niet in de ochtend kan. Succes met het vinden van een buggy!

Masu have fun bij de massage cursus. (al ben je daar nu al..)
    En jeetje luiers voor 5 maanden das wel veel (zeg ik die net luiers van de makro heeft en ook wel even vooruit kan :D)

Sammie lekker he dat wesley zo kan kletsen in zijn bedje.. alleen minder voor jullie als hij dan al zo vroeg aan het kletsen is.

Nacht wat spannend zeg die wedstrijd. Kan ik het een beetje zien als masterchef? Succes met het bedenken van je gerecht.

Mamalijn wat spannend Yara haar 1e broodje vandaag. Hopelijk reageert ze er goed op.
    ennuh beetje rustig aan het weekend is er ook voor jou om een beetje bij te komen.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten??

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, ik baal nu eigenlijk wel dat ik het niet afgekeken heb, had die koppen van Sharon en Charly wel willen zien hihihi

Zo Wesley was ook vroeg voor zijn doen, gelukkig kon hij nog een beetje keten in zijn bedje. En wat goed dat hij nu toch even een tukkie doet.

Wat betreft Jos, ik hoop dat de poepkwestie snel onder controle is want hij heeft er wel een beetje last van.. geef hem af en toe maar een theelepeltje olie en wat water tussendoor. En ik hoop echt dat die sprong snel voorbij is blegh gelukkig slaapt hij nu bijna 2 uur, maar manlief heeft hem tussendoor wel een speentje moeten geven. Hij heeft ook ondekt dat hij over het randje van zijn ledikant kan heen kijken als hij zich opdruk op zijn armpjes, vind hij machtig interessant hahaha

Heb jij weleens avocado met tomaat gemaakt voor Wesley? ik ga het voor Jos maken maar ben nieuwschierig of Wesley het lekker vond.

@kibbeling, oe vroeg zeg 5.30 uur, gelukkig is hij na 2 x zijn speentje wel lekker verder gaan slapen! geniet nog even van je vrije ochtendje en als ik je niet meer "zie" werkze alvast!

@hier, zo even naar de blokker geweest voor een zeef en een handpers en naar de Bruna om alle oude staatsloten en krasloten in te leveren, kreeg 3 nieuwe krasloten en kon 1 staatslot kopen en een nieuw boek jeeeeeeeeeuj! ook even naar de groenteboer geweest, vind het wel koud worden brr (we zijn ook niets meer gewend ;))

Deel Deze Pagina