Mei/Juni Ukkies deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door AHzondag, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Senso balen dat de bieb dicht was. Wat voor buggy willen jullie aanschaffen? Ja snap dat het vroeg was.. Jullie zijn ook veeeel te verwend met uitslapen hoor . En Yara heeft geen spuitluiers gehad. Wel konijnenkeutels haha
    Zo das leuk inkopen doen bij de Bruna! Haha lekker lezen en misschien nog wat winnen ook!

Nacht ja je taarten zijn prachtig!

Sammie fijn dat hij zo goed geslapen heeft! Ga je nog wat doen vandaag?

Kibbeling zeker even lekker genieten! Je bent al druk zat.

--

Hier een zeer knorrige yara. Leggen haar nog even op bed. Kan ze even daar knorren en dan straks haar broodje.

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zo wij zijn weer terug van de babymassage. Nou ja, ik heb niet gemasseerd, want mevrouw was zo moe dat ze ervan moest huilen. :(
    Heel zielig. Ze heeft dus lekker bij me gehangen en is uiteindelijk wakker geweest van half 8 tot half 1! Veeel te lang natuurlijk. Ik heb haar net in bed gelegd en ze viel direct als een blok in slaap. :)
    Ze zal niet lang slapen, want het is eigenlijk alweer tijd voor haar fles en brood, maargoed, alles wat ze nu nog pakt is meegenomen.
    Ik heb voor de volgende keer ook afgesproken dat wij pas komen na Amy's slaapje, anders werkt het gewoon niet. Dat was prima.

@mamalijntje, oeh een knorrige Yara, das niet leuk. Ik ben zo benieuwd hoe het dadelijk gaat met haar broodje!

@sammie, wat was Wesley vroeg voor zijn doen, dat zijn jullie niet meer gewend he?! ;)
    Heerlijk dat hij nog even kon keten in bed en jullie niet meteen op hoefden te staan. Hier ook een dame die zich dan nog wel prima kan vermaken in bed, heerlijk is dat!

@kibbeling, haha, hoor wie het zegt! Heeft net zelf ook luiers gehamsterd bij de makro!:p Werkse vanmiddag!

@senso, ik vond het gisteren vooral koud! Dat zijn we niet gewend, maar we mogen idd niet klagen gezien het feit dat het nu januari is. ;)
    Veel plezier vanmiddag bij het babyshoppen!

Als Amy wakker is en gegeten heeft wandelen we even naar de coppelmans en gaan we bij Mark's ouders het campingbedje ophalen. We hebben besloten vanavond toch naar het feest te gaan en Amy voor de eerste keer bij vrienden te laten slapen. Ben heel benieuwd of dat goed gaat...
    Het wordt wel een hele volksverhuizing, maar we moeten 't toch ooit proberen he...
    Een van mijn beste vriendinnetjes komt ook en ik heb haar al veel te lang niet gezien, dus nu wil ik toch wel perse gaan.:D

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Spannend Masu maar gaat vast heel erg goed! Wat lief dat ze bij vrienden mag slapen!
    En jammer dat ze zo huilde! Volgende keer hopelijk beter!

--

Hier heeft onze dame wat brood gehad. Ze vond het niks haha.. Wel een paar hapjes maar daarna huilen! Dus een fles gegeven en nu weer met de camera aan op haar bedje.

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Spannend mamalijntje! Hopelijk krijgt ze er geen reactie op. Ze gaat het vast wel lekker vinden binnenkort, het is ook weer een nieuwe structuur en smaak, daar moet ze natuurlijk aan wennen.

We nemen haar daarna wel weer mee naar huis hoor. We leggen haar daar boven neer in haar campingbedje en wij zijn dan beneden en als we naar huis gaan nemen we haar weer mee.
    Ik vind 't echt spannend, ben heel benieuwd of het goed gaat...

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Haha komt vast goed! Wel spannend.

Ja Yara had het ook met fruit en nu gaat er een grote bak in maar vind het zo spannend. Je weet het gewoon niet of ze er tegen kan maar we zullen het morgen weten.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Het is zeker spannend! Hoe gaat 't tot nu toe?

@hier, amy heeft haar boterhammetje weer helemaal op en daarbij een fles van 150cc. De laatste 50cc ging er moeizaam in, dus misschien dat we binnenkort een kleiner flesje bij het brood aanbieden.
    Nu ligt ze lekker ff te spelen. Mark is het campingbedje halen bij z'n ouders en ik ben aan 't wachten tot hij terug is zodat we naar de coppelmans kunnen.

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    masu veel plezier vanavond en straks bij coppelmans.

Senso al een mooie buggy gescoord??

Mamalijn ik zal duimen op een positieve reactie.

Hier zo rennen om naar werk te gaan. Stijn maakt er vandaag een potje van met slapen. Vanmorgen was hij na douchen zo moe dat hij na even jammeren in slaap viel en na een 30 min alweer wakker werd???
    Nu ligt hij na veel huilen en niet willen slapen op de grond te spelen op zijn speelkleed.
    Meiden ik ben er weg van en ga effe werken!!

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Werkse kibbeling!!:D

Mark is er weer, dus wij gaan naar de coppelmans! Tot later!

9. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

zo ik ben er ook weer even.
    wesley had vanmorgen een half uurtje geslapen en daarna broodje gehad wat drinken en toen zijn we even wezen kijken voor barkrukken maar ik denk dat ik ze van internet ga halen.
    wesley heeft lekker gespeeld op het kleed en is helemaal gek op mijn hondje haha.. het beestje kijkt wel uit maar hij blijft maar roepen haha. Wesley kan ook MAMA zeggen :D:D

mamalijntje, wat goed dat ze iets vsn brood heeft gegeten, heeft ze al een reactie? ik hoop zooo van niet.

masu, arme amy zo moe dat ze niet kon genieten.
    veel plezier vanavond en hou het avond ritueel zo veel mogelijk hetzelfde.

senso, al een buggy?

wij gaan straks naar s-ouders voor de verjaardag maar ik hoop dat wesley nog heel lang slaapt.

10. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mamalijntje, oooooooooooh jij ook al zo'n konijnenkeutelaar! :D goed hoor dat Yara in ieder geval een paar kleine stukjes op heeft, hoop zo dat ze geen reactie krijgt op het brood.

@buggy, geen idee welke we wilden, hebben gekeken naar een Maclaren en naar Chicco maar er zijn er zooooooooo veel :$ dat we niets hebben gekocht hihihi we zagen door de buggy's het bos niet meer laat maar zeggen :D

@masu, acharme Amy zo moe dat ze niet eens lekker van haar massage kon genieten, jammer hoor :( hoop dat ze een beetje bij geslapen is en weer lekker vrolijk is. Spannend hoor Amy meenemen en daar laten slapen, moet vast wel goed komen denk ik maar ik zou het ook wel spannend vinden ;)

@sammie, jeeeeeej Wesley kan mama zeggen! :D heeft hij nog lang geslapen vanmiddag? veel plezier in ieder geval bij je souders.

@kibbeling, gek dat Stijn alweer na een half uur wakker werd :( werkze vandaag!

@hier, even naar de babydump en prenetal gewest. Man man man wat een hoeveelheid buggy's niet normaal! maar goed uiteindelijk, naar huis gegaan met een dikkie dik knuffel, een oefen beker van difrax en een labeldoekje (aangezien Jos het heel interessant vind om te pulleken ;)) toen even langs de bieb gereden, Jos lag te slapen dus manlief in de auto gebleven en ik heb even snel 3 boeken uitgezocht :)

Thuis JOs de rest van zijn fruithap gegeven en daarna op bed gelegd, nu ligt hij lekker te pitten.

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, wat leuk dat Wesley mama zegt! Natuurlijk houd ik het ritueel hetzelfde, anders krijg ik problemen. ;)
    Nou...dat valt misschien nog wel mee, maar leuk vindt Amy dat niet.
    We gaan op tijd daar heen, lekker flesje daar drinken en verschonen en dan in bedje.

@senso, moeilijk he, een buggy uitzoeken. Ik heb er ook nog geen en heb nog totaal geen idee wat voor iets ik wil.
    Mijn table top is binnen en hij hecht echt super goed aan tafel. Die dingen zijn natuurlijk ook ontworpen voor op tafels en aangezien de meeste tafels van hout zijn zou het ook sterk zijn als dat ding niet hechtte. ;)
    Werkt perfect in ieder geval! De tuinman heb ik d'r ook ff opgeplakt en ook die blijft heel goed zitten. :)

@hier, naar de coppelmans geweest en een mooie pot met plant uitgezocht. Amy was bij thuiskomst weer (of nog;)) moe dus die ligt nu alweer 3 kwartiertjes te pitten. Ze zal zo wel wakker worden voor d'r groente en yoghurt.
    Daarna wij ff snel eten, manlief douchen, make uppen en dan richting the party. :D

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, idd lastig hoor die buggy, hij moet mee kunnen op de fiets en hij moet een verstelbare rugleuning hebben en kan zo nog wel wat dingen opnoemen :D

Wat goed dat die table top goed hecht aan de houten tafel, ik ga er nog even over nadenken wel super handig met morsen en later knutselen aan tafel. Oh ja, is jouw houten tafel gelakt?

Gezellig hoor zo'n feestje! veel plezier in ieder geval :)

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, ja onze tafel is gelakt (volgens manlief is bijna iedere houten tafel gelakt).
    Hopelijk vinden jullie een mooie buggy die aan jullie eisen voldoet. Ik weet nog niet precies wat ik wil en wat mijn eisen zijn, dus ik wacht ff met kopen tot ik dat helder heb.

Vraagje: als jij stoofpeertjes eet, hoe maak je die dan?

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Helaas heeft ze gespuugd in bed en maar kort geslapen. Maar verder lijkt het goed te gaan.. Morgen nogmaals proberen en als ze dan weer spuugd dan weten we het zeker.

Senso lastig hoor een buggy uitzoeken. Zou het ook zeker niet overhaasten. Lekker google en de recenties goed lezen. Wij hebben nu een Mutsy Spider maar blijf die van Quinny fijner vinden.

Masu fijn dat je tabletop binnen is! Nu eindelijk tuinman je helemaal gek maken haha... Hij liep bij jou ook laatst vast toch?

Sammie das een kort slaapje! Gaaf ook al een mama!

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamalijntje, oeh, misschien dus toch een reactie? Gelukkig niet zo'n heftige als afgelopen keer!
    Bij ons heeft de tuinman 't ff niet gedaan ja. Ik kwam toen thuis en toen zei Mark dat ie het niet meer deed.
    De dag erna zette ik 'm aan en toen deed ie 't weer....nu nog steeds...vreemd he?:(

Hier lekker hamburgers met sla op. Amy heeft wortels met kip en aardappels op en yoghurt na. Zo ff opfrissen, Mark douchen en dan gaan we.

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Spannend mamalijntje!!

Senso: ik vind de koelstra buggy erg fijn!! En zit erover te denken om daarvan de dubbele te kopen. Maar de maclaren is ook fijn. Ook al blijft een combi wagen altijd nog het fijnst lopen. Zo buggy duwt toch vaak zwaarder..

Verder wel gelezen maar alles kwijt.. Druk druk..

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, heb ff een filmpje gemaakt van Amy met de tabletop. Ben bezig met uploaden maar het duurt laaaaaaang....;)

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, ik haal de stoofpeertjes kant en klaar bij de groenteboer, maar mijn mams maakt ze op dezelfde manier. Zal ik haar even het recept vragen?

@mamalijntje, hmm minder dat ze gespuugd heeft, hoop dat gewoon spugen was en geen reactie op het broodje..

@mama van 3, wandelwagen blijft ook fijner hoor vooral voor langere wandelingen. Wilde eigenlijk een goeie buggy voor als ik bijv. effe snel naar het dorp ga met fiets/auto vind dat nu zo'n gedoe met dat grote ding.

@eten, hoe lang doen jullie kleintjes over het avondeten? hier doet Jos al gauw een half uur over zijn 150 gr. groentehap en 75 gram yoghurt.

@hier, zo lekker gegeten. Taco's jammie! zaterdag is mijn junkdag en mogen we lekker wat ongezonds eten :D morgen weer streng. Jos heeft geslapen tot iets voor 6en, zijn hapje gegeten (courgette/aardappel) hij vond het erg lekker. Nu ligt hij lekker in de box te keten ;)

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    oe ben benieuwd up up up

*wacht 4 seconden pff*

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, als je voor mij het recept wil vragen aan je mams, dan heel graag!! :D
    Wat betreft het avondeten; Amy doet er 20 a 25 minuten over. Ze eet dan wel 200 gram groente en ook wel 200 gram yoghurt.

Is nog steeds aan 't uploaden...komt omdat 't er 2 zijn...

Deel Deze Pagina